En deze.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:32 schreef kilon het volgende:
Op die ene pijl na schiet hij wel goed.
Helaas de Turk net zo goed
3, want hij had die 8 in set 2 ook niet hoeven schietenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:32 schreef Redefine het volgende:
Met twee pijlen geeft die de partij weg
Daarvoor bij de vrouwen ook een paar keer ineens een 4quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vreemde afzwaaiers allemaal
Ja jammer
Dit dus, ik ga zelf even sportenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:30 schreef Simmertje het volgende:
Beetje klaar met alleen maar verliespotjes kijken. Ik ga wat anders doen.
En een goed verhaal!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Weer met een grote lach op het gezicht naar huis!
Ja klopt. Maar een 8 kan verdwaald een keer gebeuren. Met een 7 en 4 zit er totaal geen druk meer bij de tegenstander.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3, want hij had die 8 in set 2 ook niet hoeven schieten
Dat is wel een beetje eigen aan handboogschieters. Moeten natuurlijk hun rust bewaren bij het schieten zelf.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:34 schreef Fodio het volgende:
Jezus, zo laconiek .. het lijkt hem allemaal niets te schelen
Kostte hem wel die set. Als hij 9 of 10 schoot was set binnenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar een 8 kan verdwaald een keer gebeuren. Met een 7 en 4 zit er totaal geen druk meer bij de tegenstander.
Was de vorige Spelen ook al zo. De zoveelste medaille die hij om zeep helpt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:34 schreef Fodio het volgende:
Jezus, zo laconiek .. het lijkt hem allemaal niets te schelen
Medailles die wel gewonnen worden, zijn de dagjes trollen altijd snel vergeten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wijler won de vorige spelen een medaille. Ter info.
Dat weet ik. En dat had ook goud moeten zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wijler won de vorige spelen een medaille. Ter info.
Dat de Koreanen deze sport domineren ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Medailles die wel gewonnen worden, zijn de dagjes trollen altijd snel vergeten.
Moeten nog welquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat weet ik. En dat had ook goud moeten zijn.
Waar wel nog weleens iemand een WR punten schiet in de plaatsingsronde en de eerste dag van het toernooi er al uit ligt. Maar dat soort dingen overkomt alleen Nederlanders natuurlijkquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat de Koreanen deze sport domineren ook.
Vloek van het vlaggetje met een 3-choke.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:56 schreef Montov het volgende:
De broer van Joost doet het aardig goed. Goed vlaggetje ook.
Wat eet jij veel ijs.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:43 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor Hertog IJs. @:coco
Zonder mayo. @:van_poppel
Valt mee. Je doet wat in een bakje en klaar. Het is zomer en ik kan het hebben.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat eet jij veel ijs.
Je lijkt @:Oriente wel.
Nog 10 min geduld toch?quote:
Kun je trainen. Ik schiet met een compoundboog en heb nog een extra lensje (peep).quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:05 schreef kilon het volgende:
Ik zou al moeite hebben om het doelwit scherp te zien. Met bril.
Jawel. Ik ben build differently.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 05:55 schreef Em31 het volgende:
Altijd weer grappig om te zien
[ x ]
En dan balen dat het ‘maar een 8 is’ terwijl wij dat pijltje niet eens in de buurt van het bord krijgen.
Wel te laat, ja jammerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |