SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Wie is hansco?quote:Op maandag 22 juli 2024 09:13 schreef klaasweetalles het volgende:
ja voorspelling
liverpool gaat meer dan 30 miljoen betalen voor hansco
te Kloesse weet dit al
Geert zou zeker zijn aan een stapje hogerop, maar als de juiste club niet komt. Kijk voor hem zou het voor zijn ontwikkeling beter zijn, voor Feyenoord natuurlijk beter als hij blijft.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou dat zowaar onverstandig vinden. Die jongen heeft de eredivisie wel een beetje uitgespeeld en is echt wel toe aan een nieuwe uitdaging.
Uitstekende rechter wingback ook.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Geert zou zeker zijn aan een stapje hogerop, maar als de juiste club niet komt. Kijk voor hem zou het voor zijn ontwikkeling beter zijn, voor Feyenoord natuurlijk beter als hij blijft.
Zowel voor Feyenoord als hem beter als hij vertrekt denk ik. Je moet ook wel een beetje oppassen voor spelers die het wel best vinden. Alles gewonnen, ontzettend veel wedstrijden gespeeld en onder een betere trainer gaat hij niet spelen dit seizoen. Nu kan je er ook nog wel 20+ voor krijgen en door.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Geert zou zeker zijn aan een stapje hogerop, maar als de juiste club niet komt. Kijk voor hem zou het voor zijn ontwikkeling beter zijn, voor Feyenoord natuurlijk beter als hij blijft.
Geert zou zeker zijn aan een stapje hogerop, maar als de juiste club niet komt. Kijk voor hem zou het voor zijn ontwikkeling beter zijn, voor Feyenoord natuurlijk beter als hij blijft.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou dat zowaar onverstandig vinden. Die jongen heeft de eredivisie wel een beetje uitgespeeld en is echt wel toe aan een nieuwe uitdaging.
Ik denk niet dat Geertruida het “wel best vind”. Ik denk eerder dat net als met Hanco dat Feyenoord zich inmiddels zo ontwikkeld heeft (qua niveau en organisatorisch) dat spelers zoals hij alleen de stap maken voor een echte grote verbetering. Hij wil dus niet naar de Bournemouths van deze wereld maar echt een niveau hoger. Geertruida en Hanco kiezen juist voor persoonlijke ontwikkeling (Hanco heeft geen zin om de bank warm te houden bij PSG bijvoorbeeld).quote:Op maandag 22 juli 2024 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Zowel voor Feyenoord als hem beter als hij vertrekt denk ik. Je moet ook wel een beetje oppassen voor spelers die het wel best vinden. Alles gewonnen, ontzettend veel wedstrijden gespeeld en onder een betere trainer gaat hij niet spelen dit seizoen. Nu kan je er ook nog wel 20+ voor krijgen en door.
Hancko heeft dat vrij duidelijk zo uitgesproken, weet niet of Geertruida daar ook zo instaat aangezien hij vorig seizoen ontzettend graag naar het lelijke Leipzig wilde. Ook wel een wat andere fase in de carriere.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:32 schreef alopio het volgende:
[..]
[..]
Ik denk niet dat Geertruida het “wel best vind”. Ik denk eerder dat net als met Hanco dat Feyenoord zich inmiddels zo ontwikkeld heeft (qua niveau en organisatorisch) dat spelers zoals hij alleen de stap maken voor een echte grote verbetering. Hij wil dus niet naar de Bournemouths van deze wereld maar echt een niveau hoger. Geertruida en Hanco kiezen juist voor persoonlijke ontwikkeling (Hanco heeft geen zin om de bank warm te houden bij PSG bijvoorbeeld).
En met een verlenging krijg je volgend jaar alsnog die 20 miljoen. Ik denk zelf trouwens dat hij gewoon vertrekt hoor.
Beetje venijnig Klaas. Is de begeleider weer niet lief voor je?quote:Op maandag 22 juli 2024 09:11 schreef klaasweetalles het volgende: [..] het gaat om dubbele bezetting op alle posities clown
Inderdaad een andere fase. Ik denk wel dat Hanco voor zichzelf een duidelijkere carrière planning heeft (en zn plafond hoger ligt) en die heeft natuurlijk in het begin van zijn carrière al een keer een verkeerde keuze gemaakt qua transfer toen naar Italië.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Hancko heeft dat vrij duidelijk zo uitgesproken, weet niet of Geertruida daar ook zo instaat aangezien hij vorig seizoen ontzettend graag naar het lelijke Leipzig wilde. Ook wel een wat andere fase in de carriere.
Spelers als Hancko die het sportieve plaatje prefereren boven meer geld in de grauwe middenmoot zijn helaas ook wel redelijk uniek.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Inderdaad een andere fase. Ik denk wel dat Hanco voor zichzelf een duidelijkere carrière planning heeft (en zn plafond hoger ligt) en die heeft natuurlijk in het begin van zijn carrière al een keer een verkeerde keuze gemaakt qua transfer toen naar Italië.
Ik geloof ook niet dat een Manchester City voor Geert komt. En als bv een Brighton 20 miljoen biedt dan zie ik hem gewoon gaan. Of hij wacht een gokt op Liverpool. Wat natuurlijk wel kut is voor Feyenoord is dat een speler vlak voor de deadline weggaat. Je wilt het liefst zo snel mogelijk die uitgaande transfer zodat je ook die vervanger kan halen.
De vraag is ook wel hoe veel meer geld de grauwe middenmoot nog biedt boven Feyenoord.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers als Hancko die het sportieve plaatje prefereren boven meer geld in de grauwe middenmoot zijn helaas ook wel redelijk uniek.
Bedankt hoor Gurley.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verder even reminder dat Jannes de laatste tijd echt heel veel onzin verspreid (twee dagen terug nog over Alireza), en bij Geert zijn contractsituatie er al twee keer finaal naast heeft gezeten. Neem het nou met een korrel zout.
Ik zeg het niet eens om hem uit te dagen, maar meer dat we ons beter niet blij laten maken met een dode mus.
Maar er wordt nergens over gesproken dat dit ook gaat gebeuren, maar alleen dat dit tot de (serieuze) mogelijkheden behoort.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verder even reminder dat Jannes de laatste tijd echt heel veel onzin verspreid (twee dagen terug nog over Alireza), en bij Geert zijn contractsituatie er al twee keer finaal naast heeft gezeten. Neem het nou met een korrel zout.
Ik zeg het niet eens om hem uit te dagen, maar meer dat we ons beter niet blij laten maken met een dode mus.
@GGMM stoort zich hier ook enorm aan.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zeker. Wij mogen in onze handjes klappen met een speler zoals Hancko van de buitencategorie, die slim is en lekker in zn Feyenoord boxer op het EK speelt. Wat mij betreft een echte aanvoerderquote:Op maandag 22 juli 2024 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers als Hancko die het sportieve plaatje prefereren boven meer geld in de grauwe middenmoot zijn helaas ook wel redelijk uniek.
Jannes die in de Mud gaat mbt Alireza en zodra hij daarop wordt gewezen op 1908 snel al zn comments verwijderd en zegt dat hij het niet gezegd heeftquote:Op maandag 22 juli 2024 10:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gurney in de mudquote:Op maandag 22 juli 2024 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM stoort zich hier ook enorm aan.
Dat zou jannes nooit doenquote:Op maandag 22 juli 2024 10:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Jannes die in de Mud gaat mbt Alireza en zodra hij daarop wordt gewezen op 1908 snel al zn comments verwijderd en zegt dat hij het niet gezegd heeft
Man man man wat een kleutersquote:Op maandag 22 juli 2024 10:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Jannes die in de Mud gaat mbt Alireza en zodra hij daarop wordt gewezen op 1908 snel al zn comments verwijderd en zegt dat hij het niet gezegd heeft
Op welke club wacht hij dan? Een club als Leipzig is objectief gewoon een flinke stap vooruit.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Op een grote club en anders niksquote:Op maandag 22 juli 2024 12:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Op welke club wacht hij dan? Een club als Leipzig is objectief gewoon een flinke stap vooruit.
Houden zoquote:De Feyenoord-aanwinst beleeft daardoor tot zijn eigen ergernis een aangepaste voorbereiding. "Ik ben vier weken bij de club en heb nog geen bal aangeraakt."
quote:Feyenoord heeft het interview over de voetbalvisie met Stam en Coolen inmiddels van de website verwijderd.👀
Christelijke kameraden?quote:Op maandag 22 juli 2024 14:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent niet alleen in dat geval.
[ x ]
Trauner heeft weer eens au @DombohetOlifantje1quote:Gernot Trauner ontbreekt door onduidelijke redenen bij de Rotterdammers. Patrik Wålemark, Thomas van den Belt, Shiloh 't Zand en Lennard Hartjes zijn óók niet van de partij en lijken zich op te kunnen maken voor (tijdelijke) transfers.
Nieuwkomer Jeyland Mitchell en de van Boca Juniors teruggekeerde Ezequiel Bullaude wachten nog op de Immigratie- en Naturalisatiedienst, wat hun werkvergunning moet goedkeuren.
Op een Trauner moet je nu toch ook DoOrSeLeCtErEn?quote:Op maandag 22 juli 2024 15:02 schreef Pistolero het volgende:
@:Caland gaat er de laatste tijd wel met gestrekt been in tegen onze lieve jongens als Ueda, Nieuwkoop, Smal en Trauner zeg, jeetje.
Ik sta VOLLEDIG achter onze uitstekende spelers.
Trauner moet je er gewoon lekker bij houden.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op een Trauner moet je nu toch ook DoOrSeLeCtErEn?
Ik zie liever Hacko/Beelen in de CL en de kutpotjes voor de beker en tegen de degradatiekandidaten heb ik liever een jonge hond ipv een Oostenrijker die alleen maar geblesseerd is. En als hij er wel is kan hij het amper meer belopen. Die heeft zijn diensten bewezen, nu doorpakken.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Trauner moet je er gewoon lekker bij houden.
Heb hem eigenlijk nog wel graag op de bank erbij. Zeker met drie CV’s, het zou mij niks verbazen als Hancko op wingback begint dit seizoen dus de spoeling wordt dan erg dun.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie liever Hacko/Beelen in de CL en de kutpotjes voor de beker en tegen de degradatiekandidaten heb ik liever een jonge hond ipv een Oostenrijker die alleen maar geblesseerd is. En als hij er wel is kan hij het amper meer belopen. Die heeft zijn diensten bewezen, nu doorpakken.
Dit. Gezeur om niksquote:Op maandag 22 juli 2024 14:14 schreef hhh38 het volgende:
Als ze niets hadden gezegd had ik niets doorgehad.
Hoeft niet eens, maar een extra centrale verdediger is wel welkomquote:Op maandag 22 juli 2024 15:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op een Trauner moet je nu toch ook DoOrSeLeCtErEn?
Tsoungui zie ik wel redelijk doorbreken dit seizoen.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoeft niet eens, maar een extra centrale verdediger is wel welkom
Gaat een mooie transfer maken naar Atletico Madrid.quote:Op maandag 22 juli 2024 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Trauner heeft weer eens au @:dombohetolifantje1
Gohquote:Op maandag 22 juli 2024 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik zie het verschil niet
Ik vind @Caland inderdaad wel heel negatief de laatste weken.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:02 schreef Pistolero het volgende:
@:Caland gaat er de laatste tijd wel met gestrekt been in tegen onze lieve jongens als Ueda, Nieuwkoop, Smal en Trauner zeg, jeetje.
Ik sta VOLLEDIG achter onze uitstekende spelers.
Jij bent zo voorspelbaar.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsoungui zie ik wel redelijk doorbreken dit seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 juli 2024 15:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind @:Caland inderdaad wel heel negatief de laatste weken.
Stukje liefdesverdriet denk ik. @:Arne
We hebben in het Oh Arne topic ook nog geen reactie gezien van @Caland op de aanstelling van mokerdomme John door Arend Martijnquote:Op maandag 22 juli 2024 15:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind @:Caland inderdaad wel heel negatief de laatste weken.
Stukje liefdesverdriet denk ik. @:Arne
Heitinga is echt ontzettend goed in pionnen zetten.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hebben in het Oh Arne topic ook nog geen reactie gezien van @:Caland op de aanstelling van mokerdomme John door Arend Martijn
Dit kan zomaar zijn eerste fout ooit zijn.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hebben in het Oh Arne topic ook nog geen reactie gezien van @:Caland op de aanstelling van mokerdomme John door Arend Martijn
Pär Hansson ookquote:Op maandag 22 juli 2024 15:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heitinga is echt ontzettend goed in pionnen zetten.
Hij mist onze John gewoonquote:Op maandag 22 juli 2024 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch wel enigszins opmerkelijkquote:Op maandag 22 juli 2024 13:50 schreef bbuddybb het volgende:
https://x.com/Varkenoordfan/status/1814937574663741828
[..]![]()
Misschien moet je Ueda ook vijf duels de kans geven in dit systeem.quote:Op maandag 22 juli 2024 16:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik de beste analist van De Wereld gaat pas iets beoordelen als ik 5 wedstrijden heb gezien die om het echie gaan
Meestal kan ik dan wel zeggen hoe een seizoen kan gaan verlopen
oefenpotjes zeggen mij helemaal geen kut
geen duels enzovoorts
hopelijk is Ueda dan al vertrokken
Je zei vorig seizoen nog tot de laatste speelrondes dat we kampioen zouden worden klaasquote:Op maandag 22 juli 2024 16:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik de beste analist van De Wereld gaat pas iets beoordelen als ik 5 wedstrijden heb gezien die om het echie gaan
Meestal kan ik dan wel zeggen hoe een seizoen kan gaan verlopen
oefenpotjes zeggen mij helemaal geen kut
geen duels enzovoorts
hopelijk is Ueda dan al vertrokken
wtfquote:Op maandag 22 juli 2024 16:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien moet je Ueda ook vijf duels de kans geven in dit systeem.
Anders ben je wel een ongeloofwaardige voorspeller.
quote:De dertig spelers die mee zijn naar Oostenrijk
Keepers:
Justin Bijlow
Timon Wellenreuther
Mannou Berger
Mikki van Sas
Verdedigers:
Bart Nieuwkoop
Thomas Beelen
Lutsharel Geertruida
Marcos López
Gijs Smal
Givairo Read
Neraysho Kasanwirjo
Dávid Hancko
Marcus Pedersen
Antef Tsoungui
Jan Plug
Djomar Giersthove
Middenvelders:
Ramiz Zerrouki
Quinten Timber
Luka Ivanu¨ec
Gjivai Zechiël
Antoni Milambo
Ondřej Lingr
Chris-Kévin Nadje
Aanvallers:
Ayase Ueda
Calvin Stengs
Leo Sauer
Igor Paixão
Julián Carranza
Santiago Giménez
Anis Hadj-Moussa
quote:Feyenoord met dertig spelers naar Oostenrijk: Trauner, Van den Belt en Walemark niet mee
Feyenoord is met dertig spelers vertrokken naar het trainingskamp in Oostenrijk. Justin Bijlow en Lutsharel Geertruida, die met Oranje actief waren op het EK, hebben zich aangesloten bij de selectie van trainer Brian Priske.
Sportredactie 22-07-24, 16:44 Laatste update: 16:56
Bijlow en Geertruida trainden maandag al mee op trainingscomplex 1908 naast de Kuip, waarna de selectie van Feyenoord richting het vliegveld vertrok. De Oostenrijker Gernot Trauner is er niet bij in zijn geboorteland. De ervaren verdediger liep een blessure op tijdens het EK. Dat gebeurde in de tweede poulewedstrijd tegen Polen (3-1 winst) in Berlijn op 21 juni, toen Trauner eerst nog wel een fraaie kopgoal maakte.
De van zijn kruisbandblessure revaliderende Quilindschy Hartman en de jonge aanvaller Jaden Slory zijn ook niet fit genoeg voor het trainingskamp in Saalfelden. De geblesseerde middenvelder Quinten Timber reist net als de aanwinsten Julián Carranza en Gijs Smal wel mee, maar dat drietal zal in Oostenrijk een individueel programma volgen.
Thomas van den Belt, Patrik Walemark, Shiloh ‘t Zand en Lennard Hartjes reizen niet mee naar Oostenrijk. De laatste drie werden afgelopen seizoen verhuurd aan SC Heerenveen, FC Dordrecht en Excelsior. ‘t Zand kende een goed seizoen bij FC Dordrecht, waar hij mede dankzij elf goal en vier assists in 35 duels werd verkozen tot grootste talent in de Keuken Kampioen Divisie.
Word lid van het AD en krijg online toegang tot de 11 beste kranten
Van regio- tot wereldnieuws, van sport tot cultuur
NIEUW
Feyenoord, de nummer twee en bekerwinnaar van het afgelopen seizoen, is tot en met zaterdag in Oostenrijk en komt zondag tegen Benfica in actie op de Eusébio Cup in Lissabon. Op woensdag 31 juli speelt Feyenoord vervolgens in de Kuip tegen AS Monaco, waarna op zondag 4 augustus (18.00 uur) het duel met landskampioen PSV wacht om de Johan Cruijff Schaal. Op zaterdag 10 augustus (16.30 uur) speelt Feyenoord vervolgens de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen in de eredivisie, thuis tegen het gepromoveerde Willem II.
Zo worden ze niet meer gemaakt. Werknemers die tot hun pensionering bij dezelfde baas blijven.quote:
Persoonlijk was ik meer fan van deze tweetquote:Op maandag 22 juli 2024 14:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent niet alleen in dat geval.
[ x ]
De Servische Dirk roeptoeterde er jarenlang over maar vertrok meteen toen het even tegenzat.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zo worden ze niet meer gemaakt. Werknemers die tot hun pensionering bij dezelfde baas blijven.
Serviërs zijn niet te vertrouwen.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
De Servische Dirk roeptoeterde er jarenlang over maar vertrok meteen toen het even tegenzat.
Maakte wel een mooie goal in Bernabeu.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
De Servische Dirk roeptoeterde er jarenlang over maar vertrok meteen toen het even tegenzat.
Mooi hèquote:Op maandag 22 juli 2024 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Priske: ''Ik zit al bijna dertig jaar in het voetbal, maar dit is ongelooflijk''quote:Op maandag 22 juli 2024 22:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mooi hè
Twee weken later hadden die Turken de beste supporters van de wereld.
Terechtquote:Op maandag 22 juli 2024 14:12 schreef Caland het volgende:
Ik identificeer mij niet meer met deze club.
Klopt, zonder koopoptiequote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zou leuk zijn als die onder RVP weer wat stappen maakt. Ik heb wel vertrouwen in die gozer.
Het is wel zonder koopoptie toch?
Sauer zou ik echt niet willen verhuren.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:53 schreef Caland het volgende:
Wel leuk als straks spelers zoals ‘t Zand, Sebaoui, Slory en misschien wel Sauer, Moussa allemaal in de eredivisie spelen.
Nee maar als hij nu weer grotendeels buiten de boot valt is dat wel echt noodzakelijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sauer zou ik echt niet willen verhuren.
Mwah, voor de buitencategorie moet je gewoon plek maken vind ik. Dan verhuur/verkoop ik nog liever Paixao of Ivanusec.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar als hij nu weer grotendeels buiten de boot valt is dat wel echt noodzakelijk.
Zijn probleem is alleen nu een beetje dat de nieuwe trainer type voetbal nastreeft dat hem niet past.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, voor de buitencategorie moet je gewoon plek maken vind ik. Dan verhuur/verkoop ik nog liever Paixao of Ivanusec.
Lijkt mij niet ideaal dat hij in deze fase van zijn carrière naar een nieuwe omgeving gaat die wellicht een ander type voetbal nastreven.
Maar deze speelstijl ligt zowel Paixao en Ivanusec uitstekend.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, voor de buitencategorie moet je gewoon plek maken vind ik. Dan verhuur/verkoop ik nog liever Paixao of Ivanusec.
Lijkt mij niet ideaal dat hij in deze fase van zijn carrière naar een nieuwe omgeving gaat die wellicht een ander type voetbal nastreven.
Ivanusec eigenlijk alleen op het moment dat Stengs gaat banken en die kans lijkt me niet bijzonder groot.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar deze speelstijl ligt zowel Paixao en Ivanusec uitstekend.
Ideaal dus om achter de hand te hebben als Stengs even niet kan spelen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ivanusec eigenlijk alleen op het moment dat Stengs gaat banken en die kans lijkt me niet bijzonder groot.
Wel een hele dure bankzitter, dan.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ideaal dus om achter de hand te hebben als Stengs even niet kan spelen.
Dan ga je wel van een linkspoot naar een rechtspoot, dat maakt voor de afstemming in de ploeg wel uit.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ideaal dus om achter de hand te hebben als Stengs even niet kan spelen.
Mwah, een 18-jarige buitenspeler die nu al aardig dichtbij het niveau van onze basis ligt, die moet je koesteren. Wellicht dat Yamal de grens voor het label ‘buitencategorie’ heeft verlegd maar voor ons vind ik dit zeker het geval.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:18 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben ook fan van Sauer en hoop dat ie z'n tijd gaat krijgen dit seizoen, maar het label 'buitencategorie' vind ik dan weer een tikkeltje overdreven.
Dat zou echt volledig debiel zijn, kom op zeg.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan ga je wel van een linkspoot naar een rechtspoot, dat maakt voor de afstemming in de ploeg wel uit.
Als je Ivanusec kan verhuren met een goede optie tot koop zou dat helemaal niet slecht zijn.
Zou Mascha na iedere training volledig uit elkaar getrokken worden door de voltallige selectie?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:17 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ik ga ook maar eens beginnen met de pre-activatie @:coco
Je hebt nuquote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat zou echt volledig debiel zijn, kom op zeg.
Waarom willen mensen zo veel prima spelers opeens verkopen/verhuren omdat ze mogelijk geen basisspeler worden, wat is deze. Je wil toch juist een brede selectie hebben?
Omdat je iets te veel prima spelers hebt voor dezelfde positie. Zowel Ivan als Paixao als Sauer zitten er niet op te wachten een heel seizoen derde keuze te zijn kan ik je vertellen, voor hun marktwaarde/ontwikkeling kan je er dan het best één verhuren.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat zou echt volledig debiel zijn, kom op zeg.
Waarom willen mensen zo veel prima spelers opeens verkopen/verhuren omdat ze mogelijk geen basisspeler worden, wat is deze. Je wil toch juist een brede selectie hebben?
En eigenlijk kan geen van hen de rol van Stengs echt overnemen bij afwezigheid. Best een risico om je tactiek zo afhankelijk te stellen van een speler waarvan je weet dat hij niet alles gaat spelenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt nu
Hadj Moussa
Sauer
Ivanusec
Paixao
Slory
Lingr
Bullaude
Voor feitelijk één positie omdat Stengs als eerste op de opstelling staat. Dat lijkt me wat overdreven.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt nu
Hadj Moussa
Sauer
Ivanusec
Paixao
Slory
Lingr
Bullaude
Voor feitelijk één positie omdat Stengs als eerste op de opstelling staat. Dat lijkt me wat overdreven.
Ik denk dat jullie je nog steeds veel te blind staren op HET SYSTEEM. Al die spelers uit het lijstje kunnen op meerdere plekken in het elftal uit de voeten.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat je iets te veel prima spelers hebt voor dezelfde positie. Zowel Ivan als Paixao als Sauer zitten er niet op te wachten een heel seizoen derde keuze te zijn kan ik je vertellen, voor hun marktwaarde/ontwikkeling kan je er dan het best één verhuren.
Dat Lingr of Bullaude een goede reserve is dit systeem ben ik het nog mee eens, maar de rest? Sauer, Paixao of Ivanusec zijn echt voor één positie, wellicht dat er een leuke wingback zit in één van hen maar ik denk het niet. Moussa is gehaald als rechtsbuiten in het systeem van Slot om te domineren in de 1 op 1, die rol vervalt dus kan je feitelijk afschrijvenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat jullie je nog steeds veel te blind staren op HET SYSTEEM. Al die spelers uit het lijstje kunnen op meerdere plekken in het elftal uit de voeten.
Zolang Priske elke wedstrijd blijft kiezen voor vijf pure verdedigers niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat jullie je nog steeds veel te blind staren op HET SYSTEEM. Al die spelers uit het lijstje kunnen op meerdere plekken in het elftal uit de voeten.
Dat bepaal jij niet, zo’n beetje de meest interessante discussie momenteel.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik stel sowieso voor dat we over HET systeem ophouden.
Ik zie alleen maar voorbarige conclusies op basis van 3 oefenwedstrijdjes zonder onze beste spelers.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet, zo’n beetje de meest interessante discussie momenteel.
Ik zie dit topic nog lachen om de optie Geertruida op rechts.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:56 schreef Pistolero het volgende:
Ik ben het de laatste tijd schrikbarend vaak eens met @:DombohetOlifantje1
Ik hoop dat snel geconcludeerd wordt dat we een waanzinnige wingback nodig hebben op rechts, alhoewel voor nu Nieuwkoop prima die rol kan invullen. Atalanta heeft het nog lang volgehouden met Hans Hateboer (lol)quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang Priske elke wedstrijd blijft kiezen voor vijf pure verdedigers niet.
Dit heeft hij trouwens nog in geen enkele oefenwedstrijd gedaan, maar dat geheel ter zijde. Nieuwkoop/Lopez/Pedersen/Read zijn helemaal geen pure verdedigers.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang Priske elke wedstrijd blijft kiezen voor vijf pure verdedigers niet.
Van origine backs dan. Want dan blijven er voorin excl. de spits maar weinig plekken over (feitelijk 1)quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit heeft hij trouwens nog in geen enkele oefenwedstrijd gedaan, maar dat geheel ter zijde. Nieuwkoop/Lopez/Pedersen/Read zijn helemaal geen pure verdedigers.
Je levert hoe dan ook een rechtsbuiten in voor een extra centrale verdediger.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit heeft hij trouwens nog in geen enkele oefenwedstrijd gedaan, maar dat geheel ter zijde. Nieuwkoop/Lopez/Pedersen/Read zijn helemaal geen pure verdedigers.
Je kan zeker in de Eredivisie dus ook best prima een vleugelspeler op de positie van Nieuwkoop en/of Hartman/Smal/Lopez zetten. Dan heb je in het beste geval dus zelfs meer plek voor je aanvallende spelers vergeleken met vorig seizoen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je levert hoe dan ook een rechtsbuiten in voor een extra centrale verdediger.
Maar Dombo zegt inhoudelijk precies niksquote:
Of door het toevoegen van een extra CV en opschuiven van de 'wingbacks' levert je een extra positie op het middenveld op.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je levert hoe dan ook een rechtsbuiten in voor een extra centrale verdediger.
Zegt diegene die op basis van 3 oefenwedstrijden en het ontbreken van je beste kern met conclusies komt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar Dombo zegt inhoudelijk precies niks
@:pistolero doet op zijn minst nog zijn best om argumenten te bedenken.
Ja, nee.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of door het toevoegen van een extra CV en opschuiven van de 'wingbacks' levert je een extra positie op het middenveld op.
Het is ook maar net hoe je het wil zien.
Dit komt akelig dicht in de buurt van een klaas-post.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt diegene die op basis van 3 oefenwedstrijden en het ontbreken van je beste kern met conclusies komt.
Dus eigenlijk valt er ook nog niks te zeggen.
Eigenlijk begint het met dit trainingskamp pas echt.
Ik probeer mijzelf nu te ontwikkelen tot visionair.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit komt akelig dicht in de buurt van een klaas-post.
Als je denkt dat dit op basis van 3 oefenwedstrijden is ben je wel heel erg dom(bo) bezig.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt diegene die op basis van 3 oefenwedstrijden en het ontbreken van je beste kern met conclusies komt.
Dus eigenlijk valt er ook nog niks te zeggen.
Eigenlijk begint het met dit trainingskamp pas echt.
Oh dan baseer je het dus nergens op en alleen op fingerspitzengefühl.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je denkt dat dit op basis van 3 oefenwedstrijden is ben je wel heel erg dom(bo) bezig.
De enige die verregaande conclusies trekt op basis van mijn of anderen zijn posts ben jij. Verder gaan we wel zien wat er gebeurt maar is het vrij interessant om te discussiëren over het systeem wat Priske voor ogen heeft en hoe het huidige spelersmateriaal daar aan sluit. Daar hoef je niet voortdurend doorheen te tetteren met je irritante oneliners terwijl je zelf niks inhoudelijks te melden hebt
En waar baseer jij je ‘Geertruida wordt onze wingback’ gelul op, over voorbarige conclusies trekken gesproken, hypocriet gelulquote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh dan baseer je het dus nergens op en alleen op fingerspitzengefühl.
Nee duidelijk.
Dat noemen ze nu voetbalkennis en het wel hebben van enig inzicht.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En waar baseer jij je ‘Geertruida wordt onze wingback’ gelul op, over voorbarige conclusies trekken gesproken, hypocriet gelul
Wingback Geertruidaquote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat noemen ze nu voetbalkennis en het wel hebben van enig inzicht.
#Rugnummer 7
Die voorbereiding duurt alleen nog maar een weekje.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:15 schreef Scrummie het volgende:
Misschien moeten we nog even de voorbereiding en wat wedstrijden afwachten en tot die tijd niets posten hier.
Behalve dan als er weer een idioot transfergerucht is.
Wanneer ga jij je oordeel vellen?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een Paixao en Slory zouden wellicht nog kunnen worden omgeturnd tot wingback en Ivanusec zou misschien nog als 1 van de 2 middelste middenvelders kunnen spelen, dus dat je al deze spelers hebt voor 1 positie is een beetje flauw.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt nu
Hadj Moussa
Sauer
Ivanusec
Paixao
Slory
Lingr
Bullaude
Dat zeg ik, Stengs is wel zeker van een plek en dan moet er een ander type speler naast. Dat zou best Paixao of Sauer kunnen zijn hoor, maar zeker geen Ivanusec.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een Paixao en Slory zouden wellicht nog kunnen worden omgeturnd tot wingback en Ivanusec zou misschien nog als 1 van de 2 middelste middenvelders kunnen spelen, dus dat je al deze spelers hebt voor 1 positie is een beetje flauw.
Voor Hadj Moussa zie ik inderdaad weinig toekomst.
Dat ben ik zeker met joun eens, maar het is wel handig om iemand te hebben die de Stengs-rol kan vervullen in zijn afwezigheid (en dat is vrij regelmatig gezien zijn blessuregevoeligheid)quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Stengs is wel zeker van een plek en dan moet er een ander type speler naast. Dat zou best Paixao of Sauer kunnen zijn hoor, maar zeker geen Ivanusec.
Na de laatste zin heb ik besloten deze post niet serieus te nemenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Wanneer ga jij je oordeel vellen?Na een potje of twintig kun jij nog steeds niet erkennen dat Ueda barweinig heeft laten zien. Dus in hoeverre we jou serieus moeten nemen is ook nog maar de vraag. En die user die in jouw holletje zit vindt een van onze beste trainers ooit een matige trainer
Banlieuequote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:26 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Keihard gekomen.
Mocht dit waar zijn![]()
Oja.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Die voorbereiding duurt alleen nog maar een weekje.
In de wereld van @fetX zit je blijkbaar al in iemands holletje als je het regelmatig met diegene eens bent. Bijzondere denkwijze wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Na de laatste zin heb ik besloten deze post niet serieus te nemen
Ja, niemand mag voorbarige conclusies trekken behalve Dombo dus.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat noemen ze nu voetbalkennis en het wel hebben van enig inzicht.
#Rugnummer 7
Wat is een pre-activatie? Zoiets als een prela?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:17 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ik ga ook maar eens beginnen met de pre-activatie @:coco
Gesponsord door Marseille?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:26 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Keihard gekomen.
Mocht dit waar zijn![]()
Arend Martijn zorgt gewoon voor een lach op eenieders gezicht.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:30 schreef Scrummie het volgende:
Toen Slot hier trainer was was dit topic een warm bad.
Oh Arneeee
Aftrekken voordat je seks hebt denk ik.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is een pre-activatie? Zoiets als een prela?
Dit is het verleden wel aardig romantiseren, ook toen hing hier vaak genoeg een stokerig sfeertjequote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:30 schreef Scrummie het volgende:
Toen Slot hier trainer was was dit topic een warm bad.
Oh Arneeee
Er was eigenlijk maar één user die Slot een kuttrainer vond.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is het verleden wel aardig romantiseren, ook toen hing hier vaak genoeg een stokerig sfeertje
Maar goede resultaten zorgen altijd voor positiviteit, dus het is tijd voor eclatante zeges op Benfica en Monaco
Gister met een glimlach dit artikel gelezen: https://www.vi.nl/pro/hoe(...)imlach-voor-glimlachquote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Arend Martijn zorgt gewoon voor een lach op eenieders gezicht.
Ik ben het hier NIET mee eens.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Arend Martijn zorgt gewoon voor een lach op eenieders gezicht.
er was ook een user die het belang van slot constant bagatelliseerdequote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Er was eigenlijk maar één user die Slot een kuttrainer vond.
Moet jij weten. Vorig seizoen na een potje of 15 toen vele users zeiden dat het kampioenschap lastig zou worden moest men ook maar hun mond houden of niet al conclusies trekken. Da’s eigenlijk constant hetzelfde patroon als een mening jou niet zint. Nogal vermoeiend.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Na de laatste zin heb ik besloten deze post niet serieus te nemen
Begin jij je nu ook al zo ontzettend aan te stellen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Moet jij weten. Vorig seizoen na een potje of 15 toen vele users zeiden dat het kampioenschap lastig zou worden moest men ook maar hun mond houden of niet al conclusies trekken. Da’s eigenlijk constant hetzelfde patroon als een mening jou niet zint. Nogal vermoeiend.
Staan een paar prima posts hier waarom we het best wel over het nieuwe systeem kunnen hebben en waarom het bijvoorbeeld best een lastig seizoen kan worden voor de buitenspelers. Welkom op een forum!
Prima kerel, ga vooral zo door.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Begin jij je nu ook al zo ontzettend aan te stellen.
Ik stel voor dat je mogelijke quotes als 'Je moet je mond houden', die ik vermoedelijk nooit gezegd heb, niet al te serieus moet nemen.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is een pre-activatie? Zoiets als een prela?
Liever 5-3-2quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laten we ontopic blijven.
Wat vind jij nu eigenlijk van 3-4-3.
Nee hoor, ik vind het gewoon raar om zorgvuldig opgebouwd werk op dag één uit het raam te kankeren.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:22 schreef onlogisch het volgende:
Het seizoen moet nog beginnen maar @:Caland eist het hoofd van Priske straks voor het Maasgebouw.
Bijzonder hoor. Dit zou eigenlijk niet mogen als je een basisvisie als club hebt, en ik dacht dat we die inmiddels hadden...quote:
Gefeliciteerd, dit is nu al de meest achterlijke post van deze week.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:25 schreef Elan het volgende:
Ah we gaan weer lekker verder met wat we altijd gedaan hebben, namelijk wanbeleid voeren.
2 jaar waarin fatsoenlijk beleid de norm was is ook wel aan de lange kant geweest.
Heb wat gezien van die oefenwedstrijden tegen Belgische middelmaat en het leek ook qua spel werkelijk nergens op.
Maar er wordt helemaal niet afgeweken van de basisvisie.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bijzonder hoor. Dit zou eigenlijk niet mogen als je een basisvisie als club hebt, en ik dacht dat we die inmiddels hadden...
Die basisvisie is er helemaal niet?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar er wordt helemaal niet afgeweken van de basisvisie.
Ik denk dat Slory inmiddels wel baalt dat hij vrij recent nog heeft verlengd.quote:
Ik vind het ontzettend grappig hoe veel supporters echt een totale error in hun hoofd lijken te krijgen omdat Priske het allemaal net ietsje anders gaat doen dan Arne S.quote:
Niet als dat iedere 3 jaar veranderd.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:38 schreef Pistolero het volgende:
Dat de hoogste jeugdelftallen perfect worden afgestemd op het eerste elftal lijkt me ook een perfect voorbeeld van uitstekend beleid, maar goed.
De veranderingen worden, net als de veranderingen bij het eerste elftal, echt veel en veel te groot gemaakt en te erg opgeblazen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet als dat iedere 3 jaar veranderd.
Voorbarige conclusie dat we in een ander systeem gaan spelen, laten we het er maar niet meer over hebben!!!quote:
Wellicht. Ik denk dat de uiteindelijke verandering voor vleugelspelers helemaal niet zo groot zal zijn, zeker als je al ziet hoe vaak een Stengs nu al bij de zijlijn belandt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat Slory inmiddels wel baalt dat hij vrij recent nog heeft verlengd.
Ach Gurney toch.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voorbarige conclusie dat we in een ander systeem gaan spelen, laten we het er maar niet meer over hebben!!!
Maar gezien hoe veel moeite we hadden met goede buitenspelers binnenhalen afgelopen jaren ben ik er niet op tegen. Ik denk dat het makkelijker opleiden is naar 3-4-3 dan 4-3-3. En zo veel verschilt het ook niet.
Maar jij geeft dombo toch een steekje hier.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft gewoon iets anders doen als je niks toe te voegen hebt.
Ik denk dat de afgelopen EK en CL winnaars toch wel hebben aangetoond dat je helemaal geen buitenspelers nodig hebt op het hoogste niveau.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:56 schreef fetX het volgende:
Graag niet meer over het systeem hebben en louter positiviteit. Vraagtekens zijn niet nodig. Dank.
Stukje gaslighting, lekker man.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:56 schreef fetX het volgende:
Graag niet meer over het systeem hebben en louter positiviteit. Vraagtekens zijn niet nodig. Dank.
Dit. Priske hanteert grotendeels hetzelfde spel principe. Uiteraard op details en bepaalde invulling anders maar dat is niet raar. Het is geen kloon van Slot.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De veranderingen worden, net als de veranderingen bij het eerste elftal, echt veel en veel te groot gemaakt en te erg opgeblazen.
Maar de EL-finalisten dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat de afgelopen EK en CL winnaars toch wel hebben aangetoond dat je helemaal geen buitenspelers nodig hebt op het hoogste niveau.
Nou ja om te winnen wel dus.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat de afgelopen EK en CL winnaars toch wel hebben aangetoond dat je helemaal geen buitenspelers nodig hebt op het hoogste niveau.
Ik hoop dat @GurneyIsBestOke begint te genieten van zijn vakantie.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar jij geeft dombo toch een steekje hier.
Precies.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit. Priske hanteert grotendeels hetzelfde spel principe. Uiteraard op details en bepaalde invulling anders maar dat is niet raar. Het is geen kloon van Slot.
Het was meer bedoeld als gelijk halen dan een steek geven, maar bon, wellicht moet ik dat ook laten.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar jij geeft dombo toch een steekje hier.
Het is helemaal ontspoord sinds de aankondiging van het nieuwe logo!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:47 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer je hier na een maandje afwezigheid weer het topic bezoekt.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld als gelijk halen dan een steek geven, maar bon, wellicht moet ik dat ook laten.
Toch, er zit wel iets tussen af en toe een steekje en het voortdurende gezuig en aandacht zoeken van Dombo de laatste tijd. Ik vind het oprecht zonde omdat hij een tijd een best leuke user was, daarom reageer ik er te veel op, maar mee gaan in dat vervelende gedoe lost natuurlijk ook niks op (lol). Ik ga het proberen te laten voor wat het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Even kijken of hij die post na 12 uur s’middags heeft geplaatst.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dombo laat eerst een halfuur foto’s van zijn hond zien, zegt dat de targets van Q3 geen rocket science zijn en stelt vervolgens vragen wat een target nou precies is.
En dat is dan je vergadering.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O nee we discussieren over de tactiek, het wordt weer te moeilijk voor ongelooflijke Dombohetolifantje, laten we weer spammen hoe geweldig Ueda is!!!1quote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb op Dombo gestemd, kunnen we lachen
De F is dan ook een klein stukje naar rechts verplaatst, synoniem voor de verharding van de maatschappij.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is helemaal ontspoord sinds de aankondiging van het nieuwe logo!
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]Hopelijk kunnen jullie de strijdbijl begraven en gaan we positief het nieuwe seizoen in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dit kostte mij maar 3 minuten
Maar ik heb helemaal geen problemen met GurneyisbestOke.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen jullie de strijdbijl begraven en gaan we positief het nieuwe seizoen in!
Ik zou zelf eerder zeggen dat de fellere kleuren staan voor een fellere samenleving.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
De F is dan ook een klein stukje naar rechts verplaatst, synoniem voor de verharding van de maatschappij.
voor sommige is het een gavequote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik probeer mijzelf nu te ontwikkelen tot visionair.
@:klaasweetalles
Die vijf horizontale zijn toch gewoon de vleugels, halfspace en centrum. Dat is geen hogere wiskunde.quote:
Dat bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die vijf horizontale zijn toch gewoon de vleugels, halfspace en centrum. Dat is geen hogere wiskunde.
We gaan een trainer die looplijnen traint door middel van het markeren van de zones toch niet bejubbelen?quote:
Bejubbelenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
We gaan een trainer die looplijnen traint door middel van het markeren van de zones toch niet bejubbelen?
Hij wordt niet bejubeld? Er wordt een uitleg gegeven nav een foto, maar jij denkt het weer beter te weten met een nutteloze post.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
We gaan een trainer die looplijnen traint door middel van het markeren van de zones toch niet bejubbelen?
Die denkbeeldige lijnen gebruikt iedere trainer in de hoofdklassequote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij wordt niet bejubeld? Er wordt een uitleg gegeven nav een foto, maar jij denkt het weer beter te weten met een nutteloze post.
Er wordt in die tweet een verschil met Slot opgemerkt, daar gaat het toch om. Je bent vermoeiender dan klaas.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die denkbeeldige lijnen gebruikt iedere trainer in de hoofdklasse
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er wordt in die tweet een verschil met Slot opgemerkt, daar gaat het toch om. Je bent vermoeiender dan klaas.
quote:
Dit zijn gewoon algemeen bekende tactische concepten die benoemen niet waard zijn in mijn optiek.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er wordt in die tweet een verschil met Slot opgemerkt, daar gaat het toch om. Je bent vermoeiender dan klaas.
Heeft hij ook een nieuw rugnummer?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User De_Kraam komt de laatste tijd verdacht vaak scherp uit de hoek.
Dit kan zomaar eens zijn seizoen gaan worden.
Hou jij je mond ook dan, je hebt het er maar druk mee.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon algemeen bekende tactische concepten die benoemen niet waard zijn in mijn optiek.
Meende toch echt dat dit een voetbalforum was waar je over voetbal kunt discussiëren.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Hou jij je mond ook dan, je hebt het er maar druk mee.
Maar Pieter heeft net dit weekend lopen analyseren dat de wingbacks en tienen veel van positie wisselen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:20 schreef Caland het volgende:
[ x ]
@:dombohetolifantje1
Pieter BLACKED heeft gesproken
Ja, maar Geert lijkt me nou ook niet iemand die rand 16 moet uitkomen. Voetballend dan. Moet het veld meer voor zich hebben.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar Pieter heeft net dit weekend lopen analyseren dat de wingbacks en tienen veel van positie wisselen.
Lijkt mij nu echt juist de ideale man op daar bij te schuiven, samen met grote vriend Stengs.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar Geert lijkt me nou ook niet iemand die rand 16 moet uitkomen. Voetballend dan. Moet het veld meer voor zich hebben.
Ook dat het niet voor niks is dat vrijwel iedere trainer van deze achterhaalde speelwijze is afgestapt sinds het Chelsea van Conte?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar Geert lijkt me nou ook niet iemand die rand 16 moet uitkomen. Voetballend dan. Moet het veld meer voor zich hebben.
Priske staat juist bekend als een pragmatische coach, vrijwel bij al zijn clubs met prijzen aan de haal gegaan. Niet de zoveelste Italiaan (of Dick) die als het niet lekker loopt teruggrijpt op ERVARING en DE BOEL DICHTTIMMERENquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ook dat het niet voor niks is dat vrijwel iedere trainer van deze achterhaalde speelwijze is afgestapt sinds het Chelsea van Conte?
Je zet druk op de wingbacks loopt de, paslijnen door het midden dicht. Geef het je op een blaadje dat dit niet gaat werken met deze selectie.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Priske staat juist bekend als een pragmatische coach, vrijwel bij al zijn clubs met prijzen aan de haal gegaan. Niet de zoveelste Italiaan (of Dick) die als het niet lekker loopt teruggrijpt op ERVARING en DE BOEL DICHTTIMMEREN
Er is dan ook nog een aardige oorlogskas voorhanden voor als de transfermarkt losbarst makker.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je zet druk op de wingbacks loopt de, paslijnen door het midden dicht. Geef het je op een blaadje dat dit niet gaat werken met deze selectie.
Ik snap dat ergens wel als je de sleutels in handen hebt gegeven van een Italiaanse filosoof van 1 meter 25 wiens eerste actie Remko Pasveer eerste keeper maken is.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wotte ziet het niet zitten.
Ik krijg er alsmaar meer vertrouwen in.
Ik heb hier echt weer zin in.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap dat ergens wel als je de sleutels in handen hebt gegeven van een Italiaanse filosoof van 1 meter 25 wiens eerste actie Remko Pasveer eerste keeper maken is.
Heb oprecht met die jongen te doen.
Bijzonder dat die pragmatische trainer niet een systeem hanteert waar de kwaliteiten van je spelers naar voren komen in plaats van kwaliteit voor je systeem te zoeken. Wingbacks liggen bovenal voor het oprapen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is dan ook nog een aardige oorlogskas voorhanden voor als de transfermarkt losbarst makker.
Mijn clubvoorkeur heeft toch weinig van doen met een voetbal inhoudelijke discussie over de spelopvattingen van de trainer van Feyenoord.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap dat ergens wel als je de sleutels in handen hebt gegeven van een Italiaanse filosoof van 1 meter 25 wiens eerste actie Remko Pasveer eerste keeper maken is.
Heb oprecht met die jongen te doen.
Als we straks eind september daar wekelijks met Nieuwkoop en Smal spelen, absoluut. Maar ik ga uit van het goede vooralsnogquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bijzonder dat die pragmatische trainer niet een systeem hanteert waar de kwaliteiten van je spelers naar voren komen in plaats van kwaliteit voor je systeem te zoeken. Wingbacks liggen bovenal voor het oprapen.
Je voelt zelf ook al nattigheid he.
Bereid je alvast maar voor, want de kans is groot dat dat gewoon gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Als we straks eind september daar wekelijks met Nieuwkoop en Smal spelen, absoluut. Maar ik ga uit van het goede vooralsnog
Dan heb je absoluut gefaald op de transfermarkt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bereid je alvast maar voor, want de kans is groot dat dat gewoon gaat gebeuren.
En het gaat een grandioos succes worden.
Het slaat precies nergens op om op dit moment wingbacks te gaan halen. Je hebt momenteel beide posities meer dan dubbel bezet met goede spelers en talenten. En dan kan je er als je wil dus ook gewoon vleugelspelers neerzetten in de meeste wedstrijden.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je absoluut gefaald op de transfermarkt.
De laatste keer had ik het met Gimenez bij het rechte eind. Ik zit deze keer ook goed.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wotte ziet het niet zitten.
Ik krijg er alsmaar meer vertrouwen in.
Voor links misschien, helemaal als Hancko blijft. Maar met Nieuwkoop de CL in op een vrij cruciale plek is pure armoede.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het slaat precies nergens op om op dit moment wingbacks te gaan halen. Je hebt momenteel beide posities meer dan dubbel bezet met goede spelers en talenten. En dan kan je er als je wil dus ook gewoon vleugelspelers neerzetten in de meeste wedstrijden.
Ik heb vooral het idee dat je echt een tyfushekel hebt aan Nieuwkoop.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor links misschien, helemaal als Hancko blijft. Maar met Nieuwkoop de CL in op een vrij cruciale plek is pure armoede.
Ik vind het juist een goed ventje en een heerlijke speler om in je selectie te hebben. Als dertiende man.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat je echt een tyfushekel hebt aan Nieuwkoop.
Die jongen gaat één van de verrassingen van het seizoen worden als hij de kans krijgt, let maar op.
Ja, maar Brian en ik hebben dit probleem allang opgelost met Luts.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:35 schreef Wotte het volgende:
Bidden en hopen dat een van die buitenspelers dit kan. Sinkgraven sloeg er ook een aardige munt uit die vondst van Bosz. Maar gek genoeg zie je dat weer niet echt terug.
Op die plek moet je mikken op een speler van het niveau Dest. Iemand die eigenlijk nog comfortabeler is als buitenspeler dan als back. Dat is Bartje Nieuwkoop toch niet jongons. Die kan eigenlijk beiden niet echtquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja, maar Nieuwkoop kan ook echt niet.
Kijk daar begin ik dus echt te twijfelen aan de beste man. Dat is toch absoluut geen wingback. Die zet je toch in die drie mans verdediging neer.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja, maar Brian en ik hebben dit probleem allang opgelost met Luts.
Dan overschat je Dest toch behoorlijk. (of onderschat je Nieuwkoop)quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Op die plek moet je mikken op een speler van het niveau Dest. Iemand die eigenlijk nog comfortabeler is als buitenspeler dan als back. Dat is Bartje Nieuwkoop toch niet jongons. Die kan eigenlijk beiden niet echt
Ik denk dat je afgelopen seizoen geen eredivisie hebt gekeken.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan overschat je Dest toch behoorlijk. (of onderschat je Nieuwkoop)
Zeker wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat je afgelopen seizoen geen eredivisie hebt gekeken.
Barcelona heb nooit geen geld. Die kunnen onze Bart helemaal niet betalen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ben nu wel benieuwd wanneer Barcelona voor Nieuwkoop gaat aankloppen.
Nieuwkoop is een prima 12e man maar komt toch echt te kort voor het niveau wat Feyenoord nu nastreeftquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat je echt een tyfushekel hebt aan Nieuwkoop.
Die jongen gaat één van de verrassingen van het seizoen worden als hij de kans krijgt, let maar op.
Helemaal mee eens. Nieuwkoop doet het op zich prima, hij is een echte Feyenoorder, maar toch moeten we naar een niveau hoger.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Nieuwkoop is een prima 12e man maar komt toch echt te kort voor het niveau wat Feyenoord nu nastreeft
Dertiende.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Nieuwkoop is een prima 12e man maar komt toch echt te kort voor het niveau wat Feyenoord nu nastreeft
Graag review van logo.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dertiende.
Lingr is al onze twaalfde man.
1 simpele draver met aardig rendement is nog wel oke, maar ik zou aan de andere kant dan wel iemand willen met meer voetballende kwaliteiten.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bereid je alvast maar voor, want de kans is groot dat dat gewoon gaat gebeuren.
En het gaat een grandioos succes worden.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik verwonder me altijd over @Pistolero die heeft namelijk best wel kijk erop en veel goede punten. Maar elk jaar heeft hij wel een onderwerp waar hij als een totale debiel een mening over heeft. Afgelopen seizoen die act over Slot, nu Nieuwkoop ophemelen alsof het een nieuw wereldwonder is.quote:
De overtuiging dat elke jeugdspeler die bij de selectie komt meteen basiswaardig is kan je hier wel aan toevoegen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik verwonder me altijd over @:pistolero die heeft namelijk best wel kijk erop en veel goede punten. Maar elk jaar heeft hij wel een onderwerp waar hij als een totale debiel een mening over heeft. Afgelopen seizoen die act over Slot, nu Nieuwkoop ophemelen alsof het een nieuw wereldwonder is.
Erg bijzonder
quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik verwonder me altijd over @:pistolero die heeft namelijk best wel kijk erop en veel goede punten. Maar elk jaar heeft hij wel een onderwerp waar hij als een totale debiel een mening over heeft. Afgelopen seizoen die act over Slot, nu Nieuwkoop ophemelen alsof het een nieuw wereldwonder is.
Erg bijzonder
Eens, net iets te weinig gekregen op beslissende momenten. Met name Atletico uit had je met die overmacht drie punten moeten bijschrijven.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ere wie ere toekomt maar die poulefase had je gewoon moeten overleven met deze selectie.
Is denk ik ook wel wat een kleine competitie syndroom. Je speelt veelal met jonge spelers in snel wisselende samenstellingen. Tegen teams die wel de sportieve uitdaging en financiële middelen hebben om een kern bij elkaar te houden.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, net iets te weinig gekregen op beslissende momenten. Met name Atletico uit had je met die overmacht drie punten moeten bijschrijven.
Je ziet hoe dat in de perceptie kan gaan. Ik vond PSV in Europa een heel stuk matiger voor de dag komen maar die gaan dan door op basis van één van de gelukkigste wedstrijden die ik in tijden heb gezien en mensen beschouwen het dan als een succes.
Klopt. We speelden goed en hadden ook recht op meer. Aanvallend was het op dat moment alleen niet scherp genoeg.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ere wie ere toekomt maar die poulefase had je gewoon moeten overleven met deze selectie.
Zeer mooi.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Ik weet nog niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
(Dat filmpje dan he, de verlenging is natuurlijk goddelijk)
quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Yankuba Minteh is off the mark in style 15 minutes into his debut for Brighton in their friendly in Japan against Kashima Antlers.
Latching onto a pass from James Milner, he beat two defenders before finishing calmly.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |