Volgende keer eerder inschakelen gaarnequote:Op maandag 29 juli 2024 19:13 schreef heywoodu het volgende:
Ik schakel in en WE komen voor, lekker man.
Daar hebben een aantal commentatoren wel een handje van ja.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat vooral uiteindelijk ja. Ik word vaak ook zo moe van commentatoren die doen alsof hun sport uniek is wat betreft moeilijkheid of iets dergelijks. "Iedereen kan winnen, dat is typisch *insertsport*!" ook.
Volgens mij is er niet echt een ranking, maar ze werden 10e en 13e op de vorige twee WK's, wat in het zeer beperkte waterpolo echt ver onder de subtop is.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:13 schreef 3rr0r het volgende:
Waar staat China eigenlijk op de wereldranglijst?
Ik tref wel eens van die kutteams waar ze heel smerig spelen, dat zijn de mindere wedstrijden welquote:Op maandag 29 juli 2024 19:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kneep vroeger ook nog wel eensMaar dat hoort er toch gewoon bij?
Oh dus dit is niet best van Nederland tot nu toequote:Op maandag 29 juli 2024 19:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet echt een ranking, maar ze werden 10e en 13e op de vorige twee WK's, wat in het zeer beperkte waterpolo echt ver onder de subtop is.
De bookies gaven 1.05 voor winst Nederland.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh dus dit is niet best van Nederland tot nu toe
De goals vielen op psychologisch heel slechte momenten?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het even opgezocht, China was eigenlijk al in Tokio redelijk dicht bij de top. Het kwartje viel daar gewoon net verkeerd.
China is het Hercules van waterpolo dus vandaag.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De bookies gaven 1.05 voor winst Nederland.
quote:Op maandag 29 juli 2024 19:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet echt een ranking, maar ze werden 10e en 13e op de vorige twee WK's, wat in het zeer beperkte waterpolo echt ver onder de subtop is.
Dat overkomt wel meer landen.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:17 schreef Nattekat het volgende:Het kwartje viel daar gewoon net verkeerd.
Die zag ik ja, maar was oudquote:
Koning Henk toch?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:16 schreef AgnesGru het volgende:
Wat een vreselijke gasten (op Roos na) straks bij Dione
Ik heb weinig tot niets met Henk.quote:
Ja, denk het welquote:Op maandag 29 juli 2024 19:19 schreef FvanS het volgende:
[..]
Feestbeest, zullen ze daar een hotelletje hebben, of gewoon elke dag heen en weer vliegen?
Ja.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:19 schreef FvanS het volgende:
[..]
Feestbeest, zullen ze daar een hotelletje hebben, of gewoon elke dag heen en weer vliegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |