Rare post aangezien we daar wel schroeien evenals in Tokioquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bij het achteruit peddelen kunnen WE er ook al niks van.
Ik zag net vier jongens in zo'n slavensloep kansloos uitgeschakeld worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Rare post aangezien we daar wel schroeien evenals in Tokio
Dat is zo'n beetje de enige boot waar niks van verwacht werd.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zag net vier jongens in zo'n slavensloep kansloos uitgeschakeld worden.
Uurtje eerder inschakelen en je zag 4 boten naar halve finale of finale gaanquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zag net vier jongens in zo'n slavensloep kansloos uitgeschakeld worden.
Oja, iedereen heeft nu ineens verstand van iedere sport. Wellicht de beste olympische rubriek.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje de enige boot waar niks van verwacht werd.
Jij in ieder geval niet, dat is wel te zienquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja, iedereen heeft nu ineens verstand van iedere sport. Wellicht de beste olympische rubriek.
Dat heb ik ook maar gelezen net.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja, iedereen heeft nu ineens verstand van iedere sport. Wellicht de beste olympische rubriek.
Ik waag ook geen enkele poging.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij in ieder geval niet, dat is wel te zien
Mijn ouders schijnen me als kleine jongen naar een jasje-trek-training te hebben gestuurd, maar ik rende vanzelf snel weg. Dat heb ik goed gezien, blijkbaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kanshebber op een medalje bij het jasje trekken.
Eerste ronde eruit.
Criminele witwasactiviteit, tevens dierenmishandeling.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bij dressuur haak ik ook af.
Springen is dan juist wel weer leuk om zo eens in de vier jaar te volgen.
Voor de paarden wel.quote:
Gruwelijk. Was korfbal ook hun schuld?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn ouders schijnen me als kleine jongen naar een jasje-trek-training te hebben gestuurd, maar ik rende vanzelf snel weg. Dat heb ik goed gezien, blijkbaar.
Ik ging er als 4/5 jarige op, ja. Je weet hoe ze dat noemen, hé. Zelfbeschikking, daar denk je nog niet over na als je nog breiwerkjes doet in de kleuterklas.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gruwelijk. Was korfbal ook hun schuld?
Een beetje vaardigheden in zelfverdediging aanleren op jonge leeftijd is goed voor je.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In een ideale wereld leven we klimaatbewust en staan 4/5-jarigen al op tegen het kwaad dat ouders ze aan willen doen.
Ik heb nooit in mijn leven gedacht: "Had ik nu maar op judo gezeten".quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een beetje vaardigheden in zelfverdediging aanleren op jonge leeftijd is goed voor je.
Korfbal is dan weer goed voor niemand, dat hebben we gewoon als Nederlanders bedacht zodat we altijd iets winnen en de andere landen hebben nog steeds niet door dat het een scam is.
Dit is ChatGPT?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Dag vier, het scorebord blijft angstvallig leeg.
De vlag hangt erbij alsof hij er geen zin meer in heeft.
Nederland, het land van de eeuwige belofte, de onbetwiste kampioen van de net-niet.
Puck Pieterse, koningin van de lekke band,
denderde richting zilver, maar nee, daar was die onverbiddelijke pechduivel weer.
Kon nog net een traantje wegpinken in de armen van WimLex.
Koning der troost, zou je hem kunnen noemen.
Als troost medailles opleverde, had onze Prins Pils thuis met goud bezaaide muren.
Hoewel, wacht ...
Van Lieshout, die zo fier de wereldtitel omarmde,
kreeg te maken met een Koreaanse, uiteraard Kim genaamd,
en een scheidsrechter die kennelijk de regels ter plekke bedacht.
Een straf zo vaag dat zelfs Kafka het niet had kunnen bedenken.
Dag dromen van goud, hallo bonkende migraine.
En daar staan we dan, een natie van water en wind,
maar op het Olympische toneel zo dor als de Sahara.
Geen glorie, geen triomf, slechts een zee van gemiste kansen.
De commentatoren proberen het nog op te leuken,
maar zelfs zij klinken als uitgewrongen vaatdoeken.
De NOS weet van gekkigheid niet meer waar ze heen moet schakelen,
en Grueter vraagt zich in een woestijn van droogte af
waarom ze zijn oase maar telkens overslaan.
Oranje, ooit de kleur van moed en majesteit,
nu slechts een schim, een vage herinnering aan betere tijden.
Dus hier staan we, op dag vier,
nog steeds zonder glans, zonder trots.
De wereld kijkt toe, glimlacht misschien een beetje meewarig,
behalve de Belgen, want die lachen ons uit.
En wij? Wij hopen op een wonder dat maar niet wil komen.
Misschien is het tijd om te accepteren,
dat sommige dromen gewoon niet uitkomen.
Dat sommige verhalen simpelweg geen helden kennen.
En dat Nederland, hoe hard we ook juichen en hopen,
misschien gewoon beter is in het bijna-winnen.
Dit is de ontbolstering van het literaire, poëtische natuurtalent JohnDDD.quote:
Die man zag in een huurtransfer van Shiloh 't fucking Zand reden om af te geven op de beloftenteams in de KKD.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:25 schreef Szura het volgende:
Sjoerd met z'n scheve bek kan zich beter concentreren op de puinhoop die NAC ook dit seizoen alweer is
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is de ontbolstering van het literaire, poëtische natuurtalent JohnDDD.
Jeetje.quote:
Sjoerd Mossou is een doodvermoeiende man.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Buiten de acts op forum, is rasopportunist Sjoerd ook weer aan het goedkoop scoren.
Is er behalve wielrennen eigenlijk iets wat jij wel leuk vindt op de Spelen?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook zo'n beetje iedere wateractiviteit is doodleuk olympisch he? Ik mis alleen nog de bananenboot.
Windfoilen, kom nou.
Als ze pelota, geen sport, olympisch maken dan zit RR juichend voor de tv denk ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is er behalve wielrennen eigenlijk is wat jij wel leuk vindt op de Spelen?
Ik vermaak me prima, maar je kunt veel van die onderdelen onmogelijk serieus nemen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is er behalve wielrennen eigenlijk iets wat jij wel leuk vindt op de Spelen?
Ik neem aan dat circus bmx ook onder deze definitie valt?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima, maar je kunt veel van die onderdelen onmogelijk serieus nemen.
Dan wel meteen alle verschillende varianten he!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als ze pelota, geen sport, olympisch maken dan zit RR juichend voor de tv denk ik.
Trucjes doen op een kinderfietsje, zie je het zelf wel als iets serieus?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat circus bmx ook onder deze definitie valt?
Als het net zoals het skateboarden gaat , doen er ook alleen maar kinderen aan meequote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Trucjes doen op een kinderfietsje, zie je het zelf wel als iets serieus?
Tijdens de Klasikoa?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:07 schreef Felagund het volgende:
Over Baskenland gesproken, had je niet ooit een reisgids getikt hier ergens @:Rellende_Rotscholier? Ik ben daar over een paar weken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |