Zonder Welten, De Goede en Van Geffen zijn er speelsters goed voor 778 interlands niet meer bij.quote:De kersverse trainingsgroep van Van Ass bevat 27 speelsters die vandaag (dinsdag) beginnen met de voorbereiding op de FIH Pro League in Utrecht en Amsterdam (22 juni tot en met 30 juni) en de Olympische Spelen in Parijs (26 juli tot en met 11 augustus). In vergelijking met de meest recente selectie, waarmee in februari in India de FIH Pro League werd gespeeld, is aanvoerder Xan de Waard terug van een voetblessure en is ook keepster Julia Remmerswaal weer van de partij. Vanuit Jong Oranje zijn Eline Jansen (Kampong), Daantje de Kruijff (Hurley) en Mikki Roberts (Tilburg) als stagespeelster uitgenodigd om mee te trainen.
Ik heb het nu.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je bedoelt voor de OS of nu tijdens de OS? Gewoonlijk is het beetje beperkt afhankelijk van hoeveel je van de goede HBO series al hebt gezien, maar wel de moeite waard want ik heb het sinds ze begonnen en je 'voor altijd' 50% korting kreeg. Plus UFC gaat nu via hen ook.
Ja dat is kut inderdaad, NBA heeft dat ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb het nu.
Mokerirriant dat je niets kan aanpassen in video kwaliteit. Daar hebben meer streamingsdiensten een handje van.
Laat die gek maar.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Omdat ik in het weekend bier drink? Moah.
Volgens de GGZquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Omdat ik in het weekend bier drink? Moah.
Hockey loopt generaties vooruit op voetbal.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
Mooi die audio bij de VAR, zouden ze bij het voetbal ook moeten doen.
Oh, nou daar kom ik dan maar mooi niet!quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Hockey loopt generaties vooruit op voetbal.
Ik kan een aantal users daar wel voor aanbevelen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh, nou daar kom ik dan maar mooi niet!
Ik ook, maar dat wil ik die medewerkers niet aan doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan een aantal users daar wel voor aanbevelen.
Noem geen namen.
Dat is veels te transparant voor de UEFAFIFA MAFFIA johquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
Mooi die audio bij de VAR, zouden ze bij het voetbal ook moeten doen.
Bijna elke sport wel. Inmiddels is voetbal denk ik nog de enige teamsport (of een van de weinige) die geen zuivere speeltijd hanteert.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Hockey loopt generaties vooruit op voetbal.
WANBELEIDquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is veels te transparant voor de UEFAFIFA MAFFIA joh
Voornamelijk users met een blauw naampje.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan een aantal users daar wel voor aanbevelen.
Noem geen namen.
Bedankt Marco.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bijna elke sport wel. Inmiddels is voetbal denk ik nog de enige teamsport (of een van de weinige) die geen zuivere speeltijd hanteert.
Iedereen met gezond verstand zou dat een goed idee vinden.quote:
Soms doen ze het.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is veels te transparant voor de UEFAFIFA MAFFIA joh
Is wel eens geprobeerd, dan krijg je wedstrijden die drie uur duren, laten we dat maar niet doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iedereen met gezond verstand zou dat een goed idee vinden.
Je moet het niet als een kip zonder kop doen nee. Dus niet met 90 minuten en niet een team onbeperkte tijd geven om bijvoorbeeld een vrije trap te nemen. Je moet dan de speeltijd aanpassen en extra regels toepassen. Want als het in andere sporten kan, dan kan in het bij voetbal ook. Maar dan moeten ze wel willen, dus het zal wel nooit gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Is wel eens geprobeerd, dan krijg je wedstrijden die drie uur duren, laten we dat maar niet doen.
Gemengd douchen in het verschiet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
Blij zijn als je 6-2 verliest, dat gaat nooit wat worden daar.
bohhquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Voornamelijk users met een blauw naampje.
Vitesse - PSV?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:00 schreef De_Kraam het volgende:
Ik weet nog een wedstrijd die in 6-2 eindigde.
Is er weer een irritante nieuwe ad ja?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:48 schreef Szura het volgende:
Echt amper meer te posten door die kutreclame
BLIJF DONEREN
FB / FOK! en advertenties. Meld hier problemen... #15quote:Op maandag 29 juli 2024 19:48 schreef Szura het volgende:
BLIJF DONEREN
Op naar feedbackquote:Op maandag 29 juli 2024 19:48 schreef Szura het volgende:
BLIJF DONEREN
Ik zie dat anderen al aan het slopen zijnquote:
quote:Op maandag 29 juli 2024 19:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zie dat anderen al aan het slopen zijn
quote:Op maandag 1 mei 2023 14:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Danny heeft bier en shag gekocht ipv te investeren in zijn paradepaardje.
Ja lekker naar Talpa laten gaan met om de 15 minuten reclamequote:Op maandag 29 juli 2024 19:54 schreef trein2000 het volgende:
De dagelijkse switch
Hopelijk is de NOS de rechten snel kwijt. Kutzender.
Achquote:
VERBOTENquote:Op maandag 29 juli 2024 19:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als je klaagt over reclame ben je wel echt een boomer hoor. Installeer addblock dan.
TR gemacht.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als je klaagt over reclame ben je wel echt een boomer hoor. Installeer addblock dan.
Dat stond in beeld.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:57 schreef FvanS het volgende:
Op NPO 3 is trouwens ook gewoon Hockey, waarom zeggen ze dat niet?
Oh merk ik niks van. Dacht eerst bijna een abbo te nemen maar ik vond het meer chantage op die manier.quote:
VARquote:Op maandag 29 juli 2024 19:57 schreef Slobeend het volgende:
Wat zijn die zwarte punten naast de vlaggen op het scorebord?
Zijn groen, worden rood als een ploeg de video kwijt is.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:57 schreef Slobeend het volgende:
Groene stippen. Of ze nog VAR mogen aanvragen.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:57 schreef Slobeend het volgende:
VARredquote:Op maandag 29 juli 2024 19:57 schreef Slobeend het volgende:
Stond in beeld en heeft Rivkah verteld. Wel oplettenquote:Op maandag 29 juli 2024 19:57 schreef FvanS het volgende:
Op NPO 3 is trouwens ook gewoon Hockey, waarom zeggen ze dat niet?
ohquote:Op maandag 29 juli 2024 19:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Stond in beeld en heeft Rivkah verteld. Wel opletten
Is de bodem minder diep?quote:
Bij mij zijn ze echt zwart en ik ben voor zover ik weet niet kleurenblind.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Groene stippen. Of ze nog VAR mogen aanvragen.
Volgens mij wel.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze echt zwart en ik ben voor zover ik weet niet kleurenblind.
Bij mij zijn ze ook niet groen. Maar ik ben wel deels kleurenblind.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toch maar eens een tekstje doen danquote:Op maandag 29 juli 2024 20:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan zou ik een testje gaan doenquote:Op maandag 29 juli 2024 20:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toch wel dusquote:Op maandag 29 juli 2024 20:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Contrasteffect met dat lichtblauwe achtergrondje. Waarschijnlijk als je een screenshot maakt en de rondjes isoleert is t veel duidelijkerquote:
Niet gehoord, wel gezien.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:08 schreef FvanS het volgende:
Hebben jullie al gehoord van de hoge golven bij het surfen?
Nee, maar dat klinkt interessant dus ik zal eens kijken op de stream.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:08 schreef FvanS het volgende:
Hebben jullie al gehoord van de hoge golven bij het surfen?
Waarvan akte.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:08 schreef Nattekat het volgende:
Dat balletje is een mix van 2 eenheden groen en 1 eenheid blauw. De officiële benaming daarvoor is lentegroen.
Gruwelijk nat ook?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:12 schreef Em31 het volgende:
(Erg grote en mooie golven, gruwelijk zelfs)
Oke vooruit, ik kijk wel ff op de streamquote:
Ze moeten het kunstgras opvreten, desnoods de korrels.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:17 schreef kilon het volgende:
We moeten weer dat vuur gaan voelen tegen de Duitsers. Dat je al vol in de adrenaline zit als je ze alleen maar ziet.
Een beetje kanker kan geen kwaad.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze moeten het kunstgras opvreten, desnoods de korrels.
Zwemmen begint.quote:
Omdat dat de regels zijnquote:Op maandag 29 juli 2024 20:37 schreef butz0rs het volgende:
waarom wordt een corner niet uit de hoek genomen?
Het is vreselijk moeizaam allemaal.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:36 schreef 3rr0r het volgende:
Robin en JJ zien winnen, niks gemist hier zo te zien.
Vrij bijzonder ja.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:37 schreef butz0rs het volgende:
waarom wordt een corner niet uit de hoek genomen?
Ja dubbel met Jean Julienquote:Op maandag 29 juli 2024 20:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is vreselijk moeizaam allemaal.
Maar Roowbin gewonnen dus?![]()
Toch nog een postieve verrassing vandaag
Wat is er veranderd dan?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:40 schreef XLVNB het volgende:
Maar serieus antwoord: Hockey doet er wat aan om het spel ieder jaar spannender en sneller te maken i.t.t. voetbal.
Self-pass, 4x 15 minuten in plaats van 2x 35, zuivere speeltijd, corner op de 23 ipv in de lange hoek gaan pielen, keeper wisselen, shoot-outs in plaats van strafballen, buitenspel afgeschaft.quote:
quote:
quote:Als nieuwe chef de mission van de Nederlandse olympische ploeg verdient de Maastrichtse Pieter van den Hoogenband een jaarsalaris van 93.500
De helft van wat je opnoemt is al jaren zo. De andere helft vast ook, maar daar wist ik dan niet van.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:44 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Self-pass, 4x 15 minuten in plaats van 2x 35, zuivere speeltijd, corner op de 23 ipv in de lange hoek gaan pielen, keeper wisselen, shoot-outs in plaats van strafballen, buitenspel afgeschaft.
Ja dan innoveer je toch als sport? Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De helft van wat je opnoemt is al jaren zo. De andere helft vast ook, maar daar wist ik dan niet van.
Met de VAR was hockey het voetbal ook ver vooruit.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De helft van wat je opnoemt is al jaren zo. De andere helft vast ook, maar daar wist ik dan niet van.
Ik dacht dat je impliceerde dat dit recent was.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:48 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Ja dan innoveer je toch als sport? Wat bedoel je precies?
Is er toch in blijven zitten he. Doe je niets aan.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
Die moet er in. Geen killersmentaliteit zoals die Duitsers wel hebben.
Alles wat ik opnoemde is sinds 2017/2018 behalve buitenspel. Kan nog wel wat dingen bij toevoegen zoals VAR, binnen 40 seconde klaarstaan met strafcorner etc.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je impliceerde dat dit recent was.
Altijd weer die Duitsers.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:53 schreef PippenScottie het volgende:
Gaan WE nou van Duitsland verliezen?
Wacht, hockey had buitenspel?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:53 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Alles wat ik opnoemde is sinds 2017/2018 behalve buitenspel. Kan nog wel wat dingen bij toevoegen zoals VAR, binnen 40 seconde klaarstaan met strafcorner etc.
Wat heeft het voetbal afgelopen 7 jaar geïntroduceerd?
Jammerquote:Op maandag 29 juli 2024 20:54 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Het is Jip Janssen en Yibbi Jansen, dus nee.
Nee, maar haar vader is Ronald Jansen.quote:
Ja tot ergens in de jaren negentig geloof ik.quote:
Ik kom er net achter dat Yibbi de dochter is van Ronald Jansen.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:54 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Het is Jip Janssen en Yibbi Jansen, dus nee.
Bij roeien ook een aantal jaquote:Op maandag 29 juli 2024 20:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat Yibbi de dochter is van Ronald Jansen.
Voor mijn gevoel bestaat de halve olympische t uit nazaten van de sporters die ik in de jaren ‘90 furore zag maken
En dan heb je ook nog Marijn Veen, dochter van Stephan.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat Yibbi de dochter is van Ronald Jansen.
Voor mijn gevoel bestaat de halve olympische equipe uit nazaten van de sporters die ik in de jaren ‘90 furore zag maken
Wie zei u???quote:Op maandag 29 juli 2024 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog Marijn Veen, dochter van Stephan.
Stephan Veen.quote:
Ik dacht al, dat heb ik zelfs niet meegemaakt toen ik in een ver verleden nog op hockey zatquote:Op maandag 29 juli 2024 20:55 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Lang, lang, lang geleden, meer als grap erbij gezet.
Of juist weggestuurd.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah Wimpie is met spoed naar hokkie gegaan
Die heeft eerst nog wel een paar halve liters achterover gewerkt hoorquote:Op maandag 29 juli 2024 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah Wimpie is met spoed naar hokkie gegaan
Ze heeft wel een broer Jipquote:Op maandag 29 juli 2024 20:54 schreef vlindertje89 het volgende:
Het is Jip Janssen en Yibbi Jansen - dus nee. Was wel mooi geweest.
Lijkt me zo relaxed dat je gewoon kunt kiezen waar je naartoe wilt daarquote:Op maandag 29 juli 2024 21:00 schreef Em31 het volgende:
Koning en Amalia zijn wel fanatiekzijn echt overal bij
Beter dan die arrogante ja, die zit wat kauwgom kauwend verveeld voor zich uit te kijken.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:00 schreef Em31 het volgende:
Koning en Amalia zijn wel fanatiekzijn echt overal bij
Echt ja, geen stress, overal gebrachtquote:Op maandag 29 juli 2024 21:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lijkt me zo relaxed dat je gewoon kunt kiezen waar je naartoe wilt daar
Wel gruwelijk lekker.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beter dan die arrogante ja, die zit wat kauwgom kauwend verveeld voor zich uit te kijken.
Bij volleybal vanochtend was ze wel actiefquote:Op maandag 29 juli 2024 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beter dan die arrogante ja, die zit wat kauwgom kauwend verveeld voor zich uit te kijken.
Dat lijkt me trouwens wel een echt hockeymeisjequote:Op maandag 29 juli 2024 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze daar maar beperkt de hand in hebben. Wordt waarschijnlijk voor ze bepaald.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lijkt me zo relaxed dat je gewoon kunt kiezen waar je naartoe wilt daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |