Zat er wel heel lekker in, zonde dat ie niet teltquote:
Buitenspel zeker?quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Zat er wel heel lekker in, zonde dat ie niet telt
1e was buitenspel idd dacht ik. Scorebord doet moeilijk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buitenspel zeker?
Scorebord is verdwenen
2e denk ik. Zat er wel koekoek inquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
1e was buitenspel idd dacht ik. Scorebord doet moeilijk.
Die was wel goed jaquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2e denk ik. Zat er wel koekoek in
Vooral open huis achterin vroeger. Tactisch konden ze er geen reet van maar wellicht is dat nu verbeterd.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:31 schreef PippenScottie het volgende:
Klopt het dat VS en Zambia al eens eerder tegen elkaar hebben gespeeld en dat het een slachtpartij is geworden?
Edit: ik kan het niet vinden. Ik zal aan de 13-0 tegen Thailand denken op een WK
10-3.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:37 schreef Szura het volgende:
ONZE vrouwen wonnen vorige OS met 10-2 ofzo
10-3 en van China met 8-1quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:37 schreef Szura het volgende:
ONZE vrouwen wonnen vorige OS met 10-2 ofzo
Daar is volgens mij Joegoslavie - Zaire de grootste overwinning. WK-74. Oeps. vrouwen dus.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:31 schreef PippenScottie het volgende:
Klopt het dat VS en Zambia al eens eerder tegen elkaar hebben gespeeld en dat het een slachtpartij is geworden?
Edit: ik kan het niet vinden. Ik zal aan de 13-0 tegen Thailand denken op een WK
Wel jammer, was wel een leuke cumbek geweest. Colombia wordt sowieso wel een beetje onderschat.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:56 schreef kilon het volgende:
De blessuretijd nog even meepakken zo aan het eind van de dag. Maar met rood voor Colombia zal wel niks meer gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |