Morgen moet ik nog puzzelen wanneer ik die ga maken (waarschijnlijk pas na atletiek). Afgelopen dagen was de vooravond dat wel goed te doen met één sport op een stream en dan invullen.quote:
Beetje te ruim, jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Brink ging iets te hard door de bochten.
Gewoon door ChatGPT laten maken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Morgen moet ik nog puzzelen wanneer ik die ga maken (waarschijnlijk pas na atletiek). Afgelopen dagen was de vooravond dat wel goed te doen met één sport op een stream en dan invullen.
Vooral de 2e bochtquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Of aan Humphrey vra... nee krijg het niet uit mijn toetsenbord.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon door ChatGPT laten maken.
forum.fok.ar gaat woest zijnquote:
Dat wel, maar hij lijkt in ieder geval genoeg power te hebben, je kunt beter gas terug moeten nemen ipv dat je de kracht niet hebt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Genoeg tijd om zijn naam te laten veranderen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:08 schreef Szura het volgende:
Brink lijkt me er wel eentje voor over 4 jaar
Die zag een gaatje wat er niet was, terwijl die vijf meter vrij had aan zijn rechterkant.quote:
Was de Zwitser toch, die er tegen aan reed?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Die gozer die viel deed het in ieder geval zelf in die laatste rechte lijn... en gelukkig nam ie Brink niet mee
Nee dat deed hij niet zelf, Chileenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Die gozer die viel deed het in ieder geval zelf in die laatste rechte lijn... en gelukkig nam ie Brink niet mee
Lijkt mij prettiger dan alleen een zadelpen bij de sprongen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:12 schreef Xylos het volgende:
Waarom zit er nog een zadel op die kinderfietsjes?
Anders zit het zo lastigquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:12 schreef Xylos het volgende:
Dat zijn de regelsquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:12 schreef Xylos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |