Mocht die tegen Djokovic mogen dan ongetwijfeld wel ja.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Gaan ze Murray ook uitzenden dan?
ehh nee, 2007 ook.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:56 schreef Piperidine het volgende:
Nadal heeft ooit twee keer een set met 0-6 verloren op gravel. Allebei in 2005.
Dat zou nog veel beschamender zijn.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Kan Nadal niet beter een blessure faken en opgeven dit is echt beschamend.
Ik weet eigenlijk niet of Nole van de granny's is.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:01 schreef Federer-fan het volgende:
Niveautje hoor, Marcella op de NOS: "Djokovic heeft 24 grandslams gewonnen. Ook een record, al deelt hij dat wel met Margaret Court. Maar goed, misschien gaat hij daar ook nog een keer overheen."
Je hoeft niet te kijken hequote:Op maandag 29 juli 2024 15:04 schreef xzaz het volgende:
Waarom mogen ze toch altijd even aan handdoekjes zitten en weglopen. Sla gewoon man.
Djokovic heeft een idioot moeilijke route naar de finale. In principe Griekspoor/Tsitsipas/Zverev/Alcaraz hierna.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:04 schreef kilon het volgende:
Eigenlijk wel jammer want ik gun Djokovic geen Olympische medaille. Nu had Nadal hem nooit kunnen stoppen in deze tijden, maar iets meer tegenstand had leuk geweest. Heeft Djoko uberhaupt al een druppel zweet gehad dit toernooi?
Mja; wil wel eens weten waarom dit spel op de olympische spelen gespeeld wordt.quote:
Die olympische medaille heeft hij sowieso al..quote:Op maandag 29 juli 2024 15:04 schreef kilon het volgende:
Eigenlijk wel jammer want ik gun Djokovic geen Olympische medaille. Nu had Nadal hem nooit kunnen stoppen in deze tijden, maar iets meer tegenstand had leuk geweest. Heeft Djoko uberhaupt al een druppel zweet gehad dit toernooi?
Misschien schakel ik straks effe in, maar er is nu te veel leuke sportquote:
Net zoveel als die Parryquote:Op maandag 29 juli 2024 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
Rus wel heel weinig rust gehad trouwens.
Dan is FlashScore abuis.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan weet ik niet waar ik naar zit te kijken
Nee, toch? Volgens de live score staan ze 2-1 voor.quote:
Rojer/Haase speelt EN Griekspoor.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:01 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze melding kreeg ik, vandaar.
Ja, ik zou het goed vinden als het scherm dat de gespeelde tijd weergeeft niet weergeeft hoe veel tijd er is verstreken sinds de umpire "Play" zei maar hoe veel tijd er daadwerkelijk is getennist. Dat is denk ik ongeveer een kwart van de tijd.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:08 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mja; wil wel eens weten waarom dit spel op de olympische spelen gespeeld wordt.
Ik zie vooral veel staan, handdoekjes en lekker zitten banaantjes eten.
Tarrel Remspoorquote:Op maandag 29 juli 2024 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Griekspoor betoont zich weer eens n natte scheet tegen een top 10-speler
Het organiserende land is volgens mij verplicht om aan alle teamonderdelen mee te doen. Met (vaak) twee groepen van zes per teamsport is de kans groot dat je in dezelfde groep zit.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:13 schreef Jane het volgende:
Ik heb het gevoel dat 'we' het wel heel vaak tegen Fransen moeten opnemen in de teamsporten. Inclusief publiek.![]()
Vast inbeelding, maar toch jammer.
Is verplicht? Of zijn automatisch gekwalificeerd?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Het organiserende land is volgens mij verplicht om aan alle teamonderdelen mee te doen. Met (vaak) twee groepen van zes per teamsport is de kans groot dat je in dezelfde groep zit.
Niet naar Roowbin kijken ipv die chokerquote:Op maandag 29 juli 2024 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe gaat Griekspoor dit omdraaien?
Niet.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe gaat Griekspoor dit omdraaien?
Misschien kunnen er dan nog grappige mensen roepen dat we alle financiële steun voor het tennis moeten intrekken en dat Nederlanders mentaal zwak zijnquote:
Rojergodquote:Op maandag 29 juli 2024 19:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rojer is inmiddels toch ook al 102 ofzo?
Eldridge?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rojer is inmiddels toch ook al 102 ofzo?
Leuke rubriek.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kunnen er dan nog grappige mensen roepen dat we alle financiële steun voor het tennis moeten intrekken en dat Nederlanders mentaal zwak zijn
Omdat Cerundolo niet meer speelt maar Navonequote:Op maandag 29 juli 2024 19:01 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze melding kreeg ik, vandaar.
Wel de re-break nuquote:Op maandag 29 juli 2024 20:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit heb ik vandaag een keer eerder gezien
Maar dan zou er niet staan dat Haase/Rojer zich terug hadden getrokken toch.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Omdat Cerundolo niet meer speelt maar Navone
Dat voorspelden kenners meteen al welquote:Op maandag 29 juli 2024 20:58 schreef kilon het volgende:
Dan moet het maar van Schuurs/Koolhof komen
Baase/Rojer zitten er ook nog in!quote:Op maandag 29 juli 2024 20:58 schreef kilon het volgende:
Dan moet het maar van Schuurs/Koolhof komen
Volgende ronde tegen Errani/Vavassori, grote kans dat dat exit is. Dus het beste zullen ze wel gehad hebben nu.quote:
quote:
Woensdag.quote:
Waarom is die kans groot?quote:Op maandag 29 juli 2024 22:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgende ronde tegen Errani/Vavassori, grote kans dat dat exit is. Dus het beste zullen ze wel gehad hebben nu.
Als je dit jaar regelmatig (Vavassori) of nog altijd (Errani) dubbelfinales haalt op de grand slams schijn je er wel iets van te kunnen.quote:
Koolhof won er in ieder geval recent nog 1!quote:Op maandag 29 juli 2024 22:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je dit jaar regelmatig (Vavassori) of nog altijd (Errani) dubbelfinales haalt op de grand slams schijn je er wel iets van te kunnen.
Is ook zo. Het zal ook niet kansloos zijn natuurlijkquote:Op maandag 29 juli 2024 22:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Koolhof won er in ieder geval recent nog 1!
Die zijn veel te gespannen om Nadal/Alcaraz eruit te wippen…..quote:Op maandag 29 juli 2024 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Typische Griekspoor-pot wel weer... heel aardig meedoen maar op het moment supreme kan ie die toppers toch niet helemaal pijn doen.
Hopelijk kunnen ze in de dubbel nog wat.
Tegen Griekspoor/Koolhof, dus dat lijkt me wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:44 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal en Alcaraz vandaag op Lenglen. Mogen toch wel op Chatrier zou je zeggen, maar goed, het blijf teen dubbelpartij. Ik hoop dat Eurosport het uitzendt.
Tennis is gewoon een belangrijk onderdeel van Eurosport. Zou me verbazen als dat niet gebeurt, zeker met zulke namen. Gisteren was Griekspoor v Alcaraz ook helemaal op ES1.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tegen Griekspoor/Koolhof, dus dat lijkt me wel.
Mee eens.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tegen Griekspoor/Koolhof, dus dat lijkt me wel.
Moet nu nog een vrouwenpartij komen, dus dat gaat niet voor 16.15 zijn op z'n vroegstquote:
Je weet nooit hoe synchroon het geluid en video lopen maar op basis van wat ik op youtube zie kwam de call nadat ze haar slag voltooide.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:53 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Gisteren postte Team USA:
Coco Gauff Is Loving Life At The Paris Olympic Games
vandaag:
[ x ]
Lijkt Barney wel ‘Altijd tegen mij’quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:53 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Gisteren postte Team USA:
Coco Gauff Is Loving Life At The Paris Olympic Games
vandaag:
[ x ]
Ik lees net op de ATP-app dat het 16.25 u. wordt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Moet nu nog een vrouwenpartij komen, dus dat gaat niet voor 16.15 zijn op z'n vroegst
Ik denk dat ze op zijn vroegst om 16.40 u. de eerste bal van de wedstrijd slaan.quote:
Die wil ook gewoon naar huis.quote:
Gewoon erbij gaan zitten.quote:
Die wilde met Haase naar de Spelen, maar dat was al voorbij voor ze waren begonnen.. Haase daarna voor Rojer gekozenquote:
Ze zwegen het voor 6 uur bij zo’n overzicht zelfs doodquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zendt de NOS koppeltje duikelen uit ipv deze topshow?
Ik vind turnen best leuk en ben er blij mee hoor, maar vind het wel een bijzondere keus. Zeker vanwege dat Nadal/Alcaraz best redelijk grote namen zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze zwegen het voor 6 uur bij zo’n overzicht zelfs dood
Kun je rekenen?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan moet het maar gebeuren in de tweede en derde set!
Ja, ik reken er ook niet op hoor.quote:
Nee, dit lijkt een maatje te groot. Toch zonde, 2 fenomenale spelers maar lijken ook nauwelijks gebruik te kunnen maken van dat zij nauwelijks dubbels spelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik reken er ook niet op hoor.
Snap er af en toe ook niet zoveel van. Misschien willen ze niet dat mensen boos worden als ze later weg schakelen. Maarja die tweede stream wordt ook niet gebruikt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind turnen best leuk en ben er blij mee hoor, maar vind het wel een bijzondere keus. Zeker vanwege dat Nadal/Alcaraz best redelijk grote namen zijn.
Blijkbaar mogen ze maximaal 220 uur live uitzenden. Dan kan ik me voorstellen dat je zuinig op die uren bent.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Snap er af en toe ook niet zoveel van. Misschien willen ze niet dat mensen boos worden als ze later weg schakelen. Maarja die tweede stream wordt ook niet gebruikt.
220 uur halen sommigen hier al in 2 dagenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Blijkbaar mogen ze maximaal 220 uur live uitzenden. Dan kan ik me voorstellen dat je zuinig op die uren bent.
Ik heb deze dagen al zo´n 220 uur aan sport gezien denk ikquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Blijkbaar mogen ze maximaal 220 uur live uitzenden. Dan kan ik me voorstellen dat je zuinig op die uren bent.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:43 schreef kilon het volgende:
[..]
220 uur halen sommigen hier al in 2 dagen
Hier heb je al een voorbeeldquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb deze dagen al zo´n 220 uur aan sport gezien denk ik
Nee hoor, ik ga er vanuit dat Alcaraz en Nadal gewoon gaan winnenquote:
HBOquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gelukkig zend de nos een stream uit.
Volledig mee eens.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:29 schreef Szura het volgende:
Voor het aantal schermen is het beter als die Spanjolen het gaan afmaken
Welk haar?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
Is @:koffieplanter al langsgeweest met een mening over Nadal z'n haar?
Geen zin in ook nog een supertiebreak iddquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou tiebreak voor de spanjolen anders wordt het te gek.
U vraagtquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:42 schreef H.Vviv het volgende:
Nu graag twee goede servicebeurten van Koolhof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |