quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:00 schreef Pino112 het volgende:
What is the competition format for BMX racing at the Olympics?
The competition begins with the quarterfinals, in which three heats of eight riders compete in a three-run series. At the end of three runs, the 12 cyclists with the lowest point totals advance directly to the semifinals, and the riders ranked 13-20 move to a last-chance qualifier. In the last-chance qualifier, those eight riders race one time, and the top-four finishers advance to the semifinals.
In the semifinals, there are two heats of eight riders competing in a three-run series. At the end of three runs, the eight cyclists with the lowest point totals advance to the final.
In both the quarterfinals and the semifinals, riders are reseeded for the next heat according to time. If two or more riders are equal in points at the end of three runs, the times will be used to break the tie.
For the final, there is only one single run. The rider to cross the finish line first wins the gold medal.
Finale was ook maar een heat vertelden ze net toch? Dan lijkt me in deze sport dat inderdaad echt iedereen een race kan fluken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Finale is een wedstrijd op zich is een verschrikkelijk cliché, maar met BMX wel van toepassing met renners die bizarre risico's nemen.
Zeker. Als alle favorieten al de finale halen, vaak genoeg in een van de runs ervoor dat er iets gebeurd.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Finale is een wedstrijd op zich is een verschrikkelijk cliché, maar met BMX wel van toepassing met renners die bizarre risico's nemen.
Alles is normaal gewoon in heats en dan gelijk door, alleen bij iets als de Spelen is het ineens een ander formatquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Finale was ook maar een heat vertelden ze net toch? Dan lijkt me in deze sport dat inderdaad echt iedereen een race kan fluken.
Dat is altijd al gewoon zo, net als in het reguliere circuit. Shorttrack gaan we ook niet in X heats doen en dan punten optellen ofzo.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:58 schreef TAmaru het volgende:
was de finale altijd al maar één heat of is dat nieuw? vind het ook vrij bizar eigenlijk.
Altijdquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:58 schreef TAmaru het volgende:
was de finale altijd al maar één heat of is dat nieuw? vind het ook vrij bizar eigenlijk.
Ja vorige OS waren er een paar met brancard afgevoerd geloof ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. Als alle favorieten al de finale halen, vaak genoeg in een van de runs ervoor dat er iets gebeurd.
Er is niets bizars aan als het altijd zo is.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:58 schreef TAmaru het volgende:
De keren daarvoor dacht ik ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja vorige OS waren er een paar met brancard afgevoerd geloof ik.
Is normaal als dat altijd zo is.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja vorige OS waren er een paar met brancard afgevoerd geloof ik.
Bij het reguliere circuit zijn de voorrondes toch ook één run?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is altijd al gewoon zo, net als in het reguliere circuit. Shorttrack gaan we ook niet in X heats doen en dan punten optellen ofzo.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Eerste 4 door toch in de herkansing?
Jep, daar beginnen we gewoon met ronde 1, top-4 van elke enkele heat door naar de achtste finales, rest naar de LCQquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij het reguliere circuit zijn de voorrondes toch ook één run?
En doen er bij de mannen 27 Fransen mee, waarvan er 19 kunnen winnen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep, daar beginnen we gewoon met ronde 1, top-4 van elke enkele heat door naar de achtste finales, rest naar de LCQ
Was 10e ofzo en dus doorquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan moet het nu gebeuren. Zit Kye White er ook bij?
Nee.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan moet het nu gebeuren. Zit Kye White er ook bij?
Staat al even in topicquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hep onze programmamaker Redefine al schema klaar voor morgen?
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hep onze programmamaker Redefine al schema klaar voor morgen?
Morgen moet ik nog puzzelen wanneer ik die ga maken (waarschijnlijk pas na atletiek). Afgelopen dagen was de vooravond dat wel goed te doen met één sport op een stream en dan invullen.quote:
Beetje te ruim, jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Brink ging iets te hard door de bochten.
Gewoon door ChatGPT laten maken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Morgen moet ik nog puzzelen wanneer ik die ga maken (waarschijnlijk pas na atletiek). Afgelopen dagen was de vooravond dat wel goed te doen met één sport op een stream en dan invullen.
Vooral de 2e bochtquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Of aan Humphrey vra... nee krijg het niet uit mijn toetsenbord.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon door ChatGPT laten maken.
forum.fok.ar gaat woest zijnquote:
Dat wel, maar hij lijkt in ieder geval genoeg power te hebben, je kunt beter gas terug moeten nemen ipv dat je de kracht niet hebt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Genoeg tijd om zijn naam te laten veranderen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:08 schreef Szura het volgende:
Brink lijkt me er wel eentje voor over 4 jaar
Die zag een gaatje wat er niet was, terwijl die vijf meter vrij had aan zijn rechterkant.quote:
Was de Zwitser toch, die er tegen aan reed?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Die gozer die viel deed het in ieder geval zelf in die laatste rechte lijn... en gelukkig nam ie Brink niet mee
Nee dat deed hij niet zelf, Chileenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Die gozer die viel deed het in ieder geval zelf in die laatste rechte lijn... en gelukkig nam ie Brink niet mee
Lijkt mij prettiger dan alleen een zadelpen bij de sprongen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:12 schreef Xylos het volgende:
Waarom zit er nog een zadel op die kinderfietsjes?
Anders zit het zo lastigquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:12 schreef Xylos het volgende:
Dat zijn de regelsquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:12 schreef Xylos het volgende:
De loserstrein is daar vervangen door, je gaat maar lopen.quote:
Ik denk niet dat je op zo'n klein verzetje dan nog extra meters maakt. Trappen in het luchtledigequote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:18 schreef Gremen het volgende:
Waarom trappen die lui de helft van de tijd niet? (als ze niet in de lucht zijn)
Inderdaad, in ons dorp heet echt niemand Jaymio.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat Jaymio een kleurtje zou hebben
Heeft wel een goede kop met flair en braniequote:
Ga eens langs op het kamp.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, in ons dorp heet echt niemand Jaymio.
Klinkt een beetje als een tokkienaam.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, in ons dorp heet echt niemand Jaymio.
Dat zal het wel zijn jaquote:
Pittige lotingquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Loting eerste halve finale.
Brink lijkt een beetje te veel op Mart Hoogkamer.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:08 schreef Szura het volgende:
Brink lijkt me er wel eentje voor over 4 jaar
Jay-jay-Mioquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Genoeg tijd om zijn naam te laten veranderen.
Morgen weer de shuffle na iedere ronde?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Loting eerste halve finale.
Ja, voor de halve finales geldt hetzelfde systeem.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Morgen weer de shuffle na iedere ronde?
Ramirez.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Liggen er nog fatsoenlijke renners uit? In dit systeem is die kans vrij minimaal.
De hobbels goed nemen is belangrijker. Als je gaat trappen kan je verkeerd uitkomen en juist enorm afgeremd worden.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:18 schreef Gremen het volgende:
Waarom trappen die lui de helft van de tijd niet? (als ze niet in de lucht zijn)
Wat is dit voor een belachelijke opzet inderdaad. Alle spanning er vanaf. Eerder was toch altijd gewoon paar kwartfinales waarvan beste … door gingen en zo door tot finale.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Liggen er nog fatsoenlijke renners uit? In dit systeem is die kans vrij minimaal.
Voorheen had je ook drie runs. Maar dan wel met vaste bezetting i.p.v. het gehussel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is dit voor een belachelijke opzet inderdaad. Alle spanning er vanaf. Eerder was toch altijd gewoon paar kwartfinales waarvan beste … door gingen en zo door tot finale.
Dat gehussel is eerlijker, maar het is minder overzichtelijk en je krijgt minder duels die bijblijven.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voorheen had je ook drie runs. Maar dan wel met vaste bezetting i.p.v. het gehussel.
Tenzij je een Fransman bedoelt zeg ik ‘not gonna happen’quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Leuk lefgizertje die bmx'er. Ik verwacht plek 3 of 4 voor hem.
Daar wel mee eens.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat gehussel is eerlijker, maar het is minder overzichtelijk en je krijgt minder duels die bijblijven.
Zat in elke heat op positie 3-4 hequote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tenzij je een Fransman bedoelt zeg ik ‘not gonna happen’
Fransen en BMX op de Spelen is een hele slechte combinatie, dus die worden gewoon 4, 5 en 6 hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tenzij je een Fransman bedoelt zeg ik ‘not gonna happen’
Met het gigantische thuisvoordeel zal dat nu echt niet het geval zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Fransen en BMX op de Spelen is een hele slechte combinatie, dus die worden gewoon 4, 5 en 6 hoor
Wat is er zo gigantisch aan het thuisvoordeel?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:21 schreef kilon het volgende:
[..]
Met het gigantische thuisvoordeel zal dat nu echt niet het geval zijn.
Dit is de trainingsbaan van de Fransen. Ze kennen iedere bult en bocht dus als geen ander.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is er zo gigantisch aan het thuisvoordeel?
Ja dat dacht ik al, maar zijn hier dan verder nooit wedstrijden gereden?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:40 schreef kilon het volgende:
[..]
Dit is de trainingsbaan van de Fransen. Ze kennen iedere bult en bocht dus als geen ander.
In Nederland is de baan toch nagebouwd?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:40 schreef kilon het volgende:
[..]
Dit is de trainingsbaan van de Fransen. Ze kennen iedere bult en bocht dus als geen ander.
Vast wel, maar het is toch niet helemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Nederland is de baan toch nagebouwd?
Das waarquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:46 schreef kilon het volgende:
[..]
Vast wel, maar het is toch niet helemaal hetzelfde.
Op basis van de resultaten in de kwartfinaleheats moet 1 van de favoriete 3 wel vallen voor een medaille straks.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:51 schreef TheVulture het volgende:
De dames maken volgens mij alle 3 wel kans een goede kans op de finale, fingers crossed
2 mannen in de finale dus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:58 schreef kilon het volgende:
Voor de mannen verwacht ik niks.
De vrouwen kunnen hopelijk minimaal 2 in de finale krijgen
Als je aan die kant moet starten is het ook wel lastigquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:03 schreef Starflyer het volgende:
Net als gisteren weer de bochten te ruim
Stel je eens voor dat ze in Kenia niet hard zouden kunnen rennen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Stel je eens voor dat WIJ niet konden bootjezeilen of bootjevaren. Yikes.
Zo kan je bij bijna ieder land wel 2 sporten weghalen waardoor het niets meer is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Hij maakt vaak heel veel snelheid maar remt dan te laat, waardoor hij die snelheid niet mee kan nemen naa het volgende rechte stukquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je aan die kant moet starten is het ook wel lastig
Voer voor de leeuwen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat ze in Kenia niet hard zouden kunnen rennen.
Maar goed dat we onder zeeniveau wonen danquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Allemaal DNFquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:04 schreef kilon het volgende:
En je kan niet eens hopen dat iedereen in deze heat valt, want zolang ze finishen pakken ze punten.
Tijd voor een les van onze Max Verstappenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij maakt vaak heel veel snelheid maar remt dan te laat, waardoor hij die snelheid niet mee kan nemen naa het volgende rechte stuk
Daarom moet je ook power hebben in de bovenbenen, voor een goede startquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heb nog altijd het idee dat 90% bepaalt wordt op het eerste rechte stuk en eerste bocht.
Rare voorspelling want die ligt er al uitquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:06 schreef Montov het volgende:
Mijn voorspelling: Van de Burg een mooie 8e plek in de finale.
Eric?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:06 schreef Montov het volgende:
Ben.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:06 schreef Montov het volgende:
Zolang er wel eentje wintquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:07 schreef franklop het volgende:
Fransen die elkaar van de baan kegelen in de finale, ik teken ervoor
Zou niet voor het eerst zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:07 schreef franklop het volgende:
Waar kan ik ook tekenenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:07 schreef franklop het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Is dit diezelfde Chileen die iedereen uit de baan beukte gisteren?
Iemand dood zien gaan op tv is niet echt goed voor de sport.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:07 schreef Szura het volgende:
Ik zou het risico voor een beetje bmx wel genomen hebben met m’n hartspier
Voorstellen slaan ze overquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom gaat de NOS nu herhalen? De vrouwen moeten nu meteen toch?
Komt door het atletiek, ze zijn het meteen kwijt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:08 schreef GotenSSJ het volgende:
De NOS is echt kansloos bezig deze dag.
Ah joh, aandacht is aandacht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand dood zien gaan op tv is niet echt goed voor de sport.
20.15 weerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand ff roepen als we weer gaan fietsen? Dan maak ik wel even een streampje vrij
Nu alleen nog herhalingquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand ff roepen als we weer gaan fietsen? Dan maak ik wel even een streampje vrij
HILBERT JONGEN JE MOET DOORVAREN.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:10 schreef Salina het volgende:
Hebben WE GOUD vandaag ja?
Ja??
JAAAAAA?
Kimmann is er niet bij helaasquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:10 schreef Salina het volgende:
Hebben WE GOUD vandaag ja?
Ja??
JAAAAAA?
Hebben ze eigenlijk wel vaker, als ze gegarandeerd live sport kunnen uitzenden omdat er heel veel is. Dan raken ze in paniek en is er opeens niks meer livequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt door het atletiek, ze zijn het meteen kwijt.
Ik heb vertrouwen in de NOSquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahaha kijk deze manquote:
Hebben ze Zoe en Molly weer in de doodsimpele heat gepleurd?quote:
Daarvoor hebben ze tegenwoordig dan de hussel.quote:
Dit was HBOquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je moet ook niet bij de NOS kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |