SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bron foto)
De nederlandse estafettemannen 4x400m pakten brons op de WK indoor eerder dit jaar.
Op de vorige olympische spelen verrasten zij vriend en vijand door het zilver te veroveren.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Alida van Daalen, de dochter van.quote:
Ik ga NOS op pauze zetten voor de startquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit gaat enorm clashen vrees ik
Oké, geen idee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alida van Daalen, de dochter van.
Nee ze gaan op tijd komenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit gaat enorm clashen vrees ik
Dit ging perfect, mooi gepland.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:54 schreef kilon het volgende:
Oh Frankrijk met een medaille. Wat leuk voor ze
Was mooi!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:51 schreef Redefine het volgende:
Zie je niet vaak op de 10.000 meter dat ze met acht man gaan sprinten.
Ik zag een Fransman met een vlag lopen. Maar blijkbaar doe je dat ook al wanneer je 13e finisht.quote:
Somalië allemaal Qat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
Wisten jullie dat team Ethiopië gesponsord wordt door KFC? Ze heten allemaal kip met hun achternaam. GENOT
Bij schaatsen zit je meteen meerdere ritten te kijken waarvan een groot deel niet relevant is.quote:
En niet meteen een medaille om de nek. Wel een spontane viering en publiek dat masaal blijft zitten voor de ererondes. Mooie afsluiting van de dag op deze manier.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:53 schreef Nober het volgende:
Hier staan ze niet na de finish al met de vlaggen klaar voor de ereronde.
50m en hij had nog gewonnen ook zeg. Kwam uit het niets. Die zag opeens 10 maagden op de finishlijn ofzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
Sow die sprint van die nummer twee tering
De bel voor het eten ging.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
50m en hij had nog gewonnen ook zeg. Kwam uit het niets. Die zag opeens 10 maagden op de finishlijn ofzo.
Ik denk dan, je hebt goud weggegooid als je zoveel over hebtquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
Sow die sprint van die nummer twee tering
Hij zat lang ingesloten, vond ook dat de gedubbelden niet heel veel ruimte lietenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dan, je hebt goud weggegooid als je zoveel over hebt
Dat was inderdaad een Frank Dittrichje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dan, je hebt goud weggegooid als je zoveel over hebt
idd hebben ze niet zo'n vlag zoals bij F1 dat ze aan kant moetenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij zat lang ingesloten, vond ook dat de gedubbelden niet heel veel ruimte lieten
Ja die kwamen precies op het verkeerde momentquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij zat lang ingesloten, vond ook dat de gedubbelden niet heel veel ruimte lieten
Lieke dus hard naar binnen , maar wel onder control hoop ik ... laat Amerika gaan als ze nog een stokje hebben... volg en sneak langzaam dichterbij ...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Baan 7 morgen bij de 4x400 mixed.
Zou ik in haar geval ook doen om de aandacht van die wenkbrauwen, wimpers, getatoeëerde lippen en die hartjes op haar borst af te leiden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Een discuswerper heeft allemaal piercings op haar hoofd.
[ afbeelding ]
Dichterbij sneaken terwijl Amerika er een 3:07 uit gaat gooien. Ja ik denk het ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Lieke dus hard naar binnen , maar wel onder control hoop ik ... laat Amerika gaan als ze nog een stokje hebben... volg en sneak langzaam dichterbij ...
Wij noteren XXX en 'normaal haal je makkelijk die kwalificatiehoogte'quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:45 schreef Szura het volgende:
Bij gebrek aan Verwijlen en sportende Grol vandaag de andere echte toernooirubriek: Vloon!
Gaat ie de top 12 halen @:deebee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forecast discuswerpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forecast polsstokhoogspringenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forecast speerwerpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forecast 1500mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vloon en Mondo zometeen in groep A bij de kwalificaties.
[ Bericht 34% gewijzigd door Wienerschnitzels op 03-08-2024 09:38:02 ]![]()
Dit is echt heel dom, enige kans om Amerika te pakken is DSQ en zelfs dan is het nog maar de vraag of Nederland in de buurt van een tweede plek komt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Lieke dus hard naar binnen , maar wel onder control hoop ik ... laat Amerika gaan als ze nog een stokje hebben... volg en sneak langzaam dichterbij ...![]()
Ik lees de xxx hier wel terugquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vloon en Mondo zometeen in groep A bij de kwalificaties.![]()
Sporza is live[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hup Victor.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Matige tijd Taam[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rooth weer een PR.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Net niet.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Benieuwd of Vloon de finale gaat halen.
(Lol)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die gaat voor de medailles.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
(Lol)
Gelachen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
ALs er maar 2 medailles te verdelen zijn wordt dat al best pittigquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die gaat voor de medailles.
Gelachen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De chocolademedailles.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die gaat voor de medailles.
Gelachen.![]()
Vloon houdt i.i.g. Lillefosse achter zich.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
De Vos van lille heeft au.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sneu voor Lillefosse.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Maakt niet veel uit. Het is bijna knap hoe Vloon een veel lager niveau haalt bij de toernooienquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ALs er maar 2 medailles te verdelen zijn wordt dat al best pittig
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Die zouden nu ook wel zijn gaan hockeyen als ze hadden moeten spelen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:13 schreef Burnett het volgende:
Mooi hoe de Belg gewoon lekker bij atletiek blijft.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Te goed voor z'n stok waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
(Lol)Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Ah ja de Noor[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ze zijn meer sportminded dan die hockey- en handbalmoeders bij de NOS redactie...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zouden nu ook wel zijn gaan hockeyen als ze hadden moeten spelen.![]()
3 keer fout dadelijk bij zijn openingshoogte?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:16 schreef zorro28 het volgende:
Vloon begint in stijl met een foutpogingYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Roei alarm[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Schermpje eindelijk vrij hiervoor, ik hoop op beelden van VloonLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Keurig.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: