Plaat van de dag:quote:Op maandag 22 juli 2024 19:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Open alsjeblieft gewoon even Uefa.com in plaats van jezelf hier voordoen als hersenloze, imbeciel of toeschouwer van een Hans Klok-goochelshow.
Misschien gedraag ik mij als een kleuter maar jouw nieuwe username is nog wel wat treuriger. De oude username vond ik echt tof. Het gaf je statuur en je posts glans. Nu ben je gewoon eenheidsworstquote:Op maandag 22 juli 2024 20:17 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Sinds ik terug ben heb je alleen maar nare dingen tegen mij gezegd terwijl ik aardig tegen je was, ik hoop dat dit je nog vaker zal overkomen
Zonder wrijving geen glans.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien gedraag ik mij als een kleuter maar jouw nieuwe username is nog wel wat treuriger. De oude username vond ik echt tof. Het gaf je statuur en je posts glans. Nu ben je gewoon eenheidsworst
Het kan mij echt aan mijn reet roesten wat je van mijn beslissingen vindtquote:Op maandag 22 juli 2024 20:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien gedraag ik mij als een kleuter maar jouw nieuwe username is nog wel wat treuriger. De oude username vond ik echt tof. Het gaf je statuur en je posts glans. Nu ben je gewoon eenheidsworst
Welke ex-forumgebruiker is Flitsbezorger?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:26 schreef Coco het volgende:
Zo, Tjacka naast Flitsbezorger gezet.
Hopelijk is dit het begin van een mooie vriendschap.
Vrienden delen alles.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Het kan mij echt aan mijn reet roesten wat je van mijn beslissingen vindt
Als een ander aardig tegen je is, doe je aardig terug. Zoals beschaafde, emotioneel stabiele, heren dat doen.
Wellicht heb ik je te veel gewaardeerd/te hoog ingeschat
Waarvoor dank vriendquote:Op maandag 22 juli 2024 20:26 schreef Coco het volgende:
jouwquote:Op maandag 22 juli 2024 20:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vrienden delen alles.Als jij wilt dat ik weer lief tegen je ga doen, dan ga ik dat gewoon weer doen natuurlijk. Ik ben gewoon even onder de indruk van de post van Albanus dus reageer het op jouw af.
DMquote:Op maandag 22 juli 2024 20:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Welke ex-forumgebruiker is Flitsbezorger?
Ik sta er twee keer in.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:26 schreef Coco het volgende:
Ja ik zal eens kijken of ik tijd heb om die hele lijst op de schop te gooien. (kan niet eens meer alle namen plaatsen bij de ui'squote:
Vergeven en vergeten, zand erover.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vrienden delen alles.Als jij wilt dat ik weer lief tegen je ga doen, dan ga ik dat gewoon weer doen natuurlijk. Ik ben gewoon even onder de indruk van de post van Albanus dus reageer het op jouw af.
Neem je tijd. Je bent natuurlijk druk bezig met je vriendin!quote:Op maandag 22 juli 2024 20:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja ik zal eens kijken of ik tijd heb om die hele lijst op de schop te gooien. (kan niet eens meer alle namen plaatsen bij de ui's)
Sorry, ik ben gewoon moe en heb even geen zin in geforceerd infantiel gedoe. Momenteel zijn luid pratende stemmen al even teveel voor me.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan dat soort dingen oprecht nooit vinden.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sorry, ik ben gewoon moe en heb even geen zin in geforceerd infantiel gedoe. Momenteel zijn luid pratende stemmen al even teveel voor me.
https://www.uefa.com/uefa(...)alifying-round-draw/quote:Op maandag 22 juli 2024 20:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan dat soort dingen oprecht nooit vinden.![]()
![]()
Voor Europese uitwedstrijden telt elke minuut dus dan is het Ajax-topic de makkelijke weg
Dat snap ik, maar als ze niet in zon pauperronde spelen dan maken ze het altijd een paar uur daarna pas duidelijk hoorquote:Op maandag 22 juli 2024 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://www.uefa.com/uefa(...)alifying-round-draw/
Dit kostte me letterlijk tien seconden.
Erasmus, met een pseudoniem Desiderius Erasmus en met een loconiem Erasmus Roterodamus (Rotterdam, 28 oktober 1466,[1] 1467 of 1469[2] – Basel, 12 juli 1536) was een Nederlands humanist, katholiek theoloog, filosoof, filoloog en pedagoog. Hij wordt beschouwd als een van de invloedrijkste denkers uit de Noordelijke Renaissance. Hij was een priester en augustijner kanunnik die op zijn eigen, gematigde manier de katholieke kerk van binnenuit probeerde te hervormen tegen de achtergrond van een opkomende Reformatie, wat hem door beide kampen kwalijk werd genomen.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe niet zo interessant, je bent Erasmus.
Maximus Decimus Meridius (1??-192 AD) was the commander of the Armies of the North and the Felix Legions under the Roman Empire. The greatest general of Rome during the 2nd century AD, he served loyally under Emperor Marcus Aurelius during his Twelve Year Campaign against the Germanic tribes at Vindobona in Germania. Marcus Aurelius wanted him to succeed him and make Rome a republic by his son Commodus, who ordered the Praetorian Guard to kill Maximus and his family after Maximus refused to swear loyalty to him. Maximus escaped, but was later enslaved and became a very famous gladiator. In 192, he finally had the opportunity to avenge his deceased emperor as well as his wife and son, and he killed Commodus, although he died of his wounds. He was played by Russell Crowe in the 2000 film Gladiator.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:09 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Erasmus, met een pseudoniem Desiderius Erasmus en met een loconiem Erasmus Roterodamus (Rotterdam, 28 oktober 1466,[1] 1467 of 1469[2] – Basel, 12 juli 1536) was een Nederlands humanist, katholiek theoloog, filosoof, filoloog en pedagoog. Hij wordt beschouwd als een van de invloedrijkste denkers uit de Noordelijke Renaissance. Hij was een priester en augustijner kanunnik die op zijn eigen, gematigde manier de katholieke kerk van binnenuit probeerde te hervormen tegen de achtergrond van een opkomende Reformatie, wat hem door beide kampen kwalijk werd genomen.
Lekken is vertrekken.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Drizzt Do'Urden (/ˈdrɪtst doʊˈɜːrdɪn/)[1] is a fictional character appearing in the Forgotten Realms campaign setting for the Dungeons & Dragons fantasy role-playing game. Drizzt was created by author R. A. Salvatore as a supporting character in the Icewind Dale Trilogy. Salvatore created him on a whim when his publisher needed him to replace one of the characters in an early version of the first book, The Crystal Shard. Drizzt has since become a popular heroic character of the Forgotten Realms setting, and has been featured as the main character of a long series of books, starting chronologically with The Dark Elf Trilogy. As an atypical drow (dark elf), Drizzt has forsaken both the evil ways of his people and their home in the Underdark, in the drow city of Menzoberranzan.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maximus Decimus Meridius (1??-192 AD) was the commander of the Armies of the North and the Felix Legions under the Roman Empire. The greatest general of Rome during the 2nd century AD, he served loyally under Emperor Marcus Aurelius during his Twelve Year Campaign against the Germanic tribes at Vindobona in Germania. Marcus Aurelius wanted him to succeed him and make Rome a republic by his son Commodus, who ordered the Praetorian Guard to kill Maximus and his family after Maximus refused to swear loyalty to him. Maximus escaped, but was later enslaved and became a very famous gladiator. In 192, he finally had the opportunity to avenge his deceased emperor as well as his wife and son, and he killed Commodus, although he died of his wounds. He was played by Russell Crowe in the 2000 film Gladiator.
Dag maatquote:Op maandag 22 juli 2024 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Graag deze user toevoegen aan de OP @:coco
Iedereen knielt voor de lievelingsmod.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:17 schreef GGMM het volgende:
@:coco laat zich niet door @:tjacka commanderen
Knielen op een bed violen.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen knielt voor de lievelingsmod.
Leuker dan Hella Haasse?quote:
Ik kon het proberen.quote:
Doe gewoon ff mee met die Toto.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Tjacka is wel vaker vervelend. Bijna net zo vervelend als dombo.
Gezellig meedoen allen. Zo kun je voor het weekend mooi even kijken naar het programma van de komende week. Stukje beleving.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Doe gewoon ff mee met die Toto.
Top dat ze over me praten 📈 komt er weer wat extra mooi nieuws aan dus om mondjes te snoeren, zo werkt dat in deze wereldquote:
leidend voorwerpquote:Op dinsdag 23 juli 2024 00:34 schreef ZKA het volgende:
[..]
Top dat ze over me praten 📈 komt er weer wat extra mooi nieuws aan dus om mondjes te snoeren, zo werkt dat in deze wereld
Zonder gekheid: wordt tijd dat mensen Feyenoord weer eens het leidend voorwerp maken
leidend voorwerpquote:Op dinsdag 23 juli 2024 00:34 schreef ZKA het volgende:
[..]
Top dat ze over me praten 📈 komt er weer wat extra mooi nieuws aan dus om mondjes te snoeren, zo werkt dat in deze wereld
Zonder gekheid: wordt tijd dat mensen Feyenoord weer eens het leidend voorwerp maken
de raamquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Keek net naar de raam en weer is nog steeds niet best
Maar we worden makkelijk eerste.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
leidend voorwerp
Nee, dit kan echt niet.
@ZKA is in zelfde zure bad gevallen als Valentijn Driessen. Eenmaal erin kom je er nooit meer uit.quote:
@ZKA komt nu klaar omdat je hem in één ademteug noemt met Floppentijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:ZKA is in zelfde zure bad gevallen als Valentijn Driessen. Eenmaal erin kom je er nooit meer uit.
Blauwe lucht en zonnig hier. De papzak die ik ben voelt weer een zweetdruppel in zijn naad vandaag.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Keek net naar de raam en weer is nog steeds niet best
Walgelijke papzak dat je bent.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:29 schreef Flitsbezorger het volgende:
Eet smakelijk boys
Net een lekkere Hollandse uitsmijtertje gebakken met kaas die ik uit NL heb meegenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen maatquote:Op dinsdag 23 juli 2024 00:34 schreef ZKA het volgende:
[..]
Het is een zware dag.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:12 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Dombohetolifantje1 veegt de vloer aan met de gevestigde orde in het Feyenoordtopic.
Mooi hoe Dombo al die lichtgewichten even aan de kant veegt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:12 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Dombohetolifantje1 veegt de vloer aan met de gevestigde orde in het Feyenoordtopic.
NOSquote:Rapper Snoop Dogg draagt olympische vlam
De Amerikaanse raplegende Snoop Dogg zal vrijdag de olympische vlam dragen in Saint-Denis in aanloop naar de openingsceremonie.
De rapper bekend van Drop It Like It's Hot zal ook de Spelen als sportcommentator coveren voor de Amerikaanse zender NBC.
Ik wil hier mijn excuses nog wel voor aanbieden.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
Wordt je wel een beetje hersendood van.
Al is deze wel pijnlijk.
Waarom zou je dat verdiend hebben?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik pak even een verdiende Ice Tea Perzik.
@Scrummie treedt op als scheidsrechterquote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:12 schreef onlogisch het volgende:
Voor het geval dat een van die boompjes omwaaitquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:50 schreef alpeko het volgende:
[ afbeelding ]
Keurig! De voorwielen staan tenminste nog in het vak. Handrem vergeten?
Nu al? Ik ga kijken of ik het nog wat warmer kan krijgen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:01 schreef Caland het volgende:
Erg broeierig sfeertje in het Feijenoordtopic.
Ohquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zit vol zelfvertrouwen vandaag.
Als je ice tea zegt moet je ook peach zeggen. Of ijsthee perzik. 🍑quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik pak even een verdiende Ice Tea Perzik.
Ik vind dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
Als je Ice tea zegt moet je ook peach zeggen. Of ijsthee perzik. 🍑
Oke juffie.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
Als je ice tea zegt moet je ook peach zeggen. Of ijsthee perzik. 🍑
TR zetten (PR en TR (post- en topicreport)).quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:18 schreef Sally het volgende:
Ach, meneer meldt zich zelf al
https://forum.fok.nl/user/history/507194
Alzheimergodenquote:Wachten op alzheimermedicijn, in Amerika wordt het al gebruikt: ‘Wil meer tijd met familie bieden’
Het zijn spannende tijden voor zo’n 10 procent van de Europese alzheimerpatiënten. Geneesmiddelenautoriteit EMA kan elk moment groen licht geven voor een medicijn, lecanemab, dat alzheimer lijkt te vertragen. De Amerikaanse neuroloog Gil Rabinovici gebruikt het al. ,,Patiënten die in aanmerking komen, kan ik voor het eerst echte hoop bieden.”
In de VS werd het medicijn vorig jaar al goedgekeurd. Rabinovici, hoogleraar neurologie en directeur van het Alzheimer’s Disease Research Center aan de Universiteit van Californië in San Francisco, behandelt er inmiddels zo’n 40 á 45 patiënten mee. ,,Ik ben hoopvol en blij dat ik patiënten eindelijk iets kan bieden. Ze voelen zich niet beter door het medicijn, het verbetert hun geheugen niet. Maar het vertraagt dat ziekteproces wel.”
Liever een medicijn tegen Lewy body dementie. #egoistquote:Op woensdag 24 juli 2024 08:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alzheimergoden
https://www.ad.nl/binnenl(...)lie-bieden~aaf5dd25/
@:Caland
@:Zipportal
Ziekte van vriendin's pa. Erg triest om te zien, relatief snelle aftakeling in vergelijking met normale dementie.quote:
Klote maat. Ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ziekte van vriendin's pa. Erg triest om te zien, relatief snelle aftakeling in vergelijking met normale dementie.
Had m'n opa ook.quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ziekte van vriendin's pa. Erg triest om te zien, relatief snelle aftakeling in vergelijking met normale dementie.
Woordle 1131 4/6quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:03 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1131 4/6
⬛⬛🟩⬛🟨
⬛⬛⬛⬛⬛
🟨🟨🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 927 5/6
🟨⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
🟨🟨🟨🟨⬛⬛
🟩🟨⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:alpeko @:rambodirk
Goedemorgen
Ik ga straks even een paar dagen weg boeken met moeders en dan weer werken voor mijn knakengeld.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen maat. Wat brengt de dag vandaag?
Je bent een goed mensquote:Op woensdag 24 juli 2024 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga straks even een paar dagen weg boeken met moeders en dan weer werken voor mijn knakengeld.
Leuk! Ik ga volgende week op bezoek bij mijn moederquote:Op woensdag 24 juli 2024 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga straks even een paar dagen weg boeken met moeders
Leuk. Misschien kom ik je nog tegenquote:Op woensdag 24 juli 2024 10:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Leuk! Ik ga volgende week op bezoek bij mijn moeder
Toevallig was ik hier in dit getagd of zo. Het staat iig in MyAT.quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Liever een medicijn tegen Lewy body dementie. #egoist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Sally op 24-07-2024 15:42:14 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik geniet.quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:54 schreef Caland het volgende:
User @:scrummie zet een aasje uit in het Ajax-topic en er wordt rijkelijk op gehapt
Leuk om te zien!
Klap in het gezicht van @Da_Sandman en @Bofjijffquote:Op woensdag 24 juli 2024 12:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als je in bait van Scrummie trapt, ben je geen knip voor de neus waard.
die alaphilippe neem ik niet serieus dus dat scheeltquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:02 schreef onlogisch het volgende:
Terug uit het Ajax-topic. Gelachen
[..]
Klap in het gezicht van @:Da_Sandman en @:Bofjijff
Mocht je het echt niet redden, tussen De Vink en Voorschoten wordt fors geaccelereerd.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pfoe, deze bak stront moet ik even verwerken.
Het wordt gewoon weer tijd dat het balletje gaat rollen maat.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
Dat hele topic is sowieso een vermoeiende herhaling van zetten.
Die route berijd ik zelden meer. Misschien ergens tussen Weesp en Hilversum, voldoende weiland en plasjes om in vrijheid mijn leven te overdenken.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Mocht je het echt niet redden, tussen De Vink en Voorschoten wordt fors geaccelereerd.
Je kunt ook de Veluwe proberen, als eerste worden gegeten door wolven.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die route berijd ik zelden meer. Misschien ergens tussen Weesp en Hilversum, voldoende weiland en plasjes om in vrijheid mijn leven te overdenken.
Alsof het dan wel te harden is.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt gewoon weer tijd dat het balletje gaat rollen maat.
Strak tijdschema, dus uitstapjes naar de Veluwe komen even niet uitquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je kunt ook de Veluwe proberen, als eerste worden gegeten door wolven.
Ik ga nu kijkenquote:Op woensdag 24 juli 2024 12:54 schreef Caland het volgende:
User @:scrummie zet een aasje uit in het Ajax-topic en er wordt rijkelijk op gehapt
Leuk om te zien!
Zonder meer. In dit geval is het beter dat een PSV'er dit beoordeeltquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
De TR heb je open laten staan voor @:coco?
Er zijn nog andere mods.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat zou VBL nu zonder Coco zijn.
Dit bedoel ik nu, zo bescheiden.quote:
@capuchon_jongen staat te trappelenquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat zou VBL nu zonder Coco zijn.
Dit is niet hoe een forum werkt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:31 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat het Ajax-topic een veilige plaats voor ajacieden moet zijn waar meningen van supporters van andere clubs eigenlijk ongewenst zijn.
óhquote:Op woensdag 24 juli 2024 13:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is niet hoe een forum werkt.
Clubtopics zijn een beetje aids (geworden), ja. Behalve het PSV topic, want daar wordt bijna nooit gepost (lol)quote:
Ik vind het Feyenoord topic nog wel leuk om te lezen, daar wordt wel veel info gedeeld en op enig niveau over tactiek etc gediscussieerd. Al vindt niet iedereen dat leuk.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Clubtopics zijn een beetje aids (geworden), ja. Behalve het PSV topic, want daar wordt bijna nooit gepost (lol)
'meningen'.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:31 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat het Ajax-topic een veilige plaats voor ajacieden moet zijn waar meningen van supporters van andere clubs eigenlijk ongewenst zijn.
Misschien kunnen we daar een los topic voor openen.
Er zijn users die liever niet hebben dat we daar over praten.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het Feyenoord topic nog wel leuk om te lezen, daar wordt wel veel info gedeeld en op enig niveau over tactiek etc gediscussieerd. Al vindt niet iedereen dat leuk.
Graag niet van die voorbarige conclusies trekken.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn users die liever niet hebben dat we daar over praten.
Scrummiequote:Op woensdag 24 juli 2024 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Graag niet van die voorbarige conclusies trekken.
Dat zijn mensen die graag en liever hun onzekerheid op dit forum afreageren. Dan is inhoud het laatste wat je kunt gebruiken.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een erg positief ingestelde jongemanquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Scrummie
Feyenoord kampioen 2024/2025
Oh echt, kun je de quote eens laten zien waar dat gezegd wordt?quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:44 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:
quote:Tussen zonsondergang en zonsopkomst vaart geen watertaxi meer tussen Ameland en het vaste land.
Club/team topics vind ik maar niks. Zijn vaak echokamers.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Clubtopics zijn een beetje aids (geworden), ja. Behalve het PSV topic, want daar wordt bijna nooit gepost (lol)
Schokkend.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:flitsbezorger
Zie je nu wat ik bedoelde.
Je begint zelf met stokeren. Niet gaan janken.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:flitsbezorger
Zie je nu wat ik bedoelde.
Oh ja, ik reageerde nergens op.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Je begint zelf met stokeren. Niet gaan janken.
Akkoord.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh ja, ik reageerde nergens op.![]()
Wat stom van me, sorry.
Nee joh. Een keertje EK modden was leuk.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:capuchon_jongen staat te trappelen
Is KLB nog een beetje te doen?quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee joh. Een keertje EK modden was leuk.
Maar om VBL te modden moet je de eredivisie goed volgen.
Vergeet niet goed te hydrateren.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik merk dat mijn zelfvertrouwen daalt.
Dus ga ik even hardlopen.
Haha, had mijn post een TR? Oppergenot.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:08 schreef Coco het volgende:
Er ontstaat een leuke discussie over de Moura goals![]()
Kan je nagaan als ik die post verwijderd had.
Verschrikkelijk.quote:
Dat was één grote veldslag.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:17 schreef Scrummie het volgende:
Dit was ook zo'n mooi topic uit die tijd: VBL / Ten Hag en Overmars moeten ontslagen worden #1
Ik ook al even. Je went er zo aan ouwe reus.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat was één grote veldslag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis wel jouw klassieke sporadische meltdowns.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat was één grote veldslag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik laat me niet meer opnaaien door een forum, sorryquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik mis wel jouw klassieke sporadische meltdowns.
En door X?quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik laat me niet meer opnaaien door een forum, sorry.
Niet meer sinds ik X van mijn smartphone heb verwijderd. Alleen nog webapp omdat ik daar niet meer op de oervervelende for you-page van Musk beland en gewoon rustig kan teruglezen wat iedereen denkt en vindt.quote:
Baco?quote:
@Coco is een topgozer.quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:45 schreef Scrummie het volgende:
Je bent een goed mens @:Coco
Dank je wel.
Moeten we er naar toe? Je zegt het maar maat.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:14 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik heb in NWS een boze vegan achter mij aan zitten.
Nu weer terug in mijn fijne safe space.
Indien nodig ga ik wel met sukadelappen en stukjes spek gooien. Thanks voor het aanbod maat maar dit gaat goed komen!quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moeten we er naar toe? Je zegt het maar maat.
[ afbeelding ]
KBR maatquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers #viesdik
quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Kippensoep met broodjes.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daar stond ik net ook. Die is dicht.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:18 schreef KingRoland het volgende:
@:tarado @:karina ik doe nu even boodschappen bij de ‘beste albert heijn van Nederland’ op het gelderlandplein
grappig toevallig is de ah to go op mijn werk de beste ah to go van Nederland.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:18 schreef KingRoland het volgende:
@:tarado @:karina ik doe nu even boodschappen bij de ‘beste albert heijn van Nederland’ op het gelderlandplein
Moet een keer na een goede borrel zijn geweest.quote:Op woensdag 24 juli 2024 20:32 schreef KingRoland het volgende:
@:wereldgozer @:fetx @:caland laatste keer dat jullie naar jaffa zijn geweest?
quote:Op woensdag 24 juli 2024 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het forumbeest zit echt overal bovenop.
Smerige schooier dat je bentquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:12 schreef Caland het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 01-08-2024 09:09. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Oei.![]()
@:ggmm @:coco @:yvonne @:yats @:onlogisch @:scrummie hoe moet ik dat nou gaan doen?
Love them titties.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Bioscoopbroekje aan, niks mis mee @:RamboDirk
GREAT TITSquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Bioscoopbroekje aan, niks mis mee @:RamboDirk
Blijven doneren?quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:12 schreef Caland het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 01-08-2024 09:09. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Oei.![]()
@:ggmm @:coco @:yvonne @:yats @:onlogisch @:scrummie hoe moet ik dat nou gaan doen?
Je snapt toch inmiddels wel hoe je online een bedrag van je bankrekening kan laten afschrijven, of ben je niet helemaal in orde ofzo.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:12 schreef Caland het volgende:
Oei.![]()
Hard gegniffeld. Sorry.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:03 schreef onlogisch het volgende:
Cirque du Soleil in november in Nederland.
Gelijk even tickets boeken.
Wacht maar totdat je zelf kinderen hebt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die naar het circus gaan kan ik niet serieus nemen.
Helemaal sinds ze al die beesten niet meer in veel te kleine kooien mogen houden is daar toch geen reet meer aanquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die naar het circus gaan kan ik niet serieus nemen.
Wat een leuk uitje.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je zelf kinderen hebt.
Daarbij is Cirque du Soleil gewoon een hele toffe show.
Wat ben je toch een lieverd.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een leuk uitje.
Heel veel plezier.
Dank je wel makkerquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een leuk uitje.
Heel veel plezier.
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:19 schreef Caland het volgende:
Zou @:alaphilippe_ ook ergens op een whiteboard bij hem thuis ‘toekomstig tegelprijswinnaar’ hebben staan?
quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?Zie het parodietopic, makkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Het komt er ook zo lekker uit. Als een soort onzekere Wierd Duk die vertelt dat hij het brein achter woke gaat ontmaskeren. Altijd die interviews waarin normale teksten tot een bovenmenselijke visie worden verheerlijkt, terwijl hij ook maar een laafje van Louis van Gaal is.quote:
Dat filmpje had een beetje dezelfde energie als dat Premier League boekje van Pascal Jansen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:19 schreef Caland het volgende:
Zou @:alaphilippe_ ook ergens op een whiteboard bij hem thuis ‘toekomstig tegelprijswinnaar’ hebben staan?
Normaal lopen zou prettig zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat filmpje had een beetje dezelfde energie als dat Premier League boekje van Pascal Jansen.
Welk toekomstig doel heb jij op je whiteboard gekalkt?
Heel onzeker en zachtjes een nogal onhaalbaar doel uitspreken komt altijd zo suffig over.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het komt er ook zo lekker uit. Als een soort onzekere Wierd Duk die vertelt dat hij het brein achter woke gaat ontmaskeren. Altijd die interviews waarin normale teksten tot een bovenmenselijke visie worden verheerlijkt, terwijl hij ook maar een laafje van Louis van Gaal is.
De perfecte demagoog zit nota bene naast hem in dat interview. Alles wat Alex Kroes zegt, wordt door kwijlhondjes geadoreerd en o wee als je durft te stellen dat hij dubieus gedrag vertoonde met zijn aandelen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel onzeker en zachtjes een nogal onhaalbaar doel uitspreken komt altijd zo suffig over.
Als je heel gekke dingen zegt, doe het op zijn minst alsof je heel vastberaden bent. Populisten en demagogen doen dat veel beter.
Vergeet niet te benadrukken hoe speciaal je bent en dat de maatschappij te veel in hokjes denkt, maar jij bent je eigen unieke persoon die tegenslagen heeft overwonnen. Benoem minimaal twee problemen/handicaps die jij in het dagelijks leven tegenkomt en vertel ook hoe de hele wereld zich moet aanpassen aan jou (met een passief agressieve opmerking naar ene meester Henk die je ooit een mavo-advies gaf). Veel succes.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn bescheiden doel is vanaf morgen mezelf door twaalf werkdagen heenslaan. Na afloop daarvan schrijf ik een zelfhulpboek en emotioneel bericht op LinkedIn.
Vanaf het moment dat je er doorheen prikt is het verbijsterend, ja. Alex Kroes is iedere Voetbalzone-user die het doel heeft zoveel mogelijk dopamine duimpjes te scoren.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De perfecte demagoog zit nota bene naast hem in dat interview. Alles wat Alex Kroes zegt, wordt door kwijlhondjes geadoreerd en o wee als je durft te stellen dat hij dubieus gedrag vertoonde met zijn aandelen.
Op Voetbalzone tikken mensen tijdens een voetbalwedstrijd al hun post, zodat ze de eerste reactie hebben onder een wedstrijdverslag.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat je er doorheen prikt is het verbijsterend, ja. Alex Kroes is iedere Voetbalzone-user die het doel heeft zoveel mogelijk dopamine duimpjes te scoren.
Jarenlange dagelijkse interactie met @GGMM zou je wel goed kunnen benoemen hierinquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Benoem minimaal twee problemen/handicaps die jij in het dagelijks leven tegenkomt
Als een probleem of als een handicap?quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:58 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Jarenlange dagelijkse interactie met @:GGMM zou je wel goed kunnen benoemen hierin
Ja.quote:Op donderdag 25 juli 2024 14:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als een probleem of als een handicap?
Gaat wel elke dag ietsjes beterquote:
Misschien kan Maddy Janssen je begeleiden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat wel elke dag ietsjes beter
Al kijk ik een beetje op tegen de trappen in het Philips stadion volgende week
Gegoogledquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien kan Maddy Janssen je begeleiden.
Wat een walgelijk dialect komt daar uit.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien kan Maddy Janssen je begeleiden.
Pasta met kip, en een verse groentesalade.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Tenminste geen tokkie.quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een walgelijk dialect komt daar uit.
Niet ABN spreken = tokkie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |