Ja die. Dank.quote:
Die zijn voor m'n gevoel allemaal knapquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is nog een hele knappe dame bij polshoog maar ik ben even vergeten wie.
Frutsel ja?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgnummertje @:Nattekat @:heywoodu @:Frutsel
Denk omdat ik onlangs een aantal van zijn TR's en vragen heb behandeld omdat jij met je kont in de regen lag ofzoquote:
Ik was gewoon nog hard aan het werk vandaagquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denk omdat ik onlangs een aantal van zijn TR's en vragen heb behandeld omdat jij met je kont in de regen lag ofzo
Welke Baldé?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:26 schreef hhh38 het volgende:
Zie nu pas dat Baldé meedoet bij Guinee, dacht dat hij Senegalees was
@:Caland
Aliou Baldé, voormalig TOPTALENT van Feyenoord die genegeerd werd door Arne Slotquote:
ik ook, maar nie niet alleen vandaagquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was gewoon nog hard aan het werk vandaag
Nee, er is nooit afgefloten. Ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens NOS is Argentinie - Marokko gestaakt of zo. Ik dacht dat het afgelopen was
Het was wel heel plotseling afgelopen. Zou Argentinië die laatste minuten nog willen spelen?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens NOS is Argentinie - Marokko gestaakt of zo. Ik dacht dat het afgelopen was
De 2-2 is ook nog onder VARquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, er is nooit afgefloten. Ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen.
Guinee - Nieuw-Zeeland was wel leukquote:
Ik bedoel het laatste kwartier bij Arg. Wedstrijd was ok, kon hem niet afkijken.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Guinee - Nieuw-Zeeland was wel leuk
Blijven doneren.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
11 minuten
Hou hier heel gauw mee op
quote:De spelers zijn inmiddels het veld opgekomen. Onduidelijk is nog of de 2-2 wordt goedgekeurd of niet. Volgens de website van de Spelen zou de VAR hebben gekeken naar mogelijk buitenspel in aanloop naar de treffer.
Eurosport.quote:
Opstootjesquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee daar hebben ze scherpschutters nodigquote:
Artikel van VI doet voorkomen alsof er was afgefloten, maar volgens mij was het wel degelijk gestaakt en is hier reglementair niets mis mee.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ff terugkijken na de volgende rugbypot op ES danLachwekk0nded
Nee er was nooit afgefloten, was mij al langer duidelijk omdat livescore tijd doorliepquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Artikel van VI doet voorkomen alsof er was afgefloten, maar volgens mij was het wel degelijk gestaakt en is hier reglementair niets mis mee.
Alsnog knotsgek natuurlijk.
Niet veel, redelijk rustige wedstrijden.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:16 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben er. Nog iets gemist vandaag?
Tam publiek ookquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet veel, redelijk rustige wedstrijden.
Goede en snelle beslissingen van de VAR, het toernooi is nu al een belachelijk groot succes.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:23 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was vandaag jaar oud toen ik er achter kwam dat we HBO Max hebben thuis. Blij mee!
Plus we missen Frank Kramer.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:23 schreef Zorro het volgende:
Ik leid uit al deze commentaren af de Eurosport het talent heeft om precies de verkeerde wedstrijd op TV uit te zenden.
Frankquote:
Je hebt twee Eurosports hè.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:23 schreef Zorro het volgende:
Ik leid uit al deze commentaren af de Eurosport het talent heeft om precies de verkeerde wedstrijd op TV uit te zenden.
Ja Rugby Sevens is idd leukerquote:
Waar is die tweede dan te vindenquote:
Daar is Frankrijk-USA op. Ow verdomd sorry, nee.quote:
Meestal in een extra pakket.quote:
Ok. Ik heb al zoveel zenders.quote:
Khomeini vond dit niet leuk.quote:
Kwamen er niet ook weer jongetjes voor selfies het veld op?quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
Gelijk uit het toernooi gooien.
Ja, hoewel die vakkundig buiten beeld werden gehouden. Verder was 1 hoek van het veld bezaaid met flessen en voorwerpen nadat Marokkaanse fans spelers bekogelde.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kwamen er niet ook weer jongetjes voor selfies het veld op?
Ze sluiten bij de organisatie hun oogjes hoe het hen uitkomt, las ook al dat verscheidene van die Russische sporters die alleen mochten meedoen als ze neutraal waren en de oorlog niet steunden de regels hadden overtreden echter zonder consequenties.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, hoewel die vakkundig buiten beeld werden gehouden. Verder was 1 hoek van het veld bezaaid met flessen en voorwerpen nadat Marokkaanse fans spelers bekogelde.
Hierna kijk ik waarschijnlijk geen wedstrijd meer tot misschien de finalequote:Op woensdag 24 juli 2024 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen nog juichen voor Mali en dan zit het belangrijkste gedeelte van het herenvoetbal er al weer op.
Groetjes, Fernandez.quote:
Zou Irak dan niet uit protest niet starten? Of doen ze dat alleen bij het Judo?quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:02 schreef hhh38 het volgende:
Wat moet er gebeuren voor een Israël - Irak in de knock out fase? Dat zou ik wel willen zien
Dat is Iran.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou Irak dan niet uit protest niet starten? Of doen ze dat alleen bij het Judo?
Dat is Iran toch die zo doet, of is Irak net zoquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou Irak dan niet uit protest niet starten? Of doen ze dat alleen bij het Judo?
Moeten ze allebei op dezelfde plaats in de groep eindigen en de halve finale halen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:02 schreef hhh38 het volgende:
Wat moet er gebeuren voor een Israël - Irak in de knock out fase? Dat zou ik wel willen zien
Het is wel ongelofelijk hoe Frankrijk iedere keer een elftal weet af te leveren vol topatleten die je bijkans nooit hebt zien voetballen.quote:
Ik zie middenvelders die 20-30 miljoen waard zijn op transfermarkt waar ik echt nog nooit van gehoord hebquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is wel ongelofelijk hoe Frankrijk iedere keer een elftal weet af te leveren vol topatleten die je bijkans nooit hebt zien voetballen.
Ik heb zelfs geen tijd gehad om die Palace-jongens te zien voetballen. Hoewel Olise echt uitmuntend scoort in de statistiekenlijstjes.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie middenvelders die 20-30 miljoen waard zijn op transfermarkt waar ik echt nog nooit van gehoord heb
Blijkbaar speelde Mateta in 2019 ook al mee op het EK U21 bij Frankrijk. Generatie vol net-nietjes destijds. Tot daarvoor haalden ze dan weer jaren niet het EKU21.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Olise, Mateta, Cherki (bank) en Lukeba ken ik van naam. En dan vooral door EA FC. De rest zegt me niet heel veel eigenlijk.
Spanje daarentegen. Groot aantal ook echt doorgebroken. Heerlijke spelers.quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Blijkbaar speelde Mateta in 2019 ook al mee op het EK U21 bij Frankrijk. Generatie vol net-nietjes destijds. Tot daarvoor haalden ze dan weer jaren niet het EKU21.
https://www.google.com/se(...)&q=EK+U21+2019#sie=m;/g/11h1yx225l;2;/m/086p40;ln;fp;1;;;
https://web.archive.org/w(...)00232810/report.htmlquote:Op woensdag 24 juli 2024 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spanje daarentegen. Groot aantal ook echt doorgebroken. Heerlijke spelers.
Mali - Israel gaat ook nog even door, daar is het nog niet gespeeld.quote:
Dank voor de tip!quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mali - Israel gaat ook nog even door, daar is het nog niet gespeeld.
+6 maar ligt nu al 2-3 minuten stil dus we gaan nog wel verder dan die +6 lijkt mequote:
Hoe kijk jij de OS?quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje - Japan is op zich wel een leuke POT.
Via HBO MAX (maar ik neem aan de Eurosport ook uitzendt)quote:
Wat is dat, droog in de kont ofzo? @de_boswachterquote:
Nee dat is Grieks. En dan lekker even die stok af laten slobberen genot.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat is dat, droog in de kont ofzo? @:de_boswachter
FIFA says no.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eigenlijk zou dit gelijk moeten staan aan het WK. Kan er echt niet met de kalender geschoven worden om van dit een serieus toernooi te maken?
Lineth zou in Spanje de selectie niet halenquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lineth Beerensteyn zou hier tien keer over haar voeten heen struikelen ach
Lineth zou in Luxemburg de selectie ook niet halenquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lineth zou in Spanje de selectie niet halen
Zijtaidsquote:Op donderdag 25 juli 2024 18:40 schreef Pino112 het volgende:
Hoe heet deze commentator bij Spanje? Bekende stem
Zat er wel heel lekker in, zonde dat ie niet teltquote:
Buitenspel zeker?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Zat er wel heel lekker in, zonde dat ie niet telt
1e was buitenspel idd dacht ik. Scorebord doet moeilijk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buitenspel zeker?
Scorebord is verdwenen
2e denk ik. Zat er wel koekoek inquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
1e was buitenspel idd dacht ik. Scorebord doet moeilijk.
Die was wel goed jaquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2e denk ik. Zat er wel koekoek in
Vooral open huis achterin vroeger. Tactisch konden ze er geen reet van maar wellicht is dat nu verbeterd.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:31 schreef PippenScottie het volgende:
Klopt het dat VS en Zambia al eens eerder tegen elkaar hebben gespeeld en dat het een slachtpartij is geworden?
Edit: ik kan het niet vinden. Ik zal aan de 13-0 tegen Thailand denken op een WK
10-3.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:37 schreef Szura het volgende:
ONZE vrouwen wonnen vorige OS met 10-2 ofzo
10-3 en van China met 8-1quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:37 schreef Szura het volgende:
ONZE vrouwen wonnen vorige OS met 10-2 ofzo
Daar is volgens mij Joegoslavie - Zaire de grootste overwinning. WK-74. Oeps. vrouwen dus.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:31 schreef PippenScottie het volgende:
Klopt het dat VS en Zambia al eens eerder tegen elkaar hebben gespeeld en dat het een slachtpartij is geworden?
Edit: ik kan het niet vinden. Ik zal aan de 13-0 tegen Thailand denken op een WK
Wel jammer, was wel een leuke cumbek geweest. Colombia wordt sowieso wel een beetje onderschat.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:56 schreef kilon het volgende:
De blessuretijd nog even meepakken zo aan het eind van de dag. Maar met rood voor Colombia zal wel niks meer gebeuren
Alles om dit toernooi te devalueren.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:02 schreef kilon het volgende:
[..]
Wow! Nu komt FIFA opeens snel in actie
Jeetje.quote:
1-1 was ook al een pingel in de blessuretijdquote:Op zondag 28 juli 2024 18:58 schreef Salina het volgende:
Sow koekoek, ik zet even BRA-JAP bij de vrouwen op voor de gein, en binnen 5 seconden scoort JAP op fenomenale wijze de 2-1 in blessuretijd.
Nice.
zesde minuut zie ik net. En ook nog schitterende goal.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:58 schreef Salina het volgende:
Sow koekoek, ik zet even BRA-JAP bij de vrouwen op voor de gein, en binnen 5 seconden scoort JAP op fenomenale wijze de 2-1 in blessuretijd.
Nice.
Die japanse vrouwen zijn van wereldniveauquote:Op zondag 28 juli 2024 18:58 schreef Salina het volgende:
Nice.
Nog even bij het slot inschakelenquote:Op zondag 28 juli 2024 20:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
En daar is de 5-5 (niet iets wat je dagelijks hoort). Ploeggenote van Pelova neemt de Aussies op sleeptouw.
Nou, ja, niet dusquote:Op zondag 28 juli 2024 20:14 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
We gaan dus waarschijnlijk zowel Canada als Australië verliezen na de groepsfase.
Dat zou betekenen dat we nog maar 1 halve finalist van de vorige spelen (3 jaar terug) overhouden. Niet echt een trivia vraag wanneer je weet hoe het met NL afliep toen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achter tegen Egypte gvd
Spanje troep @:Coco @:Szura @:DeeBee
Zijn dit de slechtste spelen allertijden ooit van Spanje?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achter tegen Egypte gvd
Spanje troep @:Coco @:Szura @:DeeBee
Gaat om P1. Dan ontloop je wel Frankrijk in een eventuele semiquote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:22 schreef Szura het volgende:
Maakt toch verder geen reet uit, is het B-team?
Wemby kijken bijvquote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:14 schreef Salina het volgende:
Wou eigenlijk geen voetjebal kijken vandaag, maar zie dat het in Poule B behoorlijk spannend is (elk team 3 punten na 2 matches).
Toch maar even blijven meekijken met OEK-ARG en MAR-IRQ dan maar.
Gedoe allemaal. Het is niet dat ik niets anders te zien/doen heb hé.
Staat op op het grote scherm (tv).quote:
Ach wat jammer, anders hadden we Israël - Egypte kunnen hebben.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paraguay zal daarmee ook wel 'gewoon' 2e worden (staan ook 1-0 voor) en een QF tegen Egypte spelen.
Niet rouweig om de uitschakeling van Israel. Wel jammer dat Mali en Guinee er allebei al uit liggenquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach wat jammer, anders hadden we Israël - Egypte kunnen hebben.
Dat sloeg echt helemaal nergens opquote:
Wie ligt er nu uit? Brazilië?quote:
Ik weet niet eens alle poules, zag alleen het nieuwsbericht en na het drone incident toch knap gedaan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie ligt er nu uit? Brazilië?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |