Mocht die tegen Djokovic mogen dan ongetwijfeld wel ja.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Gaan ze Murray ook uitzenden dan?
ehh nee, 2007 ook.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:56 schreef Piperidine het volgende:
Nadal heeft ooit twee keer een set met 0-6 verloren op gravel. Allebei in 2005.
Dat zou nog veel beschamender zijn.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Kan Nadal niet beter een blessure faken en opgeven dit is echt beschamend.
Ik weet eigenlijk niet of Nole van de granny's is.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:01 schreef Federer-fan het volgende:
Niveautje hoor, Marcella op de NOS: "Djokovic heeft 24 grandslams gewonnen. Ook een record, al deelt hij dat wel met Margaret Court. Maar goed, misschien gaat hij daar ook nog een keer overheen."
Je hoeft niet te kijken hequote:Op maandag 29 juli 2024 15:04 schreef xzaz het volgende:
Waarom mogen ze toch altijd even aan handdoekjes zitten en weglopen. Sla gewoon man.
Djokovic heeft een idioot moeilijke route naar de finale. In principe Griekspoor/Tsitsipas/Zverev/Alcaraz hierna.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:04 schreef kilon het volgende:
Eigenlijk wel jammer want ik gun Djokovic geen Olympische medaille. Nu had Nadal hem nooit kunnen stoppen in deze tijden, maar iets meer tegenstand had leuk geweest. Heeft Djoko uberhaupt al een druppel zweet gehad dit toernooi?
Mja; wil wel eens weten waarom dit spel op de olympische spelen gespeeld wordt.quote:
Die olympische medaille heeft hij sowieso al..quote:Op maandag 29 juli 2024 15:04 schreef kilon het volgende:
Eigenlijk wel jammer want ik gun Djokovic geen Olympische medaille. Nu had Nadal hem nooit kunnen stoppen in deze tijden, maar iets meer tegenstand had leuk geweest. Heeft Djoko uberhaupt al een druppel zweet gehad dit toernooi?
Misschien schakel ik straks effe in, maar er is nu te veel leuke sportquote:
Net zoveel als die Parryquote:Op maandag 29 juli 2024 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
Rus wel heel weinig rust gehad trouwens.
Dan is FlashScore abuis.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan weet ik niet waar ik naar zit te kijken
Nee, toch? Volgens de live score staan ze 2-1 voor.quote:
Rojer/Haase speelt EN Griekspoor.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:01 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze melding kreeg ik, vandaar.
Ja, ik zou het goed vinden als het scherm dat de gespeelde tijd weergeeft niet weergeeft hoe veel tijd er is verstreken sinds de umpire "Play" zei maar hoe veel tijd er daadwerkelijk is getennist. Dat is denk ik ongeveer een kwart van de tijd.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:08 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mja; wil wel eens weten waarom dit spel op de olympische spelen gespeeld wordt.
Ik zie vooral veel staan, handdoekjes en lekker zitten banaantjes eten.
Tarrel Remspoorquote:Op maandag 29 juli 2024 19:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Griekspoor betoont zich weer eens n natte scheet tegen een top 10-speler
Het organiserende land is volgens mij verplicht om aan alle teamonderdelen mee te doen. Met (vaak) twee groepen van zes per teamsport is de kans groot dat je in dezelfde groep zit.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:13 schreef Jane het volgende:
Ik heb het gevoel dat 'we' het wel heel vaak tegen Fransen moeten opnemen in de teamsporten. Inclusief publiek.![]()
Vast inbeelding, maar toch jammer.
Is verplicht? Of zijn automatisch gekwalificeerd?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Het organiserende land is volgens mij verplicht om aan alle teamonderdelen mee te doen. Met (vaak) twee groepen van zes per teamsport is de kans groot dat je in dezelfde groep zit.
Niet naar Roowbin kijken ipv die chokerquote:Op maandag 29 juli 2024 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe gaat Griekspoor dit omdraaien?
Niet.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe gaat Griekspoor dit omdraaien?
Misschien kunnen er dan nog grappige mensen roepen dat we alle financiële steun voor het tennis moeten intrekken en dat Nederlanders mentaal zwak zijnquote:
Rojergodquote:Op maandag 29 juli 2024 19:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rojer is inmiddels toch ook al 102 ofzo?
Eldridge?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rojer is inmiddels toch ook al 102 ofzo?
Leuke rubriek.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kunnen er dan nog grappige mensen roepen dat we alle financiële steun voor het tennis moeten intrekken en dat Nederlanders mentaal zwak zijn
Omdat Cerundolo niet meer speelt maar Navonequote:Op maandag 29 juli 2024 19:01 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze melding kreeg ik, vandaar.
Wel de re-break nuquote:Op maandag 29 juli 2024 20:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit heb ik vandaag een keer eerder gezien
Maar dan zou er niet staan dat Haase/Rojer zich terug hadden getrokken toch.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Omdat Cerundolo niet meer speelt maar Navone
Dat voorspelden kenners meteen al welquote:Op maandag 29 juli 2024 20:58 schreef kilon het volgende:
Dan moet het maar van Schuurs/Koolhof komen
Baase/Rojer zitten er ook nog in!quote:Op maandag 29 juli 2024 20:58 schreef kilon het volgende:
Dan moet het maar van Schuurs/Koolhof komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |