Australiaantjes staan ook niet echt op scherpquote:Op woensdag 31 juli 2024 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vizier staat zoals tegen China nog niet op scherp
Een goede verdeling van sporten over de dag, gaat denk ik nooit gebeuren.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat het nu even lekker rustig is, maar vanavond echt mokerdruk met sport. Had wel 1 of 2 dingen vanmiddag gemogen.
Vanaf morgen (wn overmorgen al heelemaal) echt topdruktequote:Op woensdag 31 juli 2024 14:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een goede verdeling van sporten over de dag, gaat denk ik nooit gebeuren.
Die paar dagen overlap tussen zwemmen en atletiek komen er weer aan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanaf morgen (wn overmorgen al heelemaal) echt topdrukte
Roeien overlapt gelukkig zelden met ietsquote:Op woensdag 31 juli 2024 14:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die paar dagen overlap tussen zwemmen en atletiek komen er weer aan.
Plus de apotheose van de meeste roei onderdelen.
Overmorgen wel met tienkampquote:Op woensdag 31 juli 2024 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Roeien overlapt gelukkig zelden met iets
Met ochtendprogramma zwemmen en/of atletiek.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Roeien overlapt gelukkig zelden met iets
Zet maar een VR-bril op.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind waterpolo eigenlijk alleen leuk als je er echt bij bent
Alle sporten zijn leuk als je er echt bij bent.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind waterpolo eigenlijk alleen leuk als je er echt bij bent
Wielrennen niet om maar effe een voorbeeld te noemenquote:Op woensdag 31 juli 2024 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alle sporten zijn leuk als je er echt bij bent.
Uitzonderingen daargelaten.
Alleen maar wegwielrennen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wielrennen niet om maar effe een voorbeeld te noemen
Nou heb ik wel eens bij onderwaterhockey zitten kijken, maar daar was ook niet veel aan hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen maar wegwielrennen.
Ik zeg toch ook uitzonderingen daargelaten
Stoeien jullie dan ook op het waterbed, om het Olympische gevoel een beetje te behouden?quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:45 schreef Naesala_1981 het volgende:
Wordt af en toe meer gestoeid met elkaar daar dan bij mij hier thuis.
Dat wel,maar wel zonder badpak.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:47 schreef Salina het volgende:
[..]
Stoeien jullie dan ook op het waterbed, om het Olympische gevoel een beetje te behouden?
Niets mis mee om met de zusjes Rogge op een kamer te zitten hoorquote:Op woensdag 31 juli 2024 14:50 schreef Redefine het volgende:
Die twee onderin kunnen beter en hotelkamer opzoeken.
Wereldkampioen geworden op penalties, geen trauma's hier.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:52 schreef kilon het volgende:
Penalties en Nederland. Nu ook in het waterpolo
Deze verliezen kan een halve finale kosten. De kwartfinale is praktisch gratis bij groepswinst.quote:
Dat is waar. Maar het was een Australische tegen een Nederlandsequote:Op woensdag 31 juli 2024 14:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niets mis mee om met de zusjes Rogge op een kamer te zitten hoor
quote:
Als je zo speelt is niks gratis.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze verliezen kan een halve finale kosten. De kwartfinale is praktisch gratis bij groepswinst.
Dat zeggen ze op het waterbed van Nasaela ook.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
In ieder geval een gelijkspelletje.
We want more.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Tweede plek in de poule is iig zo goed als zeker nu.
Zoals die van Lewandowskiquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:05 schreef Coco het volgende:
Geen mongolen aanloop zoals in het voetbal.
beetje lastig met zo'n laag doelquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:05 schreef Falco het volgende:
Lijkt me wel leuk als iemand een panenka uitprobeert
Ik ook. Dacht dat iemand dom deed toen ik het eerder voorbij hoorde komenquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:06 schreef noodgang het volgende:
Leuk die penanties, maar ik heb volkomen gemist waarom we dit nu aan het doen zijn in de poulefase
quote:
quote:Like Alert
31-07-2024 @ 15:06:42
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Olympische Spelen 2024 / [Waterpolo] #3"
Dit dusquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:06 schreef noodgang het volgende:
Leuk die penanties, maar ik heb volkomen gemist waarom we dit nu aan het doen zijn in de poulefase
Omdat gelijke spelen kut zijn en dit helpt om te voorkomen dat je op oneerlijke shit als goalverschil wel of niet door gaat.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook. Dacht dat iemand dom deed toen ik het eerder voorbij hoorde komen
Misschien gehoopt op het Krul effect?quote:
Sinds afgelopen seizoen schijnbaar. Alle wedstrijden op globaal niveau moeten beslist worden.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat dit altijd al was, pingels in de groepsfase bij gelijkspel. Is dit iets nieuws?
Een beetje effect is altijd al met een krul.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Misschien gehoopt op het Krul effect?
Erik van Dijk zal het wel te druk hebben gehad op de roeibaan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:09 schreef heywoodu het volgende:
Krijn Schuitemaker bij NOS trouwens, jemig. Normaal is hij druk met @:petervanhal vervangen bij Eurosport en dan zegt hij van elke Duitser en Italiaan dat het een beroepsmilitair is
Hup Hongarije!quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen dat Hongarije van Australië wint dus
Typisch Nederlands.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:13 schreef DeeBee het volgende:
Is er iets NEDERLANDSER dan penalties verliezen?
Verliezen als je niet gigantisch veel beter bent dan de tegenstander.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:13 schreef DeeBee het volgende:
Is er iets NEDERLANDSER dan penalties verliezen?
Er is toch niets bezig nu dat gespoilerd kan worden?quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:14 schreef heywoodu het volgende:
Leuk, die spoilerschermpjes achter de presentator steeds
Ik zag toch echt al iemand uitgebreid juichen wat ik nog niet wilde weten. Maar goed, ach.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is toch niets bezig nu dat gespoilerd kan worden?
Welke sport?quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zag toch echt al iemand uitgebreid juichen wat ik nog niet wilde weten. Maar goed, ach.
Maken WE daar kans? Anders blijf ik even bij het tennis hangenquote:
BMX.quote:
Begint nog niet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maken WE daar kans? Anders blijf ik even bij het tennis hangen
Is nog wel bezig, dus er kan nog van alles gebeuren. Ter info.quote:
Op een finaleplaats? Ja.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maken WE daar kans? Anders blijf ik even bij het tennis hangen
https://swimswam.com/worl(...)-water-polo-matches/quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:19 schreef Starflyer het volgende:
Shootouts bij een groepswedstrijdWaarom?
3x raden wat er gaat gebeuren.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Als Australië nu wint, komen ze op 10 punten. Nederland kan ook nog op maximaal 10 punten komen en verliest dan op onderling resultaat.
Als Hongarije wint, komen ze op 8 punten. Nederland moet dan minimaal een punt pakken uit verloren penalties om tweede te blijven.
Hongarije dat nu wint is de worst-case voor Nederland
Australië wint en Nederland is verzekerd van de tweede plek die de meest gunstige uitgangspositie geeft.quote:
Misschien zaten die bij het 3x3. En komen die nu nog.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap niet dat er niet meer kijkers zijn
Spannende ontknoping hockey, zwemfinales en 3x3, en dan is dit ook nog een saaie wedstrijd die nergens om gaat.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien zaten die bij het 3x3. En komen die nu nog.
en atletiek ook weer begonnen,quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spannende ontknoping hockey, zwemfinales en 3x3, en dan is dit ook nog een saaie wedstrijd die nergens om gaat.
Zelfs ik heb het niet aan staan nu
Maar ik zit met bord op schoot tv te kijken.
Ik heb een splitscreen nu. Zwemmen op de ene helft en waterpolo op de andere.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spannende ontknoping hockey, zwemfinales en 3x3, en dan is dit ook nog een saaie wedstrijd die nergens om gaat.
Zelfs ik heb het niet aan staan nu
Maar ik zit met bord op schoot tv te kijken.
Deze wedstrijd ging letterlijk nergens om. Niet voor Nederland, niet voor Canada. Beiden zijn al zeker van plekken 2 en 4.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
en atletiek ook weer begonnen,
Heeft het winnen van canada nog gevolgen voor betere loting oid?
Hoe zijn die kansen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:32 schreef Nattekat het volgende:
Dinsdag dus tegen de winnaar van Frankrijk-Griekenland, daarna de halve finale tegen Spanje.
Frankrijk is in principe gewoon een overwinning, Griekenland lastiger maar die zijn niet in vorm. Spanje lijkt de sterkste ploeg van het toernooi, maar normaalgesproken kan dat beide kanten op.quote:
Jawel, een #werkenbijdenos momentje. Italië, dat geen wedstrijden meer speelt, staat nu al onder Frankrijk op onderling resultaat.quote:Wie de tegenstander van Nederland wordt in de kwartfinales is nog niet duidelijk. Het lijkt aannemelijk dat het Frankrijk wordt, maar als die ploeg de laatste groepswedstrijd dik verliest, kan het ook Italië nog worden.
Dat lijkt dus Griekenland te worden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:32 schreef Nattekat het volgende:
Dinsdag dus tegen de winnaar van Frankrijk-Griekenland, daarna de halve finale tegen Spanje.
Even rekensommetje:quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat lijkt dus Griekenland te worden.
Wat zijn de kansen tegen Italie? Griekenland had een relatief lastige pot geworden begrijp ik?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:06 schreef Nattekat het volgende:
Griekenland wint met 7, daarmee is Frankrijk uitgeschakeld en wordt Italië de tegenstander van Nederland.
Haha, Frankijk.
Vorige keer tegen elkaar was op dat flop-WK na de verloren kwartfinale, toen won Nederland met 10-5. Daarvoor op het EK de halve finale 7-6 gewonnen. Italië is ook wel een ploeg om rekening mee te houden, maar lijkt echt totaal niet in vorm deze OS. Die wedstrijd tegen Spanje was de eerste keer dat ze zowaar weer wat lieten zien, en ik weet zeker dat Spanje niet op volle sterkte speelde.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat zijn de kansen tegen Italie? Griekenland had een relatief lastige pot geworden begrijp ik?
Dat zou fijn zijn in ieder geval, dan ga je in ieder geval om de medailles spelen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige keer tegen elkaar was op dat flop-WK na de verloren kwartfinale, toen won Nederland met 10-5. Daarvoor op het EK de halve finale 7-6 gewonnen. Italië is ook wel een ploeg om rekening mee te houden, maar lijkt echt totaal niet in vorm deze OS. Die wedstrijd tegen Spanje was de eerste keer dat ze zowaar weer wat lieten zien, en ik weet zeker dat Spanje niet op volle sterkte speelde.
VS niet?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:23 schreef Nattekat het volgende:
Dit was ook wel de enige wedstrijd van vandaag die op papier afgedaan had kunnen worden.
jij bent de leukste thuis?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb vertrouwen in de NOS dat ze tijdig inschakelen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben het volkslied gemist, dus ze zijn eigenlijk al te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |