quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
De sporten zijn voorbij
Ik heb nog 3 schermen met sport.
Steven niet tochquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Nederlandse duo's prima van start in ieder geval
Kijk ik weet dat het de NOS geen reet uitmaakt, maar er wordt nog zeker gesport.quote:
Ik pak een stukje basketbal mee.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk ik weet dat het de NOS geen reet uitmaakt, maar er wordt nog zeker gesport.
Ik doe iets fout, ik had alleen NPO1 open.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
De sporten zijn voorbij
Nee maar die komen er ook nog wel doorheen denk ikquote:
Dat doen ze elke keer weer. Als zij niks meer uitzenden gaat het licht overal uit en moet iedereen naar huis.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
De sporten zijn voorbij
Voetbal is ontknoping in de groepsfase, ondanks dat het natuurlijk een B-sport op de Spelen is pak ik die ook effe meequote:
Japan genot.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voetbal is ontknoping in de groepsfase, ondanks dat het natuurlijk een B-sport op de Spelen is pak ik die ook effe mee
3x3 met usa vs servie...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:50 schreef Nattekat het volgende:
Nou, ik ben niet echt onder de indruk van wat er nu nog live is. Geef de NOS groot gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |