Tot welke categorie hoort u Lenny?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De overige 80% van de mannen wil die vrouwen niet
Ik ben oud dus ik hoor bij de laatste 0.5%quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:26 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Tot welke categorie hoort u Lenny?
Ik hoor bij 0,00001. Geen vrouw die aan m’n staaf wil kluiven.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben oud dus ik hoor bij de laatste 0.5%
Vandaag nog begreep ik dat zelfs Chad alles neukt met een hartslag. Of in ieder geval nog 34 graden of meer…quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De overige 80% van de mannen wil die vrouwen niet
Wat had de jonge Len gekozen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben oud dus ik hoor bij de laatste 0.5%
Degene zonder kutkarakterquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:23 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wat had de jonge Len gekozen?
A: de lieve jantjevertonghen, 1.78, docent, klein buikje
B; Daniel, 1.95m, manager bij een groot bedrijf
Typischquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:12 schreef Discombobulate het volgende:
Ze vallen wel echt op status imo. Ik had een tijdje een kutbaantje en dat was voor de meeste vrouwen echt wel een afknappen.
Wat voor baanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:12 schreef Discombobulate het volgende:
Ze vallen wel echt op status imo. Ik had een tijdje een kutbaantje en dat was voor de meeste vrouwen echt wel een afknappen.
Op welke leeftijd? Serieus wat een dom wijf.quote:
Degene die o.a. aardig is en humor heeftquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:23 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wat had de jonge Len gekozen?
A: de lieve jantjevertonghen, 1.78, docent, klein buikje
B; Daniel, 1.95m, manager bij een groot bedrijf
Dit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Degene die o.a. aardig is en humor heeft
Daar valt zo niks over te zeggen
Dit ja. Voor het gemak worden in deze 'discussies' altijd maar even alle andere karaktereigenschappen van een persoon vergeten.quote:
Ja, natuurlijk is dat zo. Alleen dit toegeven is een tweede. Als man heb je toch ook een pakketje (bv. blond/dikke tieten en als het wijf een beetje leuk karakter heeft is dat ook mooi meegenomen) en daar doen we ook niet moeilijk over.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:12 schreef Discombobulate het volgende:
21 ofzo, net na je afstuderen en nog geen 'grote mensen' baan kunnen vinden. Maar veel vrouwen zijn zo hoor heb ik 't idee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Op welke leeftijd? Serieus wat een dom wijf.
Het gaat er mij vooral om hoe iemand als persoon is, niet wat voor werk of status die heeft. Dat hypocriete waar jij het over hebt zie ik totaal niet. Vind het eerder kortzinnig. Selecteren doe ik op persoonskenmerken, niet om wat daar om heen hangt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:31 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is dat zo. Alleen dit toegeven is een tweede. Als man heb je toch ook een pakketje (bv. blond/dikke tieten en als het wijf een beetje leuk karakter heeft is dat ook mooi meegenomen) en daar doen we ook niet moeilijk over.
Altijd dat aureootlje van heiligheid om vrouwen heen terwijl die net zo selecteren op partner als mannen dat doen, mooi samengevat in dat hypocriete "Oh, het maakt me niet uit wat mijn man/vriend doet hoor, als hij maar lief is"
De wereld is markt en strijd en kneuzen hebben niet te kiezen.
Nou hier op het forum vind ik jouw ‘gezeur’ erg meevallen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Niet ik...bij mij gaat daten vooral lastig omdat ik een ongeloofelijke zeikert en zeur ben, geen leuke smalltalk kan houden of iets te vertellen heb.
kun je wel 1m85 zijn en 6,5K per maand verdienen, maar daarmee stoot je iedere potentiele date snel af...
Na afstuderen lekker boeiend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
21 ofzo, net na je afstuderen en nog geen 'grote mensen' baan kunnen vinden. Maar veel vrouwen zijn zo hoor heb ik 't idee.
Jij daarintegenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou hier op het forum vind ik jouw ‘gezeur’ erg meevallen!
Dit antwoord is dus de norm, niet de werkelijkheid.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het gaat er mij vooral om hoe iemand als persoon is, niet wat voor werk of status die heeft.
De meesten hier vallen direct voor de vuilnisman met een lief karakter schijnbaarquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:19 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Na afstuderen lekker boeiend.
Van wat voor baan worden wijven wel nat dan?
Gewoon een hoge functie zoals manager of directie ofzo. Of heel interessant werk waar niemand wat van begrijpt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:19 schreef jantjevertonghen het volgende:
Van wat voor baan worden wijven wel nat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |