Daarom ook hoger geplaatstquote:
Is dit DE Chase Budinger ja?quote:
Hij heeft zelfs nog met z'n ballen op het hoofd van Diddy gezetenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:24 schreef Salina het volgende:
[..]
Is dit DE Chase Budinger ja?
Wow. Leuk dunkettje was dat. Wist niet dat ie ging beachvolleyen!
Zekerquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi plaatje zo met de Eifeltoren en de ondergaande zon
Pootjebaden.quote:
Er is vast een brug in Parijs.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
De Amerikanen gaan door naar die brug in Rotjeknor.
Eerst Liliana denk ik?quote:
Ah ja de volgende Spaanse afgang dus, zin inquote:
Zijn veel potentiële kanshebbers, onder wie ook ONZE jongens. Top is vrij breed.quote:
zag er wel lekker sscherp uit net, hoop dat ze dat door kunnen zetten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Zijn veel potentiële kanshebbers, onder wie ook ONZE jongens. Top is vrij breed.
Logisch jaquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:16 schreef kilon het volgende:
Mensen die realiseren dat ze op camera zijn blijft een interessante rubriek
Welke?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker man die Japanse. Die Nederlandse is wel mweh zeg.
Nou hup, hooghouden. Maximaal 3x per kant.quote:
Lopen de riolen juist weer overquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Spoelt de stront uit de Seine hopelijk.
Dat werkt alleen als er geen nieuwe stront bij komt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohja wacht. Of die bui spoelt de stront juist weer in de Seine. Genot.
Ze moeten even een FR-Alert aanmaken dat schijten vanaf 00:00 verboden isquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:36 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als er geen nieuwe stront bij komt.
Pittig, stevig, spek.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel echt Nederlandse vrouwen he (lol)
Akiko of Ishii?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die Spaanse leken beter. Maar was in de gym dus niet echt kunnen gluren
Morgen komt de medailleregenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:43 schreef Pino112 het volgende:
Wimlex is naar huis, daarom gaat het zo goed.
Hoe groot signaal wil je hebben dat het koningshuis weg moet..quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
De sporten zijn voorbij
Ik heb nog 3 schermen met sport.
Steven niet tochquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Nederlandse duo's prima van start in ieder geval
Kijk ik weet dat het de NOS geen reet uitmaakt, maar er wordt nog zeker gesport.quote:
Ik pak een stukje basketbal mee.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk ik weet dat het de NOS geen reet uitmaakt, maar er wordt nog zeker gesport.
Ik doe iets fout, ik had alleen NPO1 open.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
De sporten zijn voorbij
Nee maar die komen er ook nog wel doorheen denk ikquote:
Dat doen ze elke keer weer. Als zij niks meer uitzenden gaat het licht overal uit en moet iedereen naar huis.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
De sporten zijn voorbij
Voetbal is ontknoping in de groepsfase, ondanks dat het natuurlijk een B-sport op de Spelen is pak ik die ook effe meequote:
Japan genot.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voetbal is ontknoping in de groepsfase, ondanks dat het natuurlijk een B-sport op de Spelen is pak ik die ook effe mee
3x3 met usa vs servie...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:50 schreef Nattekat het volgende:
Nou, ik ben niet echt onder de indruk van wat er nu nog live is. Geef de NOS groot gelijk.
Raïsa Schoon is een paar extra kilo schoon aan de haak maar om grapjes over gewicht ben ik gisteren KEIHARD aangepakt dus ik zal me inhouden.quote:
Gewoon hiertussen kijken, dan heb je altijd een goede streamquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:48 schreef 3rr0r het volgende:
Klote HBO zet steeds de stream van gewone Eurosport ertussen
Deze partij stond alleen nog als aankomend en niet live. Dacht ze laten de warming up zien zoals wel vaker. De Eurosport stream stond al wel live.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:49 schreef kilon het volgende:
[..]
Gewoon hiertussen kijken, dan heb je altijd een goede stream
https://play.max.com/live-olympics-sports-schedule
quote:I will forever think less of the Netherlands as a country for allowing him to represent them. This can never be a case of "don't blame an entire nation on the acts of one guy."
They chose to allow him to represent their country at the highest stage of sports. They could have not but they chose to do it. The Netherlands as an entire country absolutely MUST receive the brunt of our judgement and disgust or else things like this may happen again. Blame the entire country. Blame their culture. Blame their government. If we allow this to be a "it's just one bad apple" thing then there will be no consequences to the Netherlands for voluntarily selecting this monster to represent their country just because they wanted to have a slightly higher percentage chance at winning a sports medal.
PDF-file allemaal!quote:Even if that's your interpretation, the Netherland's will forever be a fucked up country in my mind for voluntarily choosing to have this guy represent their nation at the Olympic fucking Games. Allow him to reenter society, sure. Allow him to keep playing volleyball, sure (even though I personally don't think that he deserves any of this). But to tap him to wear your country's flag at the world's biggest sporting event? That was a choice that was made, and one that will forever taint your country.
It would have been so easy to be like "Look, Steve, you're allowed to keep playing, you're allowed to live a normal life, but we're going to leave you off the Olympic team because we think it's a bad look to have a child r*pist represent our country at the Olympics. Sound fair, right?" But for whatever fucked up reason your country chose not to do that.
Oh, and PS: I also want to make it a point to let you know that I think every single person defending this guy and/or justifying the actions of the Dutch Team is also a PDF-file or a PDF-file sympathizer. Including you. I will continue on with my life assuming that you, u/-, are a PDF-file
Ik moest vooral lachen om PDF-filequote:
Als er een afvoerputje bestond van Nederland-gerelateerde subreddits, is dat hem wel. En dat zegt wat als je bedenkt dat r/thenetherlands ook bestaat.quote:
Nuance vind ik in dit geval bepalendquote:Op woensdag 31 juli 2024 16:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En wat is jouw antwoord daarop? @:3rr0r
wel origineler dan dat * gebruik als in k*ll. Of dat unliving soomeone.quote:
/r/thenetherlands zitten tenminste nederlanders. /r/netherlands zit vol met expatsquote:Op woensdag 31 juli 2024 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als er een afvoerputje bestond van Nederland-gerelateerde subreddits, is dat hem wel. En dat zegt wat als je bedenkt dat r/thenetherlands ook bestaat.
Meestal wel héquote:Op woensdag 31 juli 2024 16:10 schreef Nattekat het volgende:
Zou wel fijn zijn als ze even gaan winnen.
Daarom. r/thenetherlands is gewoon het afvoerputje van Nederlandstalige subsquote:Op woensdag 31 juli 2024 16:10 schreef xzaz het volgende:
[..]
/r/thenetherlands zitten tenminste nederlanders. /r/netherlands zit vol met expats
Dat zal ze lerenquote:Op woensdag 31 juli 2024 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
God stort meteen een bak water over de uitfluiters
Kees Jongkind mag het overwinningsinterview doen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:27 schreef wimderon het volgende:
Het Nederlandse duo heeft geen kind aan hun tegenstanders.
Zou eigenlijk wel moetenquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zing je dit op het deuntje van 'het is stil aan de overkant'?
Begint daar idd wel vermoeiend te worden. Gaat geen dag voorbij zonder meerdere posts en als iemand zegt dat ze het nu wel weten is het WhY ArE YoU DeFeNdiNg a PeDoPhiLE!!!1!quote:
Wellicht moet iemand op Reddit dit interview even in het Engels vertalen. Voor wat meer achtergrond/nuance. Hij is door de rechter genoeg gestraft, en zal nog steeds de rest van zijn leven gevolgen blijven ondervinden van deze misstap.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Begint daar idd wel vermoeiend te worden. Gaat geen dag voorbij zonder meerdere posts en als iemand zegt dat ze het nu wel weten is het WhY ArE YoU DeFeNdiNg a PeDoPhiLE!!!1!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wellicht moet iemand op Reddit dit interview even in het Engels vertalen. Voor wat meer achtergrond/nuance. Hij is door de rechter genoeg gestraft, en zal nog steeds de rest van zijn leven gevolgen blijven ondervinden van deze misstap.
https://www.ad.nl/nieuws/(...)n-gebeuren~a1bbc8c2/Dat is echt verspilde moeite. Hij moet aan de hoogste boom en als je vindt van niet praat je goed wat hij heeft gedaan. Beter Reddit negeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ik kijk enkel aan het eind van een dag even op r/olympics of er toevallig nog wat leuke filmpjes of anekdotes zijn die ik heb gemist. 90% is beter te negeren maar soms vind je wel wat aardigs.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is echt verspilde moeite. Hij moet aan de hoogste boom en als je vindt van niet praat je goed wat hij heeft gedaan. Beter Reddit negeren.
Waarschijnlijk hier wel schuilplekken nabij. Alleen vind ik dan wel raar dat boogschieten ontruimd is, dat is immers vlakbij beachvolleyquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:52 schreef Szura het volgende:
Pijltje schieten en hockey ontruimd, maar hier en bij 3x3 nog helemaal vol
Eens kijken hoe de Noortjes het doen
Had het niet te maken hoe snel ze een bepaalde plek kunnen ontruimen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hier wel schuilplekken nabij. Alleen vind ik dan wel raar dat boogschieten ontruimd is, dat is immers vlakbij beachvolley
Ja dat is niet echt bestquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:52 schreef Szura het volgende:
De Zweden hebben vandaag hun tweede nederlaag geleden. Ze staan op setratio wel bij de beste nrs 3.
Ja dat geloof ik wel dan is balletje gooien op half veld ook klaar. Mooi geweest voor vandaag, ik moet morgen om 8 uur voor de super liggenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:45 schreef koffieleuk het volgende:
Stream zegt dat we over 10 minuten misschien weer verdergaan
Oh maar dan zullen we als Team NL wel de mazzel hebben dat we ial vroeg in de knock-outfase tegen ze moeten en ze weer scherp zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:52 schreef Szura het volgende:
De Zweden hebben vandaag hun tweede nederlaag geleden. Ze staan op setratio wel bij de beste nrs 3.
Om goud te winnen moet je iedereen kunnen verslaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh maar dan zullen we als Team NL wel de mazzel hebben dat we ial vroeg in de knock-outfase tegen ze moeten en ze weer scherp zijn
De bal is rond, het zand is beige-bruin.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:04 schreef kilon het volgende:
[..]
Om goud te winnen moet je iedereen kunnen verslaan
En nog 99 andere dooddoeners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |