Waarom heeft die keeper een helmpje op?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:21 schreef Naesala_1981 het volgende:
Waarom heet het eigenlijk waterpolo ipv waterhandbal.
Als sporter leek het de laatste jaren nergens op, maar in z’n analyses (en nu qua commentaar) altijd wel goed. Maar kan me ook voorstellen dat je er weinig mee hebtquote:
Die had ik er ook tussen zitten en dan wist je van te voren wel welk team leuk was en welk team probeerde om te irriteren. Jij speelt op een best okay niveau toch? Wacht maar tot je ouder wordt en naar een slechter niveau afzakt, dan wordt het helemaal erg.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik tref wel eens van die kutteams waar ze heel smerig spelen, dat zijn de mindere wedstrijden wel
Omdat het net paarden zijnquote:Op maandag 29 juli 2024 19:21 schreef Naesala_1981 het volgende:
Eigenlijk is langlaufen ook een weinig efficiënte manier van voortbewegen bergopquote:Op maandag 29 juli 2024 19:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mensen die denken dat welke sport dan ook zwaarder is dan langlaufen hebben sowieso nog nooit langlaufwedstrijden gezien.
Europese landen hebben wel een voordeel in deze ranking.quote:
quote:29-07-2024 @ 19:22:58
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Olympische Spelen 2024 / [Waterpolo] #2"
The first games of 'aquatic football' were played at the Arlington in the late 1800s (the club was founded in 1870), with a ball constructed of India rubber. This "water rugby" came to be called "water polo" based on the English pronunciation of the Balti word for ball, pulu.[8][9] Early play allowed brute strength, wrestling and holding opposing players underwater to recover the ball. Players held underwater for lengthy periods usually surrendered possession.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:21 schreef Naesala_1981 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |