Dat boeit allemaal niemandquote:Op zondag 4 augustus 2024 09:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Helaas ook nog Johan Cruijffschaal en UFC terugkijken.
Mensen die dit kijken snappen niets van sportquote:Op zondag 4 augustus 2024 09:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Let maar niet op die elitairen hierboven hoor, veel plezier met de JC-schaal en UFCquote:Op zondag 4 augustus 2024 09:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Eens met JC-schaal. Helaas loop ik 5 jaar achter met UFC, maar ik vind het heel leuk om te kijken (met vriendin zelfs, lekker de adrenaline erop knallen!).quote:Op zondag 4 augustus 2024 10:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mensen die dit kijken snappen niets van sport
Oh ik dacht al, dat is toch nooit op zaterdag. Waarom wordt dan gezegd hierboven JC schaal terugkijken?quote:
Je kan ook aan het werk gaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga me kapotvervelen morgenochtend...
Je hebt mensen die in de baas z'n tijd OS proberen te volgen terwijl ze op kutmomenten in meetings moeten zitten, en je hebt mensen die gewoon twee weken vrij nemen voor de ultieme ervaring.quote:
Ik schaar @heywoodu onder dat tweede.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt mensen die in de baas z'n tijd OS proberen te volgen terwijl ze op kutmomenten in meetings moeten zitten, en je hebt mensen die gewoon twee weken vrij nemen voor de ultieme ervaring.
Dat lijkt me niet meer dan logisch. Dit tijdens het werk allemaal kijken is echt niet goed, kut voor m'n werk en kut voor m'n kijkervaring.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik schaar @:heywoodu onder dat tweede.
Retweetquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet meer dan logisch. Dit tijdens het werk allemaal kijken is echt niet goed, kut voor m'n werk en kut voor m'n kijkervaring.
Dat ja.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet meer dan logisch. Dit tijdens het werk allemaal kijken is echt niet goed, kut voor m'n werk en kut voor m'n kijkervaring.
Lijkt me best interessant maar geen idee wat de bedoeling is.quote:Sportklimmen
10.00 Mannen – Boulderen & lead, halve finale
13.00 Vrouwen – Speed, kwalificatie, plaatsing
13.35 Vrouwen – Speed, kwalificatie, eliminatie
Je kunt de beelden van de vorige OS terugkijken...quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Lijkt me best interessant maar geen idee wat de bedoeling is.
Gaan ze in de eifeltoren klimmen?
Klimmuurquote:Op zondag 4 augustus 2024 22:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Lijkt me best interessant maar geen idee wat de bedoeling is.
Gaan ze in de eifeltoren klimmen?
Spijtig dat breaking überhaupt komtquote:Op maandag 5 augustus 2024 01:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
Spijtig dat breaking zo laat komt
Dit inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:47 schreef kilon het volgende:
Half 10 dus, mooie tijd. En ik zie vooralsnog ook wel mogelijkheden om zelf weer wat te bewegen.
Dat is geen doen denk ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:26 schreef _The_General_ het volgende:
Is er ergens een virtuele.medaillespiegel met de medailles die al minimaal binnen zijn maar nog meer kunnen worden?
Sowieso weinig Nederlandersquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:42 schreef franklop het volgende:
Morgen beetje matige dag qua het vlaggetje. Bouwmeester wel goud natuurlijk, maar voor de rest meh
Goede dag om vrij te zijn dusquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:42 schreef franklop het volgende:
Morgen beetje matige dag qua het vlaggetje. Bouwmeester wel goud natuurlijk, maar voor de rest meh
Even pas op de plaats, niks mis mee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:42 schreef franklop het volgende:
Lieke is de halve finale geloof ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:42 schreef Redefine het volgende:
Programma Olympische Spelen dag 12, 7 augustus 2024
Atletiek
7.30 Gemengd – 42 km snelwanden mixed relay
10.05 Mannen – hoogspringen, kwalificatie
10.15 Vrouwen – 100m horden, eerste ronde
10.15 Maaike Tjin A-Lim
10.31 Nadine Visser
10.25 Vrouwen – speerwerpen, kwalificatie, groep A
11.10 Mannen – 5000m, eerste ronde Mike Foppen
11.50 Vrouwen – speerwerpen, kwalificatie, groep B
11.55 Mannen – 800m, eerste ronde
12.11 Ryan Clarke
12.45 Vrouwen – 1500m, herkansing
18.15 Vrouwen – polsstokhoogspringen, finale
19.05 Mannen – 110m horden, halve finale
19.15 Mannen – hinkstapspringen, kwalificatie
19.35 Mannen – 400m horden, halve finale Nick Smidt
20.02 Mannen – 200m, halve finale
20.25 Mannen – discuswerpen, finale
20.45 Vrouwen – 400m, finale Lieke Klaver
21.20 Mannen – 400m, finale
21.43 Mannen – 3000m steeplechase, finale
Klopt, heb het aangepast.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lieke is de halve finale geloof ik.
Graag Olympisch maken voor hardlopen.quote:Atletiek
7.30 Gemengd – 42 km snelwanden mixed relay
Hetzelfde hier, ik ga vandaag ook zelf maar weer eens sporten. En mijn baas zal het fijn vinden dat ik me op het werk kan focussenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:15 schreef Salina het volgende:
Eigenlijk best een matig dagje, vergeleken met gisteren. Wel wat finalerondes teamsporten, maar niet zo bomvol als gisteren (en geen NL buiten hockey).
Misschien zelfs tijd om eens wat anders te doen. Of zelf weer eens te sporten.
Of om iets te kijken wat ik normaal niet snel zou zien buiten de spelen.
![]()
Ik zag m net ook. bij het nalopen. Dank je voor het melden i.i.g.quote:
Buiten de 3x3 danquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:07 schreef hhh38 het volgende:
De eerste finales bij de teamsporten, het is nu echt bijna afgelopen.
Hockey gaat eerst uitgezonden worden met tussendoor de baanwielrenraces met Nederlanders. Daarna zijn ze dan op tijd voor Femke Bol.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NOS heeft morgenavond een groot probleem. (kijk uit naar alle blunders)
NOS blijft de NOS.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hockey gaat eerst uitgezonden worden met tussendoor de baanwielrenraces met Nederlanders. Daarna zijn ze dan op tijd voor Femke Bol.
Nee joh. Hockey is ruim voor Bol dus dat ontloopt elkaar. Bij baanwielrennen is alleen eventueel de keirin finale interessant voor ze. Die zenden ze in de rust of na het hockey wel uit, net als het omnium. Dan gaan ze opgenomen live de 200 meter finale uitzenden en is er nog genoeg tijd voor analyses. En dan Bol.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NOS heeft morgenavond een groot probleem. (kijk uit naar alle blunders)
Als het erg tegen zit 0 en maar 1 zilverquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:32 schreef TAmaru het volgende:
morgen mogelijk vijf gouden medailles als het meezit
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:32 schreef TAmaru het volgende:
morgen mogelijk vijf gouden medailles als het meezit
Er kan van alles gebeuren natuurlijk, maar ik hoop toch dat we voor Bol ook alvast minimaal zilver in kunnen vullenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Als het erg tegen zit 0 en maar 1 zilver
Daarom toevoeging van het woordje ergquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er kan van alles gebeuren natuurlijk, maar ik hoop toch dat we voor Bol ook alvast minimaal zilver in kunnen vullen
Dan moet Lefreysen wel heel erg falen morgen! En Bol ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Als het erg tegen zit 0 en maar 1 zilver
Maar Harrie kan morgen helemaal nog geen plak pakkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dan moet Lefreysen wel heel erg falen morgen! En Bol ook.
oh wat, is die finale niet morgenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar Harrie kan morgen helemaal nog geen plak pakken
Ja, gaat ineens hard hèquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:07 schreef hhh38 het volgende:
De eerste finales bij de teamsporten, het is nu echt bijna afgelopen.
ik was er blind vanuit gegaan dat de laatste drie rondes bij de sprint op 1 dag zouden zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:57 schreef franklop het volgende:
[..]
@:redefine maakt de overzichten niet voor niks!
Aanelkaar?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:16 schreef Redefine het volgende:
Programma Olympische Spelen dag 14 9 augustus 2024
Basketbal
Vrouwen, halve finale
17.30 Verenigde Staten - Australië
21.00 Frankrijk – België
Beachvolleybal
21.00 Vrouwen, Wedstrijd om het brons
22.30 Vrouwen, finale
Geen Noren, Fransen, Zweden?quote:Handbal
Mannen, halve finale
16.30 Duitsland - Spanje
21.30 Slovenië – Denemarken
Waarom plannen ze de vrouwenfinale een uur later in ten opzichte van de mannen?quote:Hockey
Vrouwen, wedstrijd om het brons
14.00 Argentinië - België
Finale
20.00 Nederland – China
Aangepast.quote:
Doe dan, dan kan ik 'm uitprinten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 00:33 schreef Redefine het volgende:
De uitgestelde kite races horen er nog bij. Die zal er later nog wel bij zetten.
Staat er nu bij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe dan, dan kan ik 'm uitprinten.
Pff eindelijk, aanslingeren die printerquote:
Daar hoeven ze niet nog te huldigen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:34 schreef Redefine het volgende:
Een nutteloze waterpolowedstrijd (plek 7 - 8) van de mannen die als laatste van de dag is, is toch ook wel een hele bijzonder keuze... De wedstrijd om het brons om halfelf en dan die wedstrijd in de avond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |