SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bron foto)
De nederlandse estafettemannen 4x400m pakten brons op de WK indoor eerder dit jaar.
Op de vorige olympische spelen verrasten zij vriend en vijand door het zilver te veroveren.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Alida van Daalen, de dochter van.quote:
Ik ga NOS op pauze zetten voor de startquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit gaat enorm clashen vrees ik
Oké, geen idee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alida van Daalen, de dochter van.
Nee ze gaan op tijd komenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit gaat enorm clashen vrees ik
Dit ging perfect, mooi gepland.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:54 schreef kilon het volgende:
Oh Frankrijk met een medaille. Wat leuk voor ze
Was mooi!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:51 schreef Redefine het volgende:
Zie je niet vaak op de 10.000 meter dat ze met acht man gaan sprinten.
Ik zag een Fransman met een vlag lopen. Maar blijkbaar doe je dat ook al wanneer je 13e finisht.quote:
Somalië allemaal Qat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
Wisten jullie dat team Ethiopië gesponsord wordt door KFC? Ze heten allemaal kip met hun achternaam. GENOT
Bij schaatsen zit je meteen meerdere ritten te kijken waarvan een groot deel niet relevant is.quote:
En niet meteen een medaille om de nek. Wel een spontane viering en publiek dat masaal blijft zitten voor de ererondes. Mooie afsluiting van de dag op deze manier.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:53 schreef Nober het volgende:
Hier staan ze niet na de finish al met de vlaggen klaar voor de ereronde.
50m en hij had nog gewonnen ook zeg. Kwam uit het niets. Die zag opeens 10 maagden op de finishlijn ofzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
Sow die sprint van die nummer twee tering
De bel voor het eten ging.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
50m en hij had nog gewonnen ook zeg. Kwam uit het niets. Die zag opeens 10 maagden op de finishlijn ofzo.
Ik denk dan, je hebt goud weggegooid als je zoveel over hebtquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
Sow die sprint van die nummer twee tering
Hij zat lang ingesloten, vond ook dat de gedubbelden niet heel veel ruimte lietenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dan, je hebt goud weggegooid als je zoveel over hebt
Dat was inderdaad een Frank Dittrichje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dan, je hebt goud weggegooid als je zoveel over hebt
idd hebben ze niet zo'n vlag zoals bij F1 dat ze aan kant moetenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij zat lang ingesloten, vond ook dat de gedubbelden niet heel veel ruimte lieten
Ja die kwamen precies op het verkeerde momentquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij zat lang ingesloten, vond ook dat de gedubbelden niet heel veel ruimte lieten
Lieke dus hard naar binnen , maar wel onder control hoop ik ... laat Amerika gaan als ze nog een stokje hebben... volg en sneak langzaam dichterbij ...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Baan 7 morgen bij de 4x400 mixed.
Zou ik in haar geval ook doen om de aandacht van die wenkbrauwen, wimpers, getatoeëerde lippen en die hartjes op haar borst af te leiden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Een discuswerper heeft allemaal piercings op haar hoofd.
[ afbeelding ]
Dichterbij sneaken terwijl Amerika er een 3:07 uit gaat gooien. Ja ik denk het ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Lieke dus hard naar binnen , maar wel onder control hoop ik ... laat Amerika gaan als ze nog een stokje hebben... volg en sneak langzaam dichterbij ...
Wij noteren XXX en 'normaal haal je makkelijk die kwalificatiehoogte'quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:45 schreef Szura het volgende:
Bij gebrek aan Verwijlen en sportende Grol vandaag de andere echte toernooirubriek: Vloon!
Gaat ie de top 12 halen @:deebee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forecast discuswerpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forecast polsstokhoogspringenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forecast speerwerpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forecast 1500mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vloon en Mondo zometeen in groep A bij de kwalificaties.
[ Bericht 34% gewijzigd door Wienerschnitzels op 03-08-2024 09:38:02 ]![]()
Dit is echt heel dom, enige kans om Amerika te pakken is DSQ en zelfs dan is het nog maar de vraag of Nederland in de buurt van een tweede plek komt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Lieke dus hard naar binnen , maar wel onder control hoop ik ... laat Amerika gaan als ze nog een stokje hebben... volg en sneak langzaam dichterbij ...![]()
Ik lees de xxx hier wel terugquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vloon en Mondo zometeen in groep A bij de kwalificaties.![]()
Sporza is live[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hup Victor.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Matige tijd Taam[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rooth weer een PR.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Net niet.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Benieuwd of Vloon de finale gaat halen.
(Lol)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die gaat voor de medailles.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
(Lol)
Gelachen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
ALs er maar 2 medailles te verdelen zijn wordt dat al best pittigquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die gaat voor de medailles.
Gelachen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De chocolademedailles.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die gaat voor de medailles.
Gelachen.![]()
Vloon houdt i.i.g. Lillefosse achter zich.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
De Vos van lille heeft au.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sneu voor Lillefosse.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Maakt niet veel uit. Het is bijna knap hoe Vloon een veel lager niveau haalt bij de toernooienquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ALs er maar 2 medailles te verdelen zijn wordt dat al best pittig
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Die zouden nu ook wel zijn gaan hockeyen als ze hadden moeten spelen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:13 schreef Burnett het volgende:
Mooi hoe de Belg gewoon lekker bij atletiek blijft.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Te goed voor z'n stok waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
(Lol)Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Ah ja de Noor[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ze zijn meer sportminded dan die hockey- en handbalmoeders bij de NOS redactie...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zouden nu ook wel zijn gaan hockeyen als ze hadden moeten spelen.![]()
3 keer fout dadelijk bij zijn openingshoogte?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:16 schreef zorro28 het volgende:
Vloon begint in stijl met een foutpogingYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Roei alarm[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Schermpje eindelijk vrij hiervoor, ik hoop op beelden van VloonLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Keurig.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nu de 100m voor exotenNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Dit jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
10.29 beter dan ik verwacht van een eerste heatMy friends all drive horses![]()
Ach Sporza[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ach SabinoYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Krijgt ie rood?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vals?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kom je helemaal uit Mozambique om vals te starten, lol.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ja, mag weg.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
![]()
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Hij heeft nog nooit op zo'n blok gestart joh, wat sneu.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat ze bij HBO zeggen, ik denk niet dat hij weet dat dit mag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:45 schreef Szura het volgende:
Sneu
Hij kon toch onder protest gaan rennenYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Deze uit Kiribati heeft betere Spelen dan die judoka[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind het zieligquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat ze bij HBO zeggen, ik denk niet dat hij weet dat dit mag.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ja, je zou zeggen, wat maakt het uit bij een voorronde. Maar regels zijn regels.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ze denken, die komt uit Mauritius, dan moet je in de exotenheatquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:52 schreef zorro28 het volgende:
Wat doet die Bibi in een exotenheat, 10.11 als PR
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Stagiair van het WA/IOC heeft de heats ingedeeld?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze denken, die komt uit Mauritius, dan moet je in de exotenheatYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dei Duitse stokjehoogspringer ziet eruit als een sprinter.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hoofduitzending, omdat het voor nu even makkelijker is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:54 schreef Slobeend het volgende:
Welke atletiek HBO stream hebben jullie aan?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mooi stadion wel.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Adam is vrij klein voor een sprinter.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
38.49 Taam tsja[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
On your mar... en weg.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Vals op de 100quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Roei alarm.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja 400 bedoelde ik, excuusquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nee gister op de 400m had hij de start verstoord.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Santana chute[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Taam verneukt z'n meerkamp. 39 meter
Zelfs Urena beter en die kan er niks van op discusquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Taam verneukt z'n meerkamp. 39 meter![]()
Dat is wel pijnlijk jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:19 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zelfs Urena beter en die kan er niks van op discus[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik wist niet eens dat dat bestondquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:20 schreef kilon het volgende:
800 meter herkansingsronde. Hoogtepunt van de dagUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Niet te geloven, wordt dit het toernooi van MennoLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Die 6 meter grens begint al te bibberen om MennoGodquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:24 schreef Szura het volgende:
Niet te geloven, wordt dit het toernooi van Menno![]()
Vloon over 5.70 meter
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Duplantis gaat er sowieso nog over, Kendricks nu ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:42 schreef Szura het volgende:
Lisek eruit, die zouden we kwijt kunnen rakenYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ach, meneer Bolquote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Alemu niks meer he[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hallo Majtie Kolberg.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik denk niet dat @golfer dat goed keurt. Maar ik hoop dat Menno nu wel eens zijn niveau haalt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:49 schreef Blues het volgende:
[..]
= zoon van mijn collega.
Wil je me aanraken
Album top 100 2024![]()
Ik hoop dat ie het juist beter doet dan zijn (gebruikelijke) niveau.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:Golfer dat goed keurt. Maar ik hoop dat Menno nu wel eens zijn niveau haalt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Valsed.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goed begin.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
TeamGB
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ah, zuur voor hem[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
AchzuYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Nee die tonen nu exotenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Brit is vervelend. Gras is groen<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Diep in het weekend...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Fake news dit.quote:
Album top 100 2024![]()
Lisek definitief niet in de finale.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
0,073 seconde actief op de OS
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Deed die Judoka van Kiribati het toch een stuk beter.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Doet ie niet mee op andere onderdelen?quote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
9.99 met uitlopen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nieuw record?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
4x100 neem ik aanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doet ie niet mee op andere onderdelen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kunnen beter gaan speerwerpen als ik de vlag zo zie.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
46.88 PB Roosen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
46.88m voor Roosen, die blijft heerlijk bezigOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dan nog. Je weet al van te voren wie er Olympisch kampioen wordt: Duplantis. Waarom laat je dan al die anderen als opvulling meedoen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoop dat ie het juist beter doet dan zijn (gebruikelijke) niveau.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Anders weet je nooit wanneer het einde van tijdperk Duplantis is aangebroken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan nog. Je weet al van te voren wie er Olympisch kampioen wordt: Duplantis. Waarom laat je dan al die anderen als opvulling meedoen?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hup Seychellen.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Naar de finale denk ik dan.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Netjes, Menno over 5,75.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Lyles tegenvallendNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Die kan in zijn slaap nog over 5.80.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ja die zag dat dat niet genoeg zou zijn, ook al was het randje weet niet wat de jury met 14 man had gedaan.quote:![]()
Vloon snoert mondjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wij noteren XXX en 'normaal haal je makkelijk die kwalificatiehoogte'![]()
In groep B gaan er een paar ook wel lekker met dat stokjehoogspringen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bij de tienkamp neem ik aan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:23 schreef The_Undertone het volgende:
Victor met een Olympisch record op de discusYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Henrik Larsson was toch kaal?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jacobs matig/slecht.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dacht dat ie aan voetballen deed...quote:<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Rooth schroeit verder, PR op discus.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Lichte verbetering voor Warner.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Nooit echt de tienkamp bewust gevolgd maar het HBO commentaar en dit topic werkt wel aanstekelijk
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Memphis aan het polstokhoogspringen?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Is al afgelopen.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Bednarek lijkt sterk ja.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ach Brown.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Brown
Begint zo pas!quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Warner-Neugebauer wordt serieus bloedspannend.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heb het commentaar wel aanstaan maar in tijden niets meer gehoordOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
100m heren is bezig en wat doen Eurosport 1 en NPO 1, focussen op dubieuze sporten als zeilen en wielrennen. Dubieus als in wat doet het op de spelen.![]()
Ah ze zijn dr weerquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:35 schreef koffieleuk het volgende:
Heb het commentaar wel aanstaan maar in tijden niets meer gehoordOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
We gaan beginnen met het hoogtepunt van de Spelen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gaat Skotheim hier zijn meerkamp weer verneuken?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het wielrennen is al even bezig hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan beginnen met het hoogtepunt van de Spelen.![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het wielrennen is al even bezig hoor.
Ik kijk graag met je mee om te kijken of je daar gelijk in hebt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan beginnen met het hoogtepunt van de Spelen.![]()
Al twee geflopte pogingenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat Skotheim hier zijn meerkamp weer verneuken?![]()
![]()
![]()
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Polshoog bij de tienkamp.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Even serieus: wat gaat er beginnen?
Skotheim!!!!!
Dit overkwam hem al bijna op het EK en nu weer. Stukje mentale klap.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgende Spelen inschrijven voor de zevenkamp. Met xy-chromosomen maag je tegenwoordig gewoon bij de meisjes meedoen.quote:![]()
Ach Skotheim, einde van de schroeiende Noren?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dat overkomt hem meestal op discus,quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In principe was Skotheim tot dit onderdeel meer dan prima bezig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:08 schreef Bugno3 het volgende:
Onderpresteren tijdens de Spelen lijkt me zo onverteerbaar he.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Bedoelde het meer in algemene zin. Volg het niet op de voet, maar begreep van die commentator dat bv Urena nogal tegenvalt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
In principe was Skotheim tot dit onderdeel meer dan prima bezig.![]()
Die staat laatste ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bedoelde het meer in algemene zin. Volg het niet op de voet, maar begreep van die commentator dat bv Urena nogal tegenvalt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Die sprongen van Skotheim waren ook dramatisch, het is niet alleen de hoogte maar hij springt ook niet ver genoeg. Tot drie keer toe.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Had gekund, heeft ie ook geen kut aanquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:09 schreef The_Undertone het volgende:
Mag je zelf kiezen in welke 'Heat' je zit? Had Skotheim kunnen 4,20m springen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Taam en Neugebauer beginnen ook fout.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zag 'm bijna op zijn MUIL gaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:15 schreef Felagund het volgende:
Die sprongen van Skotheim waren ook dramatisch, het is niet alleen de hoogte maar hij springt ook niet ver genoeg. Tot drie keer toe.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: