Iemand dood zien gaan op tv is niet echt goed voor de sport.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:07 schreef Szura het volgende:
Ik zou het risico voor een beetje bmx wel genomen hebben met m’n hartspier
Voorstellen slaan ze overquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom gaat de NOS nu herhalen? De vrouwen moeten nu meteen toch?
Komt door het atletiek, ze zijn het meteen kwijt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:08 schreef GotenSSJ het volgende:
De NOS is echt kansloos bezig deze dag.
Ah joh, aandacht is aandacht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand dood zien gaan op tv is niet echt goed voor de sport.
20.15 weerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand ff roepen als we weer gaan fietsen? Dan maak ik wel even een streampje vrij
Nu alleen nog herhalingquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand ff roepen als we weer gaan fietsen? Dan maak ik wel even een streampje vrij
HILBERT JONGEN JE MOET DOORVAREN.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:10 schreef Salina het volgende:
Hebben WE GOUD vandaag ja?
Ja??
JAAAAAA?
Kimmann is er niet bij helaasquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:10 schreef Salina het volgende:
Hebben WE GOUD vandaag ja?
Ja??
JAAAAAA?
Hebben ze eigenlijk wel vaker, als ze gegarandeerd live sport kunnen uitzenden omdat er heel veel is. Dan raken ze in paniek en is er opeens niks meer livequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt door het atletiek, ze zijn het meteen kwijt.
Ik heb vertrouwen in de NOSquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |