Regionale spreektaal.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:28 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd.
Maar het gaat vooral mis met de Zh-, Ch-, Sh- en X- initials
Heel benieuwd naar de Chinese commentatoren en hun uitspraak van pak 'm beet Simone van de Kraats, Brigitte Sleeking, Sabrina van der Sloot en Bente Rogge.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:25 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Chinese namen worden stelselmatig verkracht door ONZE commentatoren.
In veel landen doen ze niet eens moeite om namen van andere nationaliteiten goed uit te spreken.quote:
Xiaomi spreek je uit als sjaumi @onlogischquote:Op maandag 29 juli 2024 19:28 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd.
Maar het gaat vooral mis met de Zh-, Ch-, Sh- en X- initials
Volgens mij ga je van dat boogschieten amper zweten als ik het gisteren goed zag.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vind dat altijd maar een rare discussie. In principe is elke sport zo zwaar als je het zelf of je tegenstander het maakt.
Angelsaksische landen zouden die namen vrijwel zeker verkrachten.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heel benieuwd naar de Chinese commentatoren en hun uitspraak van pak 'm beet Simone van de Kraats, Brigitte Sleeking, Sabrina van der Sloot en Bente Rogge.
Van der Sloot hebben ze heeel vaak gehoord op CNN.cnquote:Op maandag 29 juli 2024 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heel benieuwd naar de Chinese commentatoren en hun uitspraak van pak 'm beet Simone van de Kraats, Brigitte Sleeking, Sabrina van der Sloot en Bente Rogge.
Subrinah ven dur Sloet.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Angelsaksische landen zouden die namen vrijwel zeker verkrachten.
Je hebt niet enkel te maken met zwaarte qua fysiek uiteraardquote:Op maandag 29 juli 2024 19:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Volgens mij ga je van dat boogschieten amper zweten als ik het gisteren goed zag.
Vooral dat 'ven dur' ja.quote:
Dat zal ongetwijfeld. Voordeel van Chinese achternamen is echter dat een beperkt aantal verschillende namen de overgrote meerderheid beslaat. Met een beetje inlezen kan je 90% correct uitspreken. Gisteren hoorde ik iemand Cui als "ki" uitsprekenquote:
Ja ja, I know. Maar voor een groot sportland loont het zich wel om de basics te kennen, imo.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iets meer respect voor de #1 haarlijnkenner op FOK! gaarne.quote:
Ja, elke sport waar fysiek de doorslag geeft dan.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Volgens mij ga je van dat boogschieten amper zweten als ik het gisteren goed zag.
Die liet zijn tegenstander altijd verdwijnen.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van der Sloot hebben ze heeel vaak gehoord op CNN.cn
Is gewichtheffen niet olympsich meer?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je hebt niet enkel te maken met zwaarte qua fysiek uiteraard
Gelukkig wel. We gaan weer juichen voor Najit Rahimov.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Is gewichtheffen niet olympsich meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |