Die had je aan AH mee kunnen gevenquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:24 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 Heb je meegekregen dat sch.zus na nachten hoesten, slijm en benauwd wordt verdacht van kinkhoest?
MnX heeft ruim 100 lege bierflesjes in een shopper vol.
Zou het nu rustig zijn bij de automaat in de vakantie? Dat vind ik wel onder fitness vallen.
Ja en meteen de symptomen opgezocht maar daar voldoe ik lang niet aan. Ik denk echt dat afgelopen nacht een hoogtepunt ellende was. Nog geen antihoest pilletje nodig vandaag, af en toe een kuchjequote:Op woensdag 31 juli 2024 11:24 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 Heb je meegekregen dat sch.zus na nachten hoesten, slijm en benauwd wordt verdacht van kinkhoest?
MnX heeft ruim 100 lege bierflesjes in een shopper vol.
Zou het nu rustig zijn bij de automaat in de vakantie? Dat vind ik wel onder fitness vallen.
Sorry, niet op gelet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Had iemand even kunnen melden dat het vandaag ging regenen? Ik dacht dat we een week zon en zweten hadden. Dus nu zit ik op kantoor en hangt mijn was buiten.
In de regen![]()
Dadelijk maar eens huiswaarts. Ook om hopelijk kater uit zijn gevangenis te bevrijden, als hij gepiest heeft op zijn speciale korrels. Want in de nachtelijke opsluiting lukt dat blijkbaar niet en ik wil toch echt graag weten of er eiwitten in zijn urine zitten of niet.
Wat klinkt dat gaaf, een droom vakantiequote:Op woensdag 31 juli 2024 12:17 schreef Blues het volgende:
Beterschap Kaatje
Net met zoonF gebeld en de verhalen gehoord van het weekje varen in de bommelerwaard met zo'n blok hut boot.
Vonden het helemaal geweldig, heel stil, overal, ook in het wild,aanleggen. Boodschappen doen met de kano.
Beverburcht met bevers gezien, herten, ijsvogels, zwijnen gehoord, schotse hooglanders, wilde paarden, om 6 uur wakker worden door een vogelconcertwekker.
Ze zijn helemaal in love
Tja…mnX had geen puf om uit te zoeken gisteravond.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die had je aan AH mee kunnen geven![]()
Ik ben al jaren niet meer bij een flessenautomaat geweest. AH komt een keer of 4 per jaar en die nemen het altijd mee.
Sch.zus zegt, dat stomen met ( verse ) tijm enkele malen per dag verlichting geeft op de hoestprikkel.😇quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja en meteen de symptomen opgezocht maar daar voldoe ik lang niet aan. Ik denk echt dat afgelopen nacht een hoogtepunt ellende was. Nog geen antihoest pilletje nodig vandaag, af en toe een kuchje
Vrijdag heb ik sowieso een afspraak staan want we gaan over op injecties tegen de arthrose ivm zijn nieren ( met dank aan @Candaasje want zowel ik als de DA hadden dat gemist). Mag ik laten zien dat ik ook nog steeds in beesten kan prikken en daarna zelluf maandelijks doen. Scheelt mij tijd en vooral voor hem een hoop stress.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Sorry, niet op gelet.
Het is een heel onaardige methode maar bij een van mijn katten is ooit eens urine uit de blaas gedrukt, op geen enkele manier lukte het
Ja, heel mooi. Wel beetje zuur voor de dames, zolang voorquote:
Het is ook warm he!quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vrijdag heb ik sowieso een afspraak staan want we gaan over op injecties tegen de arthrose ivm zijn nieren ( met dank aan @:candaasje want zowel ik als de DA hadden dat gemist). Mag ik laten zien dat ik ook nog steeds in beesten kan prikken en daarna zelluf maandelijks doen. Scheelt mij tijd en vooral voor hem een hoop stress.
Net thuis, nog steeds geen pies(wat ook te denken geeft over de nieren.. hij zit nu 15 uur in hok met bak
) Ik heb de tonijn in water (vooral water) geserveerd en hopelijk doet dat de komende uren wat. En anders had ik idd al bedacht dat ze vrijdag maar moeten gaan drukken.
Naast geen pies ook geen pakket. Iets van het werk, ik haal het op voor vakantievierende collega… pakket kwijt.
Was is natgeregend, iedereen die ik bel is er niet en als ze mij bellen ben ik er niet.
Topdag![]()
Werkt dit?quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:16 schreef AnneX het volgende:
Dus iemand vroeg of ik spaarzegels had voor handdoeken. Tuurlijk en 7 stuks weg.
Was ik vanmorgen in de ah winkel en het zijn wel hele mooie![]()
Inmiddels heb ik er weer 7 met de bestelling vanmorgen. Nog een weekje broodjes voor mnX zet geen zoden aan de dijk.
Dus: wie wil mij 2 spaarkaarten schenken? Dat gaat magisch via een linkje 😇
Alsjeblieft…dankjewel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:38 schreef AnneX het volgende:
Wat leuk![]()
Blijkbaar werkt dit?Heb je ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat per zegel, niet per kaart.
Als het goed is heb je nu genoeg voor 2 kaarten.The love you take is equal to the love you make.
Ja oei dank je wel!quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je ze?
Het gaat per zegel, niet per kaart.
Als het goed is heb je nu genoeg voor 2 kaarten.
Even zegels rekenen…wil jijzelf niet?quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je nog meer wil, roep je maar.
Nee, ik doe er niks mee.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Even zegels rekenen…wil jijzelf niet?
Edit: volgens mij heb ik nu 4 volle kaarten. Even 24 uur afwachten tot het echt is bijgewerkt. Alhoewel de krat met lege flesjes van vanmorgen al wel is verrekend.
Lang leve de cul chat![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:38 schreef AnneX het volgende:
Wat leuk![]()
Blijkbaar werkt dit?Ik doe er toch niets mee dus je hebt er 32 zegels bij. Als je er nog 176 nodig hebt hoor ik het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
😂 dank dankquote:Op woensdag 31 juli 2024 14:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik doe er toch niets mee dus je hebt er 32 zegels bij. Als je er nog 176 nodig hebt hoor ik het wel
Ik heb geen 2 kaarten, maar de zegels die ik zaterdag bijgeschreven krijg stuur ik je. Help je me wel herinneren?quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:16 schreef AnneX het volgende:
Dus iemand vroeg of ik spaarzegels had voor handdoeken. Tuurlijk en 7 stuks weg.
Inmiddels heb ik er weer 7 met de bestelling vanmorgen. Nog een weekje broodjes voor mnX zet geen zoden aan de dijk.
Alsjeblieft…dankjewel
Indien nodig…volgens de app 😇 staan er VEERTIEN kaarten vol 😂quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb geen 2 kaarten, maar de zegels die ik zaterdag bijgeschreven krijg stuur ik je. Help je me wel herinneren?
whaha, geef maar een gilquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Indien nodig…volgens de app 😇 staan er VEERTIEN kaarten vol 😂
Dat is wel weer de max.
Het kost een uurtje en dan heb je wat.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgende week moet ik naar de "tietenpletter" en die zit hier bovenop een berg, niet te fietsen dus met de bus. En toen schoot me te binnen dat ik een nieuwe OV chipkaart had ontvangen maar daar nog niets mee had gedaan. Dus alle mailtjes/brieven daarover opgezocht, de diverse accounts in (OV en NS), gebeld, kaart afgemeld en kaart aangemeld, automatisch opladen er weer bij etc. En nu werkt het in ieder geval weer zoals het altijd deed (hoop ik)
Shit, daar heb ik nog niet bij nagedacht. Maar de pijn van lipoedeem zit in armen en benen en heupen. Het doet wel altijd veel pijn en ben bont en blauw maar dat hebben heel veel mensen. Deze pijn is ook zo weer voorbij en die van de bloeddruk blijft echt wel een half uurtjequote:Op woensdag 31 juli 2024 15:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het kost een uurtje en dan heb je wat.
Is dat wel ok gezien de ervaring met bloeddruk meten?
Misschien ‘mag’ je wel een echo… kun je vragen toch!? Nee heb je…ja kan…
Dan zou je toch even kunnen bellen voor overleg.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Shit, daar heb ik nog niet bij nagedacht. Maar de pijn van lipoedeem zit in armen en benen en heupen. Het doet wel altijd veel pijn en ben bont en blauw maar dat hebben heel veel mensen. Deze pijn is ook zo weer voorbij en die van de bloeddruk blijft echt wel een half uurtje
Ga je vaak met OV, en heb je een abbo nodig?quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgende week moet ik naar de "tietenpletter" en die zit hier bovenop een berg, niet te fietsen dus met de bus. En toen schoot me te binnen dat ik een nieuwe OV chipkaart had ontvangen maar daar nog niets mee had gedaan. Dus alle mailtjes/brieven daarover opgezocht, de diverse accounts in (OV en NS), gebeld, kaart afgemeld en kaart aangemeld, automatisch opladen er weer bij etc. En nu werkt het in ieder geval weer zoals het altijd deed (hoop ik)
Ja, ik had jouw opmerking in gedachten en heb met mate gegeven.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:38 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Het is ook warm he!
Mijnese plassen ook wel eens maar 1x per dag. Ook als het niet warm is. En al helemaal als er rare korrels in de bak liggen![]()
En niet teveel water bijgeven, dat kan uitkomsten vertekenen. Al denk ik dat ik dat al had gezegd, bedenk ik al typende. Hopelijk doet 'ie snel gewoon wat de bedoeling is
@:Blues wat klinkt dat heerlijk zeg, die vakantie van zoon!
Ik stond op, bracht afkortzaag terug naar vriendin en had PT. Nu met broodjes zalm op de bank sport kijken inhalenwel klein beetje iets meegekregen, tv daar stond aan, maar niet echt gekeken natuurlijk.
Ik ga niet meer zo vaak met het OV en ook geen abo/korting meer. Maar de kaart heb ik al in huis dus dan maar blijven gebruikenquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Ga je vaak met OV, en heb je een abbo nodig?
Zo niet kan je ook 'bliepen' met je gewone bankpas, werkt perfect!
En boks, vlg week donderdag laat ik de boel ook weer pletten.
Ik begon ze te sparen voor een wat dikkere hammamdoek. Want die vind ik niet vaak, heb er maar eentje en ze zijn zo fijn in de sauna. Toen kwam ik de perfecte doek voor een nog perfectere prijs tegen in… Lissabon.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:16 schreef AnneX het volgende:
Alsjeblieft…dankjewel
Ik heb ook nog wel 8 kaarten voor jequote:Op woensdag 31 juli 2024 15:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is wel weer de max.
Oquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is wel weer de max.
Nu gaat het met een magies linkje nondeju.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Jaren geleden had AH ook zo'n servies actie. Wilde ik graag. Kaarten kwamen uit heel Nederland vanuit de diverse vestigingen. Op de internet post "Kaatje" op de 3e etageIk had alles 12 persoons en vrienden dankzij mijn kaart ook
Pffff + de kosten vd reparatiequote:Op woensdag 31 juli 2024 16:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zometeen voor 220 euro met de taxi om de motor op te halen. Eindelijk
Veel acties gebruiken wij wel. Hoewel 1x Efteling genoeg was. Ik geloof dat ik nog 30 kaarten hadquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:52 schreef AnneX het volgende:
Een evt. volgende keer weet ik waar ik terecht kan. Dank aan allen.![]()
Regen ja? Gelukkig niet boven mijn zwembadquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Had iemand even kunnen melden dat het vandaag ging regenen? Ik dacht dat we een week zon en zweten hadden. Dus nu zit ik op kantoor en hangt mijn was buiten.
In de regen![]()
Dadelijk maar eens huiswaarts. Ook om hopelijk kater uit zijn gevangenis te bevrijden, als hij gepiest heeft op zijn speciale korrels. Want in de nachtelijke opsluiting lukt dat blijkbaar niet en ik wil toch echt graag weten of er eiwitten in zijn urine zitten of niet.
Bah, nog steeds kartonquote:Op woensdag 31 juli 2024 16:23 schreef Blues het volgende:
AH toppers![]()
Mijn energiepeilen vandaag: 2x 5 min roeien licht verzet, laaaag tempo met 1 minuut rust.
Slapen. Wat eten(een kartonnen kroketje). Rusten.
7 minuutjes geslenterd naar 1e bankje aan het weiland.
Rusten. Te warm.
6 minuten terugslenteren, zitten in tuin om trap op te kunnen.
Nu weer uitblazen op de bank.
Zie je bij doneren aan zo'n magisch linkje de naam van degene die heeft gedoneerd?quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nu gaat het met een magies linkje nondeju.
Vaak is inet wel leuk en hendig.
nee hoor. Weest niet bang 😉quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zie je bij doneren aan zo'n magisch linkje de naam van degene die heeft gedoneerd?
Ik heb 19 kaarten
Slim, want dat is onnozel veel extra tijd verspild.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Afspraak maar met een weekje verzet. Het is natuurlijk vakantietijd en de plettenbus staat bij een school. Dus ipv ieder half uur gaat de bus ieder uur. En natuurlijk kwam de bus 2 minuten na de afspraak aan (en je moet nog 5 minuten lopen). En een uur wachten (buiten natuurlijk zonder zitjes) heb ik geen zin in.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
nee hoor. Weest niet bang 😉
Maak er iemand blij mee. Volgens mij heb ik genoeg.
Daar is ook een topic voor FHF / AH Uitjes zegels gezochtquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook nog 17 uitjeskaarten als die in trek zijn
Ik las dit:quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:37 schreef gcjoel het volgende:
Ik kijk wel uit naar de zomer kraskaarten![]()
Zijn die digitaal?
Die zijn ook digitaalquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:37 schreef gcjoel het volgende:
Ik kijk wel uit naar de zomer kraskaarten![]()
Zijn die digitaal?
Nou inderdaad. Vorig jaar had ik echt pakken koffie en baby doekjesquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, ik had er vandaag 1.
Zou handig zijn als je die ook kon doorsturen
Ik neem het meestal wel gewoon mee en dan doneer ik het aan iemand die ik ken die het niet zo breed heeft. Ze is er heel blij mee.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:06 schreef gcjoel het volgende:
Nou inderdaad. Vorig jaar had ik echt pakken koffie en baby doekjes
Het zijn geïmpregneerde planken en balken, dus in principe niet. In de bouwmarkt zeiden ze beter niet, want als je nu gaat beitsen oid dan sluit je het vocht op in die balk (hun verhaal). Dus dat geloof ik maar gewoon.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:42 schreef AnneX het volgende:
Zeg Vlondertje - houden we die erin? - hoef je de planken niet in de olie of iets dergl te zetten? Of had je dat al gedaan vooraf aan de constructie?
Ja zeg @Anthraxx hoe vaart je gezin inmiddels. Baby (?) is hoe oud?quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Veel acties gebruiken wij wel. Hoewel 1x Efteling genoeg was. Ik geloof dat ik nog 30 kaarten had.
Baby voer tikt aan bij de dagelijkse boodschappen 😵
Taxi op kosten van een ander, altijd leukquote:Op woensdag 31 juli 2024 16:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zometeen voor 220 euro met de taxi om de motor op te halen. Eindelijk
In de olie zetten is bij hardhout. Grenen/zachthout wordt meestal niets aan gedaan, hoewel beits best kan. Maar volgens mij doet dat weinig qua conserveren.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:07 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Het zijn geïmpregneerde planken en balken, dus in principe niet. In de bouwmarkt zeiden ze beter niet, want als je nu gaat beitsen oid dan sluit je het vocht op in die balk (hun verhaal). Dus dat geloof ik maar gewoon.
Van de taxi krijg ik 200 euro terug. De reparatie was 900quote:
Ze is net 2 weken geleden 1 jaar oud geworden. Wel nog veel ziek (ongeveer om de week). Net waterpokken gehad. Wel een erg blij kind verder.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja zeg @:Anthraxx hoe vaart je gezin inmiddels. Baby (?) is hoe oud?
Grote broer naar school. En Annie ook lekker bezig.
Fijn om te horen!quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze is net 2 weken geleden 1 jaar oud geworden. Wel nog veel ziek (ongeveer om de week). Net waterpokken gehad. Wel een erg blij kind verder.
Marijn gaat naar groep 2
quote:
Auwquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Van de taxi krijg ik 200 euro terug. De reparatie was 900
Ja wat een schuw dier is het toch...quote:
Oei, dat is een flink bedrag! Hopelijk nu weer vele veilige kilometers!quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Van de taxi krijg ik 200 euro terug. De reparatie was 900
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooitquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]DP
![]()
Hoe is de leef? Voldoende alcohol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |