Dat zeggen ze op het waterbed van Nasaela ook.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
In ieder geval een gelijkspelletje.
We want more.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Tweede plek in de poule is iig zo goed als zeker nu.
Zoals die van Lewandowskiquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:05 schreef Coco het volgende:
Geen mongolen aanloop zoals in het voetbal.
beetje lastig met zo'n laag doelquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:05 schreef Falco het volgende:
Lijkt me wel leuk als iemand een panenka uitprobeert
Ik ook. Dacht dat iemand dom deed toen ik het eerder voorbij hoorde komenquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:06 schreef noodgang het volgende:
Leuk die penanties, maar ik heb volkomen gemist waarom we dit nu aan het doen zijn in de poulefase
quote:
quote:Like Alert
31-07-2024 @ 15:06:42
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Olympische Spelen 2024 / [Waterpolo] #3"
Dit dusquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:06 schreef noodgang het volgende:
Leuk die penanties, maar ik heb volkomen gemist waarom we dit nu aan het doen zijn in de poulefase
Omdat gelijke spelen kut zijn en dit helpt om te voorkomen dat je op oneerlijke shit als goalverschil wel of niet door gaat.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook. Dacht dat iemand dom deed toen ik het eerder voorbij hoorde komen
Misschien gehoopt op het Krul effect?quote:
Sinds afgelopen seizoen schijnbaar. Alle wedstrijden op globaal niveau moeten beslist worden.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat dit altijd al was, pingels in de groepsfase bij gelijkspel. Is dit iets nieuws?
Een beetje effect is altijd al met een krul.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Misschien gehoopt op het Krul effect?
Erik van Dijk zal het wel te druk hebben gehad op de roeibaan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:09 schreef heywoodu het volgende:
Krijn Schuitemaker bij NOS trouwens, jemig. Normaal is hij druk met @:petervanhal vervangen bij Eurosport en dan zegt hij van elke Duitser en Italiaan dat het een beroepsmilitair is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |