Die had je aan AH mee kunnen gevenquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:24 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 Heb je meegekregen dat sch.zus na nachten hoesten, slijm en benauwd wordt verdacht van kinkhoest?
MnX heeft ruim 100 lege bierflesjes in een shopper vol.
Zou het nu rustig zijn bij de automaat in de vakantie? Dat vind ik wel onder fitness vallen.
Ja en meteen de symptomen opgezocht maar daar voldoe ik lang niet aan. Ik denk echt dat afgelopen nacht een hoogtepunt ellende was. Nog geen antihoest pilletje nodig vandaag, af en toe een kuchjequote:Op woensdag 31 juli 2024 11:24 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 Heb je meegekregen dat sch.zus na nachten hoesten, slijm en benauwd wordt verdacht van kinkhoest?
MnX heeft ruim 100 lege bierflesjes in een shopper vol.
Zou het nu rustig zijn bij de automaat in de vakantie? Dat vind ik wel onder fitness vallen.
Sorry, niet op gelet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Had iemand even kunnen melden dat het vandaag ging regenen? Ik dacht dat we een week zon en zweten hadden. Dus nu zit ik op kantoor en hangt mijn was buiten.
In de regen![]()
Dadelijk maar eens huiswaarts. Ook om hopelijk kater uit zijn gevangenis te bevrijden, als hij gepiest heeft op zijn speciale korrels. Want in de nachtelijke opsluiting lukt dat blijkbaar niet en ik wil toch echt graag weten of er eiwitten in zijn urine zitten of niet.
Wat klinkt dat gaaf, een droom vakantiequote:Op woensdag 31 juli 2024 12:17 schreef Blues het volgende:
Beterschap Kaatje
Net met zoonF gebeld en de verhalen gehoord van het weekje varen in de bommelerwaard met zo'n blok hut boot.
Vonden het helemaal geweldig, heel stil, overal, ook in het wild,aanleggen. Boodschappen doen met de kano.
Beverburcht met bevers gezien, herten, ijsvogels, zwijnen gehoord, schotse hooglanders, wilde paarden, om 6 uur wakker worden door een vogelconcertwekker.
Ze zijn helemaal in love
Tja…mnX had geen puf om uit te zoeken gisteravond.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die had je aan AH mee kunnen geven![]()
Ik ben al jaren niet meer bij een flessenautomaat geweest. AH komt een keer of 4 per jaar en die nemen het altijd mee.
Sch.zus zegt, dat stomen met ( verse ) tijm enkele malen per dag verlichting geeft op de hoestprikkel.😇quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja en meteen de symptomen opgezocht maar daar voldoe ik lang niet aan. Ik denk echt dat afgelopen nacht een hoogtepunt ellende was. Nog geen antihoest pilletje nodig vandaag, af en toe een kuchje
Vrijdag heb ik sowieso een afspraak staan want we gaan over op injecties tegen de arthrose ivm zijn nieren ( met dank aan @Candaasje want zowel ik als de DA hadden dat gemist). Mag ik laten zien dat ik ook nog steeds in beesten kan prikken en daarna zelluf maandelijks doen. Scheelt mij tijd en vooral voor hem een hoop stress.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Sorry, niet op gelet.
Het is een heel onaardige methode maar bij een van mijn katten is ooit eens urine uit de blaas gedrukt, op geen enkele manier lukte het
Ja, heel mooi. Wel beetje zuur voor de dames, zolang voorquote:
Het is ook warm he!quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vrijdag heb ik sowieso een afspraak staan want we gaan over op injecties tegen de arthrose ivm zijn nieren ( met dank aan @:candaasje want zowel ik als de DA hadden dat gemist). Mag ik laten zien dat ik ook nog steeds in beesten kan prikken en daarna zelluf maandelijks doen. Scheelt mij tijd en vooral voor hem een hoop stress.
Net thuis, nog steeds geen pies(wat ook te denken geeft over de nieren.. hij zit nu 15 uur in hok met bak
) Ik heb de tonijn in water (vooral water) geserveerd en hopelijk doet dat de komende uren wat. En anders had ik idd al bedacht dat ze vrijdag maar moeten gaan drukken.
Naast geen pies ook geen pakket. Iets van het werk, ik haal het op voor vakantievierende collega… pakket kwijt.
Was is natgeregend, iedereen die ik bel is er niet en als ze mij bellen ben ik er niet.
Topdag![]()
Werkt dit?quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:16 schreef AnneX het volgende:
Dus iemand vroeg of ik spaarzegels had voor handdoeken. Tuurlijk en 7 stuks weg.
Was ik vanmorgen in de ah winkel en het zijn wel hele mooie![]()
Inmiddels heb ik er weer 7 met de bestelling vanmorgen. Nog een weekje broodjes voor mnX zet geen zoden aan de dijk.
Dus: wie wil mij 2 spaarkaarten schenken? Dat gaat magisch via een linkje 😇
Alsjeblieft…dankjewel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:38 schreef AnneX het volgende:
Wat leuk![]()
Blijkbaar werkt dit?Heb je ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat per zegel, niet per kaart.
Als het goed is heb je nu genoeg voor 2 kaarten.The love you take is equal to the love you make.
Ja oei dank je wel!quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je ze?
Het gaat per zegel, niet per kaart.
Als het goed is heb je nu genoeg voor 2 kaarten.
Even zegels rekenen…wil jijzelf niet?quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je nog meer wil, roep je maar.
Nee, ik doe er niks mee.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Even zegels rekenen…wil jijzelf niet?
Edit: volgens mij heb ik nu 4 volle kaarten. Even 24 uur afwachten tot het echt is bijgewerkt. Alhoewel de krat met lege flesjes van vanmorgen al wel is verrekend.
Lang leve de cul chat![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:38 schreef AnneX het volgende:
Wat leuk![]()
Blijkbaar werkt dit?Ik doe er toch niets mee dus je hebt er 32 zegels bij. Als je er nog 176 nodig hebt hoor ik het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
😂 dank dankquote:Op woensdag 31 juli 2024 14:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik doe er toch niets mee dus je hebt er 32 zegels bij. Als je er nog 176 nodig hebt hoor ik het wel
Ik heb geen 2 kaarten, maar de zegels die ik zaterdag bijgeschreven krijg stuur ik je. Help je me wel herinneren?quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:16 schreef AnneX het volgende:
Dus iemand vroeg of ik spaarzegels had voor handdoeken. Tuurlijk en 7 stuks weg.
Inmiddels heb ik er weer 7 met de bestelling vanmorgen. Nog een weekje broodjes voor mnX zet geen zoden aan de dijk.
Alsjeblieft…dankjewel
Indien nodig…volgens de app 😇 staan er VEERTIEN kaarten vol 😂quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb geen 2 kaarten, maar de zegels die ik zaterdag bijgeschreven krijg stuur ik je. Help je me wel herinneren?
whaha, geef maar een gilquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Indien nodig…volgens de app 😇 staan er VEERTIEN kaarten vol 😂
Dat is wel weer de max.
Het kost een uurtje en dan heb je wat.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgende week moet ik naar de "tietenpletter" en die zit hier bovenop een berg, niet te fietsen dus met de bus. En toen schoot me te binnen dat ik een nieuwe OV chipkaart had ontvangen maar daar nog niets mee had gedaan. Dus alle mailtjes/brieven daarover opgezocht, de diverse accounts in (OV en NS), gebeld, kaart afgemeld en kaart aangemeld, automatisch opladen er weer bij etc. En nu werkt het in ieder geval weer zoals het altijd deed (hoop ik)
Shit, daar heb ik nog niet bij nagedacht. Maar de pijn van lipoedeem zit in armen en benen en heupen. Het doet wel altijd veel pijn en ben bont en blauw maar dat hebben heel veel mensen. Deze pijn is ook zo weer voorbij en die van de bloeddruk blijft echt wel een half uurtjequote:Op woensdag 31 juli 2024 15:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het kost een uurtje en dan heb je wat.
Is dat wel ok gezien de ervaring met bloeddruk meten?
Misschien ‘mag’ je wel een echo… kun je vragen toch!? Nee heb je…ja kan…
Dan zou je toch even kunnen bellen voor overleg.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Shit, daar heb ik nog niet bij nagedacht. Maar de pijn van lipoedeem zit in armen en benen en heupen. Het doet wel altijd veel pijn en ben bont en blauw maar dat hebben heel veel mensen. Deze pijn is ook zo weer voorbij en die van de bloeddruk blijft echt wel een half uurtje
Ga je vaak met OV, en heb je een abbo nodig?quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgende week moet ik naar de "tietenpletter" en die zit hier bovenop een berg, niet te fietsen dus met de bus. En toen schoot me te binnen dat ik een nieuwe OV chipkaart had ontvangen maar daar nog niets mee had gedaan. Dus alle mailtjes/brieven daarover opgezocht, de diverse accounts in (OV en NS), gebeld, kaart afgemeld en kaart aangemeld, automatisch opladen er weer bij etc. En nu werkt het in ieder geval weer zoals het altijd deed (hoop ik)
Ja, ik had jouw opmerking in gedachten en heb met mate gegeven.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:38 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Het is ook warm he!
Mijnese plassen ook wel eens maar 1x per dag. Ook als het niet warm is. En al helemaal als er rare korrels in de bak liggen![]()
En niet teveel water bijgeven, dat kan uitkomsten vertekenen. Al denk ik dat ik dat al had gezegd, bedenk ik al typende. Hopelijk doet 'ie snel gewoon wat de bedoeling is
@:Blues wat klinkt dat heerlijk zeg, die vakantie van zoon!
Ik stond op, bracht afkortzaag terug naar vriendin en had PT. Nu met broodjes zalm op de bank sport kijken inhalenwel klein beetje iets meegekregen, tv daar stond aan, maar niet echt gekeken natuurlijk.
Ik ga niet meer zo vaak met het OV en ook geen abo/korting meer. Maar de kaart heb ik al in huis dus dan maar blijven gebruikenquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Ga je vaak met OV, en heb je een abbo nodig?
Zo niet kan je ook 'bliepen' met je gewone bankpas, werkt perfect!
En boks, vlg week donderdag laat ik de boel ook weer pletten.
Ik begon ze te sparen voor een wat dikkere hammamdoek. Want die vind ik niet vaak, heb er maar eentje en ze zijn zo fijn in de sauna. Toen kwam ik de perfecte doek voor een nog perfectere prijs tegen in… Lissabon.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:16 schreef AnneX het volgende:
Alsjeblieft…dankjewel
Ik heb ook nog wel 8 kaarten voor jequote:Op woensdag 31 juli 2024 15:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is wel weer de max.
Oquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is wel weer de max.
Nu gaat het met een magies linkje nondeju.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Jaren geleden had AH ook zo'n servies actie. Wilde ik graag. Kaarten kwamen uit heel Nederland vanuit de diverse vestigingen. Op de internet post "Kaatje" op de 3e etageIk had alles 12 persoons en vrienden dankzij mijn kaart ook
Pffff + de kosten vd reparatiequote:Op woensdag 31 juli 2024 16:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zometeen voor 220 euro met de taxi om de motor op te halen. Eindelijk
Veel acties gebruiken wij wel. Hoewel 1x Efteling genoeg was. Ik geloof dat ik nog 30 kaarten hadquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:52 schreef AnneX het volgende:
Een evt. volgende keer weet ik waar ik terecht kan. Dank aan allen.![]()
Regen ja? Gelukkig niet boven mijn zwembadquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Had iemand even kunnen melden dat het vandaag ging regenen? Ik dacht dat we een week zon en zweten hadden. Dus nu zit ik op kantoor en hangt mijn was buiten.
In de regen![]()
Dadelijk maar eens huiswaarts. Ook om hopelijk kater uit zijn gevangenis te bevrijden, als hij gepiest heeft op zijn speciale korrels. Want in de nachtelijke opsluiting lukt dat blijkbaar niet en ik wil toch echt graag weten of er eiwitten in zijn urine zitten of niet.
Bah, nog steeds kartonquote:Op woensdag 31 juli 2024 16:23 schreef Blues het volgende:
AH toppers![]()
Mijn energiepeilen vandaag: 2x 5 min roeien licht verzet, laaaag tempo met 1 minuut rust.
Slapen. Wat eten(een kartonnen kroketje). Rusten.
7 minuutjes geslenterd naar 1e bankje aan het weiland.
Rusten. Te warm.
6 minuten terugslenteren, zitten in tuin om trap op te kunnen.
Nu weer uitblazen op de bank.
Zie je bij doneren aan zo'n magisch linkje de naam van degene die heeft gedoneerd?quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nu gaat het met een magies linkje nondeju.
Vaak is inet wel leuk en hendig.
nee hoor. Weest niet bang 😉quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zie je bij doneren aan zo'n magisch linkje de naam van degene die heeft gedoneerd?
Ik heb 19 kaarten
Slim, want dat is onnozel veel extra tijd verspild.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Afspraak maar met een weekje verzet. Het is natuurlijk vakantietijd en de plettenbus staat bij een school. Dus ipv ieder half uur gaat de bus ieder uur. En natuurlijk kwam de bus 2 minuten na de afspraak aan (en je moet nog 5 minuten lopen). En een uur wachten (buiten natuurlijk zonder zitjes) heb ik geen zin in.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
nee hoor. Weest niet bang 😉
Maak er iemand blij mee. Volgens mij heb ik genoeg.
Daar is ook een topic voor FHF / AH Uitjes zegels gezochtquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook nog 17 uitjeskaarten als die in trek zijn
Ik las dit:quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:37 schreef gcjoel het volgende:
Ik kijk wel uit naar de zomer kraskaarten![]()
Zijn die digitaal?
Die zijn ook digitaalquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:37 schreef gcjoel het volgende:
Ik kijk wel uit naar de zomer kraskaarten![]()
Zijn die digitaal?
Nou inderdaad. Vorig jaar had ik echt pakken koffie en baby doekjesquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, ik had er vandaag 1.
Zou handig zijn als je die ook kon doorsturen
Ik neem het meestal wel gewoon mee en dan doneer ik het aan iemand die ik ken die het niet zo breed heeft. Ze is er heel blij mee.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:06 schreef gcjoel het volgende:
Nou inderdaad. Vorig jaar had ik echt pakken koffie en baby doekjes
Het zijn geïmpregneerde planken en balken, dus in principe niet. In de bouwmarkt zeiden ze beter niet, want als je nu gaat beitsen oid dan sluit je het vocht op in die balk (hun verhaal). Dus dat geloof ik maar gewoon.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:42 schreef AnneX het volgende:
Zeg Vlondertje - houden we die erin? - hoef je de planken niet in de olie of iets dergl te zetten? Of had je dat al gedaan vooraf aan de constructie?
Ja zeg @Anthraxx hoe vaart je gezin inmiddels. Baby (?) is hoe oud?quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Veel acties gebruiken wij wel. Hoewel 1x Efteling genoeg was. Ik geloof dat ik nog 30 kaarten had.
Baby voer tikt aan bij de dagelijkse boodschappen 😵
Taxi op kosten van een ander, altijd leukquote:Op woensdag 31 juli 2024 16:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zometeen voor 220 euro met de taxi om de motor op te halen. Eindelijk
In de olie zetten is bij hardhout. Grenen/zachthout wordt meestal niets aan gedaan, hoewel beits best kan. Maar volgens mij doet dat weinig qua conserveren.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:07 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Het zijn geïmpregneerde planken en balken, dus in principe niet. In de bouwmarkt zeiden ze beter niet, want als je nu gaat beitsen oid dan sluit je het vocht op in die balk (hun verhaal). Dus dat geloof ik maar gewoon.
Van de taxi krijg ik 200 euro terug. De reparatie was 900quote:
Ze is net 2 weken geleden 1 jaar oud geworden. Wel nog veel ziek (ongeveer om de week). Net waterpokken gehad. Wel een erg blij kind verder.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja zeg @:Anthraxx hoe vaart je gezin inmiddels. Baby (?) is hoe oud?
Grote broer naar school. En Annie ook lekker bezig.
Fijn om te horen!quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze is net 2 weken geleden 1 jaar oud geworden. Wel nog veel ziek (ongeveer om de week). Net waterpokken gehad. Wel een erg blij kind verder.
Marijn gaat naar groep 2
quote:
Auwquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Van de taxi krijg ik 200 euro terug. De reparatie was 900
Ja wat een schuw dier is het toch...quote:
Oei, dat is een flink bedrag! Hopelijk nu weer vele veilige kilometers!quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Van de taxi krijg ik 200 euro terug. De reparatie was 900
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooitquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]DP
![]()
Hoe is de leef? Voldoende alcohol?
Herkenbaar, zou normaal gesproken met hoe ik me nu voel wel gaan werken, maar ik kon het vandaag voor het eerst opbrengen om de keuken even te doen ipv “komt wel”.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:30 schreef Blues het volgende:
Werk trekt wel aan me. Qua gevoel maar ook qua whatsapp.
JA IK WEET DAT WE GEEN MENSEN HEBBEN en dat niemand kan invallen zomaar.
Maar ik wil toch echt eerst eens een normale dag hebben... een dag dat ik me weer helemaal goed voel. En niet na 1 dag meteen alweer op die sneltrein stappen.
En... lief bedoeld maar al die collega's die je appen hoe het is, en dat ik rustig aan moet doen. Ja mensen, ik ben ziek, ik doe rustig aan, ik KAN niet anders.
#laatmemetrust
Het gaat er ook om bij mij, dat ik weet hoe het gaat op het werk. Je kán met deze toch al lage bezetting niet 'rustig aan doen' op het werk. Als we met 4 zouden zitten en ik ben de 5e is het een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Herkenbaar, zou normaal gesproken met hoe ik me nu voel wel gaan werken, maar ik kon het vandaag voor het eerst opbrengen om de keuken even te doen ipv “komt wel”.
Zijn er geen uitjes tickets waarmee je uitstapjes kunt doen?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:48 schreef Morgane89 het volgende:
Groot gelijk @:Blues rustig uitzieken![]()
Nou ja zeg. Ik dacht: misschien is een dagticket Center Parcs hier in de buurt wel leuk als we vakantie hebben in september. Met een groot zwembad, kinderboerderij en zo. Maar dat kost gewoon 74 euro voor 2 volwassenen en 1 kind. Dat zijn toch belachelijke prijzen??
Wat een geld!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:48 schreef Morgane89 het volgende:
Groot gelijk @:Blues rustig uitzieken![]()
Nou ja zeg. Ik dacht: misschien is een dagticket Center Parcs hier in de buurt wel leuk als we vakantie hebben in september. Met een groot zwembad, kinderboerderij en zo. Maar dat kost gewoon 74 euro voor 2 volwassenen en 1 kind. Dat zijn toch belachelijke prijzen??
Mocht je gaan, haal dan vooral taartjes bij Boulangerie Utopie. Met de motor iedere keer vaste stop als we door Frankrijk gaan (met mijn bus maar niet heel Parijs door geweestquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:05 schreef vlindertje89 het volgende:
Goed zo @:Blues!
Je mag ook best even aangeven bij ze he, dat je het heel lief vindt allemaal maar dat het rustig aan doen makkelijker gaat als je niet de hele tijd (lieve, maar toch) berichtjes van ze krijgt. En die appjes voor invallers, is dat in groepsapp? Dan die gewoon even muten misschien?
Ik heb het idee opgevat om heel misschien volgende week toch naar de OS te gaanik moet nog even kijken vrijdag hoe de dames en heren hockey het doen om te weten voor welke halve finale ze (mogelijk) op het programma staan, en dan beslissen of ik wil gaan of niet. Het lijkt me heel vet, maar vind het ook wel heel spannend in mn eentje (druk, gedoe, veiligheid, etc) maar het is ook niet vaak zo dichtbij natuurlijk.
Ik heb er zelf nog een paar van de Plus, maar toch bedanktquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zijn er geen uitjes tickets waarmee je uitstapjes kunt doen?
Daarvan heb ik wel een paar. Bij ah 😉
Zijn het niet de gemiddelde prijzen voor pretparken langzamerhand?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:09 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik heb er zelf nog een paar van de Plus, maar toch bedankt![]()
Het hoefde ook niet per se iets van een zwembad te zijn, maar het is maar een half uur rijden dus dit leek me wel handig. Maar niet voor dit geld...
Poliapp staat altijd op mute.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:05 schreef vlindertje89 het volgende:
Je mag ook best even aangeven bij ze he, dat je het heel lief vindt allemaal maar dat het rustig aan doen makkelijker gaat als je niet de hele tijd (lieve, maar toch) berichtjes van ze krijgt. En die appjes voor invallers, is dat in groepsapp? Dan die gewoon even muten misschien?
Ik heb het idee opgevat om heel misschien volgende week toch naar de OS te gaanik moet nog even kijken vrijdag hoe de dames en heren hockey het doen om te weten voor welke halve finale ze (mogelijk) op het programma staan, en dan beslissen of ik wil gaan of niet. Het lijkt me heel vet, maar vind het ook wel heel spannend in mn eentje (druk, gedoe, veiligheid, etc) maar het is ook niet vaak zo dichtbij natuurlijk.
Heel goed. Jullie kunnen niet het “ik ben er, doe wel wat maar wel rustig aan “ tempo doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Het gaat er ook om bij mij, dat ik weet hoe het gaat op het werk. Je kán met deze toch al lage bezetting niet 'rustig aan doen' op het werk. Als we met 4 zouden zitten en ik ben de 5e is het een heel ander verhaal.
Ik ben nu eenmaal zuinig op mezelf tegenwoordig
Niet zoveel denken jij! Gaanquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:05 schreef vlindertje89 het volgende:
Volgend jaar bramenplukmeet 😉quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:58 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb even in m'n nieuwe DorfGrasmaaien bij m'n oom.
M'n toekomstige woning heeft 3500m2, de huidige huurder heeft daarvan 1500m2 in gebruik. De 2000m2 heeft m'n oom nog wat spullen staan. Daar ook even met de bosmaaier door de sloot geweest.
Bij m'n oom op het terrein heb ik heel veel dikke bramen gezien. Ik lees dat als je er jam van maakt de vossenlintworm geen risico is
Pics or it didn't happen
[ afbeelding ]
Mahlzeit![]()
[ afbeelding ]
Nee dat is bij een ander terrein/woning een eindje verderop. Daar ga ik niet zomaar anderen uitnodigenquote:
Dat inderdaad wat vreemd zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee dat is bij een ander terrein/woning een eindje verderop. Daar ga ik niet zomaar anderen uitnodigen
Dan een Duitse worsten bbq meetquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee dat is bij een ander terrein/woning een eindje verderop. Daar ga ik niet zomaar anderen uitnodigen
Wou dit weekend tafel schuren en lakken, buiten op het dak, maar dat stel ik toch maar even uitquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:39 schreef Kaatje1 het volgende:
De hemelgoden storten momenteel de bewaarde regen boven ons uit. En volgens buienradar komt en nog een veelvoud aan.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wou dit weekend tafel schuren en lakken, buiten op het dak, maar dat stel ik toch maar even uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen met bijdragen hartelijk dank. 💐
Zij gaat er echt voor zitten 😎quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:41 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik een paar dagen in IJmuiden ben moet zij toch wel minimaal 1x op de foto
Morgen weer naar huis als de reguliere bediende er weer is.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:33 schreef AnneX het volgende:
Even sporten. De apparaten konden weer een standje zwaarder. Check.
Nog een yoga sessie erachteraan.
Daarna de kaarten inwisselen.
KijkGelijk actieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen met bijdragen hartelijk dank. 💐![]()
Ik overweeg ook om een paar handdoeken en washandjes te kopen. En om straks yoga te doen.
Wiske
Spoilers!
Wiskequote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:41 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik een paar dagen in IJmuiden ben moet zij toch wel minimaal 1x op de foto
Morgen weer naar huis als de reguliere bediende er weer is.
Ik ga pas judo kijken wanneer zoon van vrienden op tv komt, hij schijnt als een speer te gaan (moet nog 8 worden 😉)quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tevens, 3x3 basketbal![]()
En wat is judo toch een idiote sport. Ik kijk nog liever naar driebanden.
Ik woon met een oud-judoka in huis, dus die heeft me veel uitgelegdquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Doe maar. Mooie kwaliteit. Geen geld. Sort of.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gelijk actie![]()
Ik overweeg ook om een paar handdoeken en washandjes te kopen. En om straks yoga te doen.
Wiske
Dan had ik kunnen zwaaien. Mn rondje ging om Zeewijk heen en aan de rand van de haven van IJmuiden.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:53 schreef Blues het volgende:
Wij zijn als uitje, ik heb écht een betere dag) naar IJmuiden gereden. Biertje op een doodstil strand (bewolkt, alleen een paar duitsers) naar de aldi en deka daar en langs waasdorp voor vis.
Voel me meteen wat vrolijker nu ik 'uitgelaten' ben
Fietsen, huifkar, vis eten. Creditkaart mee.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:57 schreef MadMaster het volgende:
Dagje Vlieland, wat zijn de must do's?
Het is het enige Waddeneiland dat ik nog nooit bezocht heb en ik wil de TVTAS gevuld hebben...
Als je interesse hebt, heb ik nog wel wat andere vis-adresjes dan Waasdorp in IJmuiden, wat meer verstopt op het industrieterrein.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:53 schreef Blues het volgende:
Wij zijn als uitje, ik heb écht een betere dag) naar IJmuiden gereden. Biertje op een doodstil strand (bewolkt, alleen een paar duitsers) naar de aldi en deka daar en langs waasdorp voor vis.
Voel me meteen wat vrolijker nu ik 'uitgelaten' ben
Het was grappig om te ontdekken dat ik toentertijd bevriend was met de buurmeisjes en dochters van golfer’s judo leraar. 😂quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik woon met een oud-judoka in huis, dus die heeft me veel uitgelegdDaardoor is het leuker kijken.. vooral als je dan FOK! erbij hebt. Dat topic
Weet ik... had jij al eens verteld (of iemand andersquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je interesse hebt, heb ik nog wel wat andere vis-adresjes dan Waasdorp in IJmuiden, wat meer verstopt op het industrieterrein.
Na 3 keer Waasdorp en even zo vaak ziek na afloop, kom ik daar echt niet meer...
De overtocht bedoel je? Die duurt ook ongeveer zes keer zo lang natuurlijk en gaat 10 keer zo weinig op een dag. Texel is eigenlijk gewoon een veredelde pont.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Fietsen, huifkar, vis eten. Creditkaart mee.
Na Texel bedachten we de volgende x naar V. Twee x zo duur!![]()
Vuurtoren? Tromps huis?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:57 schreef MadMaster het volgende:
Het is het enige Waddeneiland dat ik nog nooit bezocht heb en ik wil de TVTAS gevuld hebben...
T/m 18 aug in te wisselen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gelijk actie![]()
Wiske
Alles. Om te beginnen onderdak.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De overtocht bedoel je? Die duurt ook ongeveer zes keer zo lang natuurlijk en gaat 10 keer zo weinig op een dag. Texel is eigenlijk gewoon een veredelde pont.
Volgens mij is er op Vlieland weinig meer te doen dan fietsen en op het strand zijn![]()
One handshakequote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het was grappig om te ontdekken dat ik toentertijd bevriend was met de buurmeisjes en dochters van golfer’s judo leraar. 😂
Kleine wereld toch.
Nee, in Den Haag.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:08 schreef Blues het volgende:
[..]
One handshake
Hij vraagt in Bussum?
Ik geloof je. De meeste sporten zijn leuk als je er iets van af weet. Maar judoquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik woon met een oud-judoka in huis, dus die heeft me veel uitgelegdDaardoor is het leuker kijken.. vooral als je dan FOK! erbij hebt. Dat topic
Ik walg sowieso van vecht"sporten". Maar dat genuil met strafjes dit strafjes datquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Woonde die judoleraar dan in DH?quote:
De ex met twee dochters woonden in ons portiek, boven ons.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Woonde die judoleraar dan in DH?
Vollebregt of Tump kan g zich herinneren, judoschool in Bussum.
Niet in DH.
Absoluut. En dat terwijl ik zelf aan dressuur en kickboksen heb gedaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik walg sowieso van vecht"sporten". Maar dat genuil met strafjes dit strafjes datMaar goed, ik kijk ook niet naar paarden"sport".
vd Geest? Daar heeft g niet bij gejudoot.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
De ex met twee dochters woonden in ons portiek, boven ons.
Met een piano. 🎶
Vader - met de bekende naam - had de sportschool in Bloemendaal.
Nee. N d’A . De sportschool bestaat nog, zag ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:42 schreef Blues het volgende:
[..]
vd Geest? Daar heeft g niet bij gejudoot.
Hij judode in de jaren 60.
Anders moet je maar ff met g appen.
#eindedoorgeefluik
Mijn oudste Q heeft er ook een blauwe maandag opgezeten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:37 schreef borisz het volgende:
Twee jaar judo gedaan toen ik klein was. Alleen is mijn sport niet heb de kracht niet om met mensen te smijten
Al is judo voor iedere kleintje prima. Lekker stoeien, rollen en leren vallen. Goed voor de motoriek.
En ik was een tijdje verdwaald bij de lokale omroep. Als Cor vd Geest weer wat kwijt moest kreeg je hele epistels op de mail als persbericht
Daar heeft ie nooit gejudoot....quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:43 schreef AnneX het volgende:
Nee. N d’A . De sportschool bestaat nog, zag ik.
Knock knock…luikje weer open…g zei dat. Toen. #tik . Luikje dicht.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Daar heeft ie nooit gejudoot....
Ja die bestaat nog wel idd.
Hij heeft er wel fitness gedaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Knock knock…luikje weer open…g zei dat. Toen. #tik . Luikje dicht.
Ook best logisch denk ik, op zo'n klein stukje grond. Texel is ook nog een nauwelijks een eiland met die omvangquote:
Ik wist er wel eens een gelijkspel uit te halen... En was al lichter ingedeeld... Maar ja spierziekte is in judo niet in mijn voordeel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Mijn oudste Q heeft er ook een blauwe maandag opgezeten.
Wilde wel naar de les maar durfde niks op wedstrijden![]()
Toen maar naar honkbal, dat paste hem beter.
eerder op Vlieland weet ik niks meer van.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ook best logisch denk ik, op zo'n klein stukje grond. Texel is ook nog een nauwelijks een eiland met die omvangMaar Vlieland is ook wel in trek bij de havermelkelite, dat zal vast meetellen.
Vliehors Express is leuk, maar dat moet je maar net treffen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:57 schreef MadMaster het volgende:
OK, de boot, parkeerplaats in Harlingen en fietsen op Vlieland zijn geregeld.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vliehors Express is leuk, maar dat moet je maar net treffen.
Dorpsstraat, fiets huren, vuurboetsduin, waddenkant, richting Posthuys, doorsteken richting stand.
Ik kom al van kinds af aan op Vlieland. We gaan nooit meer in de zomer. Te druk, te duur, te elitair.
Vliebiza.![]()
Buiten het seizoen wel leuk, maar ik zou zelf nooit voor maar één dagje gaan.
Tot mijn 10e gingen we regelmatig naar Terschelling. Enige ervaring met een waddeneilandquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:35 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben tot nu toe alleen op Schiermonnikoog (in de winter) geweest. Dat was wel heerlijk rustig.
Welk huis zaten jullie? Wij hadden ook een mooi huis vlakbij Oudeschild. Praktisch ook, want tegenover het loonwerk bedrijf van Anna haar familiequote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
eerder op Vlieland weet ik niks meer van.
De havermelkelite was nog niet benoemd.
Eerlijk gezegd vond ik Texel niet zo veel aan.
Saai. Vlak. Wind. (Ongelooflijk) Toeristische dorpen. Weinig afwisseling qua landschap.
Wij hadden een prachtig huis, 5 minuten fietsen van Oudeschild.
Iedereen mag het adres vragen.
Friesland was zo veel beter: fietsen vlak buiten Leeuwarden dóor weilanden, met overal torenspitsen van dorpjes, zoals Jorwert. In Drente: bossen en weilanden.
Aanrader: hotel de drentse liefde.
Affijn. Ben benieuwd waar wij volgend jaar uitkomen.
Oh die komt van Texel. Zijn jullie jongens ook kraaien?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Welk huis zaten jullie? Wij hadden ook een mooi huis vlakbij Oudeschild. Praktisch ook, want tegenover het loonwerk bedrijf van Anna haar familie
Nee, het is de zus van Anna haar moeder die er woont. Ze komen allemaal uit Noord Groningen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh die komt van Texel. Zijn jullie jongens ook kraaien?Of is dat alleen als ze nog op Texel zou hebben gewoond?
Dochter van m'n oom is getrouwd met iemand van Texel. De kinderen zijn in Den helder geboren in het ziekenhuis, meende dat ze dat kraaien noemen
Nooit v gehoord, ziet er mooi uitquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
De Deense waddeneiland zijn mooi, Rømø ben ik meerdere malen geweest. Zeeen van ruimte op het strand, veel Duitsers die er door rijden om de pont naar Sylt te nemen, wat een vreselijk toeristische crap is, vergane glorie en duur. Rømø is mooi en rustig, je mag er trouwens ook met de auto het strand op. Stranden zijn gedeeltelijk ook (aan de Noordzee kant) verschrikkelijk breed.
Denemarken is een mooi vakantieland, alleen kom je er daar achter dat de Euro zo ingekakt is, ofwel, het is teringduur. Mijn zus woont aan de Deense grens, en als we daar eens een tijdje zijn gaan we altijd ff naar Rømøquote:
Och, restaurant en hotel Ambrosijn is gesloten. Ik was net benieuwd wat een kamer zou kosten. Schier is zo mooiquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:06 schreef Blues het volgende:
Texel. https://paulentrudie.nl/texel-september-2022.php
Met g en vrienden een paar keer.
Vlieland. Als kind, met ouders een paar x.
Terschelling.Toen ik 16 was met de brommerklup. Allemaal vriendinnen met peugeotbrommertjes.
Ameland. Met ouders en vriendin
https://paulentrudie.nl/lauwersoog-en-schiermonnikoog-2020.php
Schiermonnikoog. Met g (check vooral ons verblijf toen in Lauwersoog)
Voor de statistieken.
Oh wat jammer.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, restaurant en hotel Ambrosijn is gesloten. Ik was net benieuwd wat een kamer zou kosten. Schier is zo mooi
Ja, Borkum!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:23 schreef Clubsoda het volgende:
Qua niet-Nederlandse waddeneilanden alleen Nordeney en Borkum, denk ik.
De boot naar Borkum was m'n eerste mondkapje.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, Borkum!
Goed te doen voor een dagje vanuit Stad. Heel andere sfeer dan Vlieland of Schier, maar wel leuk.
Dus eerst met de boot naar het ene eiland en vanaf daar naar Sylt? Doen moet je wel echt een hekel hebben aan de treinquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
De Deense waddeneiland zijn mooi, Rømø ben ik meerdere malen geweest. Zeeen van ruimte op het strand, veel Duitsers die er door rijden om de pont naar Sylt te nemen, wat een vreselijk toeristische crap is, vergane glorie en duur. Rømø is mooi en rustig, je mag er trouwens ook met de auto het strand op. Stranden zijn gedeeltelijk ook (aan de Noordzee kant) verschrikkelijk breed.
Nee, je kan over een dam van het vaste land naar Rømø rijden.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dus eerst met de boot naar het ene eiland en vanaf daar naar Sylt? Doen moet je wel echt een hekel hebben aan de trein![]()
Rømø is dat dat eiland bij @:Barreltje voor de kust, waar we naartoe hadden gekund @:dr_Flash ?
Voor de statistieken: Texel, ooit eens Ameland (geen actieve herinneringen aan) en Sylt.
Nee dat was Fanø. Mandø ligt er ook nog tussen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dus eerst met de boot naar het ene eiland en vanaf daar naar Sylt? Doen moet je wel echt een hekel hebben aan de trein![]()
Rømø is dat dat eiland bij @:Barreltje voor de kust, waar we naartoe hadden gekund @:dr_Flash ?
Voor de statistieken: Texel, ooit eens Ameland (geen actieve herinneringen aan) en Sylt.
Andalusië is tof.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:53 schreef Lonaa het volgende:
Almunecar
…
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
Mojacar zijn we de eerste week geweest. In het huis van de moeder van een vriend van W. Zij heeft het huis op de berg met het beste uitzicht naar de zee. En de grootste roze bloemenboom voor het huis. We waren dus de selfieplekquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Andalusië is tof.
Waar verbleven jullie vóór Granada?
En ben je in Almunecar op de markt geweest?
Daar staat een kruidententje dat we regelmatig bijna leeggeplunderd hebben. 'Zout uit Almunecar' (zeezout met kruiden) is hier een vast ingrediënt en moet periodiek aangevuld worden…
Zo gaat dat met projectjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een geweldige spreekbeurt en wat hebben jullie genoten. Wat was de boete en sleepkosten?
Dat projectje lijkt nu eerder een project in hoofdletters
Die enorme kassen van vaak alleen maar een plastic zeiltje zijn inderdaad een vervuiling van het landschap, maar de rit langs de kust tot Malaga is verder wel een mooie trip met leuke, kleine plaatsjes, restaurantjes en terrasjes onderweg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mojacar zijn we de eerste week geweest. In het huis van de moeder van een vriend van W. Zij heeft het huis op de berg met het beste uitzicht naar de zee. En de grootste roze bloemenboom voor het huis. We waren dus de selfieplekErg vermakelijk om naar te kijken vanaf het balkon.
De markt op Almunecar was op de dag dat we daar aankwamen, we waren echter na het (eindelijk) kunnen parkeren van de auto eigenlijk net te laat om nog de markt op te gaan, dus helaas hebben we dat niet gedaan.
Waar we overigens ook nog wel van onder de indruk waren en geen weet van hadden is de plastic zee. We besloten van Mojacar naar Almunecar te rijden via de kust ipv binnenland maar die kassen....tering zeg. Wat...indrukwekkend en treurig en heftig en poh. Het laat je wel anders nadenken over je tomaten uit Spanje.
Prima schatting.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die enorme kassen van vaak alleen maar een plastic zeiltje zijn inderdaad een vervuiling van het landschap, maar de rit langs de kust tot Malaga is verder wel een mooie trip met leuke, kleine plaatsjes, restaurantjes en terrasjes onderweg.
Wij verbleven meestal tussen Salobrena en Motril, waar mijn schoonouders een appartement van vrienden ter beschikking hadden, als die er zelf niet verbleven. Ideaal!
Helaas is het appartement enkele jaren geleden verkocht…
En de boete/sleepkosten schat ik in op 60 euro…
Ja, het is veel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Prima schatting.
Ja, als je de plastic zee voorbij bent is het prachtig rijden.Maar het is Zo Groot. En Zo Veel.
Zou goed kunnen. Almunecar gaan we nog wel een keer naar terug als zij hun finca en studio's af hebben.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, het is veel.
Goede reden om er nog eens naar terug te keren…
Veel beter toch, een vakantie zonder planquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:14 schreef Lonaa het volgende:
Was ook de eerste keer voor ons allebei dat we niet een uh strak omlijnd plan hadden. We hadden de heenvlucht, de huurauto, de terugvlucht en die week in Mojacar. Dat we naar onze vrienden zouden gaan hadden we wel afgesproken maar nog niet welke dag. We zijn wel fan van "links of rechts" als we ergens zijn, maar dat werkt dus ook in het grotere geheel
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:46 schreef Blues het volgende:
Ik ging naar bed met een migraine aanvalondanks de 16mg candesartan blijft het best vaak en grillig.
Maar........ het helpt me wel om het paardemiddelenshot te nemen die bij het nieuwe regime van de candesartan hoort: binnen 3 uur 2x400 ibu en 4x pcm te gebruiken.
Na het uur de visuele draken verwerkt te hebben hou ik nauwelijks hoofdpijn en andere shit over![]()
en vandaag stond ik op zonder de olifant op mijn kop.
Winst
Hehehehe. We hebben wel netjes gereden. In tegenstelling tot een boel Spanjaarden. Tering zeg, die zijn echt niet bang.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Veel beter toch, een vakantie zonder plan![]()
Ik zou overigens de hoop op lage Spaanse boetes wat bij schroeven als het om snelheid gaat.
Brokkenmakers? Of verwar ik met fransen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hehehehe. We hebben wel netjes gereden. In tegenstelling tot een boel Spanjaarden. Tering zeg, die zijn echt niet bang.
Gewoon met 140 de berg af. Inhalen in blinde bochten. Inhalen bij alles.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Brokkenmakers? Of verwar ik met fransen?
9 augustus. Ja. Een jaar.quote:
Hopen dat dit iets voor je doet, het helpt niet bij iedereen ook. Gebruik jij het 's avonds of 's morgens?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik ben afgelopen maandag opgehoogd naar 32. Ik heb nu al sinds zaterdag geen aanval meer gehad![]()
32 is wel de maximale dosering. Volgende stap in het protocol is amitriptyline, wat ik echt niet wil.
Geheh, ach ja achteraf... aaaachteraf ditdatquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
9 augustus. Ja. Een jaar.
In hindsight alsnog wel...aan de late kant...maar ja, wie heeft daar wat aan.
Iets met koeien en kontenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Geheh, ach ja achteraf... aaaachteraf ditdat
Pearl is bij mij ook favoriet op allerlei gebiedquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Uit de serie "Klanten wegjagen doe je ZO!"
Ik had eind april al een nieuwe bril gekocht en die half mei opgehaald bij Eyes & More. Maar hij zat niet goed en ik bleef maar die oude pakken. Dus ik denk, toch maar eens terug de stad in. Kom ik daar net: deur op slot. Bordje, we zijn gesloten! Ik zie ze daar gezellig met z'n tweeën achter in de zaak zitten lunchen. Maar er kwam geen beweging in hoor![]()
Nee op het Gesloten-bordje stond een QR-code waarmee ik een afspraak kon maken. Kleine reparaties 20 minuten, kan om half vier terecht![]()
Hoek om gelopen, bij Pearle naar binnen, bril gesteld, twee minuten, klaar.
Dat was dus de laatste keer voor Eyes & More
Het doet zeker veel. Alleen heb ik na verloop van tijd toch weer een zwaardere dosis nodig. Ik ga er wel van uit dat ik ook over de 32 groeiquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Hopen dat dit iets voor je doet, het helpt niet bij iedereen ook. Gebruik jij het 's avonds of 's morgens?
Ik weet niet hoe ver 'ver' voor jullie is, maar ik heb met Broers Optiek in Zwanenburg goede ervaringen...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, bril. Moeten wij ook regelen. Onze laatste opticiens zijn niet voor herhaling vatbaar. De mijne te duur en te ver weg. De zijne* een vervelende manier van doen.
Specsavers dus. Daar is het een soort McDonalds waar iedereen zijn eigen taakje heeft. Iemand mag je welkom het, iemand anders mag met je naar de monturen kijken, weer een ander voor de oogmeting (kan ik me nog voorstellen), nog iemand voor het glazen uitkiezen en weer een voor het afrekenen. Wij zijn geen hamburger die samengesteld moet worden op een zo goedkoop mogelijke manier![]()
Dus. Iemand aanraders? Ik noteer vast een minpunt voor Eyes & More.o
Toen we met onze projecten nog in Ommen zat, zaten groenteboer en bakker naast elkaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Uit de serie "Klanten wegjagen doe je ZO!"
Ik had eind april al een nieuwe bril gekocht en die half mei opgehaald bij Eyes & More. Maar hij zat niet goed en ik bleef maar die oude pakken. Dus ik denk, toch maar eens terug de stad in. Kom ik daar net: deur op slot. Bordje, we zijn gesloten! Ik zie ze daar gezellig met z'n tweeën achter in de zaak zitten lunchen. Maar er kwam geen beweging in hoor![]()
Nee op het Gesloten-bordje stond een QR-code waarmee ik een afspraak kon maken. Kleine reparaties 20 minuten, kan om half vier terecht![]()
Hoek om gelopen, bij Pearle naar binnen, bril gesteld, twee minuten, klaar.
Dat was dus de laatste keer voor Eyes & More
Ik 's avonds, advies van de apo ivm mogelijke duizeligheid... ik ga 'm s morgens proberen.. in de hoop dat die dan op de dag beter werkt of zo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het doet zeker veel. Alleen heb ik na verloop van tijd toch weer een zwaardere dosis nodig. Ik ga er wel van uit dat ik ook over de 32 groei![]()
's Ochtends, samen met de rest van de pillen. Lekker alles tegelijk, wel zo handig.
Ik doe ook pas mijn poliluik open om 8 uur. Ik moet altijd veel voorbereiden voor de poli echt open kan en dan wachten ze maar ff.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Toen we met onze projecten nog in Ommen zat, zaten groenteboer en bakker naast elkaar.
Groenteboer kon ik altijd naar binnen, formeel was de winkel om 8u geopend.
Bakker bleef hermetisch dicht tot stipt 8:30. De groenteboer heeft al es op de deur staan stampen "doe open joh, een goede klant" (kocht er elke dag voor 65 personen)
Juist geen kleine ondernemer, maar bakker met meerdere filialen. 8:30 is sowieso laat voor een bakker. Groenteboer was z'n eigen zaak.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zeker als kleine ondernemer moet je grenzen stellen denk ik.
Ook als onderbetaald winkelpersoneel
Ja prima, maar ik verwacht gewoon service. Midden op de dag helemaal niks raars.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zeker als kleine ondernemer moet je grenzen stellen denk ik.
Ook als onderbetaald winkelpersoneel
Hier op het winkelcentrum zijn de opticiens ook met lunchtijd dicht. Vond het ook wat raar maar hoorde toen, te weinig personeel te vinden en anders is er geen mogelijkheid om te eten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja prima, maar ik verwacht gewoon service. Midden op de dag helemaal niks raars.
Ja waar het aan ligt, ligt het aan. Maar ik ga dan naar de Pearle waar ik wel gewoon geholpen kan worden. En daar ga ik dus ook de volgende keer een nieuwe bril halen. Dat is dan het gevolg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier op het winkelcentrum zijn de opticiens ook met lunchtijd dicht. Vond het ook wat raar maar hoorde toen, te weinig personeel te vinden en anders is er geen mogelijkheid om te eten.
Dat zal ze lerenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja waar het aan ligt, ligt het aan. Maar ik ga dan naar de Pearle waar ik wel gewoon geholpen kan worden. En daar ga ik dus ook de volgende keer een nieuwe bril halen. Dat is dan het gevolg.
Nou waarschijnlijk niet. Maar ik schiet er wel wat mee opquote:
Oogwereldquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, bril. Moeten wij ook regelen. Onze laatste opticiens zijn niet voor herhaling vatbaar. De mijne te duur en te ver weg. De zijne* een vervelende manier van doen.
Specsavers dus. Daar is het een soort McDonalds waar iedereen zijn eigen taakje heeft. Iemand mag je welkom het, iemand anders mag met je naar de monturen kijken, weer een ander voor de oogmeting (kan ik me nog voorstellen), nog iemand voor het glazen uitkiezen en weer een voor het afrekenen. Wij zijn geen hamburger die samengesteld moet worden op een zo goedkoop mogelijke manier![]()
Dus. Iemand aanraders? Ik noteer vast een minpunt voor Eyes & More.o
Nee. Ik vang al een paar jaar niet meer op.quote:
Hier ooit een bij Pearl, nieuwe meting maar oude glazen besteld. En toen ik dat opmerkte bij het ophalen en er wat van zei wilde ze toch dat ik de bril (met oude sterkte) zou betalen. Weggegaan en nooit meer, bij welk filiaal dan ook, terug geweest. Hans Anders had ooit een aanbieding “gratis 2e bril op sterkte” maar hadden er niet bij staan dat dat niet met dezelfde glazen was maar formaat jampot en ik wilde ze daaraan houden. Niet gelukt natuurlijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Oogwereld![]()
Pearle en Hans Anders hebben ruim 30 jaar geleden (ja, het zit diep) voor me afgedaan nadat de een een verkeerd glas had aangevraagd en gemonteerd (bon lezen is moeilijk…) en de ander een paar jaar laten een verkeerde oogmeting deed en, na een week hoofdpijn want ik moest er maar aan wennen en daarna ‘dan hebt u de meting beïnvloed’ na veel discussie toch het glas op oude sterkte voor mijn nieuwe bril lieten maken. Die gewoon nog prima was.
Inmiddels al jaren bij Oogwereld. Niet in mijn stad, maar kwartier treinen (ligt tegenover het station) heb ik er graag voor over. Deskundig, prima service en erg leuke, aparte brillen. Het kost wat, maar dan heb je ook wat.
Na mijn ingreepje, als alles glad is weggetrokken weer een nieuwe uitzoekenAl vind ik mijn huidige bril nog steeds superleuk. Ook na drie jaar. Maar weer eens wat anders op mijn neus houdt het interessant.
Ohquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee. Ik vang al een paar jaar niet meer op.
Als botox in je wenkbrauwen helpt kun je je voor een slordige 5k in Bilthoven laten opereren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik ben afgelopen maandag opgehoogd naar 32. Ik heb nu al sinds zaterdag geen aanval meer gehad![]()
32 is wel de maximale dosering. Volgende stap in het protocol is amitriptyline, wat ik echt niet wil.
Jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:26 schreef derLudolf het volgende:
Heb je al een ticket geboekt @:vlindertje89 ?
Precies dat gezeik ja. Ik was er klaar mee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier ooit een bij Pearl, nieuwe meting maar oude glazen besteld. En toen ik dat opmerkte bij het ophalen en er wat van zei wilde ze toch dat ik de bril (met oude sterkte) zou betalen. Weggegaan en nooit meer, bij welk filiaal dan ook, terug geweest. Hans Anders had ooit een aanbieding “gratis 2e bril op sterkte” maar hadden er niet bij staan dat dat niet met dezelfde glazen was maar formaat jampot en ik wilde ze daaraan houden. Niet gelukt natuurlijk
Tofquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:29 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja![]()
Even stand vrouwen tegen België vanochtend afgewacht. Kans dat ze 1e eindigen in de poule is nu zodanig groot dat ik het aandurfde erop te gokken dat ze, als ze maandag kwartfinale winnen (waar ik wel vanuit ga), woensdag de halve finale van 14.00 spelen. Heb daar nu een van de allerlaatste kaartjes voor![]()
De halve finale van 19.00 zijn meer kaartjes voor nog, dus als morgenochtend NL verliest en België vs Duitsland zodanig door een v beide wordt gewonnen dat die toch boven NL eindigt, kan ik kaartje voor 14.00 nog doorverkopen en alsnog kaartje 19.00 kopen.
Nog niet helemaal uit wanneer ik precies ga - ik kan dinsdag of woensdag in ochtend heen en woensdag of donderdag begin vd avond terug. Laat het beetje afhangen vd mannen - als die kwartfinale winnen ga ik op dinsdag al, kijk ik of ik nog kaartjes kan krijgen voor halve finale en anders kijk ik die bij teamNL huis. Als ze niet winnen, kan ik woensdag heen en weer als NL om 14.00 blijft, maar ook di-wo of wo-do of alsnog di-do, dan moet ik even kijken wat ik doe (wat er nog meer evt te zien is etc). Maar die zijn zondag dus nog genoeg tijd om te bedenken.
Treinkaartjes voor die opties (met annuleringsmogelijkheid) zijn dus ook geboekt, alleen hotel nog niet. Zijn er nog veel beschikbaar tegen best oke prijzen dus wacht nog heel even af tot ik weet wanneer ik nou precies heen en terug wil.
Wat gaafquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:29 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Jadus Kaatje, misschien maak ik je droom wel echt
briljante droom wel haha!
Even stand vrouwen tegen België vanochtend afgewacht. Kans dat ze 1e eindigen in de poule is nu zodanig groot dat ik het aandurfde erop te gokken dat ze, als ze maandag kwartfinale winnen (waar ik wel vanuit ga), woensdag de halve finale van 14.00 spelen. Heb daar nu een van de allerlaatste kaartjes voor![]()
De halve finale van 19.00 zijn meer kaartjes voor nog, dus als morgenochtend NL verliest en België vs Duitsland zodanig door een v beide wordt gewonnen dat die toch boven NL eindigt, kan ik kaartje voor 14.00 nog doorverkopen en alsnog kaartje 19.00 kopen.
Nog niet helemaal uit wanneer ik precies ga - ik kan dinsdag of woensdag in ochtend heen en woensdag of donderdag begin vd avond terug. Laat het beetje afhangen vd mannen - als die kwartfinale winnen ga ik op dinsdag al, kijk ik of ik nog kaartjes kan krijgen voor halve finale en anders kijk ik die bij teamNL huis. Als ze niet winnen, kan ik woensdag heen en weer als NL om 14.00 blijft, maar ook di-wo of wo-do of alsnog di-do, dan moet ik even kijken wat ik doe (wat er nog meer evt te zien is etc). Maar die zijn zondag dus nog genoeg tijd om te bedenken.
Treinkaartjes voor die opties (met annuleringsmogelijkheid) zijn dus ook geboekt, alleen hotel nog niet. Zijn er nog veel beschikbaar tegen best oke prijzen dus wacht nog heel even af tot ik weet wanneer ik nou precies heen en terug wil.
Ja precies. Heb er eentje op het oog vlakbij het hockeystadion en eentje vlakbij het TeamNL huis. En misschien wil ik juist iets er tussenin haha. Dat moet ik allemaal nog bedenken. Maar er zijn er idd nog zodanig veel dat ik daar nog wel even mee durf te wachten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tof![]()
![]()
![]()
Hotel komt wel goed als ik het nieuws mag geloven. Teveel hoteliers rekenden zich rijk met idiote prijzen en toen werd er niks geboekt
80 euro is de minimum boete voor fout parkeren. Als je binnen 10 werkdagen betaalt is her de helft. Als je dat doet lever je alle rechten om later te reclameren in. Snelheidsbiete begint bij 100¤ en de volgende “trap” is 300¤ + 2 punten (71km/uur wasr je 50 mmag) en zo door to 600¤. Het is maar wat je goedkoop noemt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zo gaat dat met projectjes![]()
De boete was 80, maar 40 als je m "nu" betaalde. Waarbij "nu" dus een relatief begrip is. De sleepkosten waren 60 euro. En die zouden ook oplopen als we nog een dag zouden wachten. Ofzo. Maar dat bleek dus ook niet zo te zijn.Dus 100 euro in totaal.
Het genot was nog veel groter dan te lezen in de spreekbeurt.W. heeft alle foto's (ik ben daar niet zo goed in) dus misschien post ik er nog wat. Het was heerlijk met z'n twee. Topteam is top. Allebei vooral zin in meer avonturen ook. Die dus gepland worden. Vrij random.
Solensia?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
7 euro betaald om bij te praten met oud buurmeisje.
En nog 60 euro voor wat er in kater ging. Ik mocht haar laten zien dat ik kan injecteren. Prijs voor het (laten zetten) van de injectie plus uitleg (en bijpraat, in dit geval) is die 7 euro![]()
Vanaf nu hoef ik vierwekelijks alleen de 60 euro af te tikken. Mag kater lekker thuisblijven en wordt hij daar door mij in het nekvel gegrepen![]()
Als de injecties aanslaan. Anders is het terug naar de DA om te kijken welk niervriendelijke symptoombestrijding voor arthrose er verder is.
Ook nog even met de DA gebabbeld: urine was bijna helemaal goed maar het past bij het bloedbeeld dus voorlopig hoeft daar niks mee
Dat is hem. Tweede dosis woont inmiddels hier in de koelkast, daarna is duidelijk of hij bij de 70% hoort die er baat bij heeft.quote:
Dat is toch ee professionele grill bakplaat 😇quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:44 schreef derLudolf het volgende:
Hoe werkt dit? Braadslede, volpleuren met olie? [ afbeelding ]
Wat een koopje voor jequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is hem. Tweede dosis woont inmiddels hier in de koelkast, daarna is duidelijk of hij bij de 70% hoort die er baat bij heeft.
Wat een geldquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een koopje voor jeIk ben mag om en om bij de arts en assistent terecht en mag daar 116,50 resp 98 euro voor aftikken.
Het scheelt wel dat Piep het na 1,5 jaar nog steeds goed doet op elke 6 weken injecteren.
Fijn voor jouquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat een geldIk kom er meer en meer achter dat ik echt bij een goedkope praktijk zit.
Scheelt wellicht ook dat ik er al zolang kom, dan wordt een consultje links en rechts nog weleens kwijtgescholden. Ben een minuut of tien bij de DA binnen geweest om de uitslagen te bespreken, staat niks van op de factuur![]()
Fijn dat Piep het er goed op doet! Laat ze zich niet door jullie injecteren of doen jullie het liever niet zelf?
Mazzelaar jijquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vanmorgen ook al 20 cent korting gekregen bij de boerderijwinkel van koorgenoot![]()
‘Joh, doe maar 12 euro, is voor mij makkelijker met wisselen’
Voordeeldag
Ik ging ook voorzichtig vragen of ‘ik dat evt thuis mocht doen want…’ maar hoefde de zin niet eens af te maken: ‘als ik dat durfde kon dat prima’. En als ik meteen de flacons had willen ophalen had het volgens mij ook gekund. Maar een keer meekijken en -doen en vragen stellen vond ik wel zo verantwoord. Uiteindelijk wees het zich vanzelf. En ze zei al meteen dat ik moest kijken hoe het met hem gaat en anders kon ik rekken naar 5-6 weken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Fijn voor jou![]()
Wij mogen het niet zelf, ik zou het zeker zelf durven. Ik heb al moeten lullen als brugman om het niet altijd door de DA te boeven laten doen. De tijd rekken was ook mijn idee. Superfijne praktijk hoor, dat absoluut. Ik ga er voor het geld niet weg.
Ik ga komende week wel extra goed opletten hoe het met Piep gaat. De laatste ronde had ze in week 6 twee keer een drolletje aan haar kont en naast de bak. Het zit bij haar in de onderrug en zal ze niet goed kan poepen moeten we gewoon eerder ingrijpen.
Mijn eerste computerbril komt ook van een ouderwetse vakman. Geduldig proberen wat het beste is, om dan de uitslag te zien en zegt. Ik doe de meting nog een keer over, ik ben niet tevreden met deze uitslag.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:36 schreef Vanyel het volgende:
Ik hou van Guus van Het nieuwe kijken in Amersfoort.
Sinds zijn bril heb ik duizend minder hoofdpijn en migraine.
Hij meet nog met een bril met glaasjes erop zodat je niet zelf de afstand tot het apparaat kunt bepalen en hij kan zien of je knijpt.
Maar is bepaald geen prijsvechter.
Ja, die grote ketens drijven de prijzen helaas op. Monopolie en zo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgende week donderdag naar de DA. De “oude” (jonge vent nog) is weg. Was een hele fijne vent. Had main coons, en noorse boskatten bestudeerd tijdens de opleiding.kijken wie we nu krijgen.
Dit was vroeger een eigen praktijk en handelde net als die van @:Cat-astrophe niet alles werd in rekening gebracht. Maar ze zijn overgenomen door een keten die ook weer verbonden is aanEvidensia en dat heeft wel wat met de prijzen gedaan (en niet positief voor mijn beurs). Twee van de assistentes zijn nog wel “ouwetjes”.
Was net m’n bril kwijt. Moest de lockmachine opnieuw inrijgen en dat kan beter zonder bril. Maar die had ik op stof gelegd met dezelfde kleur en die had ik opgevouwen.
Hier wordt ook veel trapgelopen. Maar ik vraag me af of ze nog als kat ipv konijn de trap af kan. Ze heeft waarschijnlijk jaren pijn gehad dus zichzelf aangeleerd omdat te vermijden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ging ook voorzichtig vragen of ‘ik dat evt thuis mocht doen want…’ maar hoefde de zin niet eens af te maken: ‘als ik dat durfde kon dat prima’. En als ik meteen de flacons had willen ophalen had het volgens mij ook gekund. Maar een keer meekijken en -doen en vragen stellen vond ik wel zo verantwoord. Uiteindelijk wees het zich vanzelf. En ze zei al meteen dat ik moest kijken hoe het met hem gaat en anders kon ik rekken naar 5-6 weken.
Zijn ze altijd wel relaxed in. Bij mijn zieke rooie kreeg ik ook een handvol gelabelde spuiten plus medicatie schema mee: ‘omdat hij niet eet is dit veel effectiever. En wel zo fijn als hij niet telkens op en neer hoeft’.
(Helaas heeft rooie het toen niet gered maar hoefde zijn laatste sukkelmaand maar 1 keer per week of zo naar de DA ipv elke dagDaarna ook handgeschreven condoleance kaartje in de bus. Janken
)
Maar wat een verschil tussen DA’s dan he![]()
Ik duim voor Piep en haar rug! En haar poepjes
Ik ga hier het traplopen in de gaten houden. Drive in woning dus dat moet hij best veel. Zodra hij een konijn gaat nadoen (met twee achterpoten tegelijk een tree af huppen) ist niet goed. Kater moet gewoon lekker poot voor poot wandelen.
Het zijn de kleine dingen he.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier wordt ook veel trapgelopen. Maar ik vraag me af of ze nog als kat ipv konijn de trap af kan. Ze heeft waarschijnlijk jaren pijn gehad dus zichzelf aangeleerd omdat te vermijden.
Ik merk het hier aan wasgedrag, gekke 5 minuten en vooral hoe nijdig ze doet tegen Hans.
De vergoeding weegt imo niet op tegen de kwaliteit. Maar ik bleek niet alleen een cilinder te hebben, wat ik al wel wist, maar ook een prismaatje in beide ogen omdat ze net niet even hoog staan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:01 schreef z80 het volgende:
[..]
Mijn eerste computerbril komt ook van een ouderwetse vakman. Geduldig proberen wat het beste is, om dan de uitslag te zien en zegt. Ik doe de meting nog een keer over, ik ben niet tevreden met deze uitslag.
Wel een bril die perfect zat en haarscherp beeld. De ketens waar ik nadien ben geweest, ivm vergoeding moet je daar zijn, kregen het nooit in 1 keer goed. En Pearle heeft na 4 pogingen het opgegeven. Blijkbaar lastig om de cilinder afwijking goed te krijgen.
Grrrrrrrr, alsof het niet moeilijk genoeg is...dikke knuffel, fietsie!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:33 schreef fietsie het volgende:
Weet je wat het mooie side effect is van die schitterende emotionele tv reportages over mensen die euthenasie overwegen? Dat de mensen die allang in het proces zitten 6 weken mogen wachten op een bezoekje van een controlerende arts, letterlijk volgens de mail van het expertise centrum euthenatie "omdat het levenseinde nu positief onder de aandacht is".
Zo fijn, die positieve aandacht.
("We hebben uiteindelijk een vorm van objectieve volgorde kunnen aanbrengen in de aanvragen". No shit sherlock, een objectieve volgorde in de aanvragen...)
/rant.
Pppfffquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:33 schreef fietsie het volgende:
Weet je wat het mooie side effect is van die schitterende emotionele tv reportages over mensen die euthenasie overwegen? Dat de mensen die allang in het proces zitten 6 weken mogen wachten op een bezoekje van een controlerende arts, letterlijk volgens de mail van het expertise centrum euthenatie "omdat het levenseinde nu positief onder de aandacht is".
("We hebben uiteindelijk een vorm van objectieve volgorde kunnen aanbrengen in de aanvragen". No shit sherlock, een objectieve volgorde in de aanvragen...)
/rant.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:33 schreef fietsie het volgende:
/rant.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:33 schreef fietsie het volgende:
/rant.
Niet gezien, kijk nu naar bmx. Grappig om te zien maar ook doodeng.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een zinderende wedstrijd beach volleybal bij de vrouwen vanmiddag![]()
Als je kunt terugkijken, zeker een aanrader.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Niet gezien, kijk nu naar bmx. Grappig om te zien maar ook doodeng.
En verdorie, ik had voor afgelopen woensdag een kappers afspraak maar omdat ik zo beroerd was verzet naar morgenochtend. Kan ik wel de dames skiff zien, maar niet de heren skiff en de mannen 8+.
Kan de afspraak ook niet naar volgende week verzetten wanneer ik kan kunnen zij niet en andersom. En een knipbeurt is heel hard nodig
Wat een traject zo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:33 schreef fietsie het volgende:
/rant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |