Zijn groen, worden rood als een ploeg de video kwijt is.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:57 schreef Slobeend het volgende:
Wat zijn die zwarte punten naast de vlaggen op het scorebord?
Groene stippen. Of ze nog VAR mogen aanvragen.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:57 schreef Slobeend het volgende:
VARredquote:Op maandag 29 juli 2024 19:57 schreef Slobeend het volgende:
Stond in beeld en heeft Rivkah verteld. Wel oplettenquote:Op maandag 29 juli 2024 19:57 schreef FvanS het volgende:
Op NPO 3 is trouwens ook gewoon Hockey, waarom zeggen ze dat niet?
ohquote:Op maandag 29 juli 2024 19:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Stond in beeld en heeft Rivkah verteld. Wel opletten
Is de bodem minder diep?quote:
Bij mij zijn ze echt zwart en ik ben voor zover ik weet niet kleurenblind.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Groene stippen. Of ze nog VAR mogen aanvragen.
Volgens mij wel.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze echt zwart en ik ben voor zover ik weet niet kleurenblind.
Bij mij zijn ze ook niet groen. Maar ik ben wel deels kleurenblind.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toch maar eens een tekstje doen danquote:Op maandag 29 juli 2024 20:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan zou ik een testje gaan doenquote:Op maandag 29 juli 2024 20:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toch wel dusquote:Op maandag 29 juli 2024 20:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Contrasteffect met dat lichtblauwe achtergrondje. Waarschijnlijk als je een screenshot maakt en de rondjes isoleert is t veel duidelijkerquote:
Niet gehoord, wel gezien.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:08 schreef FvanS het volgende:
Hebben jullie al gehoord van de hoge golven bij het surfen?
Nee, maar dat klinkt interessant dus ik zal eens kijken op de stream.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:08 schreef FvanS het volgende:
Hebben jullie al gehoord van de hoge golven bij het surfen?
Waarvan akte.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:08 schreef Nattekat het volgende:
Dat balletje is een mix van 2 eenheden groen en 1 eenheid blauw. De officiële benaming daarvoor is lentegroen.
Gruwelijk nat ook?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:12 schreef Em31 het volgende:
(Erg grote en mooie golven, gruwelijk zelfs)
Oke vooruit, ik kijk wel ff op de streamquote:
Ze moeten het kunstgras opvreten, desnoods de korrels.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:17 schreef kilon het volgende:
We moeten weer dat vuur gaan voelen tegen de Duitsers. Dat je al vol in de adrenaline zit als je ze alleen maar ziet.
Een beetje kanker kan geen kwaad.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze moeten het kunstgras opvreten, desnoods de korrels.
Zwemmen begint.quote:
Omdat dat de regels zijnquote:Op maandag 29 juli 2024 20:37 schreef butz0rs het volgende:
waarom wordt een corner niet uit de hoek genomen?
Het is vreselijk moeizaam allemaal.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:36 schreef 3rr0r het volgende:
Robin en JJ zien winnen, niks gemist hier zo te zien.
Vrij bijzonder ja.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:37 schreef butz0rs het volgende:
waarom wordt een corner niet uit de hoek genomen?
Ja dubbel met Jean Julienquote:Op maandag 29 juli 2024 20:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is vreselijk moeizaam allemaal.
Maar Roowbin gewonnen dus?![]()
Toch nog een postieve verrassing vandaag
Wat is er veranderd dan?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:40 schreef XLVNB het volgende:
Maar serieus antwoord: Hockey doet er wat aan om het spel ieder jaar spannender en sneller te maken i.t.t. voetbal.
Self-pass, 4x 15 minuten in plaats van 2x 35, zuivere speeltijd, corner op de 23 ipv in de lange hoek gaan pielen, keeper wisselen, shoot-outs in plaats van strafballen, buitenspel afgeschaft.quote:
quote:
quote:Als nieuwe chef de mission van de Nederlandse olympische ploeg verdient de Maastrichtse Pieter van den Hoogenband een jaarsalaris van 93.500
De helft van wat je opnoemt is al jaren zo. De andere helft vast ook, maar daar wist ik dan niet van.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:44 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Self-pass, 4x 15 minuten in plaats van 2x 35, zuivere speeltijd, corner op de 23 ipv in de lange hoek gaan pielen, keeper wisselen, shoot-outs in plaats van strafballen, buitenspel afgeschaft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |