De loserstrein is daar vervangen door, je gaat maar lopen.quote:
Ik denk niet dat je op zo'n klein verzetje dan nog extra meters maakt. Trappen in het luchtledigequote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:18 schreef Gremen het volgende:
Waarom trappen die lui de helft van de tijd niet? (als ze niet in de lucht zijn)
Inderdaad, in ons dorp heet echt niemand Jaymio.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat Jaymio een kleurtje zou hebben
Heeft wel een goede kop met flair en braniequote:
Ga eens langs op het kamp.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, in ons dorp heet echt niemand Jaymio.
Klinkt een beetje als een tokkienaam.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, in ons dorp heet echt niemand Jaymio.
Dat zal het wel zijn jaquote:
Pittige lotingquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Loting eerste halve finale.
Brink lijkt een beetje te veel op Mart Hoogkamer.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:08 schreef Szura het volgende:
Brink lijkt me er wel eentje voor over 4 jaar
Jay-jay-Mioquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Genoeg tijd om zijn naam te laten veranderen.
Morgen weer de shuffle na iedere ronde?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Loting eerste halve finale.
Ja, voor de halve finales geldt hetzelfde systeem.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Morgen weer de shuffle na iedere ronde?
Ramirez.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Liggen er nog fatsoenlijke renners uit? In dit systeem is die kans vrij minimaal.
De hobbels goed nemen is belangrijker. Als je gaat trappen kan je verkeerd uitkomen en juist enorm afgeremd worden.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:18 schreef Gremen het volgende:
Waarom trappen die lui de helft van de tijd niet? (als ze niet in de lucht zijn)
Wat is dit voor een belachelijke opzet inderdaad. Alle spanning er vanaf. Eerder was toch altijd gewoon paar kwartfinales waarvan beste … door gingen en zo door tot finale.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Liggen er nog fatsoenlijke renners uit? In dit systeem is die kans vrij minimaal.
Voorheen had je ook drie runs. Maar dan wel met vaste bezetting i.p.v. het gehussel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is dit voor een belachelijke opzet inderdaad. Alle spanning er vanaf. Eerder was toch altijd gewoon paar kwartfinales waarvan beste … door gingen en zo door tot finale.
Dat gehussel is eerlijker, maar het is minder overzichtelijk en je krijgt minder duels die bijblijven.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voorheen had je ook drie runs. Maar dan wel met vaste bezetting i.p.v. het gehussel.
Tenzij je een Fransman bedoelt zeg ik ‘not gonna happen’quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Leuk lefgizertje die bmx'er. Ik verwacht plek 3 of 4 voor hem.
Daar wel mee eens.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat gehussel is eerlijker, maar het is minder overzichtelijk en je krijgt minder duels die bijblijven.
Zat in elke heat op positie 3-4 hequote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tenzij je een Fransman bedoelt zeg ik ‘not gonna happen’
Fransen en BMX op de Spelen is een hele slechte combinatie, dus die worden gewoon 4, 5 en 6 hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tenzij je een Fransman bedoelt zeg ik ‘not gonna happen’
Met het gigantische thuisvoordeel zal dat nu echt niet het geval zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Fransen en BMX op de Spelen is een hele slechte combinatie, dus die worden gewoon 4, 5 en 6 hoor
Wat is er zo gigantisch aan het thuisvoordeel?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:21 schreef kilon het volgende:
[..]
Met het gigantische thuisvoordeel zal dat nu echt niet het geval zijn.
Dit is de trainingsbaan van de Fransen. Ze kennen iedere bult en bocht dus als geen ander.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is er zo gigantisch aan het thuisvoordeel?
Ja dat dacht ik al, maar zijn hier dan verder nooit wedstrijden gereden?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:40 schreef kilon het volgende:
[..]
Dit is de trainingsbaan van de Fransen. Ze kennen iedere bult en bocht dus als geen ander.
In Nederland is de baan toch nagebouwd?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:40 schreef kilon het volgende:
[..]
Dit is de trainingsbaan van de Fransen. Ze kennen iedere bult en bocht dus als geen ander.
Vast wel, maar het is toch niet helemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Nederland is de baan toch nagebouwd?
Das waarquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:46 schreef kilon het volgende:
[..]
Vast wel, maar het is toch niet helemaal hetzelfde.
Op basis van de resultaten in de kwartfinaleheats moet 1 van de favoriete 3 wel vallen voor een medaille straks.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:51 schreef TheVulture het volgende:
De dames maken volgens mij alle 3 wel kans een goede kans op de finale, fingers crossed
2 mannen in de finale dus.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:58 schreef kilon het volgende:
Voor de mannen verwacht ik niks.
De vrouwen kunnen hopelijk minimaal 2 in de finale krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |