Plaat van de dag:quote:Op maandag 22 juli 2024 19:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Open alsjeblieft gewoon even Uefa.com in plaats van jezelf hier voordoen als hersenloze, imbeciel of toeschouwer van een Hans Klok-goochelshow.
Misschien gedraag ik mij als een kleuter maar jouw nieuwe username is nog wel wat treuriger. De oude username vond ik echt tof. Het gaf je statuur en je posts glans. Nu ben je gewoon eenheidsworstquote:Op maandag 22 juli 2024 20:17 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Sinds ik terug ben heb je alleen maar nare dingen tegen mij gezegd terwijl ik aardig tegen je was, ik hoop dat dit je nog vaker zal overkomen
Zonder wrijving geen glans.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien gedraag ik mij als een kleuter maar jouw nieuwe username is nog wel wat treuriger. De oude username vond ik echt tof. Het gaf je statuur en je posts glans. Nu ben je gewoon eenheidsworst
Het kan mij echt aan mijn reet roesten wat je van mijn beslissingen vindtquote:Op maandag 22 juli 2024 20:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien gedraag ik mij als een kleuter maar jouw nieuwe username is nog wel wat treuriger. De oude username vond ik echt tof. Het gaf je statuur en je posts glans. Nu ben je gewoon eenheidsworst
Welke ex-forumgebruiker is Flitsbezorger?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:26 schreef Coco het volgende:
Zo, Tjacka naast Flitsbezorger gezet.
Hopelijk is dit het begin van een mooie vriendschap.
Vrienden delen alles.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Het kan mij echt aan mijn reet roesten wat je van mijn beslissingen vindt
Als een ander aardig tegen je is, doe je aardig terug. Zoals beschaafde, emotioneel stabiele, heren dat doen.
Wellicht heb ik je te veel gewaardeerd/te hoog ingeschat
Waarvoor dank vriendquote:Op maandag 22 juli 2024 20:26 schreef Coco het volgende:
jouwquote:Op maandag 22 juli 2024 20:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vrienden delen alles.Als jij wilt dat ik weer lief tegen je ga doen, dan ga ik dat gewoon weer doen natuurlijk. Ik ben gewoon even onder de indruk van de post van Albanus dus reageer het op jouw af.
DMquote:Op maandag 22 juli 2024 20:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Welke ex-forumgebruiker is Flitsbezorger?
Ik sta er twee keer in.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:26 schreef Coco het volgende:
Ja ik zal eens kijken of ik tijd heb om die hele lijst op de schop te gooien. (kan niet eens meer alle namen plaatsen bij de ui'squote:
Vergeven en vergeten, zand erover.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vrienden delen alles.Als jij wilt dat ik weer lief tegen je ga doen, dan ga ik dat gewoon weer doen natuurlijk. Ik ben gewoon even onder de indruk van de post van Albanus dus reageer het op jouw af.
Neem je tijd. Je bent natuurlijk druk bezig met je vriendin!quote:Op maandag 22 juli 2024 20:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja ik zal eens kijken of ik tijd heb om die hele lijst op de schop te gooien. (kan niet eens meer alle namen plaatsen bij de ui's)
Sorry, ik ben gewoon moe en heb even geen zin in geforceerd infantiel gedoe. Momenteel zijn luid pratende stemmen al even teveel voor me.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan dat soort dingen oprecht nooit vinden.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sorry, ik ben gewoon moe en heb even geen zin in geforceerd infantiel gedoe. Momenteel zijn luid pratende stemmen al even teveel voor me.
https://www.uefa.com/uefa(...)alifying-round-draw/quote:Op maandag 22 juli 2024 20:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan dat soort dingen oprecht nooit vinden.![]()
![]()
Voor Europese uitwedstrijden telt elke minuut dus dan is het Ajax-topic de makkelijke weg
Dat snap ik, maar als ze niet in zon pauperronde spelen dan maken ze het altijd een paar uur daarna pas duidelijk hoorquote:Op maandag 22 juli 2024 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://www.uefa.com/uefa(...)alifying-round-draw/
Dit kostte me letterlijk tien seconden.
Erasmus, met een pseudoniem Desiderius Erasmus en met een loconiem Erasmus Roterodamus (Rotterdam, 28 oktober 1466,[1] 1467 of 1469[2] – Basel, 12 juli 1536) was een Nederlands humanist, katholiek theoloog, filosoof, filoloog en pedagoog. Hij wordt beschouwd als een van de invloedrijkste denkers uit de Noordelijke Renaissance. Hij was een priester en augustijner kanunnik die op zijn eigen, gematigde manier de katholieke kerk van binnenuit probeerde te hervormen tegen de achtergrond van een opkomende Reformatie, wat hem door beide kampen kwalijk werd genomen.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe niet zo interessant, je bent Erasmus.
Maximus Decimus Meridius (1??-192 AD) was the commander of the Armies of the North and the Felix Legions under the Roman Empire. The greatest general of Rome during the 2nd century AD, he served loyally under Emperor Marcus Aurelius during his Twelve Year Campaign against the Germanic tribes at Vindobona in Germania. Marcus Aurelius wanted him to succeed him and make Rome a republic by his son Commodus, who ordered the Praetorian Guard to kill Maximus and his family after Maximus refused to swear loyalty to him. Maximus escaped, but was later enslaved and became a very famous gladiator. In 192, he finally had the opportunity to avenge his deceased emperor as well as his wife and son, and he killed Commodus, although he died of his wounds. He was played by Russell Crowe in the 2000 film Gladiator.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:09 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Erasmus, met een pseudoniem Desiderius Erasmus en met een loconiem Erasmus Roterodamus (Rotterdam, 28 oktober 1466,[1] 1467 of 1469[2] – Basel, 12 juli 1536) was een Nederlands humanist, katholiek theoloog, filosoof, filoloog en pedagoog. Hij wordt beschouwd als een van de invloedrijkste denkers uit de Noordelijke Renaissance. Hij was een priester en augustijner kanunnik die op zijn eigen, gematigde manier de katholieke kerk van binnenuit probeerde te hervormen tegen de achtergrond van een opkomende Reformatie, wat hem door beide kampen kwalijk werd genomen.
Lekken is vertrekken.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Drizzt Do'Urden (/ˈdrɪtst doʊˈɜːrdɪn/)[1] is a fictional character appearing in the Forgotten Realms campaign setting for the Dungeons & Dragons fantasy role-playing game. Drizzt was created by author R. A. Salvatore as a supporting character in the Icewind Dale Trilogy. Salvatore created him on a whim when his publisher needed him to replace one of the characters in an early version of the first book, The Crystal Shard. Drizzt has since become a popular heroic character of the Forgotten Realms setting, and has been featured as the main character of a long series of books, starting chronologically with The Dark Elf Trilogy. As an atypical drow (dark elf), Drizzt has forsaken both the evil ways of his people and their home in the Underdark, in the drow city of Menzoberranzan.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maximus Decimus Meridius (1??-192 AD) was the commander of the Armies of the North and the Felix Legions under the Roman Empire. The greatest general of Rome during the 2nd century AD, he served loyally under Emperor Marcus Aurelius during his Twelve Year Campaign against the Germanic tribes at Vindobona in Germania. Marcus Aurelius wanted him to succeed him and make Rome a republic by his son Commodus, who ordered the Praetorian Guard to kill Maximus and his family after Maximus refused to swear loyalty to him. Maximus escaped, but was later enslaved and became a very famous gladiator. In 192, he finally had the opportunity to avenge his deceased emperor as well as his wife and son, and he killed Commodus, although he died of his wounds. He was played by Russell Crowe in the 2000 film Gladiator.
Dag maatquote:Op maandag 22 juli 2024 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Graag deze user toevoegen aan de OP @:coco
Iedereen knielt voor de lievelingsmod.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:17 schreef GGMM het volgende:
@:coco laat zich niet door @:tjacka commanderen
Knielen op een bed violen.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen knielt voor de lievelingsmod.
Leuker dan Hella Haasse?quote:
Ik kon het proberen.quote:
Doe gewoon ff mee met die Toto.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Tjacka is wel vaker vervelend. Bijna net zo vervelend als dombo.
Gezellig meedoen allen. Zo kun je voor het weekend mooi even kijken naar het programma van de komende week. Stukje beleving.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Doe gewoon ff mee met die Toto.
Top dat ze over me praten 📈 komt er weer wat extra mooi nieuws aan dus om mondjes te snoeren, zo werkt dat in deze wereldquote:
leidend voorwerpquote:Op dinsdag 23 juli 2024 00:34 schreef ZKA het volgende:
[..]
Top dat ze over me praten 📈 komt er weer wat extra mooi nieuws aan dus om mondjes te snoeren, zo werkt dat in deze wereld
Zonder gekheid: wordt tijd dat mensen Feyenoord weer eens het leidend voorwerp maken
leidend voorwerpquote:Op dinsdag 23 juli 2024 00:34 schreef ZKA het volgende:
[..]
Top dat ze over me praten 📈 komt er weer wat extra mooi nieuws aan dus om mondjes te snoeren, zo werkt dat in deze wereld
Zonder gekheid: wordt tijd dat mensen Feyenoord weer eens het leidend voorwerp maken
de raamquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Keek net naar de raam en weer is nog steeds niet best
Maar we worden makkelijk eerste.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
leidend voorwerp
Nee, dit kan echt niet.
@ZKA is in zelfde zure bad gevallen als Valentijn Driessen. Eenmaal erin kom je er nooit meer uit.quote:
@ZKA komt nu klaar omdat je hem in één ademteug noemt met Floppentijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:ZKA is in zelfde zure bad gevallen als Valentijn Driessen. Eenmaal erin kom je er nooit meer uit.
Blauwe lucht en zonnig hier. De papzak die ik ben voelt weer een zweetdruppel in zijn naad vandaag.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Keek net naar de raam en weer is nog steeds niet best
Walgelijke papzak dat je bent.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:29 schreef Flitsbezorger het volgende:
Eet smakelijk boys
Net een lekkere Hollandse uitsmijtertje gebakken met kaas die ik uit NL heb meegenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen maatquote:Op dinsdag 23 juli 2024 00:34 schreef ZKA het volgende:
[..]
Het is een zware dag.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:12 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Dombohetolifantje1 veegt de vloer aan met de gevestigde orde in het Feyenoordtopic.
Mooi hoe Dombo al die lichtgewichten even aan de kant veegt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:12 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Dombohetolifantje1 veegt de vloer aan met de gevestigde orde in het Feyenoordtopic.
NOSquote:Rapper Snoop Dogg draagt olympische vlam
De Amerikaanse raplegende Snoop Dogg zal vrijdag de olympische vlam dragen in Saint-Denis in aanloop naar de openingsceremonie.
De rapper bekend van Drop It Like It's Hot zal ook de Spelen als sportcommentator coveren voor de Amerikaanse zender NBC.
Ik wil hier mijn excuses nog wel voor aanbieden.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
Wordt je wel een beetje hersendood van.
Al is deze wel pijnlijk.
Waarom zou je dat verdiend hebben?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik pak even een verdiende Ice Tea Perzik.
@Scrummie treedt op als scheidsrechterquote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:12 schreef onlogisch het volgende:
Voor het geval dat een van die boompjes omwaaitquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:50 schreef alpeko het volgende:
[ afbeelding ]
Keurig! De voorwielen staan tenminste nog in het vak. Handrem vergeten?
Nu al? Ik ga kijken of ik het nog wat warmer kan krijgen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:01 schreef Caland het volgende:
Erg broeierig sfeertje in het Feijenoordtopic.
Ohquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zit vol zelfvertrouwen vandaag.
Als je ice tea zegt moet je ook peach zeggen. Of ijsthee perzik. 🍑quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik pak even een verdiende Ice Tea Perzik.
Ik vind dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
Als je Ice tea zegt moet je ook peach zeggen. Of ijsthee perzik. 🍑
Oke juffie.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
Als je ice tea zegt moet je ook peach zeggen. Of ijsthee perzik. 🍑
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |