Misschien zaten die bij het 3x3. En komen die nu nog.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap niet dat er niet meer kijkers zijn
Spannende ontknoping hockey, zwemfinales en 3x3, en dan is dit ook nog een saaie wedstrijd die nergens om gaat.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien zaten die bij het 3x3. En komen die nu nog.
en atletiek ook weer begonnen,quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spannende ontknoping hockey, zwemfinales en 3x3, en dan is dit ook nog een saaie wedstrijd die nergens om gaat.
Zelfs ik heb het niet aan staan nu
Maar ik zit met bord op schoot tv te kijken.
Ik heb een splitscreen nu. Zwemmen op de ene helft en waterpolo op de andere.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spannende ontknoping hockey, zwemfinales en 3x3, en dan is dit ook nog een saaie wedstrijd die nergens om gaat.
Zelfs ik heb het niet aan staan nu
Maar ik zit met bord op schoot tv te kijken.
Deze wedstrijd ging letterlijk nergens om. Niet voor Nederland, niet voor Canada. Beiden zijn al zeker van plekken 2 en 4.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
en atletiek ook weer begonnen,
Heeft het winnen van canada nog gevolgen voor betere loting oid?
Hoe zijn die kansen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:32 schreef Nattekat het volgende:
Dinsdag dus tegen de winnaar van Frankrijk-Griekenland, daarna de halve finale tegen Spanje.
Frankrijk is in principe gewoon een overwinning, Griekenland lastiger maar die zijn niet in vorm. Spanje lijkt de sterkste ploeg van het toernooi, maar normaalgesproken kan dat beide kanten op.quote:
Jawel, een #werkenbijdenos momentje. Italië, dat geen wedstrijden meer speelt, staat nu al onder Frankrijk op onderling resultaat.quote:Wie de tegenstander van Nederland wordt in de kwartfinales is nog niet duidelijk. Het lijkt aannemelijk dat het Frankrijk wordt, maar als die ploeg de laatste groepswedstrijd dik verliest, kan het ook Italië nog worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |