Rare post aangezien we daar wel schroeien evenals in Tokioquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bij het achteruit peddelen kunnen WE er ook al niks van.
Ik zag net vier jongens in zo'n slavensloep kansloos uitgeschakeld worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Rare post aangezien we daar wel schroeien evenals in Tokio
Dat is zo'n beetje de enige boot waar niks van verwacht werd.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zag net vier jongens in zo'n slavensloep kansloos uitgeschakeld worden.
Uurtje eerder inschakelen en je zag 4 boten naar halve finale of finale gaanquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zag net vier jongens in zo'n slavensloep kansloos uitgeschakeld worden.
Oja, iedereen heeft nu ineens verstand van iedere sport. Wellicht de beste olympische rubriek.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje de enige boot waar niks van verwacht werd.
Jij in ieder geval niet, dat is wel te zienquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja, iedereen heeft nu ineens verstand van iedere sport. Wellicht de beste olympische rubriek.
Dat heb ik ook maar gelezen net.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja, iedereen heeft nu ineens verstand van iedere sport. Wellicht de beste olympische rubriek.
Ik waag ook geen enkele poging.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij in ieder geval niet, dat is wel te zien
Mijn ouders schijnen me als kleine jongen naar een jasje-trek-training te hebben gestuurd, maar ik rende vanzelf snel weg. Dat heb ik goed gezien, blijkbaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kanshebber op een medalje bij het jasje trekken.
Eerste ronde eruit.
Criminele witwasactiviteit, tevens dierenmishandeling.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bij dressuur haak ik ook af.
Springen is dan juist wel weer leuk om zo eens in de vier jaar te volgen.
Voor de paarden wel.quote:
Gruwelijk. Was korfbal ook hun schuld?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn ouders schijnen me als kleine jongen naar een jasje-trek-training te hebben gestuurd, maar ik rende vanzelf snel weg. Dat heb ik goed gezien, blijkbaar.
Ik ging er als 4/5 jarige op, ja. Je weet hoe ze dat noemen, hé. Zelfbeschikking, daar denk je nog niet over na als je nog breiwerkjes doet in de kleuterklas.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gruwelijk. Was korfbal ook hun schuld?
Een beetje vaardigheden in zelfverdediging aanleren op jonge leeftijd is goed voor je.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In een ideale wereld leven we klimaatbewust en staan 4/5-jarigen al op tegen het kwaad dat ouders ze aan willen doen.
Ik heb nooit in mijn leven gedacht: "Had ik nu maar op judo gezeten".quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een beetje vaardigheden in zelfverdediging aanleren op jonge leeftijd is goed voor je.
Korfbal is dan weer goed voor niemand, dat hebben we gewoon als Nederlanders bedacht zodat we altijd iets winnen en de andere landen hebben nog steeds niet door dat het een scam is.
Dit is ChatGPT?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Dag vier, het scorebord blijft angstvallig leeg.
De vlag hangt erbij alsof hij er geen zin meer in heeft.
Nederland, het land van de eeuwige belofte, de onbetwiste kampioen van de net-niet.
Puck Pieterse, koningin van de lekke band,
denderde richting zilver, maar nee, daar was die onverbiddelijke pechduivel weer.
Kon nog net een traantje wegpinken in de armen van WimLex.
Koning der troost, zou je hem kunnen noemen.
Als troost medailles opleverde, had onze Prins Pils thuis met goud bezaaide muren.
Hoewel, wacht ...
Van Lieshout, die zo fier de wereldtitel omarmde,
kreeg te maken met een Koreaanse, uiteraard Kim genaamd,
en een scheidsrechter die kennelijk de regels ter plekke bedacht.
Een straf zo vaag dat zelfs Kafka het niet had kunnen bedenken.
Dag dromen van goud, hallo bonkende migraine.
En daar staan we dan, een natie van water en wind,
maar op het Olympische toneel zo dor als de Sahara.
Geen glorie, geen triomf, slechts een zee van gemiste kansen.
De commentatoren proberen het nog op te leuken,
maar zelfs zij klinken als uitgewrongen vaatdoeken.
De NOS weet van gekkigheid niet meer waar ze heen moet schakelen,
en Grueter vraagt zich in een woestijn van droogte af
waarom ze zijn oase maar telkens overslaan.
Oranje, ooit de kleur van moed en majesteit,
nu slechts een schim, een vage herinnering aan betere tijden.
Dus hier staan we, op dag vier,
nog steeds zonder glans, zonder trots.
De wereld kijkt toe, glimlacht misschien een beetje meewarig,
behalve de Belgen, want die lachen ons uit.
En wij? Wij hopen op een wonder dat maar niet wil komen.
Misschien is het tijd om te accepteren,
dat sommige dromen gewoon niet uitkomen.
Dat sommige verhalen simpelweg geen helden kennen.
En dat Nederland, hoe hard we ook juichen en hopen,
misschien gewoon beter is in het bijna-winnen.
Dit is de ontbolstering van het literaire, poëtische natuurtalent JohnDDD.quote:
Die man zag in een huurtransfer van Shiloh 't fucking Zand reden om af te geven op de beloftenteams in de KKD.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:25 schreef Szura het volgende:
Sjoerd met z'n scheve bek kan zich beter concentreren op de puinhoop die NAC ook dit seizoen alweer is
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is de ontbolstering van het literaire, poëtische natuurtalent JohnDDD.
Jeetje.quote:
Sjoerd Mossou is een doodvermoeiende man.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Buiten de acts op forum, is rasopportunist Sjoerd ook weer aan het goedkoop scoren.
Is er behalve wielrennen eigenlijk iets wat jij wel leuk vindt op de Spelen?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook zo'n beetje iedere wateractiviteit is doodleuk olympisch he? Ik mis alleen nog de bananenboot.
Windfoilen, kom nou.
Als ze pelota, geen sport, olympisch maken dan zit RR juichend voor de tv denk ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is er behalve wielrennen eigenlijk is wat jij wel leuk vindt op de Spelen?
Ik vermaak me prima, maar je kunt veel van die onderdelen onmogelijk serieus nemen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is er behalve wielrennen eigenlijk iets wat jij wel leuk vindt op de Spelen?
Ik neem aan dat circus bmx ook onder deze definitie valt?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima, maar je kunt veel van die onderdelen onmogelijk serieus nemen.
Dan wel meteen alle verschillende varianten he!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als ze pelota, geen sport, olympisch maken dan zit RR juichend voor de tv denk ik.
Trucjes doen op een kinderfietsje, zie je het zelf wel als iets serieus?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat circus bmx ook onder deze definitie valt?
Als het net zoals het skateboarden gaat , doen er ook alleen maar kinderen aan meequote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Trucjes doen op een kinderfietsje, zie je het zelf wel als iets serieus?
Tijdens de Klasikoa?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:07 schreef Felagund het volgende:
Over Baskenland gesproken, had je niet ooit een reisgids getikt hier ergens @:Rellende_Rotscholier? Ik ben daar over een paar weken.
quote:
Waar ga je staan? Op de Jaizkibel?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:12 schreef Felagund het volgende:
[..], dat staat in ieder geval op de planning.
Ik heb al vele reisgidsen getikt door de jaren heen! In feite is iedere voorbeschouwing een reisgids, zou je kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:07 schreef Felagund het volgende:
Over Baskenland gesproken, had je niet ooit een reisgids getikt hier ergens @:Rellende_Rotscholier? Ik ben daar over een paar weken.
Vroeg mij af of die grotere natuurparken de moeite waard zijn (al moet ik überhaupt zien of ik daar kom met openbaar vervoer), en of Gasteiz een leuke stad is.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb al vele reisgidsen getikt door de jaren heen! In feite is iedere voorbeschouwing een reisgids, zou je kunnen zeggen.
Ben je nog op zoek naar specifieke tips?
Nee, denk ik rond of bij de voet van dat laatste klimmetje, 's ochtends eerst nog bij de start voorbij.quote:
In het Baskenland kun je met het OV op behoorlijk wat plaatsen komen, al is het soms even puzzelen welke bus of trein je moet hebben, nogal wat verschillende vervoerders daar. Al kun je meestal ook per provincie een kaart kopen waarmee je dan weer bijna overal kunt instappen. Zo heb je de Mugi kaart in Donostia en omstreken, bijvoorbeeld. Wel de moeite waard om dat even uit te zoeken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vroeg mij af of die grotere natuurparken de moeite waard zijn (al moet ik überhaupt zien of ik daar kom met openbaar vervoer), en of Gasteiz een leuke stad is.
NWS juicht.quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:28 schreef Szura het volgende:
Ik heb het idee dat lid zijn van Hamas niet zo goed is voor je levensverwachting
Herbert is ONS as we speak naar goud aan het praten in de triatlon.quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:56 schreef Steven184 het volgende:
Hoeveel zogenaamde zekere gouden medailles volgens de Nos gaan we vandaag verspelen?
Huis van 1,6 miljoen gekocht lees ik, nee dan ben je niet de stem van het gewone volk.quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:16 schreef Szura het volgende:
De alom in de mediabubbel aanwezige familie Van Roosmalen die doet alsof ze de stem van het gewone volk is en de krant aanvalt omdat die alleen maar randstedelingen zou huisvesten, mooie rubriek
Iedere OS wel, je weet precies hoe het gaat en je wordt op je wenken bediend genotquote:Op woensdag 31 juli 2024 10:58 schreef Pistolero het volgende:
Jasjetrek met hun totaaldebiele jury, falende Nederlanders en Henk Grol is echt mijn favoriete rubriek van deze Spelen.
Het is tot nu wel het totale dieptepunt toch?quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Iedere OS wel, je weet precies hoe het gaat en je wordt op je wenken bediend genot
Ja normaal winnen ze eerst nog een rondje of 2, nu helemaal nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is tot nu wel het totale dieptepunt toch?
Goud en zilver, je zou voor minderquote:
Op twee meter na twee keer goud!quote:
Bedankt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In het Baskenland kun je met het OV op behoorlijk wat plaatsen komen, al is het soms even puzzelen welke bus of trein je moet hebben, nogal wat verschillende vervoerders daar. Al kun je meestal ook per provincie een kaart kopen waarmee je dan weer bijna overal kunt instappen. Zo heb je de Mugi kaart in Donostia en omstreken, bijvoorbeeld. Wel de moeite waard om dat even uit te zoeken.
De grotere natuurparken zijn zeker wel de moeite en bijvoorbeeld Urdaibai is makkelijk met de trein te bereiken vanuit Bilbao. Kun je ook mooi een tussenstop inplannen in Gernika voor een kort stukje geschiedenis.
Gasteiz is ook de moeite waard. Mooie historische binnenstad en net buiten de stad ook nog een leuk natuurgebied. Weet niet wanneer je precies gaat, maar binnenkort vinden daar ook de lokale stadsfeesten plaats.
https://tourism.euskadi.e(...)ties/aa30-evento/en/
Hoe dan?quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Hohoho, kijk nou wat ze doet!
quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:11 schreef Zwansen het volgende:
https://nos.nl/video/2531(...)veilig-voor-de-regen
Heel erg hard gelachen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:11 schreef Zwansen het volgende:
https://nos.nl/video/2531(...)veilig-voor-de-regen
Fijn dat mensen die nergens goed in zijn ook een medalje kunnen winnen, toch?quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zwemmen - Niet kunnen sturen - Hardlopen is geen sport.
Ik neem aan dat dat al benoemd is?
Dit is echt schofterig dik.quote:Blummenfelt is a phenomenal athlete, of that there is no doubt. But his body is built for triathlon and is, right now, too damn big to win a Tour. His reported weight is 75 kg / 165 lb and he is 1.76 m / 5’9” tall; one look at his chest and shoulders confirms he is in fact built like a brick shithouse. (He rode a strong bike leg in Paris but ultimately faded on the run to finish 12th.)
Alexander Kristoff die de Tour wint, wie wil dat niet? Ik kijk hier echt enorm naar uit. Er staat een interview met Campenaerts in Het Nieuwsblad, die kent Blummenfelt en zijn trainer Olav Aleksander Bu een beetje. Hij zegt dat ze onder andere het idee hebben om de stuurvaardigheid van Blummenfelt in het peloton te verbeteren door hem bewust te laten crashen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt schofterig dik.
Postuur van een kogelstoter.
Een geblokte Noor.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt schofterig dik.
Postuur van een kogelstoter.
Jason Osborne zonder pruik. Dit wordt schitterend.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alexander Kristoff die de Tour wint, wie wil dat niet? Ik kijk hier echt enorm naar uit. Er staat een interview met Campenaerts in Het Nieuwsblad, die kent Blummenfelt en zijn trainer Olav Aleksander Bu een beetje. Hij zegt dat ze onder andere het idee hebben om de stuurvaardigheid van Blummenfelt in het peloton te verbeteren door hem bewust te laten crashen.
DopingChineesje die iedereen KAPOT schroeit, gelachen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wij feliciteren Amerika met een bronzen PLAK.
Ja dat kon echt niet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:49 schreef Szura het volgende:
Pan was echt lachwekkend, hoeveel dagen houdt deze gouden medaille stand?
0,40 verbetering op 100 meter, in trage omstandigheden. Dat is er wel wat over inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:49 schreef Szura het volgende:
Wij wachten op een nieuw exposé van Hajo SeppeltGOD.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:49 schreef Szura het volgende:
De ban is gebroken!quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wij feliciteren Amerika met een bronzen PLAK.
Waar ben je geweest?quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:11 schreef hhh38 het volgende:
Best geinig trouwens, die olympische spelen bezoeken.
Nog tips?quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:11 schreef hhh38 het volgende:
Best geinig trouwens, die olympische spelen bezoeken.
Zaterdag de tijdritten, zondag rugby sevens vrouwen groepsfase, maandag Nederland - Turkije volleybal en avondsessie tennis en gisteren beachvolleybal en Dominicaanse Republiek - Uzbekistan (quote:
Klinkt genottelijk.quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:18 schreef hhh38 het volgende:
Dominicaanse Republiek - Uzbekistan () in het voetbal.
Dat Parc des Champions waar de medaillewinnaars een beetje mogen paraderen met uitzicht op de Eiffeltoren is wel gaaf, vond de drukte ook reuze meevallen. Maar dat is niet elke dag.quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:16 schreef BobW het volgende:
[..]
Nog tips?
Ik ga zondagochtend naar beachvolleybal maar verder op de dag nog niks gepland. En dan maandag naar 2x zaalvolleybal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:54 schreef OProg het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)-toetsen-en-huiswerk
Wout is ondertussen bezig met het oprichten van een school.Zie post 65.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeurpietje actquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ondertussen is Natterkant langzaam aan het doordraaien in OS. Pietjepukked.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ondertussen is Nattekrant langzaam aan het doordraaien in OS. Pietjepukked.
Als mod roddelen over users in andere topics. Heel chique inderdaad!quote:
Je zou voor minder met je vrouw in de boot.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik bemerk een lichte voorkeur voor het vlaggetje bij de roeicommentator, die inmiddels z'n stem kwijt is.
Je act is ook ontzettend vervelend, maar dat weet je zelf ook welquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Als mod roddelen over users in andere topics. Heel chique inderdaad!
Daar ben ik ook tamelijk zeker van, en dat spijt me heel erg voor hem.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is ook geen eens trollen of een act volgens mij. Stukje autisme.
Ja gewoon lekker doorgaan hier.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar ben ik ook tamelijk zeker van, en dat spijt me heel erg voor hem.
Dat verklaart wel het een en ander.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je zou voor minder met je vrouw in de boot.
Hahaha, dit meen je nietquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je zou voor minder met je vrouw in de boot.
De co-commentator, zelf oud-roeier, niet de commentatorquote:
Dat klinkt goed, veel bezoekjes.quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zaterdag de tijdritten, zondag rugby sevens vrouwen groepsfase, maandag Nederland - Turkije volleybal en avondsessie tennis en gisteren beachvolleybal en Dominicaanse Republiek - Uzbekistan () in het voetbal.
En het TeamNL Huis!
Klopt, ben blij dat ik de rest van de week vrij hebquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, veel bezoekjes.
Niet ook eventjes van Parijs zelf genoten? Ik blijf het een heerlijke stad vinden, lekker fietsen, goede cafeetjes.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, ben blij dat ik de rest van de week vrij heb
We waren er al op vrijdag aan het begin van de middag, dus daar was ook wel tijd voor. Beetje rondlopen, Centre Pompidou bezocht.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet ook eventjes van Parijs zelf genoten? Ik blijf het een heerlijke stad vinden, lekker fietsen, goede cafeetjes.
Lijkt mij wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:06 schreef hhh38 het volgende:
Kunnen dieren wel of niet in vorm zijn?
Die dieren geven ook licht in het donker en worden volgespoten met alles wat God verboden heeft.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:06 schreef hhh38 het volgende:
Kunnen dieren wel of niet in vorm zijn?
Dit kan toch niet. Een paar dagen voor de competitie nog geen duidelijkheid.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:56 schreef Szura het volgende:
Weer uitstel voor Vitesse, lachwekkend
Volstrekt belachelijk. Trek gewoon de stekker eruit.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:56 schreef Szura het volgende:
Weer uitstel voor Vitesse, lachwekkend
De KNVB is echt een ontzettend beroerde instantie.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit kan toch niet. Een paar dagen voor de competitie nog geen duidelijkheid.
Het water zit tot aan onze lippen. Niet gek dat we alleen in en op het water medailles pakkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alles in dit land holt achteruit, dus is onze nationale sport achteruit peddelen. Logisch.
Dit kan toch niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach, Ayolt Kloosterboer.
Ach, bakkenisten op het water.
Die gaan 'gewoon' gered worden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het besluit over Vitesse is weer uitgesteld, jawel.
Het is haast woestmakend hoe de KNVB alles op alles zet om Vitesse te redden, terwijl Vitesse jarenlang de boel geflest heeft. En nu worden ze ook weer 'gered' door een charlatan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het besluit over Vitesse is weer uitgesteld, jawel.
Te vaak een bal tegen zijn hoofd geslagen gekregen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:05 schreef Pistolero het volgende:
Mensen die hun kind Yibbi noemen, daar heb ik wel een pittige mening over.
Ook met Russische maffiageld. Opdonderen met die aan het oorlogsinfuus liggende oplichters.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is haast woestmakend hoe de KNVB alles op alles zet om Vitesse te redden, terwijl Vitesse jarenlang de boel geflest heeft. En nu worden ze ook weer 'gered' door een charlatan.
Trek de stekker eruit, en wel nu.
Jarenlang de KNVB voorgelogen, kan gewoon.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Ook met Russische maffiageld. Opdonderen met die aan het oorlogsinfuus liggende oplichters.
Het uitgestelde uitstel, meermaals uitgesteld, is opnieuw uitgesteld.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vandaag beslissing toch of is dat ook uitgesteld
Is dat erg?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Mja, ik snap jullie punt, ben zeker geen voorstander van de gang van zaken, maar het zou toch ook zonde zijn als Vitesse zou ophouden te bestaan. Er zijn al steeds minder Nederlandse profclubs, nog even en we hebben te weinig om twee divisies mee te vullen.
Niet hard genoeg met de zweep gemept.quote:
Goud voor de Britten, dus dat werkt wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet hard genoeg met de zweep gemept.
Als studenten toch eens zoveel uitstel kregen als Vitesse kreeg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het uitgestelde uitstel, meermaals uitgesteld, is opnieuw uitgesteld.
Hier mogen studenten ook oneindig vakken herkansen. Volgens mij bij de meeste universiteiten wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als studenten toch eens zoveel uitstel kregen als Vitesse kreeg.
Nou je hebt wel BSA enzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier mogen studenten ook oneindig vakken herkansen. Volgens mij bij de meeste universiteiten wel.
Week uitstel voor registratie van conferenties is standaard ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou je hebt wel BSA enzo.
Vond het vooral als academicus verrassend dat ze steeds deadlines van congressen & special issues uitstellen.
Bruiswaterquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:42 schreef Felagund het volgende:
Spreken jullie over bruiswater of spuitwater?
Spa roodquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:42 schreef Felagund het volgende:
Als je hoort wat er soms ook wordt goedgekeurd, puur om de targets te halen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier mogen studenten ook oneindig vakken herkansen. Volgens mij bij de meeste universiteiten wel.
Beide nog nooit gebruikt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 23:42 schreef Felagund het volgende:
Dilemma van Lotte Kopecky!quote:
https://nos.nl/video/2531(...)voor-elkaar-gekregenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:52 schreef Pistolero het volgende:
Kijktip voor de mensen die het niet gezien hebben: Het interview van Kees Jongkind met de directeur van de jasjetrek bond. Nu al het beste interview van het jaar.
Kees zit een beetje hoog in zijn emotie, heb ik het idee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2531(...)voor-elkaar-gekregen
Op zich wel terechte vragen. En dan zo slap antwoorden...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kees zit een beetje hoog in zijn emotie, heb ik het idee.
De directeur topsport van de judobond zegt geen verstand te hebben van judo, schitterend.
Ik denk dat Gijs op zoek kan naar een andere baan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op zich wel terechte vragen. En dan zo slap antwoorden...
En hij kan de beoogde samenwerking niet organiseren. Tekent z'n eigen brevet van onvermogen met dit interview.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kees zit een beetje hoog in zijn emotie, heb ik het idee.
De directeur topsport van de judobond zegt geen verstand te hebben van judo, schitterend.
Ik denk ook niet dat die borrel nog gezellig wordt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat Gijs op zoek kan naar een andere baan.
Lijkt me logisch. Je vraagt je af of ie de afgelopen jaren iets gedaan heeft. Dit is net als naar een mondeling gaan waar je niet voor geleerd hebt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat Gijs op zoek kan naar een andere baan.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:14 schreef Slobeend het volgende:
Marcel is ziedend op VK mensen (z'n vrouw is ontslagen als columnist daar).
[ x ]
[ x ]
quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:16 schreef Szura het volgende:
De alom in de mediabubbel aanwezige familie Van Roosmalen die doet alsof ze de stem van het gewone volk is en de krant aanvalt omdat die alleen maar randstedelingen zou huisvesten, mooie rubriek
quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:23 schreef AllesKaputt het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die in die Von Roosmalen-act geloven?
Voor nog meer watermedailles.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gehoord op de Eurosport-redactie: "Ik ben er voorstander van om Limburg helemaal weg te baggeren en er een meer van te maken."
De afgunst over Evenepoel is toch wel een beetje aanwezig hier (lol).quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Voor nog meer watermedailles.
Opportunistisch.
Op de redactie ja?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De afgunst over Evenepoel is toch wel een beetje aanwezig hier (lol).
Zelfs de logische stress van Evenepoel werd becommentarieerd bij zijn fietswissel, haha.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Op de redactie ja?
Treurig. Wat een fenomeen.
Namen en rugnummers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 17:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De afgunst over Evenepoel is toch wel een beetje aanwezig hier (lol).
Tussen de regels door hoor je ook een hoop sabotage van individuele coaches en mogelijk ook atleten. Hoe dan ook moet daar de bezem door want er is zo veel mis dat je dat onmogelijk aan 1 persoon kunt hangen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het juist heel goed van die gozer, die geeft gewoon zijn eigen falen toe. Dat moet je nooit doen want je kop gaat eraf, maar dat zouden veel meer mensen moeten. Maar de meeste mensen kunnen to-taal niet omgaan met kritiek.
Als ze McLaughlin eruit loopt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:21 schreef Slobeend het volgende:
Dit moment gaat niet meer overtroffen worden.
Ja oké.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als ze McLaughlin eruit loopt.
Mwa zo’n estafette met inhaalrace is toch epischer dan een rondjequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als ze McLaughlin eruit loopt.
Ze ligt op 200m voor de finish ongeveer 2 seconden achter op de Amerikaansequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:27 schreef Steven184 het volgende:
Laatste halve rondje teruggezien. Laatste 50m is alsof je naar roadrunner kijkt.
Zeker in de plensregen. Maar hey, tegen de onverslaanbare McLaughlin. David tegen Goliath. Dat doet het goed in de stripboekjes van Pieter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Mwa zo’n estafette met inhaalrace is toch epischer dan een rondje
De immer onsympathieke religek en verstoppertje spelende McL kloppen zou wel de kers op de taart zijn jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zeker in de plensregen. Maar hey, tegen de onverslaanbare McLaughlin. David tegen Goliath. Dat doet het goed in de stripboekjes van Pieter.
Heel transparantquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Zoveel waanzinnige momenten op de Spelen vandaag. En de mooiste is misschien niet eens een wedstrijd of overwinning, maar de loting tussen Japan en Frankrijk.
Welke sport?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Zoveel waanzinnige momenten op de Spelen vandaag. En de mooiste is misschien niet eens een wedstrijd of overwinning, maar de loting tussen Japan en Frankrijk.
Judo vermoed ikquote:
Nooit geweten dat jij zo'n brede sportkijker was. Zie je zelden buiten de WLR deurenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Voor zover je het een sport kunt noemen: judo. Frankrijk poetste een 3-1 achterstand weg tegen Japan tot 3-3, waardoor er een loting aan te pas moest komen om het laatste event te bepalen. Het werd niet geheel ontoevallig de gewichtsklasse van de grote Teddy Riner.quote:
Het ligt er een beetje aan. Kijk, die kinderboekjes van Pieter zijn het net niet helemaal, maar ik kijk wel heel erg graag voor échte verhalen en echte fenomenen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij zo'n brede sportkijker was. Zie je zelden buiten de WLR deuren
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voor zover je het een sport kunt noemen: judo. Frankrijk poetste een 3-1 achterstand weg tegen Japan tot 3-3, waardoor er een loting aan te pas moest komen om het laatste event te bepalen. Het werd niet geheel ontoevallig de gewichtsklasse van de grote Teddy Riner.
Ik wist dat je ook van andere sporten hield maar hockey verbaast me welquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan. Kijk, die kinderboekjes van Pieter zijn het net niet helemaal, maar ik kijk wel heel erg graag voor échte verhalen en echte fenomenen.
En ik kijk tijdens de Spelen graag naar hockey. En ik schaam me er niet voor.
Stiekem kijk ik gewoon voor Matla, maar dat zeg ik niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wist dat je ook van andere sporten hield maar hockey verbaast me wel
Bal-tegen-een-voet-aan-proberen-te-spelen-met-een-stok is geen sport
Nog wat Pools gedreven sporten ook?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Stiekem kijk ik gewoon voor Matla, maar dat zeg ik niet.
Iedere minuut word ik om de oren geslagen met Iga, maar daar stopt het ook wel. Tennis was alleen cool tijdens Nadalcaraz, waarvan ik iedere seconde heb gezien. Ook weer voor HET VERHAAL.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Nog wat Pools gedreven sporten ook?
Goud voor Kaczmarek zou erg mooi zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Iedere minuut word ik om de oren geslagen met Iga, maar daar stopt het ook wel. Tennis was alleen cool tijdens Nadalcaraz, waarvan ik iedere seconde heb gezien. Ook weer voor HET VERHAAL.
En misschien doe ik de finale morgen er ook nog bij.
Nog even teruggekeken, die 'loting' kan echt nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voor zover je het een sport kunt noemen: judo. Frankrijk poetste een 3-1 achterstand weg tegen Japan tot 3-3, waardoor er een loting aan te pas moest komen om het laatste event te bepalen. Het werd niet geheel ontoevallig de gewichtsklasse van de grote Teddy Riner.
Was gisteren al verbaasd met hoeveel ze (Fransen) op de camping op groot scherm keken en Teddy scandeerdenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:51 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nog even teruggekeken, die 'loting' kan echt niet
Wel goed sfeertje met die Fransen
Sneller dan de licht gevende Flo-Jo en in de buurt van allemaal oostblok monsters.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 21:27 schreef Steven184 het volgende:
Laatste halve rondje teruggezien. Laatste 50m is alsof je naar roadrunner kijkt.
Het is vrij bijzonder dat de enige die nu nog actief zijn hordelopers zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sneller dan de licht gevende Flo-Jo en in de buurt van allemaal oostblok monsters.
[ x ]
Zijn ook goede 400 meter lopers natuurlijk, en de beste 400 meter lopers waren hier in de estafette aanwezig.quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:08 schreef Remco het volgende:
[..]
Het is vrij bijzonder dat de enige die nu nog actief zijn hordelopers zijn.
Een wedstrijd tussen Slot en ten Hag is wel zo´n beetje mijn persoonlijke definitie van de hel.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:54 schreef Szura het volgende:
Liverpool 3-0 United
We schakelen naar @:pistolero voor de duiding
Kan me niet anders voorstellen dan dat deze namen verzonnen zijn na het uitspelen van de bierkaart, dit lijkt me een vooropgezet planquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was aan het surfen op de site van Sporza: de Red Lions, de Belgian Cats, de Belgian Waffles. Zijn dat organisch ontstane bijnamen? Hup Waffles Hup?
Dit is al jaren een 'ding'. Jaar of 5-10 geleden zijn ze daar vanuit de Belgische sportbonden mee begonnen, wellicht om de herkenbaarheid te vergroten. Maar ik vind het ook vooral heel kneuterig en geforceerd overkomen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was aan het surfen op de site van Sporza: de Red Lions, de Belgian Cats, de Belgian Waffles. Zijn dat organisch ontstane bijnamen? Hup Waffles Hup?
En dan harder juichen als het lukt dan bij een daadwerkelijke goal.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:41 schreef Remco het volgende:
Dat voetje zoeken bij hockey vind ik ook altijd een heel vervelende rubriek.
Belangrijkste argument om hockey niet tot de sporten te rekenen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:41 schreef Remco het volgende:
Dat voetje zoeken bij hockey vind ik ook altijd een heel vervelende rubriek.
Een Indiase speler sloeg vandaag volkomen willekeurig iemand met zijn stick op het hoofdquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Belangrijkste argument om hockey niet tot de sporten te rekenen.
Voor de Waffles zoeken ze nog een betere, dus als je ideeën hebt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eerlijk is eerlijk, wat moet je anders met zo'n stick?quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een Indiase speler sloeg vandaag volkomen willekeurig iemand met zijn stick op het hoofd. En nog verbaasd om de rode kaart, ook.
De Red Flames kunnen ook wel een andere naam gebruiken.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor de Waffles zoeken ze nog een betere, dus als je ideeën hebt.
Zoveel sport op tv tijdens OS en jij besluit geen sport te kijken?quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Aardige kamikazewedstrijd wel in Eindhoven. De verdediging aan beide kanten is schrikbarend slecht.
Nou, zoveel sport is er niet op tv tijdens de OS.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:37 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zoveel sport op tv tijdens OS en jij besluit geen sport te kijken?
Je schenen naar de kloten door lompe klasgenoten. Nee, niet voor herhaling vatbaar.quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:43 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik ben op het hockeyveld ooit mijn voortanden verloren.
Kutsport.
Ik ben met voetbal een keer flink aangepakt omdat iemand een rotschop uitdeelde aan een vriend van hem en mij toen aan wees als daderquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je schenen naar de kloten door lompe klasgenoten. Nee, niet voor herhaling vatbaar.
Gebaseerd op fake news ook begrijp ik eruit?quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:10 schreef hhh38 het volgende:
Het gaat weer goed in het altijd racistische Engeland zo te zien
Gewoon precies hetzelfde doen als bij Ajax ook, voetbalclubs zijn lachwekkend organisaties dat dit soort charlatans banen krijgen met beschikking over miljoenenquote:
Ja, maar... Diamantenauge toch?quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gewoon precies hetzelfde doen als bij Ajax ook, voetbalclubs zijn lachwekkend organisaties dat dit soort charlatans banen krijgen met beschikking over miljoenen
Als ik de hele nacht Football Manager speel heb ik ook vierkante Diamantenauge, ze kunnen mij bellenquote:
Deels, maar dat maakt natuurlijk niet uit.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Gebaseerd op fake news ook begrijp ik eruit?
Hij heeft een paar dagen geleden al zone gene zichzelf opgehemeld bij Humberto. Was dat niet genoegquote:
Misschien is dat iets wat ze 's avonds laat doen op zeilfeestjes.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De zeilanalist bij de NOS heeft het inmiddels over sfinxen.
(Ze bedoelde jinxen)
quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De zeilanalist bij de NOS heeft het inmiddels over sfinxen.
(Ze bedoelde jinxen)
En nog een extra envelop inmiddels.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:36 schreef Szura het volgende:
Ayolt heeft een envelopje aan de jury gegeven
Toch goud.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die Bouwmeester is bezig met een epische choke.
Ayolt Kloosterboer springt dadelijk van een klif.
Jipalarm op eurosport.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Van alle is geen sport'en is Bootjevaren wel echt de grootste geen sport. Wat een debielencircus.
Dressuur voor mij nummer 1.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Van alle is geen sport'en is Bootjevaren wel echt de grootste geen sport. Wat een debielencircus.
Die konden er echt helemaal niets van.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Medaille met basketbal. Ik zie dat ze de Litouwers helemaal zoek hebben gespeeldHoe kan dat?
Normaal Amerikaans korfbal is al niet serieus te nemen, laat staan deze kermisvariant. Daar doen toch alleen de afdankertjes aan mee, neem ik aan?quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Medaille met basketbal. Ik zie dat ze de Litouwers helemaal zoek hebben gespeeldHoe kan dat?
Die hereniging komt er!quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:55 schreef Faraday01 het volgende:
https://www.hln.be/olympi(...)e-slotweek~aef3f2c7/
Vooral genieten van de reacties onder het artikel
Welke discord allen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:13 schreef Pino112 het volgende:
FOK!ken met deze traagheid is echt niet te doen.
Haal dat Dachauhoofdje er dan ook af.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:15 schreef AllesKaputt het volgende:
Sinds ik mijn UI heb gewijzigd is het doffe, doffe ellende.
Ik zat ook al te kijken. Kermisonderdeel in het kwadraatquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kayak Cross.
Dit is Spel zonder grenzen.
Ik zat ook met stijgende verbazing te kijken, vooral die rubberen poortjes en het feit dat je schijnbaar een koprol moet doen als je onder die horizontale balk doorgaat.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kayak Cross.
Net als sportklimmen speed.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kayak Cross.
Ik pleit voor Spel zonder grenzen zonder finalespel op de OS.quote:Op maandag 5 augustus 2024 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kayak Cross.
Dat was denk ik wel mijn favoriete spelquote:Op maandag 5 augustus 2024 19:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar missen wel mensen in sumopak die voorbij komen lopen halverwege
Fietswerpen met Riis ook niet?quote:Op maandag 5 augustus 2024 20:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie allemaal discuswerpers met morbide obesitas en de enige die daadwerkelijk afgetraind is gooit het verst van allemaal.
Alle onderdelen waarbij dingen worden gegooid kan ik niet serieus nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |