abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214487913
Zag niet dat ik ‘m sloot. Geen plaatje want mobiel
We have far more in common than that which devides us..
pi_214488448
@Kaatje1 Heb je meegekregen dat sch.zus na nachten hoesten, slijm en benauwd wordt verdacht van kinkhoest?

MnX heeft ruim 100 lege bierflesjes in een shopper vol.
Zou het nu rustig zijn bij de automaat in de vakantie? Dat vind ik wel onder fitness vallen. :W
pi_214488528
Had iemand even kunnen melden dat het vandaag ging regenen? Ik dacht dat we een week zon en zweten hadden. Dus nu zit ik op kantoor en hangt mijn was buiten.

In de regen }:|

Dadelijk maar eens huiswaarts. Ook om hopelijk kater uit zijn gevangenis te bevrijden, als hij gepiest heeft op zijn speciale korrels. Want in de nachtelijke opsluiting lukt dat blijkbaar niet en ik wil toch echt graag weten of er eiwitten in zijn urine zitten of niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214488607
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:24 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 Heb je meegekregen dat sch.zus na nachten hoesten, slijm en benauwd wordt verdacht van kinkhoest?

Zou het nu rustig zijn bij de automaat in de vakantie? Dat vind ik wel onder fitness vallen. :W
Die had je aan AH mee kunnen geven :D

Ik ben al jaren niet meer bij een flessenautomaat geweest. AH komt een keer of 4 per jaar en die nemen het altijd mee.
Spoilers!
pi_214488839
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:24 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 Heb je meegekregen dat sch.zus na nachten hoesten, slijm en benauwd wordt verdacht van kinkhoest?

Ja en meteen de symptomen opgezocht maar daar voldoe ik lang niet aan. Ik denk echt dat afgelopen nacht een hoogtepunt ellende was. Nog geen antihoest pilletje nodig vandaag, af en toe een kuchje
pi_214488915
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Had iemand even kunnen melden dat het vandaag ging regenen? Ik dacht dat we een week zon en zweten hadden. Dus nu zit ik op kantoor en hangt mijn was buiten.

Dadelijk maar eens huiswaarts. Ook om hopelijk kater uit zijn gevangenis te bevrijden, als hij gepiest heeft op zijn speciale korrels. Want in de nachtelijke opsluiting lukt dat blijkbaar niet en ik wil toch echt graag weten of er eiwitten in zijn urine zitten of niet.
Sorry, niet op gelet.

Het is een heel onaardige methode maar bij een van mijn katten is ooit eens urine uit de blaas gedrukt, op geen enkele manier lukte het
pi_214489261
Beterschap Kaatje :*

Net met zoonF gebeld en de verhalen gehoord van het weekje varen in de bommelerwaard met zo'n blok hut boot.
Vonden het helemaal geweldig, heel stil, overal, ook in het wild,aanleggen. Boodschappen doen met de kano.
Beverburcht met bevers gezien, herten, ijsvogels O+ , zwijnen gehoord, schotse hooglanders, wilde paarden, om 6 uur wakker worden door een vogelconcertwekker.
Ze zijn helemaal in love O+
pi_214489491
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 12:17 schreef Blues het volgende:
Beterschap Kaatje :*

Net met zoonF gebeld en de verhalen gehoord van het weekje varen in de bommelerwaard met zo'n blok hut boot.
Vonden het helemaal geweldig, heel stil, overal, ook in het wild,aanleggen. Boodschappen doen met de kano.
Beverburcht met bevers gezien, herten, ijsvogels O+ , zwijnen gehoord, schotse hooglanders, wilde paarden, om 6 uur wakker worden door een vogelconcertwekker.
Ze zijn helemaal in love O+
Wat klinkt dat gaaf, een droom vakantie
pi_214490362
blok hut boot droom vakantie
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214490452
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Die had je aan AH mee kunnen geven :D

Ik ben al jaren niet meer bij een flessenautomaat geweest. AH komt een keer of 4 per jaar en die nemen het altijd mee.
Tja…mnX had geen puf om uit te zoeken gisteravond.
Toen heb ik het maar gedaan, want ik moest alsnog het dorp uit.
Het waren 42 flesjes. Dus. Overdrijven is een vak.
Het bonnetje heb ik net geapp’t naar de Schipper.😎
pi_214490519
Wauw als ik zo lang mn flessen ed laat staan word mn huis echt overgenomen door fruitvliegjes en ander gespuis :o

Gelukkig woon ik bovenop een supermarkt waarvan de inleverautomaat het zeker 1 dag in de week doet *O* :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_214490559
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja en meteen de symptomen opgezocht maar daar voldoe ik lang niet aan. Ik denk echt dat afgelopen nacht een hoogtepunt ellende was. Nog geen antihoest pilletje nodig vandaag, af en toe een kuchje
Sch.zus zegt, dat stomen met ( verse ) tijm enkele malen per dag verlichting geeft op de hoestprikkel.😇
pi_214490714
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2024 12:52 schreef sigme het volgende:
blok hut boot droom vakantie
Nu willen ze er gaan wonen :D
pi_214490909
Ook vooralsnog geen fruitvliegjes hier.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_214491004
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Sorry, niet op gelet.

Het is een heel onaardige methode maar bij een van mijn katten is ooit eens urine uit de blaas gedrukt, op geen enkele manier lukte het
Vrijdag heb ik sowieso een afspraak staan want we gaan over op injecties tegen de arthrose ivm zijn nieren ( met dank aan @Candaasje want zowel ik als de DA hadden dat gemist). Mag ik laten zien dat ik ook nog steeds in beesten kan prikken en daarna zelluf maandelijks doen. Scheelt mij tijd en vooral voor hem een hoop stress.
Net thuis, nog steeds geen pies }:| (wat ook te denken geeft over de nieren.. hij zit nu 15 uur in hok met bak :o ) Ik heb de tonijn in water (vooral water) geserveerd en hopelijk doet dat de komende uren wat. En anders had ik idd al bedacht dat ze vrijdag maar moeten gaan drukken.

Naast geen pies ook geen pakket. Iets van het werk, ik haal het op voor vakantievierende collega… pakket kwijt.

Was is natgeregend, iedereen die ik bel is er niet en als ze mij bellen ben ik er niet.

Topdag *O* :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214491040
Wel medailles *O*
pi_214491184
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 13:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wel medailles *O*
Ja, heel mooi. Wel beetje zuur voor de dames, zolang voor
pi_214491214
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 13:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Vrijdag heb ik sowieso een afspraak staan want we gaan over op injecties tegen de arthrose ivm zijn nieren ( met dank aan @:candaasje want zowel ik als de DA hadden dat gemist). Mag ik laten zien dat ik ook nog steeds in beesten kan prikken en daarna zelluf maandelijks doen. Scheelt mij tijd en vooral voor hem een hoop stress.
Net thuis, nog steeds geen pies }:| (wat ook te denken geeft over de nieren.. hij zit nu 15 uur in hok met bak :o ) Ik heb de tonijn in water (vooral water) geserveerd en hopelijk doet dat de komende uren wat. En anders had ik idd al bedacht dat ze vrijdag maar moeten gaan drukken.

Naast geen pies ook geen pakket. Iets van het werk, ik haal het op voor vakantievierende collega… pakket kwijt.

Was is natgeregend, iedereen die ik bel is er niet en als ze mij bellen ben ik er niet.

Topdag *O* :')
Het is ook warm he!
Mijnese plassen ook wel eens maar 1x per dag. Ook als het niet warm is. En al helemaal als er rare korrels in de bak liggen :+

En niet teveel water bijgeven, dat kan uitkomsten vertekenen. Al denk ik dat ik dat al had gezegd, bedenk ik al typende. Hopelijk doet 'ie snel gewoon wat de bedoeling is :)

@Blues wat klinkt dat heerlijk zeg, die vakantie van zoon!

Ik stond op, bracht afkortzaag terug naar vriendin en had PT. Nu met broodjes zalm op de bank sport kijken inhalen :s) wel klein beetje iets meegekregen, tv daar stond aan, maar niet echt gekeken natuurlijk.
pi_214491227
Oh, en @Kaatje1 beterschap! Hopelijk ben je idd over het hoogtepunt nu.
pi_214491617
Dus iemand vroeg of ik spaarzegels had voor handdoeken. Tuurlijk en 7 stuks weg.
Was ik vanmorgen in de ah winkel en het zijn wel hele mooie O+
Inmiddels heb ik er weer 7 met de bestelling vanmorgen. Nog een weekje broodjes voor mnX zet geen zoden aan de dijk.

Dus: wie wil mij 2 spaarkaarten schenken? Dat gaat magisch via een linkje 😇
Alsjeblieft…dankjewel *;
pi_214491625
Snel gekeken bij het weer. Hier blijft het droog. Pffft.
pi_214491747
De hagedisjes die in de scheuren van ons huis wonen hebben baby's O+

Er rennen heel veel minihagedisjes rond nu.
  woensdag 31 juli 2024 @ 14:33:40 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214491764
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 14:16 schreef AnneX het volgende:
Dus iemand vroeg of ik spaarzegels had voor handdoeken. Tuurlijk en 7 stuks weg.
Inmiddels heb ik er weer 7 met de bestelling vanmorgen. Nog een weekje broodjes voor mnX zet geen zoden aan de dijk.

Alsjeblieft…dankjewel *;
Werkt dit?

Knip

[ Bericht 11% gewijzigd door Lienekien op 31-07-2024 14:41:09 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_214491812
Wat leuk _O_
Blijkbaar werkt dit?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 31 juli 2024 @ 14:40:04 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214491826
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 14:38 schreef AnneX het volgende:
Wat leuk _O_
Blijkbaar werkt dit?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ze?

Het gaat per zegel, niet per kaart.

Als het goed is heb je nu genoeg voor 2 kaarten.
pi_214491847
Zeg Vlondertje - houden we die erin? - hoef je de planken niet in de olie of iets dergl te zetten? Of had je dat al gedaan vooraf aan de constructie?
pi_214491861
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 14:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Heb je ze?

Het gaat per zegel, niet per kaart.

Als het goed is heb je nu genoeg voor 2 kaarten.
Ja oei dank je wel! w/ *O*
  woensdag 31 juli 2024 @ 14:45:37 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214491868
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 14:44 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ja oei dank je wel! w/ *O*
Als je nog meer wil, roep je maar.
pi_214491897
Whehe, Vlondertje.
Spoilers!
pi_214491938
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 14:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Als je nog meer wil, roep je maar.
Even zegels rekenen…wil jijzelf niet?

Edit: volgens mij heb ik nu 4 volle kaarten. Even 24 uur afwachten tot het echt is bijgewerkt. Alhoewel de krat met lege flesjes van vanmorgen al wel is verrekend.

Lang leve de cul chat *O*
  woensdag 31 juli 2024 @ 14:58:04 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214492017
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 14:52 schreef AnneX het volgende:

[..]
Even zegels rekenen…wil jijzelf niet?

Edit: volgens mij heb ik nu 4 volle kaarten. Even 24 uur afwachten tot het echt is bijgewerkt. Alhoewel de krat met lege flesjes van vanmorgen al wel is verrekend.

Lang leve de cul chat *O*

Nee, ik doe er niks mee.

Je hebt ze nu, als het goed is.
  woensdag 31 juli 2024 @ 14:58:23 #32
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_214492020
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 14:38 schreef AnneX het volgende:
Wat leuk _O_
Blijkbaar werkt dit?
SPOILER
Ik doe er toch niets mee dus je hebt er 32 zegels bij. Als je er nog 176 nodig hebt hoor ik het wel :+
pi_214492061
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 14:58 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Ik doe er toch niets mee dus je hebt er 32 zegels bij. Als je er nog 176 nodig hebt hoor ik het wel :+
😂 dank dank _O_
pi_214492174
quote:

Alsjeblieft…dankjewel *;
Ik heb geen 2 kaarten, maar de zegels die ik zaterdag bijgeschreven krijg stuur ik je. Help je me wel herinneren?
pi_214492264
Volgende week moet ik naar de "tietenpletter" en die zit hier bovenop een berg, niet te fietsen dus met de bus. En toen schoot me te binnen dat ik een nieuwe OV chipkaart had ontvangen maar daar nog niets mee had gedaan. Dus alle mailtjes/brieven daarover opgezocht, de diverse accounts in (OV en NS), gebeld, kaart afgemeld en kaart aangemeld, automatisch opladen er weer bij etc. En nu werkt het in ieder geval weer zoals het altijd deed (hoop ik)
pi_214492270
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 15:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb geen 2 kaarten, maar de zegels die ik zaterdag bijgeschreven krijg stuur ik je. Help je me wel herinneren?
Indien nodig…volgens de app 😇 staan er VEERTIEN kaarten vol 😂

Dat is wel weer de max.
pi_214492296
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 15:18 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dat is wel weer de max.
whaha, geef maar een gil
pi_214492315
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 15:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgende week moet ik naar de "tietenpletter" en die zit hier bovenop een berg, niet te fietsen dus met de bus. En toen schoot me te binnen dat ik een nieuwe OV chipkaart had ontvangen maar daar nog niets mee had gedaan. Dus alle mailtjes/brieven daarover opgezocht, de diverse accounts in (OV en NS), gebeld, kaart afgemeld en kaart aangemeld, automatisch opladen er weer bij etc. En nu werkt het in ieder geval weer zoals het altijd deed (hoop ik)
Het kost een uurtje en dan heb je wat.

Is dat wel ok gezien de ervaring met bloeddruk meten?
Misschien ‘mag’ je wel een echo… kun je vragen toch!? Nee heb je…ja kan…
pi_214492370
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 15:21 schreef AnneX het volgende:

[..]
Het kost een uurtje en dan heb je wat.

Is dat wel ok gezien de ervaring met bloeddruk meten?
Misschien ‘mag’ je wel een echo… kun je vragen toch!? Nee heb je…ja kan…
Shit, daar heb ik nog niet bij nagedacht. Maar de pijn van lipoedeem zit in armen en benen en heupen. Het doet wel altijd veel pijn en ben bont en blauw maar dat hebben heel veel mensen. Deze pijn is ook zo weer voorbij en die van de bloeddruk blijft echt wel een half uurtje
pi_214492395
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Shit, daar heb ik nog niet bij nagedacht. Maar de pijn van lipoedeem zit in armen en benen en heupen. Het doet wel altijd veel pijn en ben bont en blauw maar dat hebben heel veel mensen. Deze pijn is ook zo weer voorbij en die van de bloeddruk blijft echt wel een half uurtje
Dan zou je toch even kunnen bellen voor overleg.
Doe je blond én brutaal 😉
pi_214492491
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 15:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Ga je vaak met OV, en heb je een abbo nodig?
Zo niet kan je ook 'bliepen' met je gewone bankpas, werkt perfect!

En boks, vlg week donderdag laat ik de boel ook weer pletten.
pi_214492533
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 13:38 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Het is ook warm he!
Mijnese plassen ook wel eens maar 1x per dag. Ook als het niet warm is. En al helemaal als er rare korrels in de bak liggen :+

En niet teveel water bijgeven, dat kan uitkomsten vertekenen. Al denk ik dat ik dat al had gezegd, bedenk ik al typende. Hopelijk doet 'ie snel gewoon wat de bedoeling is :)

@:Blues wat klinkt dat heerlijk zeg, die vakantie van zoon!

Ik stond op, bracht afkortzaag terug naar vriendin en had PT. Nu met broodjes zalm op de bank sport kijken inhalen :s) wel klein beetje iets meegekregen, tv daar stond aan, maar niet echt gekeken natuurlijk.
Ja, ik had jouw opmerking in gedachten en heb met mate gegeven.

Inmiddels uur 17 sans pis.
Katten en bakken gewisseld. Dus nu loopt kater te klagen in de woonkamer en wil naar buiten.
De nood is wel hoog: tot twee maal toe is er al een voorzichtige poot in de stomme bak gezet en een verwijtende blik naar mij geworpen. Met bozige mauw.

Hij heeft tot 17.00 uur om me minder ver te laten rijden met het potje, of tot 19.30 uur om me verder te laten rijden met het potje. En anders wordt het toch vrijdag uitknijpen.

Tant pis voor hem dan. Op zijn Frans.
pi_214492570
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 15:38 schreef Blues het volgende:

[..]
Ga je vaak met OV, en heb je een abbo nodig?
Zo niet kan je ook 'bliepen' met je gewone bankpas, werkt perfect!

En boks, vlg week donderdag laat ik de boel ook weer pletten.
Ik ga niet meer zo vaak met het OV en ook geen abo/korting meer. Maar de kaart heb ik al in huis dus dan maar blijven gebruiken ;) Pas later dacht ik er aan dat het ook met de bankpas kan. Doe ik als deze kaart leeg is.
pi_214492571
quote:

Alsjeblieft…dankjewel *;
Ik begon ze te sparen voor een wat dikkere hammamdoek. Want die vind ik niet vaak, heb er maar eentje en ze zijn zo fijn in de sauna. Toen kwam ik de perfecte doek voor een nog perfectere prijs tegen in… Lissabon.
En ben gestopt met sparen. Heb een halve kaart vol. Als ik hem vol krijg dan krijg je hem.
  woensdag 31 juli 2024 @ 15:45:27 #45
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_214492579
quote:

[..]

Dat is wel weer de max.
Ik heb ook nog wel 8 kaarten voor je _O-
pi_214492581
quote:

[..]

Dat is wel weer de max.
O _O- O+
pi_214492663
Een evt. volgende keer weet ik waar ik terecht kan. Dank aan allen. w/
pi_214492683
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 15:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
O _O- O+
Tant pis 😂
pi_214492699
Jaren geleden had AH ook zo'n servies actie. Wilde ik graag. Kaarten kwamen uit heel Nederland vanuit de diverse vestigingen. Op de internet post "Kaatje" op de 3e etage _O- Ik had alles 12 persoons en vrienden dankzij mijn kaart ook :D
pi_214492729
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Jaren geleden had AH ook zo'n servies actie. Wilde ik graag. Kaarten kwamen uit heel Nederland vanuit de diverse vestigingen. Op de internet post "Kaatje" op de 3e etage _O- Ik had alles 12 persoons en vrienden dankzij mijn kaart ook :D
Nu gaat het met een magies linkje nondeju.

Vaak is inet wel leuk en hendig. w/
pi_214492801
Zometeen voor 220 euro met de taxi om de motor op te halen. Eindelijk :D
pi_214492844
Drie poten in de bak en een verkenning van het zachte mandje. Zo flauw dat ik toen een bakje onder de bips duwde _O-

Nog steeds sans pis.
pi_214492869
:W
Werewolf
pi_214493042
Piesssssssssssssssssssssssssssssss *O*

Zo lang duurde het ook _O- Gauw wegbrengen.
pi_214493053
Afspraak maar met een weekje verzet. Het is natuurlijk vakantietijd en de plettenbus staat bij een school. Dus ipv ieder half uur gaat de bus ieder uur. En natuurlijk kwam de bus 2 minuten na de afspraak aan (en je moet nog 5 minuten lopen). En een uur wachten (buiten natuurlijk zonder zitjes) heb ik geen zin in.
pi_214493081
AH toppers :D

Mijn energiepeilen vandaag: 2x 5 min roeien licht verzet, laaaag tempo met 1 minuut rust.
Slapen. Wat eten(een kartonnen kroketje). Rusten.
7 minuutjes geslenterd naar 1e bankje aan het weiland.
Rusten. Te warm.
6 minuten terugslenteren, zitten in tuin om trap op te kunnen.
Nu weer uitblazen op de bank.
|:(
pi_214493124
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2024 16:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Pffff + de kosten vd reparatie :{
  woensdag 31 juli 2024 @ 16:46:41 #58
13783 Anthraxx
pi_214493466
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 15:52 schreef AnneX het volgende:
Een evt. volgende keer weet ik waar ik terecht kan. Dank aan allen. w/
Veel acties gebruiken wij wel. Hoewel 1x Efteling genoeg was. Ik geloof dat ik nog 30 kaarten had :+.

Baby voer tikt aan bij de dagelijkse boodschappen 😵
pi_214493507
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 11:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

Regen ja? Gelukkig niet boven mijn zwembad :{w
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214493521
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 16:23 schreef Blues het volgende:
AH toppers :D

Mijn energiepeilen vandaag: 2x 5 min roeien licht verzet, laaaag tempo met 1 minuut rust.
Slapen. Wat eten(een kartonnen kroketje). Rusten.
7 minuutjes geslenterd naar 1e bankje aan het weiland.
Rusten. Te warm.
6 minuten terugslenteren, zitten in tuin om trap op te kunnen.
Nu weer uitblazen op de bank.
|:(
Bah, nog steeds karton -O-
pi_214493561
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 15:57 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nu gaat het met een magies linkje nondeju.

Vaak is inet wel leuk en hendig. w/
Zie je bij doneren aan zo'n magisch linkje de naam van degene die heeft gedoneerd?

Ik heb 19 kaarten :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214493641
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 16:54 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zie je bij doneren aan zo'n magisch linkje de naam van degene die heeft gedoneerd?

Ik heb 19 kaarten :D
nee hoor. Weest niet bang 😉

Maak er iemand blij mee. Volgens mij heb ik genoeg. w/
pi_214493655
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Afspraak maar met een weekje verzet. Het is natuurlijk vakantietijd en de plettenbus staat bij een school. Dus ipv ieder half uur gaat de bus ieder uur. En natuurlijk kwam de bus 2 minuten na de afspraak aan (en je moet nog 5 minuten lopen). En een uur wachten (buiten natuurlijk zonder zitjes) heb ik geen zin in.
Slim, want dat is onnozel veel extra tijd verspild.
pi_214493670
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 17:01 schreef AnneX het volgende:

[..]
nee hoor. Weest niet bang 😉

Maak er iemand blij mee. Volgens mij heb ik genoeg. w/
^O^

Ik heb ook nog 17 uitjeskaarten als die in trek zijn
pi_214493694
Volgens mij kunnen we hier met z'n alleen een winkeltje beginnen _O-
pi_214493913
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 17:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]
^O^

Ik heb ook nog 17 uitjeskaarten als die in trek zijn
Daar is ook een topic voor FHF / AH Uitjes zegels gezocht w/ En ook voor handdoeken FHF / AH handdoeken zegels gezocht

Fok! O+
P.S. bedacht ik later.
pi_214493916
Ik heb ook altijd heel veel spaarkaarten van de AH over dus mocht ooit iemand te kort komen, let me know.
pi_214494810
:9~ Parelgortsalade met iets kazigs en... pruimen... denk ik?

Bizar lekker in ieder geval
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  woensdag 31 juli 2024 @ 18:37:50 #69
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_214494857
Ik kijk wel uit naar de zomer kraskaarten *O*
Zijn die digitaal?
pi_214494884
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 18:37 schreef gcjoel het volgende:
Zijn die digitaal?
Ik las dit:
Van 29 juli t/m 18 augustus 2024 ontvang je bij elke ¤15 een kraskaart in de AH app. Verzilver gemakkelijk je kraskaarten in de winkel, op ah.nl of in de AH app. Je krast ALTIJD een GRATIS product. Er zijn méér dan 130 verschillende kraskaarten, welke kras jij?
pi_214495116
Ja, ik had er vandaag 1.

Zou handig zijn als je die ook kon doorsturen
pi_214495248
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 18:37 schreef gcjoel het volgende:
Zijn die digitaal?
Die zijn ook digitaal :Y
  woensdag 31 juli 2024 @ 19:06:23 #73
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_214495305
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, ik had er vandaag 1.

Zou handig zijn als je die ook kon doorsturen
Nou inderdaad. Vorig jaar had ik echt pakken koffie en baby doekjes ;(
  Moderator woensdag 31 juli 2024 @ 19:14:45 #74
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214495453
Ik ga vanaf vrijdag weer sparen voor de Sligro restaurantactie. Gewoon met zegeltjes :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_214495688
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 19:06 schreef gcjoel het volgende:

Nou inderdaad. Vorig jaar had ik echt pakken koffie en baby doekjes ;(
Ik neem het meestal wel gewoon mee en dan doneer ik het aan iemand die ik ken die het niet zo breed heeft. Ze is er heel blij mee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_214496181
Stapel post weggewerkt. Kaatje & Blues deden me eraan denken dat ik nog ergens in een la de uitnodiging voor de tettenpletter aan het negeren was. Bij de verse post zat een verse uitnodiging en nu heb ik mij ingepland. Over drie weken mag ik pletten. Het viel mij de vorige (tevens eerste) keer enorm mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 31-07-2024 21:21:58 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214496264
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 14:42 schreef AnneX het volgende:
Zeg Vlondertje - houden we die erin? - hoef je de planken niet in de olie of iets dergl te zetten? Of had je dat al gedaan vooraf aan de constructie?
Het zijn geïmpregneerde planken en balken, dus in principe niet. In de bouwmarkt zeiden ze beter niet, want als je nu gaat beitsen oid dan sluit je het vocht op in die balk (hun verhaal). Dus dat geloof ik maar gewoon.
pi_214496382
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 16:46 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Veel acties gebruiken wij wel. Hoewel 1x Efteling genoeg was. Ik geloof dat ik nog 30 kaarten had :+.

Baby voer tikt aan bij de dagelijkse boodschappen 😵
Ja zeg @Anthraxx hoe vaart je gezin inmiddels. Baby (?) is hoe oud?
Grote broer naar school. En Annie ook lekker bezig.
  Moderator woensdag 31 juli 2024 @ 20:17:43 #79
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214496443
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2024 16:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Taxi op kosten van een ander, altijd leuk
Dit was vorig jaar, dit was mijn bestemming, maar twee anderen moesten nog drie kwartier verder

senk joe for träwelling wis Deutsche Bahn
  Moderator woensdag 31 juli 2024 @ 20:26:01 #80
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214496590
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 20:07 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Het zijn geïmpregneerde planken en balken, dus in principe niet. In de bouwmarkt zeiden ze beter niet, want als je nu gaat beitsen oid dan sluit je het vocht op in die balk (hun verhaal). Dus dat geloof ik maar gewoon.
In de olie zetten is bij hardhout. Grenen/zachthout wordt meestal niets aan gedaan, hoewel beits best kan. Maar volgens mij doet dat weinig qua conserveren.
pi_214497042
pi_214497123
quote:
Hoezee *O*
Spoilers!
pi_214497217
quote:
Tevreden?

*O*
pi_214497575
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 16:25 schreef Blues het volgende:

[..]
Pffff + de kosten vd reparatie :{
Van de taxi krijg ik 200 euro terug. De reparatie was 900 :{
  woensdag 31 juli 2024 @ 21:18:01 #85
13783 Anthraxx
pi_214497622
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 20:14 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ja zeg @:Anthraxx hoe vaart je gezin inmiddels. Baby (?) is hoe oud?
Grote broer naar school. En Annie ook lekker bezig.
Ze is net 2 weken geleden 1 jaar oud geworden. Wel nog veel ziek (ongeveer om de week). Net waterpokken gehad. Wel een erg blij kind verder.

Marijn gaat naar groep 2 :)
pi_214497671
quote:
Thuis *O*
  Moderator woensdag 31 juli 2024 @ 21:24:41 #87
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214497776
Troosteloze aanzicht bij het hockey, zonder volk -O-
pi_214497894
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:18 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Ze is net 2 weken geleden 1 jaar oud geworden. Wel nog veel ziek (ongeveer om de week). Net waterpokken gehad. Wel een erg blij kind verder.

Marijn gaat naar groep 2 :)
Fijn om te horen!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 31 juli 2024 @ 22:21:42 #89
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_214498696

Deze maar even afstoffen :+

Daarom

[ Bericht 14% gewijzigd door borisz op 31-07-2024 22:44:41 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_214498928
quote:
80s.gif Op woensdag 31 juli 2024 22:21 schreef borisz het volgende:

:D
Spoilers!
pi_214499137
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Auw
  Moderator donderdag 1 augustus 2024 @ 07:27:42 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214501335
quote:
80s.gif Op woensdag 31 juli 2024 22:21 schreef borisz het volgende:

Daarom
Ja wat een schuw dier is het toch...
Afschieten die kutbeesten.
pi_214501783
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Oei, dat is een flink bedrag! Hopelijk nu weer vele veilige kilometers!

@AnneX
Ik heb ook net mijn boodschappen bezorgd gekregen door AH. Jammer genoeg is er een fles shampoo open gegaan, dus nu zijn sommige boodschappen extra schoon :')
De bezorger was ook eerder dan geplande bezorgtijd (8-10 uur), om 7.45.

@Kaatje fijn dat het alweer wat beter gaat! Duim, duim, duim dat je weer snel de oude bent!

Vannacht slechts 5 muggen, dus beter geslapen dan gisternacht.
Vanmiddag is de uitvaart van oom van vriend. Hij is al jaren dementerend en een opluchting voor zijn kinderen dat hij is overleden. Het deed hen pijn dat hun vader hen vaak niet meer herkende. Wij hadden niet veel contact met hen. Ik blijf thuis met kind, want die wordt overstuur van uitvaart en de dood. Hij gaat slecht slapen e.d. omdat hij dan blijft malen over zijn eigen dood of dat een van ons dood gaat...dus beter om hem thuis te laten.

Nu komt vanavond een schoonzus mee eten, dus zo maar kip marineren voor kip gyros vanavond.
pi_214501835
@Yinny de bezorger moet wachten tot jouw tijdslot officieel begint, dus je hoeft je dan niet te haasten. En je moet sowieso geld terugvragen voor de beschadigde items.
pi_214502022
Ah is wel een running item …
Net een appje van buurvrouw of ik vanavond haar bezorging kan/wil aannemen. ( met verklaring hoe of wat).

I.p.v. waspoeder heb ik nu 1,5 liter navul vloeibaar en i.p.v. de grote container vaat waspoeder nu een kleine. 😂
Te snel op + geklikt.

Maar hè, 14 volle kaarten dankzij jullie
w/

Gecondoleerd Yinny. Duidelijk dat je thuisblijft. Ook voor jouwzelf wellicht?
SPOILER
pi_214502281
Sterkheidsbaas van alles.
pi_214502410
O+ Lonaa O+
pi_214502439
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 09:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
O+ Lonaa O+
O+ DP O+

Hoe is de leef? Voldoende alcohol?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_214502461
Mogge!

Weer een stuk beter, ook best goed geslapen. Hoofd vol snot nu, maar ook iets meer energie *O*

Goed dat je thuisblijft met je zoon, dit soort zaken zullen helaas nog vaak genoeg komen.

Over bezorging gesproken, hoorde van de week van kennissen dat zij, in de begintijd van bestellingen een fout gemaakt hadden en nu nog steeds wassen met de eerste bestelling (was nog voor corona _O-)

Hoi @Lonaa fijne vakantie gehad?
pi_214502465
quote:
2s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 09:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]
O+ DP O+

Hoe is de leef? Voldoende alcohol?
Nooit :(

Jouwes?
pi_214502706
quote:
2s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 09:28 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
Hé weer in het land?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')