Ik weet niet of mijn hart nog een fotofinish aan kan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:01 schreef Columbiafan het volgende:
Voor zowel Florijn als Zeidler zou alles wat niet goud is een enorme teleurstelling zijn. Laten we wel wezen.
Waarom niet, daardoor hebben we mooie wedstrijden gezien!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:03 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn hart nog een fotofinish aan kan.
Ze staan op ongeveer dezelfde odds bij de bookmakers nu.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:03 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Voor Florijn zal het een grotere teleurstelling zijn dan voor Zeidler. Allebei de topfavorieten, maar Zeidler heeft door het hele jaar heen grotere tegenstand gehad dan Florijn.
Ik gun Nederland alle gouden medailles, maar bij deze wedstrijd hoop ik toch enorm hard dat Zeidler het afmaakt. Het debakel van Tokio blijft immers nog steeds een beetje nazinderen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:05 schreef Faraday01 het volgende:
Florijn verwacht ik best een ruime voorsprong, bij de heren veel meer spanning.
Dat is natuurlijk niet serieus he.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waarom niet, daardoor hebben we mooie wedstrijden gezien!
Ik zie Florijn 1.13, Zeidler 1.40 dat vind ik nogal een verschil.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze staan op ongeveer dezelfde odds bij de bookmakers nu.
Dan wel ja, ik zag nog een 1.3 bij Florijn staan bij oddschecker, maar dat is een slechts een van de bookies.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:11 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ik zie Florijn 1.13, Zeidler 1.40 dat vind ik nogal een verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |