Het eten was lekker maar heb mijn bord in de keuken gezet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dom om je bord te vergeten mee te nemen
Wanneer niet dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:02 schreef kilon het volgende:
De laatste truc was te laat. Eens kijken of de jury zijn eigen regels deze keer wel opvolgt.
Ik ga pas na deze ritten effe kokenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het eten was lekker maar heb mijn bord in de keuken gezet.
De VS mag zich achter de oren krabben.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van de 8 gouden medailles in het skateboarden heeft Japan er 5 en Australië 3
Tony zal zijn verantwoordelijkheid moeten pakkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De VS mag zich achter de oren krabben.
Die gaat meedoen in LA.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tony zal zijn verantwoordelijkheid moeten pakken
Tja wat wil je daar nu precies mee zeggen?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van de 8 gouden medailles in het skateboarden heeft Japan er 5 en Australië 3
Blijkbaar deel ik mijn verjaardag met hem.quote:
Dat was puur speculatie van de commentatoren, die er de halve tijd sowieso al langs zitten met hun voorspellingen bij een score.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |