abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juli 2024 @ 23:29:17 #226
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214399976
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 23:27 schreef Ulx het volgende:

[..]
Trump is niet meer in staat de juiste persoon te kiezen?
Zoek even op hoe de mensen die hem vier jaar in het Witte Huis hebben mee mogen maken hem beschrijven.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214399998
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zoek even op hoe de mensen die hem vier jaar in het Witte Huis hebben mee mogen maken hem beschrijven.
Nou, Ronny Jackson -die van de pillen- vond hem geniaal. Helemaal bij de tijd.
  woensdag 24 juli 2024 @ 23:31:51 #228
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214400004
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 23:31 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nou, Ronny Jackson -die van de pillen- vond hem geniaal. Helemaal bij de tijd.
Dan noem je ook iemand
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214400008
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, dat heeft te maken met religie.

Als Harris ook met een bijbel gaat zwaaien en steeds de zoon van de Heer erbij haalt, krijgt zij dezelfde pass.

Dat is het hele probleem sinds Reagan. De GOP heeft de religieuze vote gekaapt, en daarom kan een weinig verheven individu als Trump alsnog op hun stem rekenen.

Anderzijds is het labelen van Trump als Hitler deel II natuurlijk ook al enkele jaren een weinig helpende bezigheid aan de andere kant.
Hoewel die link er inderdaad wel is, is de coalitie van de Republikeinen wel wat breder dan dat. Die streng gelovigen geven inderdaad voor alles een pass, want als God het in hun hoofd wil mag je best je ogen toeknijpen, maar waarom de andere leden uit de coalitie dat doen snap ik wat minder.

De pro-wapenmensen hoeven echt niet bang te zijn dat er al te veel gebeurt met wapens, zeker niet vanwege de president, die in zijn eentje geen wet kan maken. De supreme court houdt het toch tegen en de Democraten zijn nota bene niet tegen wapens, maar wel meer achtergrondcontrole.

Voor wat de politiek gedesillusioneerden betreft is het juist ironisch dat ze stemmen op een partij die er juist een sport van heeft gemaakt om een functionerende overheid mogelijk te maken.

En de anti-politiek-correcten stemmen op gebakken lucht. De kern van de Democratische partij is immers niet "woke" ofzo, maar zijn veelal meer centristen... kijk maar naar Biden, Pelosi destijds, Schumer.
  woensdag 24 juli 2024 @ 23:34:03 #230
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214400026
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 23:32 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Hoewel die link er inderdaad wel is, is de coalitie van de Republikeinen wel wat breder dan dat. Die streng gelovigen geven inderdaad voor alles een pass, want als God het in hun hoofd wil mag je best je ogen toeknijpen, maar waarom de andere leden uit de coalitie dat doen snap ik wat minder.

De pro-wapenmensen hoeven echt niet bang te zijn dat er al te veel gebeurt met wapens, zeker niet vanwege de president, die in zijn eentje geen wet kan maken. De supreme court houdt het toch tegen en de Democraten zijn nota bene niet tegen wapens, maar wel meer achtergrondcontrole.

Voor wat de politiek gedesillusioneerden betreft is het juist ironisch dat ze stemmen op een partij die er juist een sport van heeft gemaakt om een functionerende overheid mogelijk te maken.

En de anti-politiek-correcten stemmen op gebakken lucht. De kern van de Democratische partij is immers niet "woke" ofzo, maar zijn veelal meer centristen... kijk maar naar Biden, Pelosi destijds, Schumer.
Dat is niet ironisch, dat is logisch. Want die partij is de partij van de Bijbel.

De echte ironie is dat de GOP, de partij van Lincoln, nu de partij van Small Government en States' Rights is. En dat is al met Goldwater in 1964 begonnen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214400044
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat is niet ironisch, dat is logisch. Want die partij is de partij van de Bijbel.

De echte ironie is dat de GOP, de partij van Lincoln, nu de partij van Small Government en States' Rights is.
States' rights toch niet? Want de staten werden op verzoek van de GOP teruggefloten toen dat in hun nadeel was.
pi_214400045
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nou nee. Het is eveneens het impliceren dat witte mensen en mannen inherent racistisch/misogyne zijn.

Dat deel wordt dan weer vergeten.

Verder zijn mijn pro-vrouw en pro-minderheid standpunten dacht ik wel helder. Dat ik daarmee weiger mee te gaan in de waanzinnige wereld van Robin d'Angelo cum suis is vooral omdat ik niet zo houd van racisme en discriminatie op basis van vaststaande eigenschappen.
Toch is dat wel hoe ik DEI gebruikt zie worden. Als een scheldwoord om precies die groepen bij voorbaat al weg te zetten als incompetent.

De vrouwelijke directeur van de secret service heeft gefaald? DEI-hire! Wat kan je anders verwachten?

Een zwarte vrouw wordt presidentskandidaat? Zit er alleen vanwege haar kleurtje, DEI-hire!
pi_214400054
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

De echte ironie is dat de GOP, de partij van Lincoln, nu de partij van Small Government en States' Rights is.
Dat van die state's rights is inderdaad om je dood te lachen. Small government is selectief.
  woensdag 24 juli 2024 @ 23:37:18 #234
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214400056
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 23:36 schreef Ulx het volgende:

[..]
States' rights toch niet? Want de staten werden op verzoek van de GOP teruggefloten toen dat in hun nadeel was.
Nee, dat hele archaïsche idee van States' Rights wanneer het uitkomt; zoals bij de Zuiderlingen in 1860.

Gewoon ageren tegen 'Big Gummint' en wat roepen over communisme, en je bent in de GOP sinds 1964 binnen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 24 juli 2024 @ 23:37:54 #235
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214400066
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 23:36 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Toch is dat wel hoe ik DEI gebruikt zie worden. Als een scheldwoord om precies die groepen bij voorbaat al weg te zetten als incompetent.

De vrouwelijke directeur van de secret service heeft gefaald? DEI-hire! Wat kan je anders verwachten?

Een zwarte vrouw wordt presidentskandidaat? Zit er alleen vanwege haar kleurtje, DEI-hire!
En kun je je ook voorstellen dat ik het eveneens zie als een scheldwoord om elke witte man weg te zetten als een racistische boerenlul die nodig op cursus moet?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214400074
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 23:25 schreef Hexagon het volgende:
Maar het grootste probleem van de democraten is eigenlijk opgelost. De steeds verder sukkelende persoon Biden is niet meer aan de orde. En de partij lijkt zonder grote problemen een opvolger te kunnen aanwijzen. Dus ze kunnen eigenlijk weer verder waar ze gebleven zijn.

En over onzichtbaarheid hoeft Kamala zich de komende tijd geen zorgen te maken.
Het is alleen zo doodzonde dat er niet een normale primary geweest is, want dan had je waarschijnlijk een veel kansrijkere kandidaat gehad die er ook al maanden campagne op had zitten.
  woensdag 24 juli 2024 @ 23:39:27 #237
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214400078
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En kun je je ook voorstellen dat ik het eveneens zie als een scheldwoord om elke witte man weg te zetten als een racistische boerenlul die nodig op cursus moet?
Volgens mij he, doet geen relevant persoon in de politiek dat.
pi_214400083
ik zie die DEI afkorting al een paar dagen langskomen, maar wat betekent dat eigenlijk
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  woensdag 24 juli 2024 @ 23:40:10 #239
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214400085
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 23:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Volgens mij he, doet geen relevant persoon in de politiek dat.
Zolang je niet eens weet wie d'Angelo is: meng je niet in dit soort discussies.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214400091
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 23:39 schreef Sabata het volgende:
ik zie die DEI afkorting al een paar dagen langskomen, maar wat betekent dat eigenlijk
Een Diversity Equity & Inclusion hire, is iemand die je aanneemt vanwege, nou ja, de DEI.
  woensdag 24 juli 2024 @ 23:41:00 #241
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214400093
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 23:39 schreef Sabata het volgende:
diversity equity inclusion.

Een giftig brouwels voortgekomen uit het intersectioneel 'denken' dat de hele wereld indeelt in daders en slachtoffers op basis van vaststaande eigenschappen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214400097
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 23:39 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Het is alleen zo doodzonde dat er niet een normale primary geweest is, want dan had je waarschijnlijk een veel kansrijkere kandidaat gehad die er ook al maanden campagne op had zitten.
Denk juist dat dit veel slimmer met een kandidate als Harris. Minder kans op fouten (als kandidaat ipv VP).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 24 juli 2024 @ 23:41:26 #243
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214400098
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 23:40 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Een Diversity Equity & Inclusion hire, is iemand die je huurt vanwege, nou ja, de DEI.
Hetgeen trouwens ook indruist tegen alles waar Martin Luther King voor stond.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214400105
twitter
pi_214400107
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hetgeen trouwens ook indruist tegen alles waar Martin Luther King voor stond.
Joh, al die vicepresidenten zijn in die zin "DEI hires". Ze zijn er allemaal om electoraal wat aan te vullen ten opzichte van de top van het ticket.
pi_214400108
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 23:40 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Een Diversity Equity & Inclusion hire, is iemand die je aanneemt vanwege, nou ja, de DEI.
ach so, weer wat geleerd. thnx
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  woensdag 24 juli 2024 @ 23:43:09 #247
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214400115
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 23:41 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Joh, al die vicepresidenten zijn in die zin "DEI hires".
Dat is vooral opportunisme.

Uitbalanceren.

Is de kandidaat wat fel en orthodox? Neem een liberale running mate.

En vice versa.

Was voorheen ook een Noord + Zuid en/of Protestant + Katholiek dingetje.

Werkt al jaren zo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214400118
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 23:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Tellen ook mee hoe Trump achteruit gekacheld is.
Staat er ook bij of de democraten nog iets van de blanke stemmers verloren zijn? En hoe zit het met de ouderen?

Goed, het gaat wel interessant worden, Biden kon winnen door de stemmers uit de Midwest. Misschien wordt dat wel lastiger voor Harris, maar kan ze dat dan goed maken in North en South Carolina.
  woensdag 24 juli 2024 @ 23:43:34 #249
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214400121
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 23:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zolang je niet eens weet wie d'Angelo is: meng je niet in dit soort discussies.
Dat komt omdat die persoon niet relevant is.
pi_214400122
Dus als Harris een blanke running mate kiest is dat wegens DEI?

Of is het dan anders?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')