SPOILER: Spoedcursus 'Help, ik snap er niks van?!'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij nodigen u uit om uw inzichten en verwachtingen te delen over deze editie van de Olympische Spelen. Welke prestaties verwacht u van TeamNL? Zijn er internationale turners waar we bijzondere aandacht aan moeten besteden? Laten we samen vooruitblikken op deze spannende wedstrijden.
Meer informatie over de Olympische gymnastiekwedstrijden vindt u hier.
Met vriendelijke groet,
Uw FOK!-Sport AI (en een beetje van Moira)
Input voor deze tekst: dit, dit en deze pagina. (En ook deze eerdere Moira OP)
[Sorry als deze OP ineens verdwijnt]
[ Bericht 1% gewijzigd door Moira op 01-08-2024 20:01:05 ]Your beauty never ever scared me.
Is dat nu erger dan een 8 jaar terug?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:26 schreef wimderon het volgende:
De tribunes zitten weer vol met Amerikaanse bakvissen zo te horen.
Nu weer.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:27 schreef koffieleuk het volgende:
Ze kreeg 15.1 voor deze in de teamfinale, ben benieuwd
Geen ideequote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:28 schreef ijs_beer het volgende:
Hapert de NOS stream bij jullie ook?
Ik kijk op de Belg.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:28 schreef ijs_beer het volgende:
Nee, net getest.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:28 schreef ijs_beer het volgende:
Oke thanks. Ligt het bij mij. Eens kijken wat hbo doet.quote:
Dat is alweer zo lang geleden, dus dat antwoord moet ik schuldig blijvenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dat nu erger dan een 8 jaar terug?
3 jaar geleden is niet echt vergelijkbaar in Corona-tijd.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is alweer zo lang geleden, dus dat antwoord moet ik schuldig blijven
Wat kijk je dan op de hbo stream?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou NOS ga eens live naar het turnen ipv een kut item
sowieso Simone Biles > een groepswedstrijd bij het damesvolleybalquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou NOS ga eens live naar het turnen ipv een kut item
Was op kantoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Had wel mentions gestrooid. Geen reactie.
Gewoon.
3x3 basketbalquote:
Nee dat dan weer niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:31 schreef TAmaru het volgende:
[..]
sowieso Simone Biles > een groepswedstrijd bij het damesvolleybal
Die zag eruit als 14.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:32 schreef koffieleuk het volgende:
Chinezen zijn wel mental midgets eigenlijk
Voor sprong is dit wel vrij laag toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:26 schreef ijs_beer het volgende:
Lijkt me toch een degelijke score voor Lee.
Rubriek is na 30 jaar wel eens uitgekauwdquote:
Zodra ze 50 worden zien ze er ineens uit als 90quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat vind ik van alle Chinezen en Japanners die mee doen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Zodra ze 50 worden zien ze er ineens uit als 90
Stukje service!quote:
Erg sneu dat die er niet bij kan zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:41 schreef Coco het volgende:
Ik mis wel een type Eythora Thorsdottir
Wij allemaal, wij allemaal. Ontzettend zonde dat ze geblesseerd is.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:41 schreef Coco het volgende:
Ik mis wel een type Eythora Thorsdottir
Hoe laat is dat ongeveer?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:37 schreef koffieleuk het volgende:
Als je een oefening niet mag missen is het Nemour op brug zometeen
Dat had ijsbeer net ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:42 schreef BlauwePhlox het volgende:
Op NOS heb ik steeds haperingen/kort zwart beeld in de stream, jullie ook?
Had ik ook, ja. Jij ook via een Chromecast?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:42 schreef BlauwePhlox het volgende:
Ze moet als 5e, heel veel meer dan 10 minuten zal het niet zijn denk ikquote:
Ik kijk op de NOS-app op mijn tv. Maar misschien is dat via de ingebouwde Chromecast, dat zou kunnen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Had ik ook, ja. Jij ook via een Chromecast?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:48 schreef Coco het volgende:
Ik heb het turnen niet gevolgd, doen de wevers weer mee?Ja, maar hebben de finales niet gehaald dus je gaat ze niet meer zien waarschijnlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij er nog iemand uitvalt in de balkfinale, dan mag Sanne invallen.
Als ze haar onderuit duwt tijdens haar oefening vast welquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:49 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Kan Naomi het verhaal van Simone verstoren?
Sanne nog wel eerste reserve op de balk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:49 schreef BlauwePhlox het volgende:
[..]
Ja, maar hebben de finales niet gehaald dus je gaat ze niet meer zien waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:48 schreef Coco het volgende:
Ik heb het turnen niet gevolgd, doen de wevers weer mee?Biles wel met een situatieschets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zipportal in OS / [Turnen] #1
Dit is niet leukquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:50 schreef Felagund het volgende:
Oei dit gaat niet heel lekker voor Black.
Ze zag de hele oefening al wat onzeker uit.quote:
Nee het begin ook. Zonder handenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het begin, jij zeker na die val?
Ja, Simon Biles en Sanissa Lee. Fonetisch gespelde namen zijn supermoeilijk uit te spreken voor Edje Cornelisse.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:52 schreef Xylos het volgende:
Zeggen ze nu telkens simon biles bij de nos?
Wie?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:51 schreef koffieleuk het volgende:
Gelukkig heeft ze haar AA medaille al binnen
Ellie Black, een zilver op het WK in Montrealquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:55 schreef DeLuna het volgende:
Doet de NOS stream ook een beetje raar bij jullie? Het wordt steeds even zwart met een "bop"-geluid
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:42 schreef BlauwePhlox het volgende:
@ijs_beer had er ook al last van ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:55 schreef DeLuna het volgende:
Doet de NOS stream ook een beetje raar bij jullie? Het wordt steeds even zwart met een "bop"-geluid
Ja, ben geneigd om naar Eurosport over te stappenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:55 schreef DeLuna het volgende:
Ohjaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee het begin ook. Zonder handen
Zeker doen, zeer fijn commentaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:57 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja, ben geneigd om naar Eurosport over te stappen
Ik vind De Belg ook altijd fijn bij het turnen (serieuze post).quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:57 schreef Moira het volgende:
[..]
Is ook niet haar sterkste onderdeel toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:56 schreef Starflyer het volgende:
Hier liet Biles toch wat puntjes liggen.
Sowieso beter commentaar van de twee kundige Britse dames.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:57 schreef Moira het volgende:
[..]
Visser is ook bezig, heeft de balk al gehad.quote:
Wie zijn dat?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:57 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Sowieso beter commentaar van de twee kundige Britse dames.
De Engelse neem ik aan dan toch? Vond ik ook prima inderdaad. Ik kijk ff hoe lang ik het nog volhoud want ik waardeer Celine dan weer welquote:
Haar minste, dacht ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Is ook niet haar sterkste onderdeel toch?
Eens.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:58 schreef Moira het volgende:
[..]
want ik waardeer Celine dan weer wel
Yep, maar Ed praat natuurlijk steevast poep en de stream loopt iets verder achter en hapert soms watquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:57 schreef koffieleuk het volgende:
Gewoon d'n Ed en Celien bij de NOS?
Ja maar dat is geen OS-medaillequote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:56 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ellie Black, een zilver op het WK in Montreal
Bedankt, maar we gaan eerst even hier goud pakkenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:00 schreef Zipportal het volgende:
• 20.00 uur: BMX: kwartfinales met met Jaymio Brink, Dave van der Burg, Laura Smulders, Merel Smulders en Manon Veenstra
• 21.03 uur: zwemmen (v): Tes Schouten (finale 200 meter school) 🥇🥈🥉
Ter info.
WKs doen niet er super gek veel onder, maar wel een na-Olympisch WK wat altijd wat minder bezet is jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen OS-medaille
In before "typisch Nederlands" wanneer Visser naar verwachting eindigt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:01 schreef FvanS het volgende:
[..]
Bedankt, maar we gaan eerst even hier goud pakken
Ik weet het niet zeker, maar lijkt me zeker logisch. Elementen op de brug in ellegrip zijn namelijk wel altijd meer waard.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:03 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik vroeg het gister ook al maar geen antwoord, weet iemand of je met een ellegreep afspringen meer punten krijgt?
Al besproken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Chineesjes zijn allemaal net 12 jemig
5 euroquote:
Het is alweer afgelopen.quote:
Leeftijd daalt iedere keer.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Chineesjes zijn allemaal 10
Dat is pas na turnenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:00 schreef Zipportal het volgende:
• 20.00 uur: BMX: kwartfinales met met Jaymio Brink, Dave van der Burg, Laura Smulders, Merel Smulders en Manon Veenstra
• 21.03 uur: zwemmen (v): Tes Schouten (finale 200 meter school) 🥇🥈🥉
Ter info.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Gebiedsverbod van de Velde?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is zowaar een Chinees van 24 bij though. Dat is echt geriatrisch voor hun, dat is 3 Olympische seizoenenquote:
Wat is eigenlijk de minimum leeftijd?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Er is zowaar een Chinees van 24 bij though. Dat is echt geriatrisch voor hun, dat is 3 Olympische seizoenen
Het jaar dat je zestien wordt geloof ik, dus je kan nog vijftien zijn bij deelname.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de minimum leeftijd?
15, je moet 16 worden in het jaar van deelnamequote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Niemand kijkt, hopelijk blijft dat zoquote:
Minimaal 16 in het Olympische jaar, dus het jongste dat je tegen kunt komen is iemand van 15 die later dit jaar nog 16 wordt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom hoop je dat?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:13 schreef Moira het volgende:
[..]
Minimaal 16 in het Olympische jaar, dus het jongste dat je tegen kunt komen is iemand van 15 die later dit jaar nog 16 wordt.
Gelukkig wordt het in het vrouwenturnen steeds normaler om in je 20er jaren nog vrolijk door te blijven turnen
Ik hoop dat die minimumleeftijd ooit naar 18 wordt getild
Na vloer nog meer!quote:
Omdat het een sport is die decennialang minderjarige meisjes heeft uitgebuit tot het punt dat ze op hun 18e met pensioen gingen (zowel lichamelijk als geestelijk kapot). Je ziet bij de 18+ turnsters dat hun lichaam en geest goed hebben kunnen groeien, dat ze hun eigen turncarrière vormgeven zoals zij dat zelf willen, etc. Dat zou de norm moeten zijn imo.quote:
Ja, dat klinkt best logisch inderdaad.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Omdat het een sport is die decennialang minderjarige meisjes heeft uitgebuit tot het punt dat ze op hun 18e met pensioen gingen (zowel lichamelijk als geestelijk kapot). Je ziet bij de 18+ turnsters dat hun lichaam en geest goed hebben kunnen groeien, dat ze hun eigen turncarrière vormgeven zoals zij dat zelf willen, etc. Dat zou de norm moeten zijn imo.
Gaan we regelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:16 schreef ijs_beer het volgende:
Publieke omroep zonder reclame graag.
Besef me wel dat dit eigenlijk niet kan ten aanzichte van mensen met geheugenverliesquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Omdat het een sport is die decennialang minderjarige meisjes heeft uitgebuit tot het punt dat ze op hun 18e met pensioen gingen (zowel lichamelijk als geestelijk kapot). Je ziet bij de 18+ turnsters dat hun lichaam en geest goed hebben kunnen groeien, dat ze hun eigen turncarrière vormgeven zoals zij dat zelf willen, etc. Dat zou de norm moeten zijn imo.
Ja snapje, duurzaam omgaan met lichaam en geest van die meidenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt best logisch inderdaad.
Gezondheid staat voorop
Die kijken de 84e herhaling van de NOS maar.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Besef me wel dat dit eigenlijk niet kan ten aanzichte van mensen met geheugenverlies
Oke Dick.quote:
Dat zou ik niemand willen aandoenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die kijken de 84e herhaling van de NOS maar.
Ze zijn het daarna toch weer vergeten!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat zou ik niemand willen aandoen
Akkoord, maar dan verdwijnt wel onzin zoals wie is de mol.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als jullie dan toch een direct lijntje met Schoof hebben regel dan ook gelijk dat NOS de volgende keer dezelfde rechten als HBO nu heeft koopt.
Ik denk niet dat Schoof dat wil gaan betalen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als jullie dan toch een direct lijntje met Schoof hebben regel dan ook gelijk dat NOS de volgende keer dezelfde rechten als HBO nu heeft koopt.
Het heeft nooit in de verwachting gelegen dat ze daarvan in de buurt kwam. Ze is als 21e van de 24 gekwalificeerd en staat nu na 2 rotaties 12e (met een vol punt meer dan ze op die toestellen in de kwalificaties scoorde)quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Komt ze daarmee niet verder achter op de podiumkandidaten?
Dacht dat er een omroep minder moest niet extra volgens huidige rariteitenkabinetquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Zegquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Akkoord, maar dan verdwijnt wel onzin zoals wie is de mol.
win win dusquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit is toch perfect. De NOS heeft nooit 48 streams tegelijk open staan.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
NPO2+3 weg. Alleen Nederland 1 zonder reclame.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dacht dat er een omroep minder moest niet extra volgens huidige rariteitenkabinet
Een zekere Nederlandse beachvolleyballer is het hier niet mee eensquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:13 schreef Moira het volgende:
[..]
Minimaal 16 in het Olympische jaar, dus het jongste dat je tegen kunt komen is iemand van 15 die later dit jaar nog 16 wordt.
Gelukkig wordt het in het vrouwenturnen steeds normaler om in je 20er jaren nog vrolijk door te blijven turnen
Hier ben ik wel voorstander van.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:22 schreef Coco het volgende:
[..]
NPO2+3 weg. Alleen Nederland 1 zonder reclame.
Gaan we regelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier ben ik wel voorstander van.
Publiek is wel lekker stil.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:23 schreef kilon het volgende:
Heerlijk die hype van "kan Biles dit nog goed maken??"
Ja. Het antwoord is ja. Tenzij ze flinke fouten maakt uiteraard.
Jurering moet nu eenmaal on the spotquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:23 schreef Starflyer het volgende:
Nederland weer genaaid door de jury, dus
En NOS Eredivisiequote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Throwback na Mustafina die in Rio na 2 toestellen bovenaan stond, om uiteindelijk nipt 3e te wordenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:22 schreef Moira het volgende:
Simone op bronzen positie halverwege de wedstrijd, het is ongekend
Wat was je beste toestel?quote:
De NOS met hun tergend lange reclameblokken en niet terugkijkbare streams?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ringenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat was je beste toestel?
Ik heb ook kort geturnd (jaartje of zo) toen ik nog een klein Felagundje was.
Akkoord, voegt toch niets toe.quote:
Oooh ik was wel zoooo blij dat Musti daar die Olympische plak pakte thoquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:24 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Throwback na Mustafina die in Rio na 2 toestellen bovenaan stond, om uiteindelijk nipt 3e te worden
Vond het een beetje te gay.quote:
Dat snap ik wel ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Vond het een beetje te gay.
Trainer was wel erg verdrietig want die zag potentie.
Zijn ze mee aan het testen!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:28 schreef FvanS het volgende:
Eigenlijk zou AI gewoon turnen moeten beoordelen in de toekomst. fuck de jury
Zo jouw stream loopt een halfuur voorquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:29 schreef Moira het volgende:
14.566 voor Biles op vloer, da’s wel weer minder dan ze in kwali had(14.733)
Gaat echt legendarisch zijn als Andrade wint in een wedstrijd waar ze allebei prima turnen. Dat foutje van Simone op brug slaat qua punten doorgaans nog geen deuk in een pakje boter voor haar.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Weer 0.15 lager dan tijdens de kwalificatie, Andrade gaat echt dichtbij komen zonder fouten.
Waarom niet?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:31 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kan hier niet objectief naar kijken.
Geen stream, heb de livescorepagina openquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:30 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zo jouw stream loopt een halfuur voor
Dat is valsspelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:33 schreef Moira het volgende:
[..]
Geen stream, heb de livescorepagina open
Pa Wevers lacht hierom.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:13 schreef Moira het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |