Lekker onschuldig massaal op Hamas stemmenquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het land an sich wel ja.
En de burgers al helemaal.
Kun je van Israel niet zeggen.
Lekker tienduizenden burgers afknallen. ''Owh jij komt medicijnen en voedsel halen? BAM DOOD.''
Hoeveel oorlogsmisdaden mag Israel nog plegen voor het Westen er klaar mee is? Blijkbaar zeer veel.
ik zit daar op te wachtenquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
De sporters zullen geen terroristen zijn, de Russische sporters ook niet overigens.
Maar wie zit er nou te wachten op Israel of Rusland?
Om het volkslied van die landen te horen en die burgers een beetje vrolijk te zien doen en propaganda te mogen uitdragen van die twee landen?
Niemand lijkt mij toch?
Israel en Rusland zijn allebei bewezen terroristische staten en horen niet op een groot evenement als de OS.
Ze voeren allebei constant bombardementen uit op burgers en ja dat staat in beide gevallen gewoon vast als een feit, voor de Israel lovers weer met onzin aankomen.
Ik ben overigens zeker niet voor het niet toelaten van landen die toevallig niet in ons straatje passen. Zoals een Noord-Korea, Wit-Rusland en noem het maar. Die doen in basis niets zeer ernstigs fout.
Maar terroristische landen zoals Rusland en Israel horen er gewoon niet thuis.
ik gun het mezelf en belangrijk daarbij is dat de beste sporters van de wereld er aan deelnemenquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:20 schreef HeatWave het volgende:
Palestijnen hebben een zooi onschuldige tieners op een festival vermoord, die fijne mensen gun je toch een leuke Olympische spelen?.
Ja, snap ik hoorquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik gun het mezelf en belangrijk daarbij is dat de beste sporters van de wereld er aan deelnemen
Daarom zou elke vorm van politiek ook gewoon geweerd moeten worden in de sport, geen bandjes, geen ondershirts met boodschap, geen andere vlaggen, geen grijze wolvengroet, gewoon puur en alleen sport.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:27 schreef sp3c het volgende:
ze moeten wel meedoen iig
die Ruslandban was fout, daardoor krijg je dit soort onzinargumenten, want zei eraf dus ook zei eraf dus ook iedereen eraf want niemand is onschuldig
Sport is best leuk, om te kijkenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 02:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Sport is sowieso kut.
Niet gewoon slank zijn zonder sport
Sport kijken niet vermoeiend vindenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 02:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sport is best leuk, om te kijken.
Slank is subjectief
Ach, soms ook wel, maar vaak weer nietquote:Op vrijdag 26 juli 2024 02:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Sport kijken niet vermoeiend vinden![]()
Geen idee wat jij slank vindt verder.
Correct.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 02:35 schreef HeatWave het volgende:
Idd, dat gedoe over Israël en Gaza, wij hebben het pas lastig.
Ik moest zo erg hard nadenken over wie je nu bedoelde.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:44 schreef bianconeri het volgende:
Het is toch echt te schandalig dat die oorlogscrimineel eerst welkom is in de VS bij het parlement en nu bij de OS bij Macron.
We nodigen Poetin toch ook niet uit? Waarom deze gek wel die nog veel ergere dingen doet.
Waarom de ene terrorist voor de koffie uitnodigen en de ander verbannen van alles.
Ook zo walgelijk te zien dat Israël gwn mee mag doen op de OS.
Omgekeerd juistquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom zou elke vorm van politiek ook gewoon geweerd moeten worden in de sport, geen bandjes, geen ondershirts met boodschap, geen andere vlaggen, geen grijze wolvengroet, gewoon puur en alleen sport.
En daarna graag ook in de TV/film industrie.
Lekker onschuldig tienduizenden burgers vermoorden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker onschuldig massaal op Hamas stemmen.
En op 7 okt feestend dode tieners door de straten slepen, zo'n onschuldig volksvermaak, wat een tradities.
Oorlogsmisdadiger die in de VS en nu bij Macron mocht zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 02:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik moest zo erg hard nadenken over wie je nu bedoelde.
Het lokale ziekenhuis hier kan geen uur, laat staan dagenlang, weerstand bieden tegen het leger. Kun je verklaren waarom Palestijnse ziekenhuizen dat al meerdere keren wel konden?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Lekker onschuldig tienduizenden burgers vermoorden.
Dorpen en steden platgooien. Ziekenhuizen, tentenkampen en voedselpunten beschieten.
Onschuldig volksvermaak met tienduizenden onschuldige slachtoffers.
En dat wordt hier als ''de goede kant'' gezien.
[..]
Oorlogsmisdadiger die in de VS en nu bij Macron mocht zijn.
Een terrorist die duidelijk steun krijgt van het Westen.
Over wie anders dan Netanyahu kon het gaan?
Door internationale druk. Die militaire suggestie die je doet die ken ik niet. Kan je daar mee over vertellen?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het lokale ziekenhuis hier kan geen uur, laat staan dagenlang, weerstand bieden tegen het leger. Kun je verklaren waarom Palestijnse ziekenhuizen dat al meerdere keren wel konden?
Al vanaf de start van deze oorlog zijn er beelden van gevechten vanuit en rondom ziekenhuizen. Op dat moment heeft Hamas er een militair object van gemaakt en mag Israël tot op zekere hoogte terugschieten. Iedere keer dat tranentrekkende gejengel over ze schieten op ziekenhuizen en tenten doet het goed voor de domme achterban die toch al alles wat Israël is kut vinden, maar voor een heel groot deel van de mensen die niet onvoorwaardelijk voor de Palestijnen zijn is het makkelijk af te schrijven bullshit die de rest van de informatie ook ongeloofwaardig maakt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Door internationale druk. Die militaire suggestie die je doet die ken ik niet. Kan je daar mee over vertellen?
En geen nationale vlaggen of teams.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom zou elke vorm van politiek ook gewoon geweerd moeten worden in de sport, geen bandjes, geen ondershirts met boodschap, geen andere vlaggen, geen grijze wolvengroet, gewoon puur en alleen sport.
En daarna graag ook in de TV/film industrie.
https://www.theguardian.c(...)rs-netanyahu-gallantquote:Britain drops its challenge to ICC arrest warrants for Israeli leaders
Britain has said it will not proceed with efforts to question whether the international criminal court (ICC) has jurisdiction to issue arrest warrants for the Israeli prime minister, Benjamin Netanyahu, and the defence minister, Yoav Gallant.
In May, the ICC chief prosecutor said he had requested arrest warrants for Netanyahu, Gallant and three Hamas leaders over alleged war crimes.
Court documents made public in June showed Britain, an ICC member state, had filed a request with the court to provide written observations on whether “the court can exercise jurisdiction over Israeli nationals, in circumstances where Palestine cannot exercise criminal jurisdiction over Israeli nationals (under) the Oslo accords”.
Since then, Britain has elected a new government run by the Labour party, and the prime minister Keir Starmer’s spokesperson said the previous government had not submitted its proposal before the 4 July election.
“On the ICC submission … I can confirm the government will not be pursuing (the proposal) in line with our longstanding position that this is a matter for the court to decide on,” the spokesperson told reporters.
Je weet dat rookworst nogal van varkensvlees gemaakt is? Zeker die van de Hemaquote:
Ik zie hier de flex-woningen: allemaal met Palestijnse vlag.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:02 schreef Molo het volgende:
Ik zag net iemand in een auto met een Palestijnse vlag motorkap zitten, en ze had een Hema shirt aan met rookworstprint
You can't make this shit up![]()
![]()
Ik meen een keer een vegetarische geprobeerd te hebben bij de Hema maar dat zal het punt wel niet zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Je weet dat rookworst nogal van varkensvlees gemaakt is? Zeker die van de Hema
Het zóu idd kunnen dat de Hema rookworstprint het toonbeeld van de vegetarische versie uitbeeldtquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik meen een keer een vegetarische geprobeerd te hebben bij de Hema maar dat zal het punt wel niet zijn
Soort automutilatie ofzo, bekende pijn en ellende lijkt beter dan de rest van je mislukte levenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zie hier de flex-woningen: allemaal met Palestijnse vlag.
Dan ben je gevlucht voor oorlog in Syrië en je komt in een veilig land.
Je krijgt daar alle kansen.
Hoe dan?
Geen idee wat hier aan de hand isquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Het zóu idd kunnen dat de Hema rookworstprint het toonbeeld van de vegetarische versie uitbeeldt
En ik gun echt iedereen al het geluk en veiligheid van de wereld maar ik begrijp dit gewoon nietquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Soort automutilatie ofzo, bekende pijn en ellende lijkt beter dan de rest van je mislukte leven
De olympische spelen zijn blijkbaar tegenwoordig ook anders dan ik me uit mijn jeugd herinnerquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Lekker onschuldig tienduizenden burgers vermoorden.
Dorpen en steden platgooien. Ziekenhuizen, tentenkampen en voedselpunten beschieten.
Onschuldig volksvermaak met tienduizenden onschuldige slachtoffers.
En dan komen we weer terug op sport.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
De olympische spelen zijn blijkbaar tegenwoordig ook anders dan ik me uit mijn jeugd herinner
Wanneer is de finale van het onschuldige burgers vermoorden? En is dat een sport waar alleen de aantallen tellen of is er een jury die punten geeft voor de executie en stijl etc?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En dan komen we weer terug op sport.
@:HeatWave
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |