abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juli 2024 @ 13:36:24 #101
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214393242
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Zo'n gekleurde bron kun je toch niet serieus nemen? Kom op zeg. Op serieuze midden- en linkse media ben je ultra kritisch maar zo'n rechtse pro-Isral Twitteraar met selectief in elkaar gezette videos slik je voor zoete koek. Bizar.
Op basis waarvan concludeer je dat dit een selectief in elkaar gezette video zou zijn?

Ik denk vooral dat jij als uitgesproken sympathisant van de Palestijnen, het simpelweg niet prettig vind om met je neus op de feiten te worden gedrukt mbt wat dit volk eigenlijk is, wat hun cultuur is en waar zij voor staan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214393335
Hopelijk maken ze nu zo'n video in Hebron
pi_214393730
Als ze nog een video willen maken slaan ze Jenin hopelijk over. Daar in Jenin en omstreken vragen zede lieve, onschuldige mensen (HR) niks maar schieten ze eerst en al binnen een paar minuten.
pi_214394529
twitter

Oh.
De Hejaz is uiteraard weer veroverd door Ibn Saoud's Sultanaat van Nejd in 1926. De bevrijding van Mekka en Medina is echter niet zo'n groot thema.
  woensdag 24 juli 2024 @ 17:01:38 #105
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214395665
twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 24 juli 2024 @ 17:27:41 #106
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_214396053
quote:
13s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:04 schreef HowardRoark het volgende:
Het is erg belangrijk om een onderscheid te maken tussen Hamas en de Palestijnen zo vertellen velen (in de media) vaak. Hamas is natuurlijk niet goed, maar de Palestijnen zijn lieve, onschuldige mensen die onderdrukt worden door het gemene Isral en slechts vrede en een tweestatenoplossing willen. Man man man, wat moet je naef zijn om dat nog te geloven.

[ twitter ]
Yep en het is bijna standaard dat zg onafhankelijke journalisten wordt "gevraagd" hun subjectieve verklaarde materiaal te vernietigen, willen ze in levend zijnd nog toegang krijgen tot Palllywood. Bert zot ook dat je jounalisten vaak "fixers" nodig hebben om hun reportages te maken. Veelal komen ze niet een op locatie en moeten het dan maar doen met wat ze krijgen aangereikt (als of of niet hapklaar doorgestuurd via persbureaus).

In Isral is zeker ook een geoliede meertalige PR die journalisten in de watten legt met het verschil dat wanneer je anders denkt of verslag wil doen, je nog steeds kunt rekenen op je veilige voortbestaan en nog zelfs broodjes krijgt.

En mensen in Nederland maar doen of ze hun mening vormen met die vervormde eindredacties, vooral voortkomend op met hoe, door en voor wie wat wordt gezegd. De bedoeling is nl ook niet dat "je" zelf target wordt of je publiek van je vervreemdt door een ander beeld te sche(r)tsen.

Hemelschreiend is dan de diepgang op TV waar in precies 72.2 seconden, gepaard met aandoenlijke beelden van uitgemergelde kindertjes en rondrennende jurken, een situatie wordt aangeschaard.

Probleem voor beeldvorming is dat "leefculturen" diametraal botsen. Wat men in de "arabische" kweet ik generaliseer leefwereld vrijheid (om zelf niet te hoeven nadenken) noemt , wordt in "westen" gezien als onderdrukking. Andersom wordt de zienswijze van vrijheden gezien als inmenging in wat men niet (kent en dus) wenst.

Dan buitenaards kijkend op grond van vertoond nieuws, een "objectieve" (wasda?) positie innemen is - welhaast - onmogelijk. Blijft over de eigen (vooringenomen of ingesproken ?) overtuiging te kiezen of de nuance proberen aan te brengen dat terreuraanvallen om eisen in te willigen, nooit en te nimmer acceptabel is.
Lastig is dan weer dat mensen (en belanghebbenden) hun eigen moment bepalen met wat zij terreur, strijd en vrijheid noemen.

Nu zijn verschillen van inzichten nog te pruimen maar beslist niet wanneer die poel van pali.c.s ellende, wil gaan bepalen dat Isral zichzelf daar(in) zijnde moet wegwissen.
Niet willen accepteren dat Isral er is, gaat voortbestaan en haar burgers de bescherming zal bieden dat een soeverein gedemocratiseerd land aan zichzelf verplicht is.

Maar eerst doorgaan met gegijzelden proberen te bevrijden, hamas terreur doen stoppen en daders van de 07okt23 aanslag ter verantwoording brengen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_214396238
Snacks voor Bibi c_/

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 24 juli 2024 @ 19:50:40 #108
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_214397571
quote:
13s.gif Op woensdag 24 juli 2024 17:01 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Stemmingmakerij, zat er natuurlijk dik in bij links-progressief elementen die opkomen voor het leed dat 'hun' verkozen burgers wordt aangedaan. Benieuwd wie Pelosi in welke dubbelrol wel in de Kamer wil hebben.
Ik hoop wel een beetje dat Netanyahu niet als olifant in de kamer, tekeningentje gaat maken.

Keuzes maken in de keuken wanneer je niet weet wat je krijgt geserveeerd dat is opgekookt, is altijd ingewikkeld.
Ook hier worden dingen ingewikkeld wanneer een probleem met de beste bedoelingen wordt gevoed om uit te groeien tot terreur. Beetje als een moestuin dat is gana woekeren en je beter gelijk het onkruid met wortel en tak kunt uittrekken. Doe je dat niet, krijg je volgend jaar een nog grotere jungle.
pi_214397991
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2024 17:47 schreef Ali_boo het volgende:
Snacks voor Bibi c_/

[ x ]
Deze lui hebben gewoon medewerking gehad van het hotel/de bewaking.
pi_214398109
Denk meer aan 6 mil 9/11's

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214398119
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 20:22 schreef Za het volgende:

[..]
Deze lui hebben gewoon medewerking gehad van het hotel/de bewaking.
Zo lastig is het niet om die beestjes binnen te smokkelen
pi_214398126
Wat bij mijn weten nog niet aan de orde is gekomen is de vraag waarom er zoveel mensen protesteren tegen Netanyau m.b.t. het vrijkrijgen van de gijzelaars.
Je kunt toch niet ingaan op alle eisen van de terroristen?
Ik begrijp dat als het je eigen kind/vader/moedr/etc is dat je dan niet meer objectief kunt denken.
Als ik familie zou zijn van de ontvoerden, dan zou ik iets organiseren (geld, intelligence, huurmoordenaars etc) om de schuldigen te doden. Op deze wijze Hamas onder druk zetten.

Principieel moet je nooit met terroristen onderhandelen.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_214398152
quote:
Snacks voor Bibi c_/

[ x ]
Geheel in overeenstemming met de EU richtlijn: eet meer insecten :r :r :r :r
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_214398171
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 20:36 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Geheel in overeenstemming met de EU richtlijn: eet meer insecten :r :r :r :r
Wel lekker duurzaam c_/
pi_214398200
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 20:33 schreef Oud_student het volgende:
Wat bij mijn weten nog niet aan de orde is gekomen is de vraag waarom er zoveel mensen protesteren tegen Netanyau m.b.t. het vrijkrijgen van de gijzelaars.
Je kunt toch niet ingaan op alle eisen van de terroristen?
Ik begrijp dat als het je eigen kind/vader/moedr/etc is dat je dan niet meer objectief kunt denken.
Als ik familie zou zijn van de ontvoerden, dan zou ik iets organiseren (geld, intelligence, huurmoordenaars etc) om de schuldigen te doden. Op deze wijze Hamas onder druk zetten.

Principieel moet je nooit met terroristen onderhandelen.
Zelfs de baas van Mossad heeft Netanyahu bekritiseerd omdat die geen deal wil sluiten met Hamas. Dus kennelijk zijn niet alleen de families het met jou oneens.
pi_214398300
quote:
Snacks voor Bibi c_/

[ x ]
Leuk voor de andere gasten.
  woensdag 24 juli 2024 @ 21:33:44 #117
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_214398761
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 20:42 schreef Drxx het volgende:

[..]
Zelfs de baas van Mossad heeft Netanyahu bekritiseerd omdat die geen deal wil sluiten met Hamas. Dus kennelijk zijn niet alleen de families het met jou oneens.
Ik denk dat dit de bekende riedel gaat worden waar mensen werkelijk bedenken dat er te onderhandelen is met misdadigers die er juist hun leefwijze van maken met geweld te pakken wat ze willen hebben.
Heel normaal in een tribale wereld waar macht van geweld, hand in hand gaat het toebrengen.
Beetje als maffia waar iemand pas problemen mee krijgt als die de schappelijke contributie niet afdraagt voor behoud van je knieschijven.

Ik vermoed dat de achtergrond iets van een bron dat die Mossad baas om operationele redenen zijn kritiek uitte dat Netanyahu de boel versjteerde.
Met pakken, sussen, slijmen ontstaan meer openingen om daders een loer te draaien en zo een opgelegd doel te bereiken: bevrijden van meer gegijzelden en (belangrijk) identificeren van spelers..
In die zin zal die Mossad vent zich in de wielen gereden voelen met Netanyahu's andere rol, naast die van puur machtspolitiek, die van regeringsbaas verantwoordelijk voor ook ander statusbelangen van Isral.

Dat family & friends bereid zijn om voor hun geliefden desnoods Isral op te offeren behoeft verder geen andere woorden dat dit normaal gedrag is dat in het grotere belang van al die andere burgers, dit niet te overwegen is.
pi_214399072
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 20:32 schreef Ali_boo het volgende:

Zo lastig is het niet om die beestjes binnen te smokkelen
Een conference room kun je toch niet zomaar in, zware bewaking ook altijd rond een Isralische delegatie. Ik denk echt hulp gehad.
  woensdag 24 juli 2024 @ 22:12:06 #119
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_214399191
Zonet een sterk gescripte speech met alle bekende (vaak holle) retoriek en geslachtofferde helden gezien van Netanyahu in het Amerikaans congres dat neerkomt dat Isral samen met Amerika, Iran as van het kwaad moet bestrijden dat hamas aanstuurde voor de bloedige 07okt23 aanslag. Het Congres klapt in ruime meerderheid Netanyahu toe.

De opvoering, een uurtje oneliners, waar Netanyahu het speechen vanaf aantekeningen goed beheerst en zijn publiek weet mee te nemen in beeldspraak. Ik krijg zelf altijd wat plaatsvervangende schaamte met hoe slachtoffers en helden, als circusdieren op een podium tentoon worden gesteld.

Opvallend was de Netanyahu beide kanten van het Huis bespeelde: Biden werd op het schild gezet en Trump, opgehemeld voor zijn Abraham akkoorden in 2020.
Bijzonder vond ik, dat next president Kamela Harris als VP bij deze show niet in de linkse stoel zat op te springen want ze moest "campagne" voeren voor vrouwenstemmers in Indianapolis. Wel begrijpelijk gezien haar eerdere - eenzijdige - kritiek op Isral dat ze (politiek gezien) maar beter kon wegblijven.
In de volle zaal, buiten die er niet waren, zo te zien 10-20 anti's met n met sjaaltje die bordje "genocide" omhoog hield. Kortom, de voorstelling van Bibi lijkt mij daar bijzonder geslaagd te noemen.

Jammer is dat Bibi geen aandacht besteedde aan het burgerleed in Gaza zelf, dat er wel degelijk is.
CNN nu bezig met dat te analyseren waar ze de ijdele vrijheid nemen om wat zinsneden op zichzelf te bekritiseren.
Een uitspraak was dat Netanyahu was dat hij in persoon van zijn commandanten in Rafah vernam dat bij een operatie er nauwelijks tot geen burgers werden getroffen. CNN mist(te) dat woordje 'een´ en trekt dat breaking gelijk breed over de heel Gaza om vervolgen te wijzen op misleiding. De mensen in de zaal hoorde dat woord "an operation" wel en klapte in meerderheid opnieuw voor de prima opzet.
Ook de uitspraak dat niet Isral maar hamas zelf zorgt dat er geen hulp kan komen voor burgers, werd ter discussie gesteld. Isral die stelt dat zij 40.000 vrachtwagens met 500.000Ton aan 'hulp' heeft doorgelaten (dwz ca 250kg/pp in de afgelopen maanden).

Waarom CNN deze koers zo aanlegt, verbaast mij ergens wel weer.
pi_214401909
Er komt geen westerling Palestina in zonder toestemming van Hamas dus ik weet niet of hij daar echt is geweest.

twitter
  donderdag 25 juli 2024 @ 09:52:44 #121
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214402100
quote:
3s.gif Op woensdag 24 juli 2024 22:12 schreef Vallon het volgende:
Zonet een sterk gescripte speech met alle bekende (vaak holle) retoriek en geslachtofferde helden gezien van Netanyahu in het Amerikaans congres dat neerkomt dat Isral samen met Amerika, Iran as van het kwaad moet bestrijden dat hamas aanstuurde voor de bloedige 07okt23 aanslag. Het Congres klapt in ruime meerderheid Netanyahu toe.

De opvoering, een uurtje oneliners, waar Netanyahu het speechen vanaf aantekeningen goed beheerst en zijn publiek weet mee te nemen in beeldspraak. Ik krijg zelf altijd wat plaatsvervangende schaamte met hoe slachtoffers en helden, als circusdieren op een podium tentoon worden gesteld.

Opvallend was de Netanyahu beide kanten van het Huis bespeelde: Biden werd op het schild gezet en Trump, opgehemeld voor zijn Abraham akkoorden in 2020.
Bijzonder vond ik, dat next president Kamela Harris als VP bij deze show niet in de linkse stoel zat op te springen want ze moest "campagne" voeren voor vrouwenstemmers in Indianapolis. Wel begrijpelijk gezien haar eerdere - eenzijdige - kritiek op Isral dat ze (politiek gezien) maar beter kon wegblijven.
In de volle zaal, buiten die er niet waren, zo te zien 10-20 anti's met n met sjaaltje die bordje "genocide" omhoog hield. Kortom, de voorstelling van Bibi lijkt mij daar bijzonder geslaagd te noemen.

Jammer is dat Bibi geen aandacht besteedde aan het burgerleed in Gaza zelf, dat er wel degelijk is.
CNN nu bezig met dat te analyseren waar ze de ijdele vrijheid nemen om wat zinsneden op zichzelf te bekritiseren.
Een uitspraak was dat Netanyahu was dat hij in persoon van zijn commandanten in Rafah vernam dat bij een operatie er nauwelijks tot geen burgers werden getroffen. CNN mist(te) dat woordje 'een´ en trekt dat breaking gelijk breed over de heel Gaza om vervolgen te wijzen op misleiding. De mensen in de zaal hoorde dat woord "an operation" wel en klapte in meerderheid opnieuw voor de prima opzet.
Ook de uitspraak dat niet Isral maar hamas zelf zorgt dat er geen hulp kan komen voor burgers, werd ter discussie gesteld. Isral die stelt dat zij 40.000 vrachtwagens met 500.000Ton aan 'hulp' heeft doorgelaten (dwz ca 250kg/pp in de afgelopen maanden).

Waarom CNN deze koers zo aanlegt, verbaast mij ergens wel weer.
Het was over het algemeen een prima speech van Bibi. Ook mooi om de overwegend positieve reacties te zien in het Congres.

En er was voor hem verder geen reden om het te hebben over al het vermeende burgerleed in de Gazastrook. Deze mensen zijn deze oorlog immers zelf begonnen of steunen het. De huidige situatie is hetgeen dat zij over zichzelf hebben afgeroepen. Dat zou niet het probleem van het Westen of Isral moeten zijn.

Het was overigens ook opvallend om te zien dat zelfs Rashida Tlaib aanwezig was bij de speech, dat zou je niet verwachten van deze notoire Isral haatster. Een aanzienlijk aantal van haar geestverwanten bij de Democraten lieten wel verstek gaan.
pi_214402127
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het was over het algemeen een prima speech van Bibi. Ook mooi om de overwegend positieve reacties te zien in het Congres.

:') :') :') :') :') :')
pi_214402138
70!!! staande ovaties

twitter
pi_214402502
twitter
pi_214402532
Krijg steeds minder sympathie voor de pro Palestina mensen

twitter
pi_214402625
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:24 schreef Nober het volgende:
Er komt geen westerling Palestina in zonder toestemming van Hamas dus ik weet niet of hij daar echt is geweest.

[ x ]
Zouden Palestijnen misschien toch niet zulke leuke mensen zijn? :')
Intolerant voor intolerantie
pi_214403980
Lichamen van vijf gijzelaars gevonden.

https://www.bbc.com/news/articles/c51y9qpjyx8o
  donderdag 25 juli 2024 @ 13:44:58 #128
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_214404451
quote:

[..]

En er was voor hem verder geen reden om het te hebben over al het vermeende burgerleed in de Gazastrook. Deze mensen zijn deze oorlog immers zelf begonnen of steunen het. De huidige situatie is hetgeen dat zij over zichzelf hebben afgeroepen. Dat zou niet het probleem van het Westen of Isral moeten zijn.

Het was overigens ook opvallend om te zien dat zelfs Rashida Tlaib aanwezig was bij de speech, dat zou je niet verwachten van deze notoire Isral haatster. Een aanzienlijk aantal van haar geestverwanten bij de Democraten lieten wel verstek gaan.
Idd goede speech die zuiver was afgestemd om onvoorwaardelijke support van USA (versneld) te continueren.
Het daarin niet nodig was om het te hebben over sentimenteel leed van Gazanen maar wel om die van herosche Isralirs en de gezamenlijke USA belangen te benadrukken.

Door het inhoudelijke leed in Gaza niet aan te stippen geeft hij de groep emotioneel gedreven Usefull Idiots imo een bevestiging dat Gazanen als mensen er nauwelijks toe zouden doen.
Dat Gazanen hun (kans op) keuze weggaven, is ze persoonlijk niet te verwijten. In een van oudsher tribale omgeving (over)levend, worden mensen allereerst getoetst op hun loyaliteit jegens de leider die bepaalt wat de juiste keuze en opoffering is.
Ik generaliseer dat de gemiddelde Amerikaan gemakshalve (be)denkt dat wanneer je maar kunt kiezen, de rest daarna een eigen verantwoording is. Winst, verlies en whatever gevolgen heeft laat staan een gewaarschuwd iemand; geheel aan zichzelf te wijten.
Een aantal van de wegblijvers (en voor bhne zitten blijvend) is met die zinsnede voor ogen, het niet eens dat iets een eigen schuld is.

Nu denk ik ook dat wat Bibi ook daarover in 'nuance' zou zeggen, dit blazen tegen de oneindig sentimentele woestijnwind is en dat gevoel (politiek) weer wordt gebruikt om direct een wig te drijven in gepleisterde scheurtjes. Bij oorlog, past verder geen enkele twijfel dat de ander aan de overkant je vijand is omdat die zeker niet zal twijfelen om jou geweld aan te doen.
Door aanhalen van o.a. Winston Churchill maakt Bibi Netanyahu ook duidelijk dat Isral de oorlog zal winnen als Amerika (sneller) de middelen verstrekt. Iets dat met staande ovaties werd toegejuicht.
Kortom, Bibi kan voort en hamas zal haar gejokerde kaarten moeten hertellen.
pi_214406419
Het staat de Palestijnen vrij om te vragen of ze ook een speech mogen houden voor het Congress.
  donderdag 25 juli 2024 @ 17:40:26 #130
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214406440
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 17:38 schreef Ulx het volgende:
Het staat de Palestijnen vrij om te vragen of ze ook een speech mogen houden voor het Congress.
Ze hebben al genoeg pallietuig in de politiek daar, na AOC, Ilhan Omar heb je nu dit:

twitter

Maar het zijn geen democraten die staan te rellen hoor, allemaal Trumpers :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_214406529
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juli 2024 17:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ze hebben al genoeg pallietuig in de politiek daar, na AOC, Ilhan Omar heb je nu dit:

[ x ]

Is wat ze hier zegt rellen?

Anyway, ik had het over het bestuur van de Palestijnen.
  donderdag 25 juli 2024 @ 17:52:07 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214406539
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 17:50 schreef Ulx het volgende:

[..]
Is wat ze hier zegt rellen?

Anyway, ik had het over het bestuur van de Palestijnen.
Het is steun betuigen, letterlijk, aan het tuig dat buiten staat te rellen tegen de VS :').

Daar wil je bijhoren O+.
Get woke, go broke!
pi_214406568
Hebben ze het congres al bestormd of valt het tot nu toe mee?
  donderdag 25 juli 2024 @ 20:24:59 #134
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_214408499
quote:
Rashida Tlaib .... .... ...
Op zichzelf niet zo vreemd dat zij voortkomend uit dezelfde roots, niet anders 'kan' dan Isral veroordelen.
Iets met waar mensen dan mee worden opgevoed. Wel Isral veroordelen, misleiding toepassen dat een terreurbeweging in de kaart speelt en wegkijken wanneer Isral worden aangevallen door haar tribale roots.

Wat mij dan weer verbaast, dat zij met haar opleiding en achtergrond, geen onderscheid weet te maken t.a.v. (haalbare) rechten en (terreur) misdaden.
Een statement van haar: "Netanyahu is a war criminal committing genocide against the Palestinian people. It is utterly disgraceful that leaders from both parties have invited him to address Congress. He should be arrested and sent to the International Criminal Court"

Kan mij niet herinneren dat Netanyahu is veroordeeld. Wat is haar definitie van genocide is en wie zij precies bedoeld met welke Palestijnen. Dat zij haar partij(en) veroordeeld omdat Bibi werd uitgenodigd om te spreken, is dan dan een goed moment om zelf te bedenken wat zij daar in dat land wier democratie zij hierin kennelijk verwerpt, doet.

Op grond waarvan zou een Premier die namens een land spreekt, inzake zijn terreuraanpak moeten worden gearresteerd en wat het ICC hier mee van doen heeft, is vooral geluid maken.
Een ICC dat (hierin) niet door Isral noch de USA wordt erkend.
pi_214408792
quote:

[..]

Wat is daar positief aan?

Een Westers land dat positief is over een leider van een terreurnatie uitnodigen en steunen.

Lijkt mij een grote faal.
pi_214408817
Het is toch echt te schandalig dat die oorlogscrimineel eerst welkom is in de VS bij het parlement en nu bij de OS bij Macron.

We nodigen Poetin toch ook niet uit? Waarom deze gek wel die nog veel ergere dingen doet.

Waarom de ene terrorist voor de koffie uitnodigen en de ander verbannen van alles.

Ook zo walgelijk te zien dat Isral gwn mee mag doen op de OS.
pi_214408883
quote:

[..]

[ x ]

Tlaib doet Omar lijken op de kleine zeemeermin _O-
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_214408976
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 20:44 schreef bianconeri het volgende:
Het is toch echt te schandalig dat die oorlogscrimineel eerst welkom is in de VS bij het parlement en nu bij de OS bij Macron.

We nodigen Poetin toch ook niet uit? Waarom deze gek wel die nog veel ergere dingen doet.

Waarom de ene terrorist voor de koffie uitnodigen en de ander verbannen van alles.

Je gaat bijna op een ramp in het Westen hopen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  donderdag 25 juli 2024 @ 21:11:49 #139
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_214409350
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 20:42 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Wat is daar positief aan?

Een Westers land dat positief is over een leider van een terreurnatie uitnodigen en steunen.

Lijkt mij een grote faal.
Als er nu wat Palestijnen hadden gestaan, had je dat argument kunnen maken. Dat is niet het geval. Isral is de goede kant in deze oorlog, maar dat jij er helaas niet veel van begrijpt en herhaaldelijk de situatie blijft omdraaien is inmiddels wel duidelijk.
quote:

Dat Isral mee kan doen aan de Olympische Spelen is juist fantastisch. Laten we hopelijk dat er niets gebeurd, want helaas zijn er vanuit voornamelijk de Arabische en Islamtische hoek alweer talloze bedreigingen geuit jegens de Isralische atleten.
pi_214410315
quote:

Palestina mag ook meedoen met de OS. Dat is dan net zo min ok of nog veel controversiler
  donderdag 25 juli 2024 @ 23:05:01 #141
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214411298
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 22:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Palestina mag ook meedoen met de OS. Dat is dan net zo min ok of nog veel controversiler
Idd, dat land bestaat niet eens en levert alleen maar terroristen :').
Get woke, go broke!
pi_214411322
quote:

Omdat Netanyahu "our son of a bitch is", iemand die het vuile werk voor het Westen doet (totdat het een keer goed mis gaat).
  Moderator donderdag 25 juli 2024 @ 23:08:54 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214411324
doen al mee sinds Atlanta en hebben nog 0 terroristen geleverd

ook geen medailles trouwens
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 25 juli 2024 @ 23:09:41 #144
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214411328
Rusland niet mee laten doen vind ik ook onzin trouwens

Wit Rusland helemaal
pi_214411368
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juli 2024 21:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als er nu wat Palestijnen hadden gestaan, had je dat argument kunnen maken. Dat is niet het geval. Isral is de goede kant in deze oorlog, maar dat jij er helaas niet veel van begrijpt en herhaaldelijk de situatie blijft omdraaien is inmiddels wel duidelijk.
Een onschuldig land en onschuldige burgers noem jij de slechte kant?

En een land dat elke dag weer vreselijke oorlogsmisdaden begaat, vreselijke humanitaire misdaden begaat, dat land noem jij de goede kant? Wow jij hebt echt geen moreel kompas.

quote:
Dat Isral mee kan doen aan de Olympische Spelen is juist fantastisch. Laten we hopelijk dat er niets gebeurd, want helaas zijn er vanuit voornamelijk de Arabische en Islamtische hoek alweer talloze bedreigingen geuit jegens de Isralische atleten.
Nou sorry hoor, ik hoop het niet maar het is wachten tot er iets gebeurt.
De hele wereld is anti-Israel en ook terecht. Israel is een walgelijke terroristische natie dat dag in dag uit vreselijke misdaden pleegt.
Niemand zit te wachten om die terroristen een beetje blij te zien doen op de OS.

quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2024 22:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Waarom?
Palestina als land is mss wat gek, maar Palestijnen zijn een onschuldige partij in deze oorlog tussen 2 terroristen.
De terroristische staat Israel en de terroristen van Hamas.
  donderdag 25 juli 2024 @ 23:15:08 #146
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214411376
Een onschuldig land, hij zegt het echt! :D :) :{ ;( :'( .
Get woke, go broke!
  Moderator donderdag 25 juli 2024 @ 23:16:33 #147
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214411383
nee de palestijnse leiding bestaat iig voor een deel uit terroristen

je kunt die twee niet los zien van elkaar
pi_214411394
quote:
88s.gif Op donderdag 25 juli 2024 23:08 schreef sp3c het volgende:
doen al mee sinds Atlanta en hebben nog 0 terroristen geleverd

ook geen medailles trouwens
quote:
88s.gif Op donderdag 25 juli 2024 23:09 schreef sp3c het volgende:
Rusland niet mee laten doen vind ik ook onzin trouwens

Wit Rusland helemaal
De sporters zullen geen terroristen zijn, de Russische sporters ook niet overigens.
Maar wie zit er nou te wachten op Israel of Rusland?
Om het volkslied van die landen te horen en die burgers een beetje vrolijk te zien doen en propaganda te mogen uitdragen van die twee landen?

Niemand lijkt mij toch?

Israel en Rusland zijn allebei bewezen terroristische staten en horen niet op een groot evenement als de OS.
Ze voeren allebei constant bombardementen uit op burgers en ja dat staat in beide gevallen gewoon vast als een feit, voor de Israel lovers weer met onzin aankomen.

Ik ben overigens zeker niet voor het niet toelaten van landen die toevallig niet in ons straatje passen. Zoals een Noord-Korea, Wit-Rusland en noem het maar. Die doen in basis niets zeer ernstigs fout.
Maar terroristische landen zoals Rusland en Israel horen er gewoon niet thuis.
pi_214411402
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juli 2024 23:15 schreef HeatWave het volgende:
Een onschuldig land, hij zegt het echt! :D :) :{ ;( :'( .
Het land an sich wel ja.
En de burgers al helemaal.

Kun je van Israel niet zeggen.
Lekker tienduizenden burgers afknallen. ''Owh jij komt medicijnen en voedsel halen? BAM DOOD.''
Hoeveel oorlogsmisdaden mag Israel nog plegen voor het Westen er klaar mee is? Blijkbaar zeer veel.
  donderdag 25 juli 2024 @ 23:20:16 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214411407
Palestijnen hebben een zooi onschuldige tieners op een festival vermoord, die fijne mensen gun je toch een leuke Olympische spelen? O+.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')