Zonder Welten, De Goede en Van Geffen zijn er speelsters goed voor 778 interlands niet meer bij.quote:De kersverse trainingsgroep van Van Ass bevat 27 speelsters die vandaag (dinsdag) beginnen met de voorbereiding op de FIH Pro League in Utrecht en Amsterdam (22 juni tot en met 30 juni) en de Olympische Spelen in Parijs (26 juli tot en met 11 augustus). In vergelijking met de meest recente selectie, waarmee in februari in India de FIH Pro League werd gespeeld, is aanvoerder Xan de Waard terug van een voetblessure en is ook keepster Julia Remmerswaal weer van de partij. Vanuit Jong Oranje zijn Eline Jansen (Kampong), Daantje de Kruijff (Hurley) en Mikki Roberts (Tilburg) als stagespeelster uitgenodigd om mee te trainen.
Ik heb het nu.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je bedoelt voor de OS of nu tijdens de OS? Gewoonlijk is het beetje beperkt afhankelijk van hoeveel je van de goede HBO series al hebt gezien, maar wel de moeite waard want ik heb het sinds ze begonnen en je 'voor altijd' 50% korting kreeg. Plus UFC gaat nu via hen ook.
Ja dat is kut inderdaad, NBA heeft dat ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb het nu.
Mokerirriant dat je niets kan aanpassen in video kwaliteit. Daar hebben meer streamingsdiensten een handje van.
Laat die gek maar.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Omdat ik in het weekend bier drink? Moah.
Volgens de GGZquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Omdat ik in het weekend bier drink? Moah.
Hockey loopt generaties vooruit op voetbal.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
Mooi die audio bij de VAR, zouden ze bij het voetbal ook moeten doen.
Oh, nou daar kom ik dan maar mooi niet!quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Hockey loopt generaties vooruit op voetbal.
Ik kan een aantal users daar wel voor aanbevelen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh, nou daar kom ik dan maar mooi niet!
Ik ook, maar dat wil ik die medewerkers niet aan doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan een aantal users daar wel voor aanbevelen.
Noem geen namen.
Dat is veels te transparant voor de UEFAFIFA MAFFIA johquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
Mooi die audio bij de VAR, zouden ze bij het voetbal ook moeten doen.
Bijna elke sport wel. Inmiddels is voetbal denk ik nog de enige teamsport (of een van de weinige) die geen zuivere speeltijd hanteert.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Hockey loopt generaties vooruit op voetbal.
WANBELEIDquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is veels te transparant voor de UEFAFIFA MAFFIA joh
Voornamelijk users met een blauw naampje.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan een aantal users daar wel voor aanbevelen.
Noem geen namen.
Bedankt Marco.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bijna elke sport wel. Inmiddels is voetbal denk ik nog de enige teamsport (of een van de weinige) die geen zuivere speeltijd hanteert.
Iedereen met gezond verstand zou dat een goed idee vinden.quote:
Soms doen ze het.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is veels te transparant voor de UEFAFIFA MAFFIA joh
Is wel eens geprobeerd, dan krijg je wedstrijden die drie uur duren, laten we dat maar niet doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iedereen met gezond verstand zou dat een goed idee vinden.
Je moet het niet als een kip zonder kop doen nee. Dus niet met 90 minuten en niet een team onbeperkte tijd geven om bijvoorbeeld een vrije trap te nemen. Je moet dan de speeltijd aanpassen en extra regels toepassen. Want als het in andere sporten kan, dan kan in het bij voetbal ook. Maar dan moeten ze wel willen, dus het zal wel nooit gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Is wel eens geprobeerd, dan krijg je wedstrijden die drie uur duren, laten we dat maar niet doen.
Gemengd douchen in het verschiet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
Blij zijn als je 6-2 verliest, dat gaat nooit wat worden daar.
bohhquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Voornamelijk users met een blauw naampje.
Vitesse - PSV?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:00 schreef De_Kraam het volgende:
Ik weet nog een wedstrijd die in 6-2 eindigde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |