SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat gaat niet zo handig meer zodra iemand in een verzorgingshuis ligt, dan valt de echte huisarts weg en hebben ze alleen nog een soort van bijna dokter paraat. Hebben mijn ouders en ik het wellicht verkeerd aangepakt? Misschien wel, maar zo lang ze er is moet ze wel het beste leven krijgen wat ze haar kunnen bieden.quote:Op zondag 28 juli 2024 01:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja euthanasiewetgeving gaat niet via de notaris. Alleen artsen kunnen een patient een spuitje geven. Daarvoor moet je een dossier opbouwen met bewijs van ondraaglijk en uitzichtloos lijden. Als je daarover meerdere gesprekken hebt gehad met je huisarts, en een dossier hebt opgebouwd, kun je verder in het traject.Lach met een schone bips![]()
Je moet ook niet in de vriezer gaan liggen..... Het is hier wel aangenaam, airco op 24. Prima wel.quote:Lach met een schone bips![]()
Dan moet ze maar bij jou in de slaapkamer gaan liggen.quote:Op zondag 28 juli 2024 01:53 schreef kree het volgende:
[..]
tis nou niet echt koud? nog 22 graden in me slaapkamer?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zonder airco ging ik kapot hier bovenquote:Op zondag 28 juli 2024 01:53 schreef kree het volgende:
[..]
tis nou niet echt koud? nog 22 graden in me slaapkamer?
Lach met een schone bips![]()
mag hoor ff knuffelenquote:Op zondag 28 juli 2024 01:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dan moet ze maar bij jou in de slaapkamer gaan liggen.Do what you love, love what you do!![]()
Video's worden gewaardeerd van bovenstaande.quote:Op zondag 28 juli 2024 01:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dan moet ze maar bij jou in de slaapkamer gaan liggen.Lach met een schone bips![]()
Nee, ik denk niet dat je t verkeerd aangepakt hebt. Je kunt serieus met een euthanasieverklaring een dokter iemand een spuitje geven. Maar er is geen enkele dokter die een dodelijk spuitje geeft aan iemand die dat niet wil.quote:Op zondag 28 juli 2024 01:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo handig meer zodra iemand in een verzorgingshuis ligt, dan valt de echte huisarts weg en hebben ze alleen nog een soort van bijna dokter paraat. Hebben mijn ouders en ik het wellicht verkeerd aangepakt? Misschien wel, maar zo lang ze er is moet ze wel het beste leven krijgen wat ze haar kunnen bieden.![]()
Ik ga er morgen weer heen, zal haar eens duidelijk vragen of ze door wil of naar mijn vader wil. Dan kunnen we vandaar uit verder kijkenquote:Op zondag 28 juli 2024 01:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat je t verkeerd aangepakt hebt. Je kunt serieus met een euthanasieverklaring een dokter iemand een spuitje geven. Maar er is geen enkele dokter die een dodelijk spuitje geeft aan iemand die dat niet wil.![]()
Die vraag heb ik namelijk nog nooit gesteld, want ik zou haar ook gaan missen.Lach met een schone bips![]()
Kroketten?quote:Op zondag 28 juli 2024 01:55 schreef hemarookworst het volgende:
Even vetvoer uit de oven vreten, toch vakantieLach met een schone bips![]()
Wat staat er op het menu?quote:Op zondag 28 juli 2024 01:55 schreef hemarookworst het volgende:
Even vetvoer uit de oven vreten, toch vakantieProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lekker slapen schattepetatjesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:mixje van bitterballen, bamihapjes en kipnuggetsquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Met tarrels.quote:Op zondag 28 juli 2024 02:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik had vlassig blond snorretje verwacht...Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dipsauzen?quote:Op zondag 28 juli 2024 02:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
mixje van bitterballen, bamihapjes en kipnuggetsProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee want aardappels zijn schattig, frietjes zijn mokertje lekkerquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zondag 28 juli 2024 02:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee want aardappels zijn schattig, frietjes zijn mokertje lekker![]()
confusedLach met een schone bips![]()
Ze zit al ver in het proces he, ze komt nooit meer in aanmerking voor euthanasie. Dit is het.quote:Op zondag 28 juli 2024 01:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga er morgen weer heen, zal haar eens duidelijk vragen of ze door wil of naar mijn vader wil. Dan kunnen we vandaar uit verder kijken![]()
Die vraag heb ik namelijk nog nooit gesteld, want ik zou haar ook gaan missen.![]()
Ons progressieve landjequote:Op zondag 28 juli 2024 02:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ze zit al ver in het proces he, ze komt nooit meer in aanmerking voor euthanasie. Dit is het.Maar ik snap het wel, ja is kut maar is zoals het is.
Lach met een schone bips![]()
Moet je eerlijk zeggen dat ik geen fan ben van kanker in een discussie gebruiken. Daarom negeerde ik de post boven jou ook.quote:Lach met een schone bips![]()
snap jequote:Op zondag 28 juli 2024 02:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ze zit al ver in het proces he, ze komt nooit meer in aanmerking voor euthanasie. Dit is het.Do what you love, love what you do!![]()
Het spijt me, was niet netjes, sorry!quote:Op zondag 28 juli 2024 02:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet je eerlijk zeggen dat ik geen fan ben van kanker in een discussie gebruiken. Daarom negeerde ik de post boven jou ook.![]()
Wiesn koksquote:Op zondag 28 juli 2024 02:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wij zien deze lelijke plaatje niet, wat is deze?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Niet geklikt want muziek aan het luisteren, maar ken het welquote:Op zondag 28 juli 2024 02:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zag je clipje niet? Daar kon ik wel in dippenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ze is/wasquote:Op zondag 28 juli 2024 02:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet geklikt want muziek aan het luisteren, maar ken het wel
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: