Lekker onschuldig massaal op Hamas stemmenquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:19 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het land an sich wel ja.
En de burgers al helemaal.
Kun je van Israel niet zeggen.
Lekker tienduizenden burgers afknallen. ''Owh jij komt medicijnen en voedsel halen? BAM DOOD.''
Hoeveel oorlogsmisdaden mag Israel nog plegen voor het Westen er klaar mee is? Blijkbaar zeer veel.
ik zit daar op te wachtenquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
De sporters zullen geen terroristen zijn, de Russische sporters ook niet overigens.
Maar wie zit er nou te wachten op Israel of Rusland?
Om het volkslied van die landen te horen en die burgers een beetje vrolijk te zien doen en propaganda te mogen uitdragen van die twee landen?
Niemand lijkt mij toch?
Israel en Rusland zijn allebei bewezen terroristische staten en horen niet op een groot evenement als de OS.
Ze voeren allebei constant bombardementen uit op burgers en ja dat staat in beide gevallen gewoon vast als een feit, voor de Israel lovers weer met onzin aankomen.
Ik ben overigens zeker niet voor het niet toelaten van landen die toevallig niet in ons straatje passen. Zoals een Noord-Korea, Wit-Rusland en noem het maar. Die doen in basis niets zeer ernstigs fout.
Maar terroristische landen zoals Rusland en Israel horen er gewoon niet thuis.
ik gun het mezelf en belangrijk daarbij is dat de beste sporters van de wereld er aan deelnemenquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:20 schreef HeatWave het volgende:
Palestijnen hebben een zooi onschuldige tieners op een festival vermoord, die fijne mensen gun je toch een leuke Olympische spelen?.
Ja, snap ik hoorquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik gun het mezelf en belangrijk daarbij is dat de beste sporters van de wereld er aan deelnemen
Daarom zou elke vorm van politiek ook gewoon geweerd moeten worden in de sport, geen bandjes, geen ondershirts met boodschap, geen andere vlaggen, geen grijze wolvengroet, gewoon puur en alleen sport.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:27 schreef sp3c het volgende:
ze moeten wel meedoen iig
die Ruslandban was fout, daardoor krijg je dit soort onzinargumenten, want zei eraf dus ook zei eraf dus ook iedereen eraf want niemand is onschuldig
Sport is best leuk, om te kijkenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 02:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Sport is sowieso kut.
Niet gewoon slank zijn zonder sport
Sport kijken niet vermoeiend vindenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 02:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sport is best leuk, om te kijken.
Slank is subjectief
Ach, soms ook wel, maar vaak weer nietquote:Op vrijdag 26 juli 2024 02:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Sport kijken niet vermoeiend vinden![]()
Geen idee wat jij slank vindt verder.
Correct.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 02:35 schreef HeatWave het volgende:
Idd, dat gedoe over Israël en Gaza, wij hebben het pas lastig.
Ik moest zo erg hard nadenken over wie je nu bedoelde.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:44 schreef bianconeri het volgende:
Het is toch echt te schandalig dat die oorlogscrimineel eerst welkom is in de VS bij het parlement en nu bij de OS bij Macron.
We nodigen Poetin toch ook niet uit? Waarom deze gek wel die nog veel ergere dingen doet.
Waarom de ene terrorist voor de koffie uitnodigen en de ander verbannen van alles.
Ook zo walgelijk te zien dat Israël gwn mee mag doen op de OS.
Omgekeerd juistquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom zou elke vorm van politiek ook gewoon geweerd moeten worden in de sport, geen bandjes, geen ondershirts met boodschap, geen andere vlaggen, geen grijze wolvengroet, gewoon puur en alleen sport.
En daarna graag ook in de TV/film industrie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |