Wel gewonnen, maar de 2e ronde is nog niet morgen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:32 schreef Redefine het volgende:
Ik moet nog even opletten of Eerland zo haar wedstrijd wint, dan moet ze nog toegevoegd worden voor morgen
Ah, zijn natuurlijk 32 wedstrijden die gespeeld moeten worden, dus dan is morgen het vervolg van de 1e ronde.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel gewonnen, maar de 2e ronde is nog niet morgen.
Ik druk hem nog ouderwets af. Op zich gebruik ik de digitale programma's die er zijn ook nog wel, maar het is vaak toch wel makkelijker om daarvoor niet op een scherm te hoeven kijken.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:51 schreef heywoodu het volgende:
Dit is wel zo een fijn overzicht
Heb hem even in Word gekopieerd en als ik iets gezien heb haal ik het weg, lekker overzichtelijk en vandaag al zó vaak gebruikt
Je hebt bij zwemmen in de avondsessie twee keer 100 meter schoolslag vrouwen staan. Die om 21:44 is de 100 meter schoolslag mannen finale metquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik druk hem nog ouderwets af. Op zich gebruik ik de digitale programma's die er zijn ook nog wel, maar het is vaak toch wel makkelijker om daarvoor niet op een scherm te hoeven kijken.
Dank je voor het melden. Heb het aangepastquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:18 schreef kilon het volgende:
[..]
Je hebt bij zwemmen in de avondsessie twee keer 100 meter schoolslag vrouwen staan. Die om 21:44 is de 100 meter schoolslag mannen finale metCorbeau en Kamminga
Welke Nederlanders op de tatami zou ik wel willen weten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:29 schreef Redefine het volgende:
Programma Olympische Spelen dag 2, 28 juli 2024
Judo
Vrouwen, 52 kg
10.00 Laatste 32
11.00 Laatste 16
11.48 Kwartfinale
16.24 Herkansingsronde
16.36 Halve finale
17.12 Wedstrijden om het brons
17.18 Finale
Mannen, 66 kg
10.00 Laatste 32
11.06 Laatste 16
11.54 Kwartfinale
16.00 Herkansingsronde
16.12 Halve finale
16.48 Wedstrijden om het brons
17.00 Finale
Hier gaat iets mis.quote:Mountainbiken
Vrouwen, Cross country
14.10 Puck Pieterse, Anne Terpstra
Paardensport Eventing
10.30 Individueel/team – cross country
10.30 Kooremans, Boonzaaier, de Jong (tijden nog niet bekend)
Als er geen vlaggetje bij staat/er geen Nederlandse sporters bij staan, dan zijn er geen Nederlandse deelnemers.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Welke Nederlanders op de tatami zou ik wel willen weten.
Wij hebben dus geen vrouwen van 52kg en mannen van 66kg die judoen.
[..]
Hier gaat iets mis.
Ik vind het zelf wel handig als mensen kunnen aangeven als er iets niet klopt. Een foutje is zo gemaakt. En er veranderd nog weleens iets aan het programma, dan scheelt een extra paar ogen wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
Is het niet mogelijk om hier een centraal topic van te maken in dit subforum waar je niet kan posten maar alleen de dagprogramma’s ziet?
Hele middag zeilen johquote:Op zondag 28 juli 2024 22:22 schreef kilon het volgende:
Niet de meest spectaculaire dag voor het
Maar we zijn er om 9 uur in het volleyball topic.
Zelfs buiten het vlaggetje om niet de meest verheffende dag op de Spelen.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:22 schreef kilon het volgende:
Niet de meest spectaculaire dag voor het
Maar we zijn er om 9 uur in het volleyball topic.
Eigenlijk vind ik het gewoon een hele saaie dag maar ik wilde niet als zo'n persoon overkomen.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zelfs buiten het vlaggetje om niet de meest verheffende dag op de Spelen.
Snap ik. Maar objectief gezien is de lijst al een heel stuk korter dan de andere dagen. En dan heb je ook nog dat rond 17.00 het wel weer leuk wordt, maar dan is er ook gelijk weer van alles.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:52 schreef kilon het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het gewoon een hele saaie dag maar ik wilde niet als zo'n persoon overkomen.
Dinsdag begint ook 3x3 basketbal dus het komt helemaal goed.
Eens. Geluk bij een ongeluk dat ik overdag afhankelijk ben van de NOS streamquote:Op zondag 28 juli 2024 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zelfs buiten het vlaggetje om niet de meest verheffende dag op de Spelen.
Jumping, boogschieten (mannen, team), Djokovic-Nadal, kanoslalom, Duitsland-Nederland (hockey, v), judo (-73kg, m)quote:Op maandag 29 juli 2024 12:22 schreef TAmaru het volgende:
ik kijk wel uit naar de MTB-race en de zwemfinales vandaag, verder een matige dag
Nou ja, met het risico dat de triatlon dan niet doorgaatquote:
Toch maar wekkertje zetten.quote:Op maandag 29 juli 2024 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, met het risico dat de triatlon dan niet doorgaatAl zijn we dat wel gewend met skiën bij de winterspelen.
Hij kon geen geschikte partner vinden voor het synchroon schoonspringen, denk ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk dat Corbeau de vrije slag zwemt
Dat is zijn nieuwe experiment voor de finale. Deelnemen aan een andere slag, waarvan de finale al geweest is.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk dat Corbeau de vrije slag zwemt
Van Liere niet, Scholtens om 13.25 en Minderhoud om 13.55. Eigenlijk de tijden die je gisteren had, alleen stonden en staan Scholtens en Minderhoud vandaag gepland en voor Nederland alleen Van Liere gisterenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:41 schreef Redefine het volgende:
Paardensport dressuur
10.00 Individueel/team – Grand Prix, dag 2
Tijden nog onbekend Van Liere, Scholtens, Minderhoud
Ik heb het aangepast. Was gisteren nog niet bekendquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van Liere niet, Scholtens om 13.25 en Minderhoud om 13.55. Eigenlijk de tijden die je gisteren had, alleen stonden en staan Scholtens en Minderhoud vandaag gepland en voor Nederland alleen Van Liere gisteren
quote:Surfing - SURFING TENDENCIES FOR 31/07/2024 – YELLOW: The competition is very likely to be called ON for 31/07/2024 at 12:00 GMT-10 with Women's Round 3. Next call on 31/07/2024 at 10:15 GMT-10.
Mixed dubbel finale staat voor vrijdag gepland. Dus zou wel morgen moetenquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:51 schreef Redefine het volgende:
Volgens de ene site is morgen ook de halve finale van mixed dubbel tennis (Koolhof/Schuurs), maar die zie ik bij andere sites niet staan. Mogelijk dat die morgen wel wordt gespeeld, maar denk pas vrijdag.
Ok, dank je, heb het er nu bijgezet om 12.00 met tijd nog onbekend.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Mixed dubbel finale staat voor vrijdag gepland. Dus zou wel morgen moeten
OOP tennis is meestal pas laat op avond
Turnen, zwemmen en te kleine fietsjes racen. Genoeg te zien, zonder dat het te druk wordt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Avondprogramma valt weer tegen. Gelukkig begint morgen de atletiek
Er is de hele middag praktisch niets en het avondprogramma valt tegen?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Meerkamp turnen (V) en zwemfinales; valt mij niet tegen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Brinkquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Van den Burg is bij mannen BMX door naar de halve finale en alle vrouwen ook
Dat wel, maar daardoor heb je juist wel dat in de ochtend er heel veel tegelijkertijd is.quote:
Morgen om 8 uur voor de AH liggen om te preppen zodat ik iets na half 9 klaar zit voor het eerste geweld in de halve finales badmintonquote:
Dat stond er eerst steeds wel in, maar nu is eindelijk de goede tijd bekend: 15.00.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:08 schreef franklop het volgende:
Strijd om brons bij tennis na de finale is wel wat vreemd
Heb je al extra schermen geregeld voor alle individuele streams bij de decatlon naast alle andere streams?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen om 8 uur voor de AH liggen om te preppen zodat ik iets na half 9 klaar zit voor het eerste geweld in de halve finales badminton
Is eigenlijk alleen een issue bij Ver bedenk ik me nu. Hoog, Kogel en Polshoog zijn redelijk geisoleerd dus dan voldoet de main feed hopelijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:30 schreef kilon het volgende:
[..]
Heb je al extra schermen geregeld voor alle individuele streams bij de decatlon naast alle andere streams?
Ik heb al sinaasappels en druiven dus zit wel goed.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen om 8 uur voor de AH liggen om te preppen zodat ik iets na half 9 klaar zit voor het eerste geweld in de halve finales badminton
Dat wel, maar even een half uurtje langer slapen kan ik wel gebruiken merk ikquote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wel, maar daardoor heb je juist wel dat in de ochtend er heel veel tegelijkertijd is.
Ja diequote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
BrinkEn was net bezig met aanpassen, dus die staan er nu in.
Huh.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:47 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Weinig medailles, max 1-2x brons
Twee wedstrijden op een dag is verder niet vreemd?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:08 schreef franklop het volgende:
Strijd om brons bij tennis na de finale is wel wat vreemd
Dat gebeurd wel vaker met tennisquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Twee wedstrijden op een dag is verder niet vreemd?
12.00 Mannen – enkel, halve finale
22.00 Mannen – enkel, wedstrijd om het brons
Wat dacht je van vanavond tussen 20:00 en 22:00?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jeetje, morgen tussen 10.00 en 12.00 uur 4 sporten tegelijk volgen, dat wordt een uitdaging.
Ik vind tennis sowieso heel vreemd gepland. Svitolina moest na de laatste wedstrijd op maandag op dinsdagmiddag alweer haar volgende ronde spelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat gebeurd wel vaker met tennismaar niet heel handig gepland deze nee
De andere twee halve finales zijn om 13:30 en 14:30.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:54 schreef Redefine het volgende:
Programma Olympische Spelen dag 7, 2 augustus 2024
Tafeltennis
10.00 Vrouwen – enkel, halve finale
11.00 Mannen – enkel, halve finale
Vooral zodat de spelers volgende week weer bij regulier toernooi mee kunnen doen. Voor geld en puntenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind tennis sowieso heel vreemd gepland. Svitolina moest na de laatste wedstrijd op maandag op dinsdagmiddag alweer haar volgende ronde spelen.
Snap sowieso niet waarom ze die tennistoernooien zo gehaast afwerken, dat stadion wordt toch nergens anders voor gebruikt.
Dank je voor het doorgeven. Maar die tijden zet ik niet nog erbij. Dan wordt de lijst nog langerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:23 schreef Nober het volgende:
[..]
De andere twee halve finales zijn om 13:30 en 14:30.
Vrouwen
Sun (CHN,1) - Hayata (JPN,3)
Mannen
Möregårdh (SWE,19) - Calderano (BRA,4)
De Zweed versloeg de nummer 1 geplaatste Wang met 4–2 (12–10, 11–7, 5–11, 7–11, 11–9, 11–6) bij de laatste 32 en zit dus nog altijd in het toernooi.
Ah ja ik zie hetquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Boermans/De Groot mist in overzicht denk ik. VolleybaLALARM
Ja. Scheelt nog dat de handbaldames een minder belangrijke wedstrijd hebben. Die beginnen dezelfde tijd als de volleybaldames.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer 300 schermen nodig om alles te volgen morgen.
Morgen is het zondag, dan genieten wij van onze zondagsrust, precies zoals de Heere Jezus dat wil.quote:
Misschien worden alle andere landen wel gediskwalificeerd in de zwemestafettes!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:09 schreef DutchSL het volgende:
Enige medaillekans voor NL morgen is dameswielrennen?
Of er moet iets uit het paardendansen komen.
quote:Hockey
Mannen, kwartfinales
10.00 India – Groot Brittannië
12.30 België - Spanje
17.30 Nederland – Australië
20.00 Duitsland – Argentinië
Alsnog genoeg sporten om te kijken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:09 schreef DutchSL het volgende:
Enige medaillekans voor NL morgen is dameswielrennen?
Of er moet iets uit het paardendansen komen.
Ik maak het programma eerst in Word, omdat ik m wel tussentijds wil kunnen opslaan. Daarna copy paste op FOK! Dat zorgt helaas voor een gekke layout zo links en rechts, ook bijvoorbeeld met teveel witregels tussendoor. Staat erg lelijk, maar kost weer extra tijd om aan te passen. Idem dus voor dat streepje, is een layout dingetje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:44 schreef Nober het volgende:
@:redefine klein streepje bij België?
[..]
[..]
Dat boeit allemaal niemandquote:Op zondag 4 augustus 2024 09:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Helaas ook nog Johan Cruijffschaal en UFC terugkijken.
Mensen die dit kijken snappen niets van sportquote:Op zondag 4 augustus 2024 09:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Let maar niet op die elitairen hierboven hoor, veel plezier met de JC-schaal en UFCquote:Op zondag 4 augustus 2024 09:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Eens met JC-schaal. Helaas loop ik 5 jaar achter met UFC, maar ik vind het heel leuk om te kijken (met vriendin zelfs, lekker de adrenaline erop knallen!).quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mensen die dit kijken snappen niets van sport
Oh ik dacht al, dat is toch nooit op zaterdag. Waarom wordt dan gezegd hierboven JC schaal terugkijken?quote:
Je kan ook aan het werk gaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga me kapotvervelen morgenochtend...
Je hebt mensen die in de baas z'n tijd OS proberen te volgen terwijl ze op kutmomenten in meetings moeten zitten, en je hebt mensen die gewoon twee weken vrij nemen voor de ultieme ervaring.quote:
Ik schaar @heywoodu onder dat tweede.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt mensen die in de baas z'n tijd OS proberen te volgen terwijl ze op kutmomenten in meetings moeten zitten, en je hebt mensen die gewoon twee weken vrij nemen voor de ultieme ervaring.
Dat lijkt me niet meer dan logisch. Dit tijdens het werk allemaal kijken is echt niet goed, kut voor m'n werk en kut voor m'n kijkervaring.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik schaar @:heywoodu onder dat tweede.
Retweetquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet meer dan logisch. Dit tijdens het werk allemaal kijken is echt niet goed, kut voor m'n werk en kut voor m'n kijkervaring.
Dat ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet meer dan logisch. Dit tijdens het werk allemaal kijken is echt niet goed, kut voor m'n werk en kut voor m'n kijkervaring.
Lijkt me best interessant maar geen idee wat de bedoeling is.quote:Sportklimmen
10.00 Mannen – Boulderen & lead, halve finale
13.00 Vrouwen – Speed, kwalificatie, plaatsing
13.35 Vrouwen – Speed, kwalificatie, eliminatie
Je kunt de beelden van de vorige OS terugkijken...quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Lijkt me best interessant maar geen idee wat de bedoeling is.
Gaan ze in de eifeltoren klimmen?
Klimmuurquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Lijkt me best interessant maar geen idee wat de bedoeling is.
Gaan ze in de eifeltoren klimmen?
Spijtig dat breaking überhaupt komtquote:Op maandag 5 augustus 2024 01:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Spijtig dat breaking zo laat komt
Dit inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:47 schreef kilon het volgende:
Half 10 dus, mooie tijd. En ik zie vooralsnog ook wel mogelijkheden om zelf weer wat te bewegen.
Dat is geen doen denk ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:26 schreef _The_General_ het volgende:
Is er ergens een virtuele.medaillespiegel met de medailles die al minimaal binnen zijn maar nog meer kunnen worden?
Sowieso weinig Nederlandersquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:42 schreef franklop het volgende:
Morgen beetje matige dag qua het vlaggetje. Bouwmeester wel goud natuurlijk, maar voor de rest meh
Goede dag om vrij te zijn dusquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:42 schreef franklop het volgende:
Morgen beetje matige dag qua het vlaggetje. Bouwmeester wel goud natuurlijk, maar voor de rest meh
Even pas op de plaats, niks mis mee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:42 schreef franklop het volgende:
Lieke is de halve finale geloof ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:42 schreef Redefine het volgende:
Programma Olympische Spelen dag 12, 7 augustus 2024
Atletiek
7.30 Gemengd – 42 km snelwanden mixed relay
10.05 Mannen – hoogspringen, kwalificatie
10.15 Vrouwen – 100m horden, eerste ronde
10.15 Maaike Tjin A-Lim
10.31 Nadine Visser
10.25 Vrouwen – speerwerpen, kwalificatie, groep A
11.10 Mannen – 5000m, eerste ronde Mike Foppen
11.50 Vrouwen – speerwerpen, kwalificatie, groep B
11.55 Mannen – 800m, eerste ronde
12.11 Ryan Clarke
12.45 Vrouwen – 1500m, herkansing
18.15 Vrouwen – polsstokhoogspringen, finale
19.05 Mannen – 110m horden, halve finale
19.15 Mannen – hinkstapspringen, kwalificatie
19.35 Mannen – 400m horden, halve finale Nick Smidt
20.02 Mannen – 200m, halve finale
20.25 Mannen – discuswerpen, finale
20.45 Vrouwen – 400m, finale Lieke Klaver
21.20 Mannen – 400m, finale
21.43 Mannen – 3000m steeplechase, finale
Klopt, heb het aangepast.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lieke is de halve finale geloof ik.
Graag Olympisch maken voor hardlopen.quote:Atletiek
7.30 Gemengd – 42 km snelwanden mixed relay
Hetzelfde hier, ik ga vandaag ook zelf maar weer eens sporten. En mijn baas zal het fijn vinden dat ik me op het werk kan focussenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:15 schreef Salina het volgende:
Eigenlijk best een matig dagje, vergeleken met gisteren. Wel wat finalerondes teamsporten, maar niet zo bomvol als gisteren (en geen NL buiten hockey).
Misschien zelfs tijd om eens wat anders te doen. Of zelf weer eens te sporten.
Of om iets te kijken wat ik normaal niet snel zou zien buiten de spelen.
![]()
Ik zag m net ook. bij het nalopen. Dank je voor het melden i.i.g.quote:
Buiten de 3x3 danquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:07 schreef hhh38 het volgende:
De eerste finales bij de teamsporten, het is nu echt bijna afgelopen.
Hockey gaat eerst uitgezonden worden met tussendoor de baanwielrenraces met Nederlanders. Daarna zijn ze dan op tijd voor Femke Bol.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NOS heeft morgenavond een groot probleem. (kijk uit naar alle blunders)
NOS blijft de NOS.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hockey gaat eerst uitgezonden worden met tussendoor de baanwielrenraces met Nederlanders. Daarna zijn ze dan op tijd voor Femke Bol.
Nee joh. Hockey is ruim voor Bol dus dat ontloopt elkaar. Bij baanwielrennen is alleen eventueel de keirin finale interessant voor ze. Die zenden ze in de rust of na het hockey wel uit, net als het omnium. Dan gaan ze opgenomen live de 200 meter finale uitzenden en is er nog genoeg tijd voor analyses. En dan Bol.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NOS heeft morgenavond een groot probleem. (kijk uit naar alle blunders)
Als het erg tegen zit 0 en maar 1 zilverquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:32 schreef TAmaru het volgende:
morgen mogelijk vijf gouden medailles als het meezit
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:32 schreef TAmaru het volgende:
morgen mogelijk vijf gouden medailles als het meezit
Er kan van alles gebeuren natuurlijk, maar ik hoop toch dat we voor Bol ook alvast minimaal zilver in kunnen vullenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Als het erg tegen zit 0 en maar 1 zilver
Daarom toevoeging van het woordje ergquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er kan van alles gebeuren natuurlijk, maar ik hoop toch dat we voor Bol ook alvast minimaal zilver in kunnen vullen
Dan moet Lefreysen wel heel erg falen morgen! En Bol ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Als het erg tegen zit 0 en maar 1 zilver
Maar Harrie kan morgen helemaal nog geen plak pakkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dan moet Lefreysen wel heel erg falen morgen! En Bol ook.
oh wat, is die finale niet morgenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar Harrie kan morgen helemaal nog geen plak pakken
Ja, gaat ineens hard hèquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:07 schreef hhh38 het volgende:
De eerste finales bij de teamsporten, het is nu echt bijna afgelopen.
ik was er blind vanuit gegaan dat de laatste drie rondes bij de sprint op 1 dag zouden zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:57 schreef franklop het volgende:
[..]
@:redefine maakt de overzichten niet voor niks!
Aanelkaar?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:16 schreef Redefine het volgende:
Programma Olympische Spelen dag 14 9 augustus 2024
Basketbal
Vrouwen, halve finale
17.30 Verenigde Staten - Australië
21.00 Frankrijk – België
Beachvolleybal
21.00 Vrouwen, Wedstrijd om het brons
22.30 Vrouwen, finale
Geen Noren, Fransen, Zweden?quote:Handbal
Mannen, halve finale
16.30 Duitsland - Spanje
21.30 Slovenië – Denemarken
Waarom plannen ze de vrouwenfinale een uur later in ten opzichte van de mannen?quote:Hockey
Vrouwen, wedstrijd om het brons
14.00 Argentinië - België
Finale
20.00 Nederland – China
Aangepast.quote:
Doe dan, dan kan ik 'm uitprinten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 00:33 schreef Redefine het volgende:
De uitgestelde kite races horen er nog bij. Die zal er later nog wel bij zetten.
Staat er nu bij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe dan, dan kan ik 'm uitprinten.
Pff eindelijk, aanslingeren die printerquote:
Daar hoeven ze niet nog te huldigen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:34 schreef Redefine het volgende:
Een nutteloze waterpolowedstrijd (plek 7 - 8) van de mannen die als laatste van de dag is, is toch ook wel een hele bijzonder keuze... De wedstrijd om het brons om halfelf en dan die wedstrijd in de avond.
Super bedankt voor al deze overzichten! Ze waren enorm handig.quote:
Het voordeel van de zomerspelen is dat de winterspelen al over anderhalf jaar zijnquote:
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het voordeel van de zomerspelen is dat de winterspelen al over anderhalf jaar zijn
Heel erg bedankt voor de overzichten, heel erg handig
Wat zeg je nu voor iets geksquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Klopt. Maar de winterspelen zijn toch wel echt een heel stuk minder dan de zomerspelen. Al is het voordeel dan wel weer dat het in een periode van het jaar is dat nooit zo heel boeiend is.
En veel makkelijker alles te volgen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat zeg je nu voor iets geks![]()
de winterspelen zijn fantastisch. Biatlon, Langlaufen, Noordse Combinatie, schansspringen, skiën, skeleton, rodelen, Bob, shorttrack en ga zo maar verder. Ik kan niet wachten
Basketbal is altijd als laatste (van wat ik mij kan herinneren). Waarbij ze de mannen en vrouwen afwisselen. Dat vind ik wel goed, maar ze zouden wat mij betreft ook wel mogen wisselen met bijvoorbeeld volleybal als laatste sport.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:13 schreef kilon het volgende:
[..]
Super bedankt voor al deze overzichten! Ze waren enorm handig.
Morgen ga ik vooral nog de marathon en baanwielrennen kijken. Vast ook nog wel een teamfinale of twee, ik zal de affiches moeten bekijken.
Het is ook wel jammer dat het laatste evenement waarschijnlijk een simpele overwinning voor de VS gaat worden. Normaal zou ik die niet kijken, maar ja het is het allerlaatste en dan nog enige onderdeel.
Ik vind de winterspelen alsnog geweldig, dat zijn mooie sporten ja. Maar het mag niet in de schaduw staan van atletiek. Daarbij is het grote verschil dat het aantal interessante sporten op de OWS gewoon veel lager ligt dan bij de OZS.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat zeg je nu voor iets geks![]()
de winterspelen zijn fantastisch. Biatlon, Langlaufen, Noordse Combinatie, schansspringen, skiën, skeleton, rodelen, Bob, shorttrack en ga zo maar verder. Ik kan niet wachten
Makkelijker te volgen is een voordeel ja. Maar je zult zeker weer zien dat er dingen tegelijk zijn en op andere momenten weer gaten zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:21 schreef franklop het volgende:
[..]
En veel makkelijker alles te volgen.
Mits ze zorgen dat ze wat finales uit elkaar trekken en niet weer alles ongeveer tegelijk doen
Bedankt voor de dagelijkse updates van het dagprogramma.quote:
Hoe werkt dat eigenlijk want worstelen is met gewichtsklassen maar wel over twee dagen verspreid.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:05 schreef Redefine het volgende:
Programma Olympische Spelen dag 16 11 augustus 2024
Worstelen vrije stijl
11.00 Mannen – 65 kg, herkansingsronde
11.20 Mannen – 97 kg, herkansingsronde
11.40 Vrouwen – 76 kg, herkansingsronde
12.00 Mannen – 65 kg, wedstrijd om het brons
12.10 Mannen – 65 kg, wedstrijd om het brons
12.20 Mannen – 65 kg, finale
12.30 Mannen – 97 kg, wedstrijd om het brons
12.40 Mannen – 97 kg, wedstrijd om het brons
12.50 Mannen – 97 kg, finale
13.20 Vrouwen – 76 kg, wedstrijd om het brons
13.30 Vrouwen – 76 kg, wedstrijd om het brons
13.40 Vrouwen – 76 kg, finale
Echt bizar om het allerlaatste onderdeel het onderdeel te laten zijn waar het goud het meest zeker isquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:13 schreef kilon het volgende:
[..]
Super bedankt voor al deze overzichten! Ze waren enorm handig.
Morgen ga ik vooral nog de marathon en baanwielrennen kijken. Vast ook nog wel een teamfinale of twee, ik zal de affiches moeten bekijken.
Het is ook wel jammer dat het laatste evenement waarschijnlijk een simpele overwinning voor de VS gaat worden. Normaal zou ik die niet kijken, maar ja het is het allerlaatste en dan nog enige onderdeel.
Twee keer wegen inderdaad. Dat heeft een Indiase de finale gekost, die was op dag twee 100 gram te zwaar en werd zo niet alleen uit de finale, maar uit de hele uitslag gehaald.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk want worstelen is met gewichtsklassen maar wel over twee dagen verspreid.
Twee keer wegen? Clausule dat je maar x% aan mag komen op de tweede dag?
@:heywoodu?
Ik heb ook wel eens bij een voetbaltoernooi (jeugdelftallen) om plek 5-6 gestreden tegen een team van onze eigen club notabene.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waterpolo
Mannen, plek 5 – 6
9.00 Griekenland – Spanje
Wat is het nut hiervan.
Je krijgt een Olympisch diploma als je top 8 bent dus dan moet er wel gestreden worden zodat er op je diploma staat dat je vijfde bent geworden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waterpolo
Mannen, plek 5 – 6
9.00 Griekenland – Spanje
Wat is het nut hiervan.
Alleen dan is het wel raar dat dit iets is wat niet in elke sport gelijk isquote:Op zondag 11 augustus 2024 15:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je krijgt een Olympisch diploma als je top 8 bent dus dan moet er wel gestreden worden zodat er op je diploma staat dat je vijfde bent geworden.
World Aquatics deelt geen diploma's uit neequote:Op zondag 11 augustus 2024 15:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen dan is het wel raar dat dit iets is wat niet in elke sport gelijk is
Leegte. Een en al leegtequote:
Youtube filmpjes maken??quote:
Werkenquote:
Dat ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |