SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Wie is hansco?quote:Op maandag 22 juli 2024 09:13 schreef klaasweetalles het volgende:
ja voorspelling
liverpool gaat meer dan 30 miljoen betalen voor hansco
te Kloesse weet dit al
Geert zou zeker zijn aan een stapje hogerop, maar als de juiste club niet komt. Kijk voor hem zou het voor zijn ontwikkeling beter zijn, voor Feyenoord natuurlijk beter als hij blijft.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou dat zowaar onverstandig vinden. Die jongen heeft de eredivisie wel een beetje uitgespeeld en is echt wel toe aan een nieuwe uitdaging.
Uitstekende rechter wingback ook.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Geert zou zeker zijn aan een stapje hogerop, maar als de juiste club niet komt. Kijk voor hem zou het voor zijn ontwikkeling beter zijn, voor Feyenoord natuurlijk beter als hij blijft.
Zowel voor Feyenoord als hem beter als hij vertrekt denk ik. Je moet ook wel een beetje oppassen voor spelers die het wel best vinden. Alles gewonnen, ontzettend veel wedstrijden gespeeld en onder een betere trainer gaat hij niet spelen dit seizoen. Nu kan je er ook nog wel 20+ voor krijgen en door.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Geert zou zeker zijn aan een stapje hogerop, maar als de juiste club niet komt. Kijk voor hem zou het voor zijn ontwikkeling beter zijn, voor Feyenoord natuurlijk beter als hij blijft.
Geert zou zeker zijn aan een stapje hogerop, maar als de juiste club niet komt. Kijk voor hem zou het voor zijn ontwikkeling beter zijn, voor Feyenoord natuurlijk beter als hij blijft.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou dat zowaar onverstandig vinden. Die jongen heeft de eredivisie wel een beetje uitgespeeld en is echt wel toe aan een nieuwe uitdaging.
Ik denk niet dat Geertruida het “wel best vind”. Ik denk eerder dat net als met Hanco dat Feyenoord zich inmiddels zo ontwikkeld heeft (qua niveau en organisatorisch) dat spelers zoals hij alleen de stap maken voor een echte grote verbetering. Hij wil dus niet naar de Bournemouths van deze wereld maar echt een niveau hoger. Geertruida en Hanco kiezen juist voor persoonlijke ontwikkeling (Hanco heeft geen zin om de bank warm te houden bij PSG bijvoorbeeld).quote:Op maandag 22 juli 2024 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Zowel voor Feyenoord als hem beter als hij vertrekt denk ik. Je moet ook wel een beetje oppassen voor spelers die het wel best vinden. Alles gewonnen, ontzettend veel wedstrijden gespeeld en onder een betere trainer gaat hij niet spelen dit seizoen. Nu kan je er ook nog wel 20+ voor krijgen en door.
Hancko heeft dat vrij duidelijk zo uitgesproken, weet niet of Geertruida daar ook zo instaat aangezien hij vorig seizoen ontzettend graag naar het lelijke Leipzig wilde. Ook wel een wat andere fase in de carriere.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:32 schreef alopio het volgende:
[..]
[..]
Ik denk niet dat Geertruida het “wel best vind”. Ik denk eerder dat net als met Hanco dat Feyenoord zich inmiddels zo ontwikkeld heeft (qua niveau en organisatorisch) dat spelers zoals hij alleen de stap maken voor een echte grote verbetering. Hij wil dus niet naar de Bournemouths van deze wereld maar echt een niveau hoger. Geertruida en Hanco kiezen juist voor persoonlijke ontwikkeling (Hanco heeft geen zin om de bank warm te houden bij PSG bijvoorbeeld).
En met een verlenging krijg je volgend jaar alsnog die 20 miljoen. Ik denk zelf trouwens dat hij gewoon vertrekt hoor.
Beetje venijnig Klaas. Is de begeleider weer niet lief voor je?quote:Op maandag 22 juli 2024 09:11 schreef klaasweetalles het volgende: [..] het gaat om dubbele bezetting op alle posities clown
Inderdaad een andere fase. Ik denk wel dat Hanco voor zichzelf een duidelijkere carrière planning heeft (en zn plafond hoger ligt) en die heeft natuurlijk in het begin van zijn carrière al een keer een verkeerde keuze gemaakt qua transfer toen naar Italië.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Hancko heeft dat vrij duidelijk zo uitgesproken, weet niet of Geertruida daar ook zo instaat aangezien hij vorig seizoen ontzettend graag naar het lelijke Leipzig wilde. Ook wel een wat andere fase in de carriere.
Spelers als Hancko die het sportieve plaatje prefereren boven meer geld in de grauwe middenmoot zijn helaas ook wel redelijk uniek.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Inderdaad een andere fase. Ik denk wel dat Hanco voor zichzelf een duidelijkere carrière planning heeft (en zn plafond hoger ligt) en die heeft natuurlijk in het begin van zijn carrière al een keer een verkeerde keuze gemaakt qua transfer toen naar Italië.
Ik geloof ook niet dat een Manchester City voor Geert komt. En als bv een Brighton 20 miljoen biedt dan zie ik hem gewoon gaan. Of hij wacht een gokt op Liverpool. Wat natuurlijk wel kut is voor Feyenoord is dat een speler vlak voor de deadline weggaat. Je wilt het liefst zo snel mogelijk die uitgaande transfer zodat je ook die vervanger kan halen.
De vraag is ook wel hoe veel meer geld de grauwe middenmoot nog biedt boven Feyenoord.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers als Hancko die het sportieve plaatje prefereren boven meer geld in de grauwe middenmoot zijn helaas ook wel redelijk uniek.
Bedankt hoor Gurley.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verder even reminder dat Jannes de laatste tijd echt heel veel onzin verspreid (twee dagen terug nog over Alireza), en bij Geert zijn contractsituatie er al twee keer finaal naast heeft gezeten. Neem het nou met een korrel zout.
Ik zeg het niet eens om hem uit te dagen, maar meer dat we ons beter niet blij laten maken met een dode mus.
Maar er wordt nergens over gesproken dat dit ook gaat gebeuren, maar alleen dat dit tot de (serieuze) mogelijkheden behoort.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verder even reminder dat Jannes de laatste tijd echt heel veel onzin verspreid (twee dagen terug nog over Alireza), en bij Geert zijn contractsituatie er al twee keer finaal naast heeft gezeten. Neem het nou met een korrel zout.
Ik zeg het niet eens om hem uit te dagen, maar meer dat we ons beter niet blij laten maken met een dode mus.
@GGMM stoort zich hier ook enorm aan.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zeker. Wij mogen in onze handjes klappen met een speler zoals Hancko van de buitencategorie, die slim is en lekker in zn Feyenoord boxer op het EK speelt. Wat mij betreft een echte aanvoerderquote:Op maandag 22 juli 2024 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers als Hancko die het sportieve plaatje prefereren boven meer geld in de grauwe middenmoot zijn helaas ook wel redelijk uniek.
Jannes die in de Mud gaat mbt Alireza en zodra hij daarop wordt gewezen op 1908 snel al zn comments verwijderd en zegt dat hij het niet gezegd heeftquote:Op maandag 22 juli 2024 10:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gurney in de mudquote:Op maandag 22 juli 2024 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM stoort zich hier ook enorm aan.
Dat zou jannes nooit doenquote:Op maandag 22 juli 2024 10:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Jannes die in de Mud gaat mbt Alireza en zodra hij daarop wordt gewezen op 1908 snel al zn comments verwijderd en zegt dat hij het niet gezegd heeft
Man man man wat een kleutersquote:Op maandag 22 juli 2024 10:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Jannes die in de Mud gaat mbt Alireza en zodra hij daarop wordt gewezen op 1908 snel al zn comments verwijderd en zegt dat hij het niet gezegd heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |