Als bootquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:52 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dat mens van 110KG wil je er niet in hebben
Nee.quote:
Suze doe eens incompetent, ja ho maar.quote:
eerst een heropvoedingskamp onder leiding van die brulcoach die de nlse zwemmers vroeger hadden Lucas of zoiets (we moeten wel voorbereid zijn op zinkende schepen tenslotte). dan de helft van hun gewicht verliezen en dan zien we wel wat er van komtquote:
#jeverwachthetnietquote:
Jan Smit vindt dit jammer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:53 schreef Jane het volgende:
Maar toch... vanaf nu wil ik NOOIT meer een commentator horen zeggen dat het NiEt MeEr MiS kAn GaAn.
juist dan gaan bij mij alle alarmbellen afquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:53 schreef Jane het volgende:
Maar toch... vanaf nu wil ik NOOIT meer een commentator horen zeggen dat het NiEt MeEr MiS kAn GaAn.
Zwemmen is niet meer zoquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:55 schreef alopio het volgende:
Is roeien samen met zwemmen het onderdeel waar je echt veel medailles kan binnenharken?
Baanwielrennen ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:55 schreef alopio het volgende:
Is roeien samen met zwemmen het onderdeel waar je echt veel medailles kan binnenharken?
Als landquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:55 schreef alopio het volgende:
Ah ja dan welquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ie in het algemeen bedoelde
Liggen daar Britten in het water?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:56 schreef Nober het volgende:
En door.
12.02 Mannen - Lichtgewicht dubbeltwee, finale A
@:Redefine
Ik hoop op, niet in het water.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liggen daar Britten in het water?
Zonder Nederlander...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:56 schreef Nober het volgende:
En door.
12.02 Mannen - Lichtgewicht dubbeltwee, finale A
@:Redefine
Zwemmen veel makkelijkerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:55 schreef alopio het volgende:
Ja ik doel ook erop als land. Baanwielrennen vergeten jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Als land
Dan heb je atletiek , (baan)wielrennen en vele anderen ook nog
Turnen kan je er zelfs 6 pakken als persoon.
Ja maar ik doel op als land algemeen, een goede zwemmer kan zomaar al 3 medailles pakkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Zwemmen veel makkelijker
50
100
200
400
800
Vrije
Vlinder
Rug
School
Wissel
Estafette
En elk individu kan meerdere afstanden meedoen, terwijl dat bij roeien niet lukt ivm explosiviteit / aanslag op spieren
Licht roeien is voor mislukkelingenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:09 schreef D_A het volgende:
Gelukkig gaat licht roeien van de kalender af
Als de zwembond over het roeien zou gaan, was dat een ding geweest.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:16 schreef Jane het volgende:
Waarom is estafette-roeien geen ding? Begin met 1, dan de dubbel, dan de 4 en uiteindelijk de 8.
Of de Mixed 8quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:16 schreef Jane het volgende:
Waarom is estafette-roeien geen ding? Begin met 1, dan de dubbel, dan de 4 en uiteindelijk de 8.
en dan alle mannen op stuurboord en alle vrouwen op bakboord. En dan moet het stuurtje ook nog proberen rechtuit te gaan.quote:
Prima! Het lijkt me belangrijk dat we wat meer roeionderdelen gaan introduceren, nu Nederland hier z'n medailles vandaan moet halen.quote:
Er zijn al zo weinig landen die een acht kunnen vullen, dan hebben we een estafette met drie landenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:16 schreef Jane het volgende:
Daar kijkt niemand naar.quote:
Echt wel.quote:
Onbegrijpelijkquote:
Getrouwd met een Nederlander. Net zoals haar Roemeense schoonmoederquote:
Dubbel en dan met geweer en pijl+boog. Winnaar is de boot die niet zinkt en over de finish komtquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:16 schreef Jane het volgende:
Florijn moet goud zijn eigenlijk. Van Dorp kan om goud strijden, maar in principe ook een medaillequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:21 schreef Momo het volgende:
Florijn goede kans op medaille, Simon van Dorp ook?
Ik denk dat Van Dorp extreem teleurgesteld zal zijn als hij geen medaille haalt hier.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Florijn moet goud zijn eigenlijk. Van Dorp kan om goud strijden, maar in principe ook een medaille
Voor Florijn zal het een grotere teleurstelling zijn dan voor Zeidler. Allebei de topfavorieten, maar Zeidler heeft door het hele jaar heen grotere tegenstand gehad dan Florijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:01 schreef Columbiafan het volgende:
Voor zowel Florijn als Zeidler zou alles wat niet goud is een enorme teleurstelling zijn. Laten we wel wezen.
Ik weet niet of mijn hart nog een fotofinish aan kan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:01 schreef Columbiafan het volgende:
Voor zowel Florijn als Zeidler zou alles wat niet goud is een enorme teleurstelling zijn. Laten we wel wezen.
Waarom niet, daardoor hebben we mooie wedstrijden gezien!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:03 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn hart nog een fotofinish aan kan.
Ze staan op ongeveer dezelfde odds bij de bookmakers nu.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:03 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Voor Florijn zal het een grotere teleurstelling zijn dan voor Zeidler. Allebei de topfavorieten, maar Zeidler heeft door het hele jaar heen grotere tegenstand gehad dan Florijn.
Ik gun Nederland alle gouden medailles, maar bij deze wedstrijd hoop ik toch enorm hard dat Zeidler het afmaakt. Het debakel van Tokio blijft immers nog steeds een beetje nazinderen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:05 schreef Faraday01 het volgende:
Florijn verwacht ik best een ruime voorsprong, bij de heren veel meer spanning.
Dat is natuurlijk niet serieus he.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waarom niet, daardoor hebben we mooie wedstrijden gezien!
Ik zie Florijn 1.13, Zeidler 1.40 dat vind ik nogal een verschil.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze staan op ongeveer dezelfde odds bij de bookmakers nu.
Dan wel ja, ik zag nog een 1.3 bij Florijn staan bij oddschecker, maar dat is een slechts een van de bookies.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:11 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ik zie Florijn 1.13, Zeidler 1.40 dat vind ik nogal een verschil.
Aangezien je zo gefocust bent op iedereen z'n haarlijn ben ik nu wel benieuwd naar die van jou.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Geen beste haarlijn van Florijn.
Ik dacht dat het algemeen bekend is dat ik er al jaren alles afhaal.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Aangezien je zo gefocust bent op iedereen z'n haarlijn ben ik nu wel benieuwd naar die van jou.
Daar zijn we in Nederland wel goed in.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Die commentator is echt iedere race aan het jinxen
Die vergeeft de medailles vanaf het 500m punt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Die commentator is echt iedere race aan het jinxen
Levert dat een extra gouden plak op?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar zijn we in Nederland wel goed in.
Nee, geloof niet dat dat een Olympisch onderdeel is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Levert dat een extra gouden plak op?
Zoveel scheelt het ook nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:22 schreef Arth_NL het volgende:
Die shots waardoor het opeens net lijkt alsof ze bijgehaald is.
Valt mee.quote:
Pessimistquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:23 schreef trein2000 het volgende:
Dit gaat mis. NL komt langzaam maar zeker dichterbij.
Leuk voor Litouwenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ridley nog effe ingehaald voor brons
Typisch Florijn!quote:
Typisch Nederlandquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:25 schreef H.Vviv het volgende:
Mooi dat iemand die jarenlang de sport domineert ook het goud wint
Echt he. Die mogen voor straf de hele dag niet posten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:26 schreef Em31 het volgende:
Stelletje drama queens hier ook weer tijdens de race
Wordt het wel meteen stuk rustiger en overzichtelijker van hier.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Echt he. Die mogen voor straf de hele dag niet posten.
Van Dorp zie ik toch liever goud winnenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:27 schreef TornadoDK het volgende:
Nu nog 2x zilver pakken en dan heb je een uitstekend toernooi gehad bij het roeien.
Ik ben benieuwd naar de 3e helft.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:27 schreef Szura het volgende:
Was niet bepaald onder de indruk van de tweede helft, maar wel altijd veilig gehouden
Judo in de boot? Misschien dat we daar wel een kans maken!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:29 schreef Doevelaer het volgende:
Van Dorp wordt zilver gok ik. De 8 wordt denk ik Judo.
Oh shit dit ging over handbalquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de 3e helft.
Diskwalificatie wegens passiviteit?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:29 schreef Doevelaer het volgende:
Van Dorp wordt zilver gok ik. De 8 wordt denk ik Judo.
Ja, atleet zat vast in een bus die niet meer open kon.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mannen scull verplaatst naar 11:30?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |