Vroeger...quote:
Nederland kan net zoals tegen Hongarije niet scoren en verdedigend gaat het vandaag ook kutquote:Op maandag 29 juli 2024 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
China kan er toch geen kut van? Hoezo staan die voor?
Omdat dit wel passend is bij de dag die Nederlandse sporters hebben vandaagquote:Op maandag 29 juli 2024 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
China kan er toch geen kut van? Hoezo staan die voor?
Van welke Nederlandse sporter had je wat verwacht vandaag?quote:Op maandag 29 juli 2024 18:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat dit wel passend is bij de dag die Nederlandse sporters hebben vandaag
De zeilers bijvoorbeeld. Maar het gaat niet om de verwachtingen. Maar om dat er vandaag helaas niet veel gewonnen isquote:Op maandag 29 juli 2024 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van welke Nederlandse sporter had je wat verwacht vandaag?
Je zou het bijna gaan denken.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn ze bewust aan het verliezen om de VS te ontlopen?
Ben je nu aan het trollen?quote:Op maandag 29 juli 2024 18:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
De zeilers bijvoorbeeld. Maar het gaat niet om de verwachtingen. Maar om dat er vandaag helaas niet veel gewonnen is
Mag toch hopen dat de hockeydames winnenquote:Op maandag 29 juli 2024 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van welke Nederlandse sporter had je wat verwacht vandaag?
Als die kermisfamilie maar wegblijftquote:Op maandag 29 juli 2024 18:44 schreef Zipportal het volgende:
Nog een uurtje kunnen we het hockey topic weer onderpoepen. @:szura
MatlaGOAT
Watergeluid!quote:
Trollenquote:
Ik vind dit een ernstige insinuatie.quote:
Bij de teamsporten lijken deze OS diverse traditionele verhoudingen wat uit balans te zijnquote:Op maandag 29 juli 2024 18:49 schreef Nattekat het volgende:
Australië had ook al heel veel moeite met China. En dit is toch echt een team dat een paar jaar geleden met grote scores vernederd werd.
Doen ze bij het zwemmen ook, dan is waterpolo een kleine stap.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind dit een ernstige insinuatie.
Commentator heeft het over manmeersituaties.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
China sloopt Nederland in vrouwmeersituaties
Ik schrik er zelfs van.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Veel zwaarder om te doen ga je ze niet vinden nee.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:51 schreef Mani89 het volgende:
Wat lijkt me dit toch een afschuwelijk zware sport om te beoefenen.
"Ik vermoed dat China niet geheel clean speelt" is een insinuatie.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meerman situaties lijken me nog voordeliger in deze sport.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Commentator heeft het over manmeersituaties.
Biatlon, Langlaufen, Noordse Combinatie, Snelwandelen, Marathon lopen….quote:Op maandag 29 juli 2024 18:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Veel zwaarder om te doen ga je ze niet vinden nee.
Dat zal ze leren.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:53 schreef FvanS het volgende:
Ik haal een week geen Chinees als China wint
Dat zullen al die witwaszaken leren!quote:Op maandag 29 juli 2024 18:53 schreef FvanS het volgende:
Ik haal een week geen Chinees als China wint
Zeker. Maar vandaag was er toch niets behalve waterpolo, tennis en zeilen? Waar inderdaad niet geweldig geperformd werdquote:Op maandag 29 juli 2024 18:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
TrollenDit heeft helemaal niks met verkeerde verwachtingen te maken en met dat gelul over mentaal zwak en typisch Nederlands al helemaal niet. Het is slechts een feitelijke constatering.
In denk dat jij nu teveel in een Pavlov reactie schiet door alle trollen etc.
Dat is een ander soort zwaarquote:Op maandag 29 juli 2024 18:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Biatlon, Langlaufen, Noordse Combinatie, Snelwandelen, Marathon lopen….
Mart Smeetsquote:Op maandag 29 juli 2024 18:55 schreef Zipportal het volgende:
Hoe heet deze NOS commentator ook alweer? Zit ook altijd bij het schaatsen.
Gokje op erik van dijk.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:55 schreef Zipportal het volgende:
Hoe heet deze NOS commentator ook alweer? Zit ook altijd bij het schaatsen.
Dat zijn uiteraard zware sporten. Maar denk niet allemaal zo zwaar als dit.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Biatlon, Langlaufen, Noordse Combinatie, Snelwandelen, Marathon lopen….
Dus het gaat wel beter dan netquote:Op maandag 29 juli 2024 18:59 schreef Xylos het volgende:
Commentatoren doen net alsof oranje steeds beter wordt maar het verschil blijft maar 3 doelpunten
@Faraday01 @heywooduquote:Op maandag 29 juli 2024 18:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zijn uiteraard zware sporten. Maar denk niet allemaal zo zwaar als dit.
Dat is wel typisch Erik van Dijk...quote:Op maandag 29 juli 2024 18:59 schreef Xylos het volgende:
Commentatoren doen net alsof oranje steeds beter wordt maar het verschil blijft maar 3 doelpunten
Ze liggen hier telkens maar een paar minuten in het waterquote:Op maandag 29 juli 2024 18:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zijn uiteraard zware sporten. Maar denk niet allemaal zo zwaar als dit.
quote:Op maandag 29 juli 2024 19:01 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ze liggen hier telkens maar een paar minuten in het water
Mensen die denken dat welke sport dan ook zwaarder is dan langlaufen hebben sowieso nog nooit langlaufwedstrijden gezien.quote:
Tis 8-5quote:Op maandag 29 juli 2024 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van 4-1 naar 4-4 is een verbetering.
[embed][/embed]quote:Op maandag 29 juli 2024 18:56 schreef Nattekat het volgende:
Die scheids heeft een verdacht Chinees uiterlijk.
Duursporten zijn voor lelijke en ongezonde mensen.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:02 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ja wat, dat is toch zo, totaal niet te vergelijken met een duursport als marathon
Je doet het welquote:Op maandag 29 juli 2024 19:02 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ja wat, dat is toch zo, totaal niet te vergelijken met een duursport als marathon
Eminembed?quote:
Behalve pijltje schieten, danquote:Op maandag 29 juli 2024 19:05 schreef DeLuna het volgende:
Waarom sporten vergelijken? Denk dat op dit niveau alles zwaar is
Van de week werd op de NOS nog geroepen dat waterpolo fysiek een van de zwaarste sporten is.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:05 schreef DeLuna het volgende:
Dat valt allemaal wel meequote:Op maandag 29 juli 2024 19:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Van de week werd op de NOS nog geroepen dat waterpolo fysiek een van de zwaarste sporten is.
Dat lijkt me ook. Het is in ieder geval de meest harde/smerige sport wat mij betreft, met knijpen e.d.
Uiterst gemeen volk die waterpoloërs. @Nattekatquote:Op maandag 29 juli 2024 19:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Van de week werd op de NOS nog geroepen dat waterpolo fysiek een van de zwaarste sporten is.
Dat lijkt me ook. Het is in ieder geval de meest harde/smerige sport wat mij betreft, met knijpen e.d.
Huh, ze hadden toch doping gebruikt?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:08 schreef Nattekat het volgende:
Chinezen zijn te hard begonnen, ze zijn moe.
Dat komt omdat alleen de vrouwen zo spelenquote:Op maandag 29 juli 2024 19:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel meeJa, je moet blijven bewegen, maar echt smerig valt wel mee.
Alleen de vrouwelijkequote:Op maandag 29 juli 2024 19:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Uiterst gemeen volk die waterpoloërs. @:nattekat
Dus kan Nederland niet achterblijven.quote:
Nee, dit is een permanent zwembad.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Is het water hier eigenlijk ook traag?
Wel natquote:Op maandag 29 juli 2024 19:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Vervuild Seine-water.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Typisch Nederlands.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:11 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk gelijk komen en daarna gelijk álles missen. Ik kan hier niet meer tegen.
Ik ken het (wel via vrouwen) dat het er behoorlijk heftig aan toe kan gaan.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel meeJa, je moet blijven bewegen, maar echt smerig valt wel mee.
Het zijn ook stuk voor stuk stevige tantes.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ook vast geen Bahrein wat meedoet. Lekker met de kleren aan.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:12 schreef 3rr0r het volgende:
Ander formaat konten dan bij beachvolleybal
Dat vooral uiteindelijk ja. Ik word vaak ook zo moe van commentatoren die doen alsof hun sport uniek is wat betreft moeilijkheid of iets dergelijks. "Iedereen kan winnen, dat is typisch *insertsport*!" ook.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:05 schreef DeLuna het volgende:
Ik kneep vroeger ook nog wel eensquote:Op maandag 29 juli 2024 19:12 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ken het (wel via vrouwen) dat het er behoorlijk heftig aan toe kan gaan.
Vooral onder water knijpen, beuken uitdelen. Maar misschien trof ik wel harde speelsters
Blijf maar kijken nuquote:Op maandag 29 juli 2024 19:13 schreef heywoodu het volgende:
Ik schakel in en WE komen voor, lekker man.
Zekerquote:Op maandag 29 juli 2024 19:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kneep vroeger ook nog wel eensMaar dat hoort er toch gewoon bij?
Volgende keer eerder inschakelen gaarnequote:Op maandag 29 juli 2024 19:13 schreef heywoodu het volgende:
Ik schakel in en WE komen voor, lekker man.
Daar hebben een aantal commentatoren wel een handje van ja.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat vooral uiteindelijk ja. Ik word vaak ook zo moe van commentatoren die doen alsof hun sport uniek is wat betreft moeilijkheid of iets dergelijks. "Iedereen kan winnen, dat is typisch *insertsport*!" ook.
Volgens mij is er niet echt een ranking, maar ze werden 10e en 13e op de vorige twee WK's, wat in het zeer beperkte waterpolo echt ver onder de subtop is.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:13 schreef 3rr0r het volgende:
Waar staat China eigenlijk op de wereldranglijst?
Ik tref wel eens van die kutteams waar ze heel smerig spelen, dat zijn de mindere wedstrijden welquote:Op maandag 29 juli 2024 19:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kneep vroeger ook nog wel eensMaar dat hoort er toch gewoon bij?
Oh dus dit is niet best van Nederland tot nu toequote:Op maandag 29 juli 2024 19:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet echt een ranking, maar ze werden 10e en 13e op de vorige twee WK's, wat in het zeer beperkte waterpolo echt ver onder de subtop is.
De bookies gaven 1.05 voor winst Nederland.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh dus dit is niet best van Nederland tot nu toe
De goals vielen op psychologisch heel slechte momenten?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het even opgezocht, China was eigenlijk al in Tokio redelijk dicht bij de top. Het kwartje viel daar gewoon net verkeerd.
China is het Hercules van waterpolo dus vandaag.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De bookies gaven 1.05 voor winst Nederland.
quote:Op maandag 29 juli 2024 19:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet echt een ranking, maar ze werden 10e en 13e op de vorige twee WK's, wat in het zeer beperkte waterpolo echt ver onder de subtop is.
Dat overkomt wel meer landen.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:17 schreef Nattekat het volgende:Het kwartje viel daar gewoon net verkeerd.
Die zag ik ja, maar was oudquote:
Koning Henk toch?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:16 schreef AgnesGru het volgende:
Wat een vreselijke gasten (op Roos na) straks bij Dione
Ik heb weinig tot niets met Henk.quote:
Ja, denk het welquote:Op maandag 29 juli 2024 19:19 schreef FvanS het volgende:
[..]
Feestbeest, zullen ze daar een hotelletje hebben, of gewoon elke dag heen en weer vliegen?
Ja.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:19 schreef FvanS het volgende:
[..]
Feestbeest, zullen ze daar een hotelletje hebben, of gewoon elke dag heen en weer vliegen?
Waarom heeft die keeper een helmpje op?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:21 schreef Naesala_1981 het volgende:
Waarom heet het eigenlijk waterpolo ipv waterhandbal.
Als sporter leek het de laatste jaren nergens op, maar in z’n analyses (en nu qua commentaar) altijd wel goed. Maar kan me ook voorstellen dat je er weinig mee hebtquote:
Die had ik er ook tussen zitten en dan wist je van te voren wel welk team leuk was en welk team probeerde om te irriteren. Jij speelt op een best okay niveau toch? Wacht maar tot je ouder wordt en naar een slechter niveau afzakt, dan wordt het helemaal erg.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik tref wel eens van die kutteams waar ze heel smerig spelen, dat zijn de mindere wedstrijden wel
Omdat het net paarden zijnquote:Op maandag 29 juli 2024 19:21 schreef Naesala_1981 het volgende:
Eigenlijk is langlaufen ook een weinig efficiënte manier van voortbewegen bergopquote:Op maandag 29 juli 2024 19:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mensen die denken dat welke sport dan ook zwaarder is dan langlaufen hebben sowieso nog nooit langlaufwedstrijden gezien.
Europese landen hebben wel een voordeel in deze ranking.quote:
quote:29-07-2024 @ 19:22:58
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Olympische Spelen 2024 / [Waterpolo] #2"
The first games of 'aquatic football' were played at the Arlington in the late 1800s (the club was founded in 1870), with a ball constructed of India rubber. This "water rugby" came to be called "water polo" based on the English pronunciation of the Balti word for ball, pulu.[8][9] Early play allowed brute strength, wrestling and holding opposing players underwater to recover the ball. Players held underwater for lengthy periods usually surrendered possession.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:21 schreef Naesala_1981 het volgende:
Grol.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:24 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik weet niet om wie het gaat, dus vul ik zelf maar in dat het om Henk Westbroek gaat
Hoe spreek je Ping Ping dan uit?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:25 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Chinese namen worden stelselmatig verkracht door ONZE commentatoren.
Zou FOK daar wel mogen?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op fok.cn schreeuwen ze nu dat het chokers zijn die mentaal zwak zijn om het zo uit handen te geven. En dat dit typisch Chinees is
Ja alsof kritiek op de eigen mentaliteit in dat land is toegestaan.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op fok.cn schreeuwen ze nu dat het chokers zijn die mentaal zwak zijn om het zo uit handen te geven. En dat dit typisch Chinees is
terug naar huis zwemmen.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Andersom ook wel, vermoed ikquote:Op maandag 29 juli 2024 19:25 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Daarom altijd vieze keukens.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja alsof kritiek op de eigen mentaliteit in dat land is toegestaan.
Vind dat altijd maar een rare discussie. In principe is elke sport zo zwaar als je het zelf of je tegenstander het maakt.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mensen die denken dat welke sport dan ook zwaarder is dan langlaufen hebben sowieso nog nooit langlaufwedstrijden gezien.
Oke Dr Yilmaz uit Istanboelquote:Op maandag 29 juli 2024 19:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Zorgwekkende haarlijn van de Nederlandse coach.
Voortaan maar flink minder Yuan naar het Waterpoloquote:Op maandag 29 juli 2024 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Agressief spul dat chloorquote:Op maandag 29 juli 2024 19:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Zorgwekkende haarlijn van de Nederlandse coach.
Regionale spreektaal.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:28 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd.
Maar het gaat vooral mis met de Zh-, Ch-, Sh- en X- initials
Heel benieuwd naar de Chinese commentatoren en hun uitspraak van pak 'm beet Simone van de Kraats, Brigitte Sleeking, Sabrina van der Sloot en Bente Rogge.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:25 schreef Jedi_Pimp het volgende:
In veel landen doen ze niet eens moeite om namen van andere nationaliteiten goed uit te spreken.quote:
Xiaomi spreek je uit als sjaumi @onlogischquote:Op maandag 29 juli 2024 19:28 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd.
Maar het gaat vooral mis met de Zh-, Ch-, Sh- en X- initials
Volgens mij ga je van dat boogschieten amper zweten als ik het gisteren goed zag.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vind dat altijd maar een rare discussie. In principe is elke sport zo zwaar als je het zelf of je tegenstander het maakt.
Angelsaksische landen zouden die namen vrijwel zeker verkrachten.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heel benieuwd naar de Chinese commentatoren en hun uitspraak van pak 'm beet Simone van de Kraats, Brigitte Sleeking, Sabrina van der Sloot en Bente Rogge.
Van der Sloot hebben ze heeel vaak gehoord op CNN.cnquote:Op maandag 29 juli 2024 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heel benieuwd naar de Chinese commentatoren en hun uitspraak van pak 'm beet Simone van de Kraats, Brigitte Sleeking, Sabrina van der Sloot en Bente Rogge.
Subrinah ven dur Sloet.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Angelsaksische landen zouden die namen vrijwel zeker verkrachten.
Je hebt niet enkel te maken met zwaarte qua fysiek uiteraardquote:Op maandag 29 juli 2024 19:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Volgens mij ga je van dat boogschieten amper zweten als ik het gisteren goed zag.
Vooral dat 'ven dur' ja.quote:
Dat zal ongetwijfeld. Voordeel van Chinese achternamen is echter dat een beperkt aantal verschillende namen de overgrote meerderheid beslaat. Met een beetje inlezen kan je 90% correct uitspreken. Gisteren hoorde ik iemand Cui als "ki" uitsprekenquote:
Ja ja, I know. Maar voor een groot sportland loont het zich wel om de basics te kennen, imo.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iets meer respect voor de #1 haarlijnkenner op FOK! gaarne.quote:
Ja, elke sport waar fysiek de doorslag geeft dan.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Volgens mij ga je van dat boogschieten amper zweten als ik het gisteren goed zag.
Die liet zijn tegenstander altijd verdwijnen.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van der Sloot hebben ze heeel vaak gehoord op CNN.cn
Is gewichtheffen niet olympsich meer?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je hebt niet enkel te maken met zwaarte qua fysiek uiteraard
Gelukkig wel. We gaan weer juichen voor Najit Rahimov.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Is gewichtheffen niet olympsich meer?
Op FOK.cn heerst nog een strengere censuur dan hier.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja alsof kritiek op de eigen mentaliteit in dat land is toegestaan.
Niet naar de Chinese Paauw?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:33 schreef Caland het volgende:
China heeft verloren. U kunt weer naar het Holland Casino.
Naar de klote maatquote:
Beter gaan ze nu op echte vakantiequote:Op maandag 29 juli 2024 19:35 schreef Nattekat het volgende:
Heeft Willie ook een winst gezien deze spelen
Die regelt de loservlucht.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:35 schreef kilon het volgende:
Zou Maxima ook naar wedstrijden van Argentinië gaan?
Ze kunnen saampjes naar de finale van het hockeyquote:Op maandag 29 juli 2024 19:35 schreef kilon het volgende:
Stukje helikopterviewquote:Op maandag 29 juli 2024 19:35 schreef kilon het volgende:
Zo bijzonder is dat toch ook weer niet, op veel plekken in de wereld is vrouwensport minder normaal dan hier dus de mannen hebben over het algemeen stevigere concurrentie voor een plekje.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:12 schreef tompsv18 het volgende:
Was wel een erg sterke comeback. Toch wel een vermakelijke kijksport. Overigens wel bijzonder dat Nederland bij veel teamsporten met alleen de damesteams aanwezig is (volleybal, handbal, waterpolo).
Nou zijn de mannen bij waterpolo ook wel heel erg goed in choken op de belangrijke momenten, daar niet vanquote:Op maandag 29 juli 2024 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat toch ook weer niet, op veel plekken in de wereld is vrouwensport minder normaal dan hier dus de mannen hebben over het algemeen stevigere concurrentie voor een plekje.
Denk de NOS ook wel nadat Minderhoud is geweest.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:01 schreef Szura het volgende:
ES zou live moeten gaan volgens de gids, oprotten met die knollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |