Dat lijkt dus Griekenland te worden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:32 schreef Nattekat het volgende:
Dinsdag dus tegen de winnaar van Frankrijk-Griekenland, daarna de halve finale tegen Spanje.
Even rekensommetje:quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat lijkt dus Griekenland te worden.
Wat zijn de kansen tegen Italie? Griekenland had een relatief lastige pot geworden begrijp ik?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:06 schreef Nattekat het volgende:
Griekenland wint met 7, daarmee is Frankrijk uitgeschakeld en wordt Italië de tegenstander van Nederland.
Haha, Frankijk.
Vorige keer tegen elkaar was op dat flop-WK na de verloren kwartfinale, toen won Nederland met 10-5. Daarvoor op het EK de halve finale 7-6 gewonnen. Italië is ook wel een ploeg om rekening mee te houden, maar lijkt echt totaal niet in vorm deze OS. Die wedstrijd tegen Spanje was de eerste keer dat ze zowaar weer wat lieten zien, en ik weet zeker dat Spanje niet op volle sterkte speelde.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat zijn de kansen tegen Italie? Griekenland had een relatief lastige pot geworden begrijp ik?
Dat zou fijn zijn in ieder geval, dan ga je in ieder geval om de medailles spelen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige keer tegen elkaar was op dat flop-WK na de verloren kwartfinale, toen won Nederland met 10-5. Daarvoor op het EK de halve finale 7-6 gewonnen. Italië is ook wel een ploeg om rekening mee te houden, maar lijkt echt totaal niet in vorm deze OS. Die wedstrijd tegen Spanje was de eerste keer dat ze zowaar weer wat lieten zien, en ik weet zeker dat Spanje niet op volle sterkte speelde.
VS niet?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:23 schreef Nattekat het volgende:
Dit was ook wel de enige wedstrijd van vandaag die op papier afgedaan had kunnen worden.
jij bent de leukste thuis?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb vertrouwen in de NOS dat ze tijdig inschakelen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben het volkslied gemist, dus ze zijn eigenlijk al te laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |