Ja dan innoveer je toch als sport? Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De helft van wat je opnoemt is al jaren zo. De andere helft vast ook, maar daar wist ik dan niet van.
Met de VAR was hockey het voetbal ook ver vooruit.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De helft van wat je opnoemt is al jaren zo. De andere helft vast ook, maar daar wist ik dan niet van.
Ik dacht dat je impliceerde dat dit recent was.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:48 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Ja dan innoveer je toch als sport? Wat bedoel je precies?
Is er toch in blijven zitten he. Doe je niets aan.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
Die moet er in. Geen killersmentaliteit zoals die Duitsers wel hebben.
Alles wat ik opnoemde is sinds 2017/2018 behalve buitenspel. Kan nog wel wat dingen bij toevoegen zoals VAR, binnen 40 seconde klaarstaan met strafcorner etc.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je impliceerde dat dit recent was.
Altijd weer die Duitsers.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:53 schreef PippenScottie het volgende:
Gaan WE nou van Duitsland verliezen?
Wacht, hockey had buitenspel?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:53 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Alles wat ik opnoemde is sinds 2017/2018 behalve buitenspel. Kan nog wel wat dingen bij toevoegen zoals VAR, binnen 40 seconde klaarstaan met strafcorner etc.
Wat heeft het voetbal afgelopen 7 jaar geïntroduceerd?
Jammerquote:Op maandag 29 juli 2024 20:54 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Het is Jip Janssen en Yibbi Jansen, dus nee.
Nee, maar haar vader is Ronald Jansen.quote:
Ja tot ergens in de jaren negentig geloof ik.quote:
Ik kom er net achter dat Yibbi de dochter is van Ronald Jansen.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:54 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Het is Jip Janssen en Yibbi Jansen, dus nee.
Bij roeien ook een aantal jaquote:Op maandag 29 juli 2024 20:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat Yibbi de dochter is van Ronald Jansen.
Voor mijn gevoel bestaat de halve olympische t uit nazaten van de sporters die ik in de jaren ‘90 furore zag maken
En dan heb je ook nog Marijn Veen, dochter van Stephan.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat Yibbi de dochter is van Ronald Jansen.
Voor mijn gevoel bestaat de halve olympische equipe uit nazaten van de sporters die ik in de jaren ‘90 furore zag maken
Wie zei u???quote:Op maandag 29 juli 2024 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog Marijn Veen, dochter van Stephan.
Stephan Veen.quote:
Ik dacht al, dat heb ik zelfs niet meegemaakt toen ik in een ver verleden nog op hockey zatquote:Op maandag 29 juli 2024 20:55 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Lang, lang, lang geleden, meer als grap erbij gezet.
Of juist weggestuurd.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah Wimpie is met spoed naar hokkie gegaan
Die heeft eerst nog wel een paar halve liters achterover gewerkt hoorquote:Op maandag 29 juli 2024 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah Wimpie is met spoed naar hokkie gegaan
Ze heeft wel een broer Jipquote:Op maandag 29 juli 2024 20:54 schreef vlindertje89 het volgende:
Het is Jip Janssen en Yibbi Jansen - dus nee. Was wel mooi geweest.
Lijkt me zo relaxed dat je gewoon kunt kiezen waar je naartoe wilt daarquote:Op maandag 29 juli 2024 21:00 schreef Em31 het volgende:
Koning en Amalia zijn wel fanatiekzijn echt overal bij
Beter dan die arrogante ja, die zit wat kauwgom kauwend verveeld voor zich uit te kijken.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:00 schreef Em31 het volgende:
Koning en Amalia zijn wel fanatiekzijn echt overal bij
Echt ja, geen stress, overal gebrachtquote:Op maandag 29 juli 2024 21:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lijkt me zo relaxed dat je gewoon kunt kiezen waar je naartoe wilt daar
Wel gruwelijk lekker.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beter dan die arrogante ja, die zit wat kauwgom kauwend verveeld voor zich uit te kijken.
Bij volleybal vanochtend was ze wel actiefquote:Op maandag 29 juli 2024 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beter dan die arrogante ja, die zit wat kauwgom kauwend verveeld voor zich uit te kijken.
Dat lijkt me trouwens wel een echt hockeymeisjequote:Op maandag 29 juli 2024 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze daar maar beperkt de hand in hebben. Wordt waarschijnlijk voor ze bepaald.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lijkt me zo relaxed dat je gewoon kunt kiezen waar je naartoe wilt daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |