Amsterdam is ook een stukkie kleiner dan Mexico hè?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat aantal is op 4 handen te tellen.
Het is wat.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:17 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Femke had met de botentocht een anti Israël demo toegestaan waar live over de hele wereld antisemitische opmerkingen geschreeuwd werden, nee doe maar geen NL aub.
Wij zitten bij de letter Pquote:
Bij de P van Pays-Basquote:
Typefoutje hoop ik?quote:
Ja, alsnog. Mexico ruim een factor 10 meer moorden, zo even snel gerekend.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Amsterdam is ook een stukkie kleiner dan Mexico hè?
Verrek jaquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan@:NailQueen
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Nu het donkerder wordt, ziet het er wel meteen beter uit
Al besprokenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze slaan bij de N gewoon Nederland over. Kutland
Mauro?quote:
er zijn zat goede rappers, zeker uit het verledenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:19 schreef Zipportal het volgende:
Rappers moeten ze afschaffen.
En dan ben ik nog mild.
K is ook al geweest.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze slaan bij de N gewoon Nederland over. Kutland
Mien zoo bunker.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Represent de dierentuin/open gesticht rond het centrum
Al besprokenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:19 schreef Felagund het volgende:
Deze lijkt op de gast die voor San Marino mee deed voor het ESF een paar jaar geleden.
Eminem disagreesquote:
Die is wel over zijn hoogtepunt heen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:20 schreef Isane het volgende:
Ik neem aan dat we ook nog een filmpje zien van remi gaillard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |