Ja die. Dank.quote:
Die zijn voor m'n gevoel allemaal knapquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is nog een hele knappe dame bij polshoog maar ik ben even vergeten wie.
Frutsel ja?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgnummertje @:Nattekat @:heywoodu @:Frutsel
Denk omdat ik onlangs een aantal van zijn TR's en vragen heb behandeld omdat jij met je kont in de regen lag ofzoquote:
Ik was gewoon nog hard aan het werk vandaagquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denk omdat ik onlangs een aantal van zijn TR's en vragen heb behandeld omdat jij met je kont in de regen lag ofzo
Welke Baldé?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:26 schreef hhh38 het volgende:
Zie nu pas dat Baldé meedoet bij Guinee, dacht dat hij Senegalees was
@:Caland
Aliou Baldé, voormalig TOPTALENT van Feyenoord die genegeerd werd door Arne Slotquote:
ik ook, maar nie niet alleen vandaagquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was gewoon nog hard aan het werk vandaag
Nee, er is nooit afgefloten. Ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens NOS is Argentinie - Marokko gestaakt of zo. Ik dacht dat het afgelopen was
Het was wel heel plotseling afgelopen. Zou Argentinië die laatste minuten nog willen spelen?quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens NOS is Argentinie - Marokko gestaakt of zo. Ik dacht dat het afgelopen was
De 2-2 is ook nog onder VARquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, er is nooit afgefloten. Ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen.
Guinee - Nieuw-Zeeland was wel leukquote:
Ik bedoel het laatste kwartier bij Arg. Wedstrijd was ok, kon hem niet afkijken.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Guinee - Nieuw-Zeeland was wel leuk
Blijven doneren.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
11 minuten
Hou hier heel gauw mee op
quote:De spelers zijn inmiddels het veld opgekomen. Onduidelijk is nog of de 2-2 wordt goedgekeurd of niet. Volgens de website van de Spelen zou de VAR hebben gekeken naar mogelijk buitenspel in aanloop naar de treffer.
Eurosport.quote:
Opstootjesquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee daar hebben ze scherpschutters nodigquote:
Artikel van VI doet voorkomen alsof er was afgefloten, maar volgens mij was het wel degelijk gestaakt en is hier reglementair niets mis mee.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ff terugkijken na de volgende rugbypot op ES danLachwekk0nded
Nee er was nooit afgefloten, was mij al langer duidelijk omdat livescore tijd doorliepquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Artikel van VI doet voorkomen alsof er was afgefloten, maar volgens mij was het wel degelijk gestaakt en is hier reglementair niets mis mee.
Alsnog knotsgek natuurlijk.
Niet veel, redelijk rustige wedstrijden.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:16 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben er. Nog iets gemist vandaag?
Tam publiek ookquote:Op woensdag 24 juli 2024 20:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet veel, redelijk rustige wedstrijden.
Goede en snelle beslissingen van de VAR, het toernooi is nu al een belachelijk groot succes.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:23 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was vandaag jaar oud toen ik er achter kwam dat we HBO Max hebben thuis. Blij mee!
Plus we missen Frank Kramer.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:23 schreef Zorro het volgende:
Ik leid uit al deze commentaren af de Eurosport het talent heeft om precies de verkeerde wedstrijd op TV uit te zenden.
Frankquote:
Je hebt twee Eurosports hè.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:23 schreef Zorro het volgende:
Ik leid uit al deze commentaren af de Eurosport het talent heeft om precies de verkeerde wedstrijd op TV uit te zenden.
Ja Rugby Sevens is idd leukerquote:
Waar is die tweede dan te vindenquote:
Daar is Frankrijk-USA op. Ow verdomd sorry, nee.quote:
Meestal in een extra pakket.quote:
Ok. Ik heb al zoveel zenders.quote:
Khomeini vond dit niet leuk.quote:
Kwamen er niet ook weer jongetjes voor selfies het veld op?quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
Gelijk uit het toernooi gooien.
Ja, hoewel die vakkundig buiten beeld werden gehouden. Verder was 1 hoek van het veld bezaaid met flessen en voorwerpen nadat Marokkaanse fans spelers bekogelde.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kwamen er niet ook weer jongetjes voor selfies het veld op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |