SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat gaat niet zo handig meer zodra iemand in een verzorgingshuis ligt, dan valt de echte huisarts weg en hebben ze alleen nog een soort van bijna dokter paraat. Hebben mijn ouders en ik het wellicht verkeerd aangepakt? Misschien wel, maar zo lang ze er is moet ze wel het beste leven krijgen wat ze haar kunnen bieden.quote:Op zondag 28 juli 2024 01:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja euthanasiewetgeving gaat niet via de notaris. Alleen artsen kunnen een patient een spuitje geven. Daarvoor moet je een dossier opbouwen met bewijs van ondraaglijk en uitzichtloos lijden. Als je daarover meerdere gesprekken hebt gehad met je huisarts, en een dossier hebt opgebouwd, kun je verder in het traject.Lach met een schone bips![]()
Je moet ook niet in de vriezer gaan liggen..... Het is hier wel aangenaam, airco op 24. Prima wel.quote:Lach met een schone bips![]()
Dan moet ze maar bij jou in de slaapkamer gaan liggen.quote:Op zondag 28 juli 2024 01:53 schreef kree het volgende:
[..]
tis nou niet echt koud? nog 22 graden in me slaapkamer?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zonder airco ging ik kapot hier bovenquote:Op zondag 28 juli 2024 01:53 schreef kree het volgende:
[..]
tis nou niet echt koud? nog 22 graden in me slaapkamer?
Lach met een schone bips![]()
mag hoor ff knuffelenquote:Op zondag 28 juli 2024 01:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dan moet ze maar bij jou in de slaapkamer gaan liggen.Do what you love, love what you do!![]()
Video's worden gewaardeerd van bovenstaande.quote:Op zondag 28 juli 2024 01:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dan moet ze maar bij jou in de slaapkamer gaan liggen.Lach met een schone bips![]()
Nee, ik denk niet dat je t verkeerd aangepakt hebt. Je kunt serieus met een euthanasieverklaring een dokter iemand een spuitje geven. Maar er is geen enkele dokter die een dodelijk spuitje geeft aan iemand die dat niet wil.quote:Op zondag 28 juli 2024 01:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo handig meer zodra iemand in een verzorgingshuis ligt, dan valt de echte huisarts weg en hebben ze alleen nog een soort van bijna dokter paraat. Hebben mijn ouders en ik het wellicht verkeerd aangepakt? Misschien wel, maar zo lang ze er is moet ze wel het beste leven krijgen wat ze haar kunnen bieden.![]()
Ik ga er morgen weer heen, zal haar eens duidelijk vragen of ze door wil of naar mijn vader wil. Dan kunnen we vandaar uit verder kijkenquote:Op zondag 28 juli 2024 01:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat je t verkeerd aangepakt hebt. Je kunt serieus met een euthanasieverklaring een dokter iemand een spuitje geven. Maar er is geen enkele dokter die een dodelijk spuitje geeft aan iemand die dat niet wil.![]()
Die vraag heb ik namelijk nog nooit gesteld, want ik zou haar ook gaan missen.Lach met een schone bips![]()
Kroketten?quote:Op zondag 28 juli 2024 01:55 schreef hemarookworst het volgende:
Even vetvoer uit de oven vreten, toch vakantieLach met een schone bips![]()
Wat staat er op het menu?quote:Op zondag 28 juli 2024 01:55 schreef hemarookworst het volgende:
Even vetvoer uit de oven vreten, toch vakantieProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lekker slapen schattepetatjesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:mixje van bitterballen, bamihapjes en kipnuggetsquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Met tarrels.quote:Op zondag 28 juli 2024 02:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik had vlassig blond snorretje verwacht...Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dipsauzen?quote:Op zondag 28 juli 2024 02:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
mixje van bitterballen, bamihapjes en kipnuggetsProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee want aardappels zijn schattig, frietjes zijn mokertje lekkerquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zondag 28 juli 2024 02:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee want aardappels zijn schattig, frietjes zijn mokertje lekker![]()
confusedLach met een schone bips![]()
Ze zit al ver in het proces he, ze komt nooit meer in aanmerking voor euthanasie. Dit is het.quote:Op zondag 28 juli 2024 01:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga er morgen weer heen, zal haar eens duidelijk vragen of ze door wil of naar mijn vader wil. Dan kunnen we vandaar uit verder kijken![]()
Die vraag heb ik namelijk nog nooit gesteld, want ik zou haar ook gaan missen.![]()
Ons progressieve landjequote:Op zondag 28 juli 2024 02:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ze zit al ver in het proces he, ze komt nooit meer in aanmerking voor euthanasie. Dit is het.Maar ik snap het wel, ja is kut maar is zoals het is.
Moet je eerlijk zeggen dat ik geen fan ben van kanker in een discussie gebruiken. Daarom negeerde ik de post boven jou ook.quote:Lach met een schone bips![]()
snap jequote:Op zondag 28 juli 2024 02:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ze zit al ver in het proces he, ze komt nooit meer in aanmerking voor euthanasie. Dit is het.Do what you love, love what you do!![]()
Het spijt me, was niet netjes, sorry!quote:Op zondag 28 juli 2024 02:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet je eerlijk zeggen dat ik geen fan ben van kanker in een discussie gebruiken. Daarom negeerde ik de post boven jou ook.![]()
Wiesn koksquote:Op zondag 28 juli 2024 02:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wij zien deze lelijke plaatje niet, wat is deze?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Niet geklikt want muziek aan het luisteren, maar ken het welquote:Op zondag 28 juli 2024 02:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zag je clipje niet? Daar kon ik wel in dippenUw ADH vitamine Worst
Ze is/wasquote:Op zondag 28 juli 2024 02:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet geklikt want muziek aan het luisteren, maar ken het wel
Uw ADH vitamine Worst
Ow helleeuw Christina.... Goed opdrogen bestaat dus echtquote:Op zondag 28 juli 2024 02:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nu nog steeds als ik dit zie
https://www.instagram.com/christinamilian/
Oh snuiftabak ja lolquote:Op zondag 28 juli 2024 02:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik dacht een reserve-mof als jij dat wel zou kennen.![]()
Heb je nog meer?quote:Op zondag 28 juli 2024 02:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nu nog steeds als ik dit zie
https://www.instagram.com/christinamilian/Lach met een schone bips![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-07-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3676 / +85 / +0 / 12122 / 13039
2. Dr.Mikey / 1507 / +0 / +0 / 1543 / 1978
3. aeque / 924 / +86 / +1 / 2577 / 3027
4. loveyoulongtime / 683 / +21 / +41 / 3605 / 3958
5. Kissingbird / 583 / +31 / +0 / 3949 / 4235
6. HappyCharly / 582 / +3 / +7 / 2030 / 2333
7. KillemWieft / 577 / +51 / +5 / 356 / 542
8. MizzezAmy / 494 / +10 / +0 / 2957 / 3324
9. Jacquelinehasselbaink / 477 / +0 / +0 / 1202 / 1354
10. hemarookworst / 444 / +7 / +0 / 1201 / 1455
11. devzero / 419 / +6 / +0 / 765 / 969
12. gebrokenglas / 418 / +27 / +0 / 1761 / 2008
13. Lovely / 403 / +7 / +0 / 2160 / 2503
14. AardappelSchotel / 371 / +9 / +2 / 2100 / 2371
15. FreshFruit / 357 / +0 / +0 / 1594 / 1860
16. ToT / 355 / +8 / +0 / 3098 / 3352
17. kree / 320 / +22 / +9 / 1293 / 1465
18. Superbadeendje / 316 / +2 / +0 / 1276 / 1549
19. Sally / 273 / +3 / +0 / 670 / 835
20. Bally-b / 259 / +15 / +0 / 231 / 305SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik heet loveyoulongtime, mensen betalen me voor mijn tijd. Ga toch niet zelf zoeken. Gekkie jijquote:Lach met een schone bips![]()
ik ook niet voor jouquote:Op zondag 28 juli 2024 02:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heet loveyoulongtime, mensen betalen me voor mijn tijd. Ga toch niet zelf zoeken. Gekkie jijUw ADH vitamine Worst
Geeft ook niet, voor alles is een markt. Zelfs voor jou, want je bent wel lief.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Er is een oud gezegde in Duitsland dat gaat als "Jawoebel Jaboebel der hemarookworst hat ein ganz grösse knoebel".quote:
Wisten velen niet, is wel zo.Lach met een schone bips![]()
Ja hallo! Jij hebt wel zo'n kutnaam gekozen daar moet ik langer over nadenken hoor.quote:Lach met een schone bips![]()
gewoon bij 101barz gaan spitten die waarheden!quote:Op zondag 28 juli 2024 02:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kwam ook zo weer uit de mouw, ik moet stoppen met waarheden spitten.Uw ADH vitamine Worst
Eiks zou ik dat moeten doen, maar bewaar liever voor de mensen hier waar ik van hou. Faam en Rijkdom doet me niks.quote:Op zondag 28 juli 2024 02:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon bij 101barz gaan spitten die waarheden!Lach met een schone bips![]()
komen vast wel weerquote:Op zondag 28 juli 2024 02:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Op dit moment zijn er geen vrouwen in DTS.
Do what you love, love what you do!![]()
tja. moet wel willen zijn enzoquote:Op zondag 28 juli 2024 02:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit rijmpje zou heel makkelijk worden Kree
quote:Op zondag 28 juli 2024 02:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon naar de lokale bingoclub gaan scoren
equote:Op zondag 28 juli 2024 02:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hier wil het niet echt lukken henee niet echt he?quote:Op zondag 28 juli 2024 02:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hier wil het niet echt lukken he
hoewel aantal vind ik leuk toch wel....Do what you love, love what you do!![]()
Nee man, allemaal kutwijven hierquote:Op zondag 28 juli 2024 02:53 schreef kree het volgende:
[..]
e
[..]
nee niet echt he?
hoewel aantal vind ik leuk toch wel....
nee joh vind er hoop leuk welquote:Op zondag 28 juli 2024 02:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee man, allemaal kutwijven hier
In de duinen?quote:Op zondag 28 juli 2024 03:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gefeliciteerd je hebt een reis met kree gewonnen!
quote:Op zondag 28 juli 2024 03:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gefeliciteerd je hebt een reis met kree gewonnen!![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
1 van jullie doet maar hakkie tjakkie weg met zakkie en offert zich opquote:
Jij hebt gewonnen... Nu niet weglopen.quote:Op zondag 28 juli 2024 03:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 van jullie doet maar hakkie tjakkie weg met zakkie en offert zich opLach met een schone bips![]()
Die heb ik alquote:
Ligt een regenwoud om te zagenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij moet het dus wordenquote:Op zondag 28 juli 2024 03:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij hebt gewonnen... Nu niet weglopen.
Kleine guillotine?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik beloof je dat hij geen zaag mee mag nemen ok?quote:Op zondag 28 juli 2024 03:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heb ik al
Ligt een regenwoud om te zagenLach met een schone bips![]()
kunnne ook een shemale voor hem regelenquote:Op zondag 28 juli 2024 03:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 van jullie doet maar hakkie tjakkie weg met zakkie en offert zich opUw ADH vitamine Worst
Daar heeft mijn man geen zaag voor nodigquote:Op zondag 28 juli 2024 03:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik beloof je dat hij geen zaag mee mag nemen ok?
Geloof niet dat KillemWieft daar op zit te snuive..... wachten..quote:Op zondag 28 juli 2024 03:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kunnne ook een shemale voor hem regelenLach met een schone bips![]()
Ze is zo bescheiden.quote:Op zondag 28 juli 2024 03:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij hebt gewonnen... Nu niet weglopen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Das misschien voor iedereen de beste oplossingquote:Op zondag 28 juli 2024 03:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kunnne ook een shemale voor hem regelenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat heeft killem met een dame voor Kree te makenquote:Op zondag 28 juli 2024 03:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geloof niet dat KillemWieft daar op zit te snuive..... wachten..
Altijd gebleven ook, wel jammer dat ze dan het gesprek weer probeert te draaienquote:Manipulatief typje wel.
quote:Op zondag 28 juli 2024 03:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Altijd gebleven ook, wel jammer dat ze dan het gesprek weer probeert te draaienManipulatief typje wel.
![]()
Ik ben de man die dat soort dingen regelt.quote:Op zondag 28 juli 2024 03:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat heeft killem met een dame voor Kree te makenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dit dus!quote:Op zondag 28 juli 2024 03:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben de man die dat soort dingen regelt.Lach met een schone bips![]()
Ok ik lig nog steeds wakker.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ga slapen, binnenkort gaat greysbones totaal vernederd worden door Kree, dat wil je niet meemakenquote:
Is nog niet echt gelukt hèquote:Op zondag 28 juli 2024 03:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben de man die dat soort dingen regelt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mocht er een verkiezing komenquote:Op zondag 28 juli 2024 03:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ga slapen, binnenkort gaat greysbones totaal vernederd worden door Kree, dat wil je niet meemaken
Meest oversekste man van fok
Jij
quote:Op zondag 28 juli 2024 03:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ga je nu tegen the fixer in? Ouch voor jou.
Denk dat ik best hoog scoor op punten waar je niet hoog wil scorenquote:Op zondag 28 juli 2024 03:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mocht er een verkiezing komen
Meest oversekste man van fok
Jij
Vertelquote:Op zondag 28 juli 2024 03:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk dat ik best hoog scoor op punten waar je niet hoog wil scorenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee die houden je aan je scherm gekluisterd, ik ben geen barbaar, Slaap lekker.quote:Lach met een schone bips![]()
Maar dat zou een plus punt zijnquote:Op zondag 28 juli 2024 03:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee die houden je aan je scherm gekluisterd, ik ben geen barbaar, Slaap lekker.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ben Klaaahaaaar, jij broekje opdoen?quote:
Wat wel kut is een zoemer in mijn kamer.Lach met een schone bips![]()
Ok he ris gewoon te warm in de slaapkamerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Valt wel mee hier met airco, maar er zoemt wel een kutding heel irritant rond nu.quote:Op zondag 28 juli 2024 03:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok he ris gewoon te warm in de slaapkamerLach met een schone bips![]()
Ja ik heb dus geen airco in mijn huis....Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja dan warm wel denk ik. Geen zoemer?quote:Op zondag 28 juli 2024 03:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik heb dus geen airco in mijn huis....Lach met een schone bips![]()
Nee geen muggen hieroOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mehh nee ik zet het raam wel ff wAgenwijd openOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Altijd pech hier.... Ik ga op jacht en dan echt slapen. Kutbeest.quote:Op zondag 28 juli 2024 03:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Mehh nee ik zet het raam wel ff wAgenwijd openLach met een schone bips![]()
Ik heb gewoon horren. Vet handigOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
het is niet dat het hier tropisch is met airco, heb thuis een ventilator maar die nog niet eens gebruiktUw ADH vitamine Worst
24 graden standaard staat ie op. Houd geen zoemers buiten maar ook als het echt heet is buiten blijft de temperatuur dan redelijk stabiel in huis.quote:Op zondag 28 juli 2024 03:37 schreef greysbones het volgende:
Waarom airco aan
Tis lekker koel buitenLach met een schone bips![]()
Ja hallo, die wil ook neuken. Daar pas ik dan weer voor om een zoemer te killenquote:
Het koelt wel lekker af zo met het raam openOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mijn buik doet brrrrrrrrrrOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja je had al verklapt dat we naast elkaar lagen....quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Awwwwquote:Op zondag 28 juli 2024 03:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja je had al verklapt dat we naast elkaar lagen....
Shhhtttquote:Op zondag 28 juli 2024 04:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik een aardbeving hoordeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dit is van eten.
Ingesteld pas over uhhh 6 dagenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dan is het morgenochtend hopelijk wel overquote:Op zondag 28 juli 2024 04:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Dit is van eten.
Ingesteld pas over uhhh 6 dagen![]()
Ik hoop het ook.quote:Op zondag 28 juli 2024 04:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan is het morgenochtend hopelijk wel over
Ben overigens wel bijna op mijn streefgewicht nu65,8 kg
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nog een paar dagen diarree en je bent er?quote:Op zondag 28 juli 2024 04:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Ben overigens wel bijna op mijn streefgewicht nu65,8 kg
![]()
Haha ja nou nee ik viel de afgelopen 3 weken al goed af!quote:Op zondag 28 juli 2024 04:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog een paar dagen diarree en je bent er?Ja ik wandel veel, en ben vooral minder vaak bij MrMickytjuh aan het etenquote:
Dat is best een goede zetOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Is het al morgen als ik nog niet geslapen heb?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Het blijft ochtend Helpen de medicijnen niet meer om te slapen?quote:Op zondag 28 juli 2024 05:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Is het al morgen als ik nog niet geslapen heb?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed bezig. Nu nog goed slapenquote:Op zondag 28 juli 2024 04:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Haha ja nou nee ik viel de afgelopen 3 weken al goed af!
[..]
Ja ik wandel veel, en ben vooral minder vaak bij MrMickytjuh aan het eten
Dat is best een goede zet![]()
![]()
Ja langzaam aan start de dagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het lijkt er op van niet.quote:Op zondag 28 juli 2024 05:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het blijft ochtend Helpen de medicijnen niet meer om te slapen?
.Ja pfffffquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jemig wat vervelend, het leek een beetje te helpenquote:Op zondag 28 juli 2024 05:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het lijkt er op van niet.
.
[..]
Ja pfffff
Er schijnen slaapklinieken te zijn heb jij daar wel eens van gehoord?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb een poging gedaan om op te zoeken, maar viel telkens in slaapquote:Op zondag 28 juli 2024 05:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig wat vervelend, het leek een beetje te helpen
Er schijnen slaapklinieken te zijn heb jij daar wel eens van gehoord?Uw ADH vitamine Worst
Hey jakkie, wat vervelend nu tochquote:Op zondag 28 juli 2024 05:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb een poging gedaan om op te zoeken, maar viel telkens in slaap( dat je steeds weer wakker werd )
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pannenkoekplantjes?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik heb een hele grote, daaruit zijn hele kleintjes uitgekomenquote:Op zondag 28 juli 2024 05:34 schreef Dotteke het volgende:
O ze bestaan echt, wat leuk
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Jammer dat ze het niet overleefd hebben.quote:Op zondag 28 juli 2024 05:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik heb een hele grote, daaruit zijn hele kleintjes uitgekomen
Had er nog nooit van gehoord. En ook nooit gezien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mjah, ik kijk het gewoon nog ff aan...quote:Op zondag 28 juli 2024 05:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig wat vervelend, het leek een beetje te helpen
Er schijnen slaapklinieken te zijn heb jij daar wel eens van gehoord?Neeeeeeeeequote:Op zondag 28 juli 2024 05:31 schreef hemarookworst het volgende:
mijn verstekte pannekoekplantjes zijn doodOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Voor, achter een scherm computer, telefoon, tv zitten bevorderd de slaap ook niet zegt men.quote:Op zondag 28 juli 2024 05:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mjah, ik kijk het gewoon nog ff aan...
[..]
Neeeeeeeee
Heb je nu helemaal nog niet geslapen dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh KreeSlaap je normaal langer dan?
enne jij slaapt wel?quote:Op zondag 28 juli 2024 05:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor, achter een scherm computer, telefoon, tv zitten bevorderd de slaap ook niet zegt men.
Heb je nu helemaal nog niet geslapen dan?Do what you love, love what you do!![]()
nou ja als in uitslapen wss wel. maar ga altijd weer op zelfde tijd beetje wakker wordenquote:
Als ik tussen door wakker wordt pak ik nooit de telefoon.quote:
Af en toe val ik nog wel eens terug in slaap als ik tegen 1 of 2 uur wakker wordt
Pak ik mobiel en ga dingen lezen, of hier kletsen is het zo weer 4 uur Daarom aangeleerd om als ik wakker ben niet eerst de telefoon te pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een ingebouwde wekker, zoals bij de meeste mensen die bijna iedere dag op dezelfde tijd op moeten staan.quote:Op zondag 28 juli 2024 05:53 schreef kree het volgende:
[..]
nou ja als in uitslapen wss wel. maar ga altijd weer op zelfde tijd beetje wakker wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja hahaha nouja ik heb zo standaard systeem van tijd wakker worden en is meestal rond 6 uur, geen wekker weer nodig, maar doe zo nog wel een dutje danquote:Op zondag 28 juli 2024 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik tussen door wakker wordt pak ik nooit de telefoon.
Af en toe val ik nog wel eens terug in slaap als ik tegen 1 of 2 uur wakker wordt
Pak ik mobiel en ga dingen lezen, of hier kletsen is het zo weer 4 uur Daarom aangeleerd om als ik wakker ben niet eerst de telefoon te pakken
hahaha ja hoe heet het die film Shawshank, geïnstitutionaliseerdquote:Op zondag 28 juli 2024 05:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een ingebouwde wekker, zoals bij de meeste mensen die bijna iedere dag op dezelfde tijd op moeten staan.Do what you love, love what you do!![]()
Ik slaap 1,5 tot 2 uurtjes en wordt dan weer wakker. Heb mij aangeleerd te blijven liggen en te ontspannen.quote:Op zondag 28 juli 2024 05:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja hahaha nouja ik heb zo standaard systeem van tijd wakker worden en is meestal rond 6 uur, geen wekker weer nodig, maar doe zo nog wel een dutje dan
Dan slaap ik nog zo'n 2 uurtjes . Vaak lukt het dan niet meer om in slaap te vallen, maar blijf altijd even liggenn tot mijn lijf zeer gaat doen en dan ga ik er uit.
Gelijk onder de douche aankleden naar beneden koffie pakken en dan pas de mobiel aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
toch is dat voor het mooie tekort he Dot?quote:Op zondag 28 juli 2024 05:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik slaap 1,5 tot 2 uurtjes en wordt dan weer wakker. Heb mij aangeleerd te blijven liggen en te ontspannen.
Dan slaap ik nog zo'n 2 uurtjes . Vaak lukt het dan niet meer om in slaap te vallen, maar blijf altijd even liggenn tot mijn lijf zeer gaat doen en dan ga ik er uit.
Gelijk onder de douche aankleden naar beneden koffie pakken en dan pas de mobiel aanDo what you love, love what you do!![]()
Ja ik weet het, maar heel soms zijn er nachten dat ik wel iets langer slaap of na de tweede keer wakker te zijn geweest toch weer in slaap valquote:Op zondag 28 juli 2024 06:00 schreef kree het volgende:
[..]
toch is dat voor het mooie tekort he Dot?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik herken het wel.... gewoon niet kunnen slapen ofzo. naja uiteindelijk door werk breekt mij dat dan op slaap ik wel weer.quote:Op zondag 28 juli 2024 06:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar heel soms zijn er nachten dat ik wel iets langer slaap of na de tweede keer wakker te zijn geweest toch weer in slaap val
Maar zeker dat wakker liggen en denken zou eigenlijk moeten slapen nu,,,,, dat is wel herkenbaar.Do what you love, love what you do!![]()
zou het de leeftijd zijn trouwens? had er vroeger minder last van
O dat denk ik niet hoor, als het echt niet lukt om te slapen en ik voel mij nog heel moe
Zet ik wel de tv aan. Dan ga ik liggen op de bank met mijn ogen dicht en luister ik alleen en dan wil het ook nog wel eens zijn dat ik slaap val
Maar goed het is niet anders Vandaag alweer de laatste zondag van juli de tijd vliegt voorbijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb het gekregen na iets wat er gebeurd is. Dat is al 32 jaar zoquote:Op zondag 28 juli 2024 06:07 schreef kree het volgende:
zou het de leeftijd zijn trouwens? had er vroeger minder last van
En mijn vader sliep met zijn 92ste nog van een uurtje of 00.00 uur tot de wekker ging om 9,00 uurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ook wel en doe YouTube aan soms en val daarmee in slaap. beetje docu over space en planeten doet het altijd wel goed bij mijquote:Op zondag 28 juli 2024 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het gekregen na iets wat er gebeurd is. Dat is al 32 jaar zo
En mijn vader sliep met zijn 92ste nog van een uurtje of 00.00 uur tot de wekker ging om 9,00 uur
alleen dat is niet echt lekkere slaap zeg maarDo what you love, love what you do!![]()
Je mist dan een stuk als je weer wakker wordt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klopt en dat breekt me ook op gewoon dat ik halverwege week zo moei ben enzo.quote:Op zondag 28 juli 2024 06:10 schreef Dotteke het volgende:
Je mist dan een stuk als je weer wakker wordt.
Ja dat snap ik. ALs je moet werken is niet goed kunnen slapen zeker een ellendeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey sappige worstquote:
ben alweer toe aan koffie eigenlijk, Maarn nog beetje te vroegquote:
ZIt al aan de derde bakquote:Op zondag 28 juli 2024 06:18 schreef kree het volgende:
[..]
ben alweer toe aan koffie eigenlijk, Maarn nog beetje te vroeg
Ik ga verder slapen. Werd net wakker omdat ik me verslikte in m’n slaap of zo. 20 minuten liggen hoesten in bed. Lijkt nu wel weer te gaan, dus….![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
oef nou ik moet nog wel aan de eerste beginnen.quote:zo rond 7-8 is wel beetje mooie tijd
hahaha ik doe ook nog dutje in de middag denk, nu ben ik alweer te wakkerquote:Op zondag 28 juli 2024 06:20 schreef KillemWieft het volgende:
Ik ga verder slapen. Werd net wakker omdat ik me verslikte in m’n slaap of zo. 20 minuten liggen hoesten in bed. Lijkt nu wel weer te gaan, dus….![]()
O dat is minder, hopelijk slaap je nog even lekker een paar uurtjes Sweet dreamsquote:Op zondag 28 juli 2024 06:20 schreef KillemWieft het volgende:
Ga jij nu maar poepenquote:
Morguh AS
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-07-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3676 / +85 / +0 / 12122 / 13039
2. Dr.Mikey / 1507 / +0 / +0 / 1543 / 1978
3. aeque / 924 / +86 / +1 / 2577 / 3030
4. loveyoulongtime / 706 / +21 / +64 / 3638 / 4001
5. Kissingbird / 583 / +31 / +0 / 3949 / 4235
6. HappyCharly / 582 / +3 / +7 / 2030 / 2333
7. KillemWieft / 580 / +51 / +8 / 366 / 555
8. MizzezAmy / 494 / +10 / +0 / 2957 / 3324
9. Jacquelinehasselbaink / 477 / +0 / +0 / 1202 / 1354
10. hemarookworst / 471 / +7 / +27 / 1214 / 1477
11. devzero / 443 / +6 / +24 / 768 / 976
12. gebrokenglas / 418 / +27 / +0 / 1761 / 2008
13. Lovely / 403 / +7 / +0 / 2160 / 2503
14. AardappelSchotel / 371 / +9 / +2 / 2100 / 2372
15. kree / 361 / +22 / +50 / 1304 / 1485
16. FreshFruit / 357 / +0 / +0 / 1594 / 1860
17. ToT / 355 / +8 / +0 / 3098 / 3352
18. Superbadeendje / 316 / +2 / +0 / 1276 / 1549
19. Sally / 273 / +3 / +0 / 670 / 835
20. Bally-b / 259 / +15 / +0 / 231 / 305SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dan zal ik je niet verder storenquote:Op zondag 28 juli 2024 07:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad net ff op de wc
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
Kont weer schoonquote:
Morguh GG
Kree,
Wassen op 60 graden op de 'kort' stand verbruikte 0,60 kWh (24ct).
En kreukherstellend op 30 graden kostte 0,15 kWh aan stroom (6ct).
Dus dat is echt niet veel allemaal.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dacht ik al wel heb er al een paar opquote:
Nee, ik zit net beneden. Net aan mijn eerste bakkie.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Beter, heb je een keer wat langer geslapen, ook wel fijn.quote:Op zondag 28 juli 2024 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik zit net beneden. Net aan mijn eerste bakkie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat klopt. Lekker even. En vandaag zondag, lekker kalm aan. Even wandelen vanmiddag, misschien een terrasje doen ergens...quote:Op zondag 28 juli 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter, heb je een keer wat langer geslapen, ook wel fijn.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Weer eens wat anders dan om 5 uur zitten te bolkenquote:Op zondag 28 juli 2024 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt. Lekker even. En vandaag zondag, lekker kalm aan. Even wandelen vanmiddag, misschien een terrasje doen ergens...![]()
Gezellig hoor een terrasje doen. Ga je dan met vrienden of alleen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had zeg maar al 3 uur wakker gelegen voor ik mijn mobiel pakte.quote:Op zondag 28 juli 2024 05:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor, achter een scherm computer, telefoon, tv zitten bevorderd de slaap ook niet zegt men.
Heb je nu helemaal nog niet geslapen dan?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ga alleen.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan om 5 uur zitten te bolken![]()
Gezellig hoor een terrasje doen. Ga je dan met vrienden of alleen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nog even een bak koffie en dan eens uitgebreid 💩 💩 💩 💩Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dan weet je wel zeker dat het niet meer lukt om de slaap te pakkenquote:Op zondag 28 juli 2024 08:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik had zeg maar al 3 uur wakker gelegen voor ik mijn mobiel pakte.
Heb je nu wel even kunnen slapen, ook niet lang dan
Knap dat je dat doet, vind ik nooit iets aan om dat alleen te doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Liep je weer te bolken dot?quote:Op zondag 28 juli 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan om 5 uur zitten te bolken![]()
Gezellig hoor een terrasje doen. Ga je dan met vrienden of alleen?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Nee, ik was er bij gaan zittenquote:![]()
Morguh aeque
tis dat ik al twee keer echt geprobeerd heb strand meet hier., dus geef het maar op. maar zou me ne leuk lijken.Do what you love, love what you do!![]()
Morguh Justinquote:
Ik ga even iets kijken, denk er nu aan nu ik je zieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iets met twee minuten?quote:Op zondag 28 juli 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Justin
Ik ga even iets kijken, denk er nu aan nu ik je zieIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zondag 28 juli 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik was er bij gaan zitten![]()
Morguh aeque
Daarom heb ik mijn droom van 1000 punten ook maar opgegeven.
Ik zie meer in een bbq meet in een park.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:12 schreef kree het volgende:
tis dat ik al twee keer echt geprobeerd heb strand meet hier., dus geef het maar op. maar zou me ne leuk lijken.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dotquote:Op zondag 28 juli 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Justin
Ik ga even iets kijken, denk er nu aan nu ik je zie![]()
Zo vroeg al aan de porno?![]()
![]()
DIe komen wel dichterbij, ik lig al onder hemquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik heb nu wel ff geslapen.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan weet je wel zeker dat het niet meer lukt om de slaap te pakken
Heb je nu wel even kunnen slapen, ook niet lang dan
In totaal overigens al 3 uurOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik hield het nog bescheiden met twee minutenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zondag 28 juli 2024 08:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik hield het nog bescheiden met twee minuten![]()
![]()
![]()
Dat moet te doen zijn als ik je punten ziequote:Op zondag 28 juli 2024 08:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijn droom van 1000 punten ook maar opgegeven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik moet wel nu jij je op Amy gestort hebtquote:
Dat is veel te weinig.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik heb nu wel ff geslapen.
In totaal overigens al 3 uur
Hopelijk slaap je vannacht beterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met anderen is gezelliger inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knap dat je dat doet, vind ik nooit iets aan om dat alleen te doen
[ Bericht 3% gewijzigd door gebrokenglas op 28-07-2024 08:26:07 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar daar schiet ie niks mee op...quote:Op zondag 28 juli 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet te doen zijn als ik je punten zie![]()
![]()
Hopelijk slaap ik zometeen nog.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is veel te weinig.
Hopelijk slaap je vannacht beterOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zondag 28 juli 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik moet wel nu jij je op Amy gestort hebt![]()
![]()
![]()
Die grap kan echt niet meer hoor, wordt veel te vaak gemaakt. Althans dat hoorde ik gisteren.quote:
Niet als iedereen mij steeds bolkt.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet te doen zijn als ik je punten zie
Nee, maar als dat zijn doel is?quote:
Jij bent niet meer in te halen, dus dat doel zal hij niet hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat hoop ik dan ook voor je, wist niet of je plannen had voor vandaagquote:
Ga je nog op vakantie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kloptquote:Op zondag 28 juli 2024 08:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Die grap kan echt niet meer hoor, wordt veel te vaak gemaakt. Althans dat hoorde ik gisteren.![]()
![]()
![]()
We houden hem er gewoon in, vind hem wel leukquote:Op zondag 28 juli 2024 08:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Die grap kan echt niet meer hoor, wordt veel te vaak gemaakt. Althans dat hoorde ik gisteren.
Wat een onthulling!quote:Op zondag 28 juli 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik moet wel nu jij je op Amy gestort hebt
Dot heeft een oogje op Justin.
Ik heb mijn 2 minuten al gehadquote:Op zondag 28 juli 2024 08:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat een onthulling!
Dot heeft een oogje op Justin.![]()
Maar ff gekeken jij hebt gisteren ook over de 80 punten gepakt
Je punten score per dag deze maand
Een echte Diesel zo te zienquote:Op zondag 28 juli 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb mijn 2 minuten al gehad![]()
Maar ff gekeken jij hebt gisteren ook over de 8- punten gepakt
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja ik ga zeker nog op vakantie.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan ook voor je, wist niet of je plannen had voor vandaag
Ga je nog op vakantie?
.ben overigens ook net terug van vakantieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En ik ben er alleen maar in de ochtend veel in de middag en avond ben ik er bijna niet en dan krijg ik nog de schuld als iemand gaan punten kan pakkenquote:
Dat doe je goed dan, was je weer naar Berlijn?quote:Op zondag 28 juli 2024 08:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik ga zeker nog op vakantie.
.ben overigens ook net terug van vakantieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je neemt het ervanquote:Op zondag 28 juli 2024 08:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik ga zeker nog op vakantie.
.ben overigens ook net terug van vakantie![]()
Waar ga je heen?![]()
![]()
Nee, wel in Duitsland.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe je goed dan, was je weer naar Berlijn?
Met de camper.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Het is sowieso jouw schuldquote:Op zondag 28 juli 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik ben er alleen maar in de ochtend veel in de middag en avond ben ik er bijna niet en dan krijg ik nog de schuld als iemand gaan punten kan pakken![]()
![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op zondag 28 juli 2024 08:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat een onthulling!
Dot heeft een oogje op Justin.
whaat?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Portugalquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jaloers?quote:Op zondag 28 juli 2024 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
whaat?![]()
![]()
Dat lijkt mij zo tof om er met een camper op uit te gaan.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee, wel in Duitsland.
Met de camper.
Maar die dingen zijn best duur, ik moet met mijn lijf wel een van de luxere hebben. Niet te betalenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn papa heeft er een,quote:Op zondag 28 juli 2024 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zo tof om er met een camper op uit te gaan.
Maar die dingen zijn best duur, ik moet met mijn lijf wel een van de luxere hebben. Niet te betalen
Een met gewoon echte bedden er in.
En die leen ik gewoon af en toeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
O daar zit mijn zoon nu in Faroquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar dat was in de nacht. Deze nacht niks door de huisgekkies die weer kwamen opdagen.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb mijn 2 minuten al gehad![]()
Maar ff gekeken jij hebt gisteren ook over de 80 punten gepakt
[ afbeelding ]
O kijk, dat is nog eens handig. Is echt een wens van mij of een cruise door de fjorden van Noorwegenquote:Op zondag 28 juli 2024 08:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mijn papa heeft er een,
Een met gewoon echte bedden er in.
En die leen ik gewoon af en toe
Zal altijd een wens blijven ben ik bangWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik keek een keer naar het Portugese elftal, komt wel erg dichtbij zo.quote:Op zondag 28 juli 2024 08:30 schreef JustinK het volgende:
Ik ben een keer in Poortugaal geweest, komt wel dichtbij zoOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: