Watergeluid!quote:
Trollenquote:
Ik vind dit een ernstige insinuatie.quote:
Bij de teamsporten lijken deze OS diverse traditionele verhoudingen wat uit balans te zijnquote:Op maandag 29 juli 2024 18:49 schreef Nattekat het volgende:
Australië had ook al heel veel moeite met China. En dit is toch echt een team dat een paar jaar geleden met grote scores vernederd werd.
Doen ze bij het zwemmen ook, dan is waterpolo een kleine stap.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind dit een ernstige insinuatie.
Commentator heeft het over manmeersituaties.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
China sloopt Nederland in vrouwmeersituaties
Ik schrik er zelfs van.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Veel zwaarder om te doen ga je ze niet vinden nee.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:51 schreef Mani89 het volgende:
Wat lijkt me dit toch een afschuwelijk zware sport om te beoefenen.
"Ik vermoed dat China niet geheel clean speelt" is een insinuatie.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meerman situaties lijken me nog voordeliger in deze sport.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Commentator heeft het over manmeersituaties.
Biatlon, Langlaufen, Noordse Combinatie, Snelwandelen, Marathon lopen….quote:Op maandag 29 juli 2024 18:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Veel zwaarder om te doen ga je ze niet vinden nee.
Dat zal ze leren.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:53 schreef FvanS het volgende:
Ik haal een week geen Chinees als China wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |