Denk dat het als echte sport relatief jong is en daarmee de deelnemers ook. Oudere skaters hebben misschien andere dingen waar ze zich op richten in het skaten dan het competitieve.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:17 schreef skysherrif het volgende:
19 oudste deze finale? awt maakt deze sport dat je zo ultra jong moet zijn
Je hebt een aantal goede runs gemist.quote:
Vorige keer viel (letterlijk en figuurlijk) de beslissing toch vooral bij de losse sprongen. Dus het zegt nog niet alles.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie een Japanse swiep in de tussenstand.
Mijn Pick'em kansen hollen achteruit zo.
Scheelt wel dat Uta niet gaat winnen voor de niet Japan-kiezers.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie een Japanse swiep in de tussenstand.
Mijn Pick'em kansen hollen achteruit zo.
Ik las Japanse keizers.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scheelt wel dat Uta niet gaat winnen voor de niet Japan-kiezers.
Oei, gewaagde uitspraak.quote:
Worden er twee.quote:
Het ongelijk van wimderon!quote:Op zondag 28 juli 2024 18:04 schreef wimderon het volgende:
Waarom pakt Coco niet even een veilige trick met haar derde, dan heeft ze nog twee pogingen om voor goud te gaan.
Staat ze nu.quote:
En dat doet ze door te blijven staanquote:
En ze blijft er ook staan want die Chinese gaat geen 99 punten halen.quote:
Een keer wel, maar dat was TNS, wat dat ook mag betekenen.quote:
Toen heeft ze geen sprong gemaakt.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een keer wel, maar dat was TNS, wat dat ook mag betekenen.
Maar ze bleef wel staanquote:
Als Tony Hawk mee zou doen wel.quote:
Wel 1e nu.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:31 schreef koffieleuk het volgende:
Del Ollio is een naam die JK Rowling nog zou kunnen bedenken
Aardig zware rugtas dan.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik kan skateboarden als jurysport niet serieus nemen. Het is een activiteit die je op straat zou moeten beoefenen onder invloed van verdovende middelen, met een gettoblaster op de schouders en een rugtas vol graffiti.
Vond ik ook apart.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:51 schreef Dagoduck het volgende:
Die Fransman krijgt wel hogere scores voor runs met fouten
Hadden er wel een paar meer mogen zijn. Van wat ik me kan herinneren de enige die flips deed op de ramp/quarter pipe omhoog?quote:
Ik denk dat je gelijk hebt. Die Nyjah is ook wel een beest hoor.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hadden er wel een paar meer mogen zijn. Van wat ik me kan herinneren de enige die flips deed op de ramp/quarter pipe omhoog?
De enige met drie 90+ scores.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:29 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Die Nyjah is ook wel een beest hoor.
Die heeft zijn traingsjack nog aan.quote:
Ja, bij de meisjes is het de kleuterschool, hier zijn de echte mannen aan het werkquote:Op maandag 29 juli 2024 17:18 schreef wimderon het volgende:
Dit ziet er bij de mannen uit als een compleet andere sport dan bij de meisjes.
Ja. En ook nog het verschil in leeftijd daarbij.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:18 schreef wimderon het volgende:
Dit ziet er bij de mannen uit als een compleet andere sport dan bij de meisjes.
Boeiequote:Op maandag 29 juli 2024 17:31 schreef DeeBee het volgende:
Wat zijn dit voor acts met mp3 spelers en alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |